ГоловнаФорумОбговорення скаргLegiano Casino не перевіряє та зберігає ваші гроші

Legiano Casino не перевіряє та зберігає ваші гроші

2 міс. тому від beruco-26
|
12 532 переглядів 226 відповідей |
|
1 2...12
2 міс. тому

Після кількох виграних ставок у мене є 2400 євро, і раптом мені кажуть, що хочуть перевірити (що для мене чудово, тому що у мене все законно).

Моє здивування полягає в тому, що вони не приймають жодного документа, який я надаю для підтвердження моєї дебетової картки, я надав усе, усе дійсне та у форматі PDF, наданий банком.

Вони відмовляються прийняти, тому залишають мої гроші.....казино legiano - це шахрайство..!!!


Те, що я кажу, є правдою, і документи, які я надав, і так далі доступні кожному, хто хоче переконатися, що я не брешу.


Автоматичний переклад.
beruco-26
1 місяць тому

Привіт, я бачу, що перевірка викликає проблему. Казино також повідомило вам причину, чому воно не приймає документи на картку? Інші документи були прийняті, і це єдиний, який викликає проблему? Ви запитали, що ви повинні зробити або надати, щоб це було правильно.

Якщо нічого не зміниться і ви не зможете підтвердити, наша команда спробує вам допомогти, оскільки у вас є скарга .

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я все подала, сьогодні подала PDF з 22.09 по 22.10, все оригінал з банку. З моєї картки.

Він повідомив, що PDF-виписки карток йдуть з 22 числа місяця до 22 числа наступного місяця.


Тепер вони просять у мене оригінальний PDF-витяг, АЛЕ З 22.09 ДО 24.10!!!

ЩО НЕМОЖЛИВО, БО ВИПИСКИ ЙДУТЬ З 22 ПО 22 ЧИСЛО КОЖНОГО МІСЯЦЯ!!!


ВСЕ ПРОБЛЕМА ЩОБ МЕНІ НЕ ПЛАТИТИ file

Автоматичний переклад.
beruco-26
1 місяць тому

Я знаю, що це, звичайно, не найприємніше, але невже банк не може отримати такий документ, щоб вони могли це зробити за вас? Хоча це, ймовірно, мене також дратує, верифікація має бути успішно завершена, щоб ви могли отримати гроші.

Спробували б ви зв'язатися з ними і запитати, чи можна отримати такий документ?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

У мене вже є всі документи, які вони просили. Усе у форматі PDF. Я пішов у свій банк, щоб подати запит.

У мене все законно.

У мене є виписки з моєї картки за 6 місяців тому, і депозити в цьому казино чітко видно.


І все одно їх не хочуть приймати.

повір мені! Я можу довести те, що говорю

Автоматичний переклад.
beruco-26
1 місяць тому

Я вважаю, що ми з вами помітили, що скарга просувається, і Катаріна зв’язалася з казино, щоб прокоментувати всю ситуацію. Мені цікаво почути, що вони скажуть і як вони все пояснять, тому що я бачу, що ніщо з того, що ви робите, їх не задовольняє.

Я буду стежити за цим.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Щоразу вони просять мене щось інше.

Це засмучує. Додаю зображення.

І я надсилаю їм усе легальне та в оригінальному форматі PDF зі свого банку.

Я також надіслав їм свідоцтво про право власності на мою картку та свій банківський рахунок. filefilefilefile

Мені не допомагають ні в чаті, ні в техпідтримці

Я прошу вас, будь ласка, повідомте людям, що це ШАХРАЙСТВО, перш ніж нових клієнтів обдурять.

Автоматичний переклад.
beruco-26
1 місяць тому

Зрозуміло, чому ви перебуваєте під тиском! Однак, як було зазначено раніше, казино попросили надати пояснення щодо всієї ситуації, і я впевнений, що їхня відповідь розкриє більше, ніж ми можемо зробити висновок, не знаючи його точки зору.

Почекай, будь ласка. Нам усім цікаво побачити, яке виправдання вони надають.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Казино Legiano....скажи мені хтось, що відбувається зі зняттям коштів...минув тиждень, відколи я зробив запит на зняття коштів, і я в режимі очікування...це все трагічно, дякую

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я вже казав, будь обережний...

Час доведе, що я правий

Автоматичний переклад.
beruco-26
1 місяць тому

Ще не виплачено???коли ви подали заявку на зняття коштів???який процес ви дотримувалися?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Казино Legiano....скажи мені хтось, що відбувається зі зняттям коштів...минув тиждень, відколи я зробив запит на зняття коштів, і я в режимі очікування...це все трагічно, дякую

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Поки що я не думаю, що ми знаємо, тому що гравці мають претензії, але я думаю, що незабаром ми дізнаємося. Казино нічого не повідомило вам про затримку? Потрібно було перевіряти чи ні?

Ми надаємо казино 14 днів, тож якщо ви не отримаєте грошей або відповіді, повідомте нам, і ми спробуємо допомогти.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Кажуть, що затримка пов’язана з великою кількістю завантажень... це дуже сумно.

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
jolestamos86
1 місяць тому

Подивимося, тому я б спробував почекати і подивитися, що буде далі. Якщо нічого не станеться і мине зазначений період часу, я подаду до нас скаргу.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Який проміжок часу....вже 6 днів очікування...зверніться до скарги....

Автоматичний переклад.
jolestamos86
1 місяць тому

Я написав, що ми даємо казино 14 днів, тому на цей період.

Але тоді вам доведеться подати скаргу, щоб ми могли вам допомогти. Я не можу це зробити для вас.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Да! Казино legiano не выводит деньги ! А просто морозяца! Вечно какие-то отговорки ! А деньги не выводит !!

sergejbaklanov780
1 місяць тому

Я бачу, що у вас також є проблеми, і кілька гравців уже поскаржилися, що починає здаватися мені трохи дивним. Що ви маєте на увазі під замерзанням? Коли ви виходите або ви навіть не можете увійти або що це? Служба підтримки нічим не може допомогти? Як довго ви намагалися зняти гроші?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Служба підтримки повідомляє нам, що є великий обсяг зняття коштів і чекаємо.....на електронні листи не відповідають.....обслуговування, тому що я розмовляю щодня, вони продовжують говорити: будьте терплячими, і що нам заплатять...ні не знаю, що сказати

Автоматичний переклад.
jolestamos86
1 місяць тому

Я думаю, що це не буде вважатися гарною новиною, але те, про що ви всі повідомляли, цілком відповідає ситуації, коли казино переповнене запитами.

Однак у таких ситуаціях немає іншої впевненості, крім часу. Казино має просто зібрати свої людські ресурси та надолужити затримку. Отже, за логікою, якщо це так, вони мають мало часу на електронні листи, через які гравці, наприклад, продовжують задавати ті самі запитання знову і знову, і я також можу уявити, що нові зняття коштів не будуть прийматися до затримки було розглянуто.

Як я вже сказав, це викликає занепокоєння, але рішення, на жаль, цілком очевидно. 🙁 Терпіння.

Автоматичний переклад.
1 2...12
Перейти на сторінкуіз 12 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого