Я розумію вашу стурбованість і бачу, що індекс безпеки цього казино незабаром знизиться через нерозглянуту скаргу.
Щоразу, коли гравець подає скаргу, як це зробили ви, і казино не зв’язується з нашою командою, скарга не буде розглянута, або навіть якщо ми дізнаємося, що казино несправедливе, скажімо, це відображатиметься в рейтингу .
Тому дуже важливо мати допомогу всіх гравців, і коли вони подадуть скаргу, вони також виконають свою частину роботи.
Це конкретне казино є досить новим і належить до групи казино з хорошим індексом безпеки, і це також є однією з причин, чому вони почали високий рівень. Я просто сподіваюся, що вони змінять свій підхід до гравців і виправлять усі помилки, щоб гравці отримували свої гроші як належить.🙏
Будь ласка, повідомте нам, якщо будуть якісь зміни з боку казино.
I understand your concern here and can see that the safety index of this casino will go down soon because of the unresolved complaint.
Whenever a player files a complaint, like you did, and the casino will not communicate with our team, the complaint will be unresolved, or even if we find out that the casino is not being fair, let's say, it will show on the rating.
So it is very important to have the help of all players, and when they file a complaint, they will do their part of the job as well.
This particular casino is quite new and belongs to the group of casinos that have a good safety index, and that is also one of the reasons they started up high. I just hope that they will change their approach to players and fix all the mistakes so players get their money as they should.🙏
Please let us know if there will be any movement from the casino side.
Автоматичний переклад.