ГоловнаФорумОбговорення скаргКазино Fat Pirate

Казино Fat Pirate (Сторінка 2)

 від Grantf73
|
2 513 переглядів 21 відповідей |
|
1 2

Привіт, будь ласка, допоможіть мені отримати моє останнє зняття коштів. Я зняв кошти 17 числа, це 3-денний процес, але у мене є інше погане передчуття. Я не збираюся знову отримувати зняття. Останній раз я чекав 2 тижні, я також хочу, щоб мій рахунок закрили, коли я його отримав. Я читав відгуки, і майже всі кажуть, що вони не люблять виплачувати та затримувати кошти, і вони ніколи не закривають рахунки, коли ви їх про це попросите

Автоматичний переклад.
Frosty02

Ми могли б вам допомогти, але оскільки ви чекаєте лише кілька днів, наша команда поки що дасть казино час. Якщо я ще не згадав про це, ми також даємо казино 14 днів, щоб надіслати гравцеві гроші, а якщо вони цього не зробили, ми зв’яжемося з казино. Тож подавати скаргу, ймовірно, не принесе користі. Я б пішов, можливо, на 10 днів, тому що нашій команді завжди потрібно перевіряти речі та запитувати вас про ситуацію, щоб зв’язатися з казино. Але якби ви це зараз налаштували, то зв’язку між нами та ними ще не було б.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого