Казино Fat Pirate

3 дн. тому від Grantf73
|
167 переглядів 7 відповідей |
|
Додати публікацію
3 дн. тому

5 листопада я грав у гру на сайті fat pirate і виграв бонусний раунд. Я вибрав певні м’ячі, як мене просили. ніколи не показував колір, але просто вийшов з ладу, видавши мені помилку file

я провів більшу частину тижня в чаті без відповіді щодо того, що трапилося, я знову зайшов на сайт у п’ятницю вранці, лише щоб виявити, що гри там більше немає, і я досі не отримав жодного пояснення чи відповіді

Автоматичний переклад.
3 дн. тому

Вибачте, звичайно, але чого ви очікували від казино з назвою Fat pirate?

Автоматичний переклад.
3 дн. тому

Чесність сплатити те, що вони заборгували, здавалося б цілком очевидним, якщо я виграв 1 із більших джекпотів або яка інша причина, щоб вони забрали гру з сайту

Автоматичний переклад.
Grantf73
2 дн. тому

привіт!

Майже схоже, що служба підтримки не дуже добре знає про проблему, і виходячи з того факту, що ви не змогли знайти гру пізніше, це може бути щось пов’язане з постачальником гри.

Я думаю, що це, мабуть, засмутило. Якби я був працівником служби підтримки казино, я б зробив усе можливе, щоб знайти для вас гідну компенсацію, просто щоб полегшити ваш негативний досвід.

По правді кажучи, багато казино включають в умови, що в разі технічної помилки виграш не вважається дійсним. Проте завжди краще чесно пояснити гравцеві обставини і, наприклад, компенсувати програну ставку.

Чи могли б ви сказати мені, що вам сказали досі працівники казино?

Автоматичний переклад.
3 дн. тому

Вибачте, звичайно, але чого ви очікували від казино з назвою Fat pirate?

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Я припускаю, що інший гравець не знайшов це смішним, але я відреагував так само, коли побачив, як хтось раніше скаржився на "Gangsta" Casino. Я хотів сказати, що мені подобається твоє почуття гумору. 🙂

Автоматичний переклад.
Radka
2 дн. тому

Мені сказали багато речей, очистіть кеш, спробуйте пристрій для розрізнення, відділ, який займається цим, про це дізнався, і він зв’яжеться з вами електронною поштою, а потім мені сказали, що є проблема з певними іграми, і моя була одна з них для входу через 2 години та спробуйте ще раз, але це була марна трата часу, і нарешті ви отримаєте електронний лист із будь-якими оновленнями, які тривають з 11.05.24

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

У мене також є всі журнали чату, електронна пошта від служби підтримки, знімок екрана помилки та знімок екрана часу, коли я грав у ставку, та ідентифікаційний номер

Автоматичний переклад.
Grantf73
учора

Чесно кажучи, ми даємо гравцям однакові поради щоразу, коли вони стикаються з проблемами, які ми не можемо знайти чи відтворити. 🙁 Мене продовжує вражати кількість дивацтв, викликаних тимчасовими файлами браузера або файлами cookie.

У будь-якому випадку, як я вже згадував, я б зробив усе можливе, щоб зробити це для гравця, тому що я повністю розумію, що це не крутий досвід. Принаймні повернення ставки було б, на мою думку, правильним. Замість того, щоб просто дотримуватися стандартного «пошуку технічного рішення», яке, на мій погляд, казино повинно знайти в будь-якому випадку, було б доцільніше вкладати гроші, щоб продемонструвати гравцеві, що його проблема серйозна і що його досвід є моїм головний пріоритет.



Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого