ГоловнаФорумОбговорення скаргLegiano Casino не перевіряє та зберігає ваші гроші

Legiano Casino не перевіряє та зберігає ваші гроші (Сторінка 4)

 від beruco-26
|
28 222 переглядів 333 відповідей |
|
1...3 4 5...17

Зі мною нічого не сталося, повідомлення на LC про те, що у них багато платежів тощо. Вам потрібно почекати до понеділка, тому що вони нічого не замовляють у вихідні, і подивіться, що буде далі.. ;/

Автоматичний переклад.
barttxz

Чи можете ви повідомити нам, будь ласка, чи були якісь оновлення сьогодні?

Якщо ні, можливо, варто подумати про те, щоб подати скаргу. Що ти скажеш?🤔

Автоматичний переклад.
Romi

Я вважаю, що з вашого боку жахливо поставити йому високий індекс безпеки та оцінку 9,4.

Це казино є банкрутом і запізнюється з виплатами своїм клієнтам.

Я чекаю вже 13 днів...і мені не відповідають.

Автоматичний переклад.
gasior24

Чи отримали ви незавершені кошти?


Будь ласка, дайте відповідь, дякую

Автоматичний переклад.
beruco-26

2x500€ так, третій за 200€ ні, я чекаю з 26.10.

Автоматичний переклад.
Bambi2980

Коли ви подали заявку на 500 євро і коли отримали гроші?


Коли ви подали запит на зняття 200 євро, які ви не отримали?

Автоматичний переклад.
beruco-26

Я подала заявку на 500 євро 24.10. І 25.10. А я отримую 4.11. І 5.11.

Це я запитав 26.10., 16 днів, я пишу їм кожен день і ті самі виправдання, точно я більше не буду грати в цьому казино

Автоматичний переклад.

Уффф, я чекаю з 30 листопада, і, прочитавши вас, думаю, я втрачу всі свої гроші.


Думаю, вони закрилися і не збираються нам платити.

Мене непокоїть те, що ця платформа дає їй оцінку 9,4!!!

Вони не розуміють, що вони шахраї!!

Автоматичний переклад.

Хтось платив Легіано? Минуло майже 2 тижні, а нічого.

Автоматичний переклад.

Привіт

сьогодні це був мій перший депозит на Legiano, я зробив 850 євро з 50 євро (поставив через бонус і виграв додатково в блекджек)

Я зробив запит на зняття коштів сьогодні, 11 грудня, і повідомлю вам, чи моя ситуація буде кращою, ніж у людей у ​​цьому чаті🤟🏿

удачі вам

*треба перевірити легітимність цього казино smh

Автоматичний переклад.

Я вважаю, що з вашого боку жахливо поставити йому високий індекс безпеки та оцінку 9,4.

Це казино є банкрутом і запізнюється з виплатами своїм клієнтам.

Я чекаю вже 13 днів...і мені не відповідають.

Автоматичний переклад.

Я розумію вашу стурбованість і бачу, що індекс безпеки цього казино незабаром знизиться через нерозглянуту скаргу.

Щоразу, коли гравець подає скаргу, як це зробили ви, і казино не зв’язується з нашою командою, скарга не буде розглянута, або навіть якщо ми дізнаємося, що казино несправедливе, скажімо, це відображатиметься в рейтингу .

Тому дуже важливо мати допомогу всіх гравців, і коли вони подадуть скаргу, вони також виконають свою частину роботи.

Це конкретне казино є досить новим і належить до групи казино з хорошим індексом безпеки, і це також є однією з причин, чому вони почали високий рівень. Я просто сподіваюся, що вони змінять свій підхід до гравців і виправлять усі помилки, щоб гравці отримували свої гроші як належить.🙏

Будь ласка, повідомте нам, якщо будуть якісь зміни з боку казино.


Автоматичний переклад.
Romi

Все більше наших клієнтів чекають своїх грошей більше 3 тижнів.

Ви вважаєте, що це не привід знижувати оцінку?

Автоматичний переклад.

Замовив платіж 04.03.11 і все ще нічого, відповіді на ЛК все ті ж

Автоматичний переклад.

Я знімав кошти 28, 29, 30/10 і досі нічого не отримав

Автоматичний переклад.
beruco-26

Ви отримали виплати? Чи просили вони вас про якусь перевірку, і якщо так, то про що вони вас просили?

Автоматичний переклад.
Johnytsouk

Будь ласка, повідомте нам, чи отримали ви гроші від зняття коштів, які ви запитували.

Автоматичний переклад.

Будь ласка, повідомте нам, чи отримали ви гроші від зняття коштів, які ви запитували.

Автоматичний переклад.

Вони не повинні дозволяти казино в Google із безпекою, яку вони мають, без здійснення контролю за шахрайством, це негуманно.

Автоматичний переклад.

Все більше наших клієнтів чекають своїх грошей більше 3 тижнів.

Ви вважаєте, що це не привід знижувати оцінку?

Автоматичний переклад.

Я можу допомогти вам краще зрозуміти, як ми перевіряємо всі онлайн-казино, опублікувавши це посилання на нашу статтю щодо цього. Зверніть увагу, що це не так просто, і для зниження індексу безпеки кожного онлайн-казино потрібна ціла процедура.

Якщо у вас є запитання, ми тут.

Автоматичний переклад.

Замовив платіж 04.03.11 і все ще нічого, відповіді на ЛК все ті ж

Автоматичний переклад.

Я бачу, що більше гравців стурбовані своїми вилученнями тут.

Будь ласка, знайте, що наша команда скарг тут, щоб допомогти, і зробить усе можливе, щоб досягти цього.

Тут ви можете подати скаргу на це казино; просто майте на увазі, що ми даємо казино 14 повних днів, щоб продовжити виведення коштів, перш ніж ми втрутимося.

Це ваша перша спроба вивести кошти в цьому казино?

Автоматичний переклад.

Я знімав кошти 28, 29, 30/10 і досі нічого не отримав

Автоматичний переклад.

Мені шкода, що ви також маєте пройти через цей досвід, і ви маєте право подати скаргу тут.

Я бачу, що він очікує на розгляд нашої команди, і незабаром ви отримаєте сповіщення про наступний крок.

Ви коли-небудь знімалися звідти раніше, чи це ваша перша спроба?

Автоматичний переклад.
1...3 4 5...17
Перейти на сторінкуіз 17 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого