Я б насмілився сказати, що ця незаконна діяльність сприяє розвитку залежності від азартних ігор, оскільки заборонена особа, зареєстрована в Регіаї, могла б нормально грати в казино Malina... ти так сприймаєш, Радко?
I would dare say that these illegal activities encourage gambling addiction since an Interdicted person registered in Regiaj could play normally at Malina casino...do you see it that way Radka?
Me atrevería a decir que estás actividades fuera de la ley fomentan la adicción al juego ya que una persona Interdicta inscrita en Regiaj podría jugar de manera normal en Malina casino...lo ves así Radka??
Частково згоден з вами.
З іншого боку, що станеться, якщо казино отримає належну ліцензію? Блокування азартних ігор не дозволяє гравцям грати в казино з національним важелем регулювання, направляючи їх в офшорні казино без національної ліцензії. На жаль, це дуже поширений побічний ефект. 🙁
I partially agree with you.
On the other hand, what happens if casino become properly licensed? The gambling block prevents players from playing in casinos with national lever of regulation sending them to off-shore casinos without national license. That's sadly a very common side effect. 🙁
Якщо ви перебуваєте в реєстрі заборонених, жодне легальне казино в Іспанії не дозволить вам грати.
If you are on the ban register, no legal casino in Spain will let you play.
Si tú estás en el registro de interdictos ningún casino legal en España te dejaría jugar.
Так, я бачу різницю. Дуже дякую за роз'яснення.
Ви погоджуєтеся зі мною, що це все трохи туманно....
Yes I see the difference. Thank you very much for the clarification.
You agree with me that this is all a bit murky....
Sí veo la diferencia. Muchas gracias por la aclaración.
Tú estás conmigo en que todo ésto es un poco turbio....
точно! Майже кожна більша країна має такий захист на національному рівні. Це заковика для обох ситуацій. На жаль, природа залежності від азартних ігор подібна до будь-якої іншої залежності. У той же час людину, як правило, виключають із усіх можливих сайтів, щоб потім сподіватися знайти інше казино, доступ до якого йому ще не заборонено. 🙁 Отже, національна заборона обмежує вразливих гравців грати в казино з національною ліцензією. Парадокс безпеки, я б сказав.
Precisely! Almost every bigger country has this national-level protection. That's the catch for both situations. Sadly, the nature of the gambling addiction is like any other addiction. At the same time, one tends to be excluded from every site possibe to later hope to find another casino he has not yet been restricted from. 🙁 So, the national ban restricts vulnerable players from playing in nationally licensed casinos. Safety paradox, I'd say.
Так, я бачу різницю. Дуже дякую за роз'яснення.
Ви погоджуєтеся зі мною, що це все трохи туманно....
Yes I see the difference. Thank you very much for the clarification.
You agree with me that this is all a bit murky....
Sí veo la diferencia. Muchas gracias por la aclaración.
Tú estás conmigo en que todo ésto es un poco turbio....
Без проблем.
Я б завжди голосував за прозорість. Бути відповідальним за ситуацію — це одне; з іншого – гравець заслуговує на гідний підхід. Я не бачу шкоди в тому, щоб повідомити гравцеві поважну причину, щоб йому не довелося думати, чи він зробив щось не так.
No problem at all.
I would always vote for transparency. Being in charge of the situation is one thing; on the other, the player deserves a decent approach. I see no harm in telling the player a valid reason so he does not have to wonder whether he did something wrong.
Так, незрозумілий парадокс
Yes, an incomprehensible paradox
Sí,una paradoja incomprensible
Прозорість, це ключ....
Transparency, that's the key....
Transparencia, esa es la clave....
Вирішувати, звичайно, вам.
Є посібник, орієнтований на деталі та процес; це може бути для вас корисним 👈
"Примітка:
DGOJ не приймає скарги, якщо вони стосуються:
договірні питання, оскільки подібні суперечки мають вирішуватися в цивільних судах.
незаконні азартні ігри, наприклад оператори, які не мають ліцензії DGOJ. Про цих операторів можна повідомити, але спори з ними не розглядатимуться. "
Отже, коли справа доходить до репосту, це має спрацювати.
It is up to you, of course.
There is a guide focused on details and the process; you may find it useful 👈
"Note:
Complaints will not be accepted by the DGOJ if they are regarding:
contractual matters, as these kind of disputes should be taken to the civil courts.
illegal gambling, for example operators which are not licensed by the DGOJ. These operators may be reported, but disputes witht them will not be addressed."
So, when it comes to reposting, it should work.
Так, я повідомлю про них за дуже серйозне порушення. У мене немає кваліфікаційного титулу, і я маю підтвердження цього приблизно з 20 зборів у казино (які не мають нічого спільного з азартними іграми).
Санкції величезні...
Yes, I will report them for a very serious infraction. Not having a qualifying title, and I have proof of this with around 20 casino charges (which have nothing to do with gambling).
The sanctions are huge...
Sí yo les denunciaré por infracción muy grave . No poseer título habilitante, además lo tengo acreditado con alrededor de 20 cargos del casino( que nada tiene que ver con juego).
Las sanciones son millonarias...
У такому випадку я прошу вас повідомляти нас про прогрес. Не соромтеся розпочати власну тему про це. На мій погляд, багато інших зацікавлені в тому, щоб дізнатися, як працює цей процес.
In that case, I ask you to keep us posted about the progress. Feel free to start your own thread about it. In my opinion, there are many others interested in knowing how that process works.
Процес простий...якщо ви думаєте, що це принесе щось позитивне для спільноти, звичайно, я створю тему.
The process is simple...if you think it would contribute something positive to the community, of course I'll create the thread.
El proceso es sencillo..si crees que aportaría algo positivo a la comunidad por supuesto que creo el hilo
Це була лише ідея; вам не потрібно. Мені здається, ви дуже віддана людина, тож я подумав, що вам сподобається ця ідея. 🙂
It was just an idea; you do not have to. To me, you seem like a very dedicated person, so I thought you would like the idea. 🙂
Так, звичайно, я це зроблю... Я хотів би внести свою піщинку.
Зверніть увагу, що скарга до DGOJ призначена лише для того, щоб вони ініціювали процедуру накладення санкцій ex officio, і що вони не повідомляють про остаточний результат.
Позитивним є те, що вже три роки публікують остаточні санкції, накладені на операторів азартних ігор. Я думаю, що це дуже цікаво.
Yes, of course I will do it...I would like to contribute my grain of sand.
Please note that the complaint to the DGOJ is only for them to initiate the sanctioning procedure ex officio and that they do not report the final result.
The positive thing is that for three years now they have been publishing the final sanctions imposed on gambling operators. I think that is very interesting.
Sí claro la haré...me gustaría aportar mi granito de arena.
Aclarar que la denuncia a la DGOJ es únicamente para que ellos inicien el procedimiento sancionador de oficio y que no informan del resultado final.
Lo positivo es que desde hace tres años publican las sanciones firmes de los operadores de juego. Creo que eso es muy interesante
Дуже цінується!
Це дуже цікаво. Принаймні я сподіваюся, що керівництво казино з часом перегляне те, як вони вирішують проблеми гравців з точки зору справедливості. Відкинувши на мить законність убік, це, здається, справжня справа, дуже гостра проблема. 🙁
Much appreciated!
It is very interesting. At the very least, I hope that the casino's management will eventually reevaluate how they handle player concerns from a fairness standpoint. Legality aside for a moment, this appears to be the real deal, a very pressing issue. 🙁
Так, це справді проблема, яку я обговорював з органами влади Іспанії, що займаються азартними іграми, і вони взяли на себе зобов’язання спробувати її вирішити. Я створю тему якнайшвидше, і сподіваюся, що вона буде корисною для гравців і трохи попередить нелегальних операторів, які працюють в Іспанії.
Yes, it is indeed a problem that I have discussed with the Spanish gambling authorities and they have committed to trying to address it. I will create the thread as soon as possible and I hope it will be helpful for players and a bit of a warning to illegal operators operating in Spain.
Sí, efectivamente es un problema que he hablado con las autoridades españolas de juego y se han comprometido en intentarle hacerle frente. Crearé el hilo en cuanto me sea posible y espero que sea de ayuda para los jugadores y un poco de advertencia a lo operadores ilegales que operan en España.
До речі. Я тут близько 40 днів, але досі маю скаргу на казино Malina. Це нормально???
Наперед дякую Радко
By the way. I've been here for about 40 days and I still have the Malina casino complaint. Is this normal???
Thanks in advance Radka
Por cierto. Llevo como 40 días y todavía continúo con la queja de Malina casino. Es normal???
Gracias de antemano Radka
Так, це справді проблема, яку я обговорював з органами влади Іспанії, що займаються азартними іграми, і вони взяли на себе зобов’язання спробувати її вирішити. Я створю тему якнайшвидше, і сподіваюся, що вона буде корисною для гравців і трохи попередить нелегальних операторів, які працюють в Іспанії.
Yes, it is indeed a problem that I have discussed with the Spanish gambling authorities and they have committed to trying to address it. I will create the thread as soon as possible and I hope it will be helpful for players and a bit of a warning to illegal operators operating in Spain.
Sí, efectivamente es un problema que he hablado con las autoridades españolas de juego y se han comprometido en intentarle hacerle frente. Crearé el hilo en cuanto me sea posible y espero que sea de ayuda para los jugadores y un poco de advertencia a lo operadores ilegales que operan en España.
Мені б хотілося, щоб у мене теж були деякі відповіді.
Немає поспіху; не поспішайте Починайте ланцюжок, коли будете готові. Я буду тут, щоб допомогти вам, якщо потрібно.
I wish I had some answers too.
There is no rush; take your time. Start the thread whenever you're ready. I'll be here to help you if needed.
До речі. Я тут близько 40 днів, але досі маю скаргу на казино Malina. Це нормально???
Наперед дякую Радко
By the way. I've been here for about 40 days and I still have the Malina casino complaint. Is this normal???
Thanks in advance Radka
Por cierto. Llevo como 40 días y todavía continúo con la queja de Malina casino. Es normal???
Gracias de antemano Radka
Зазвичай для відповіді казино дають двох штатних працівників. Розраховується як 2 х 7 днів. Я б припустив, що коли поточний таймер досягне нуля, скаргу, на жаль, буде закрито як нерозглянуту. Я сподівався, що до цього не дійде.
Usually, the casino is given two full-timers to respond back. Counts as 2 x 7 days. I would assume once the current timer reaches zero, the complaint is sadly about to be closed as unresolved. I was hoping it would not come to this.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.