ФорумОбговорення скаргLegiano Casino не перевіряє та зберігає ваші гроші

Legiano Casino не перевіряє та зберігає ваші гроші (Сторінка 4)

4 тиж. тому від beruco-26
|
3845 переглядів 147 відповідей |
|
1...3 4 5...8
1 тиждень тому

Зі мною нічого не сталося, повідомлення на LC про те, що у них багато платежів тощо. Вам потрібно почекати до понеділка, тому що вони нічого не замовляють у вихідні, і подивіться, що буде далі.. ;/

Автоматичний переклад.
barttxz
1 тиждень тому

Чи можете ви повідомити нам, будь ласка, чи були якісь оновлення сьогодні?

Якщо ні, можливо, варто подумати про те, щоб подати скаргу. Що ти скажеш?🤔

Автоматичний переклад.
Romi
1 тиждень тому

Я вважаю, що з вашого боку жахливо поставити йому високий індекс безпеки та оцінку 9,4.

Це казино є банкрутом і запізнюється з виплатами своїм клієнтам.

Я чекаю вже 13 днів...і мені не відповідають.

Автоматичний переклад.
gasior24
1 тиждень тому

Чи отримали ви незавершені кошти?


Будь ласка, дайте відповідь, дякую

Автоматичний переклад.
beruco-26
1 тиждень тому

2x500€ так, третій за 200€ ні, я чекаю з 26.10.

Автоматичний переклад.
Bambi2980
1 тиждень тому

Коли ви подали заявку на 500 євро і коли отримали гроші?


Коли ви подали запит на зняття 200 євро, які ви не отримали?

Автоматичний переклад.
beruco-26
1 тиждень тому

Я подала заявку на 500 євро 24.10. І 25.10. А я отримую 4.11. І 5.11.

Це я запитав 26.10., 16 днів, я пишу їм кожен день і ті самі виправдання, точно я більше не буду грати в цьому казино

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Уффф, я чекаю з 30 листопада, і, прочитавши вас, думаю, я втрачу всі свої гроші.


Думаю, вони закрилися і не збираються нам платити.

Мене непокоїть те, що ця платформа дає їй оцінку 9,4!!!

Вони не розуміють, що вони шахраї!!

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Хтось платив Легіано? Минуло майже 2 тижні, а нічого.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Привіт

сьогодні це був мій перший депозит на Legiano, я зробив 850 євро з 50 євро (поставив через бонус і виграв додатково в блекджек)

Я зробив запит на зняття коштів сьогодні, 11 грудня, і повідомлю вам, чи моя ситуація буде кращою, ніж у людей у ​​цьому чаті🤟🏿

удачі вам

*треба перевірити легітимність цього казино smh

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я вважаю, що з вашого боку жахливо поставити йому високий індекс безпеки та оцінку 9,4.

Це казино є банкрутом і запізнюється з виплатами своїм клієнтам.

Я чекаю вже 13 днів...і мені не відповідають.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я розумію вашу стурбованість і бачу, що індекс безпеки цього казино незабаром знизиться через нерозглянуту скаргу.

Щоразу, коли гравець подає скаргу, як це зробили ви, і казино не зв’язується з нашою командою, скарга не буде розглянута, або навіть якщо ми дізнаємося, що казино несправедливе, скажімо, це відображатиметься в рейтингу .

Тому дуже важливо мати допомогу всіх гравців, і коли вони подадуть скаргу, вони також виконають свою частину роботи.

Це конкретне казино є досить новим і належить до групи казино з хорошим індексом безпеки, і це також є однією з причин, чому вони почали високий рівень. Я просто сподіваюся, що вони змінять свій підхід до гравців і виправлять усі помилки, щоб гравці отримували свої гроші як належить.🙏

Будь ласка, повідомте нам, якщо будуть якісь зміни з боку казино.


Автоматичний переклад.
Romi
1 тиждень тому

Все більше наших клієнтів чекають своїх грошей більше 3 тижнів.

Ви вважаєте, що це не привід знижувати оцінку?

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Замовив платіж 04.03.11 і все ще нічого, відповіді на ЛК все ті ж

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я знімав кошти 28, 29, 30/10 і досі нічого не отримав

Автоматичний переклад.
beruco-26
1 тиждень тому

Ви отримали виплати? Чи просили вони вас про якусь перевірку, і якщо так, то про що вони вас просили?

Автоматичний переклад.
Johnytsouk
1 тиждень тому

Будь ласка, повідомте нам, чи отримали ви гроші від зняття коштів, які ви запитували.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Будь ласка, повідомте нам, чи отримали ви гроші від зняття коштів, які ви запитували.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Вони не повинні дозволяти казино в Google із безпекою, яку вони мають, без здійснення контролю за шахрайством, це негуманно.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Все більше наших клієнтів чекають своїх грошей більше 3 тижнів.

Ви вважаєте, що це не привід знижувати оцінку?

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я можу допомогти вам краще зрозуміти, як ми перевіряємо всі онлайн-казино, опублікувавши це посилання на нашу статтю щодо цього. Зверніть увагу, що це не так просто, і для зниження індексу безпеки кожного онлайн-казино потрібна ціла процедура.

Якщо у вас є запитання, ми тут.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Замовив платіж 04.03.11 і все ще нічого, відповіді на ЛК все ті ж

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я бачу, що більше гравців стурбовані своїми вилученнями тут.

Будь ласка, знайте, що наша команда скарг тут, щоб допомогти, і зробить усе можливе, щоб досягти цього.

Тут ви можете подати скаргу на це казино; просто майте на увазі, що ми даємо казино 14 повних днів, щоб продовжити виведення коштів, перш ніж ми втрутимося.

Це ваша перша спроба вивести кошти в цьому казино?

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я знімав кошти 28, 29, 30/10 і досі нічого не отримав

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Мені шкода, що ви також маєте пройти через цей досвід, і ви маєте право подати скаргу тут.

Я бачу, що він очікує на розгляд нашої команди, і незабаром ви отримаєте сповіщення про наступний крок.

Ви коли-небудь знімалися звідти раніше, чи це ваша перша спроба?

Автоматичний переклад.
1...3 4 5...8
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого