Шановний Грант!
Я пишу це повідомлення, щоб повідомити вам, що це буде моя остання відповідь з цього питання. Давайте востаннє повторимо всю ситуацію. Ви грали в гру «Coinflip» в казино і досягли значного успіху, вигравши значну суму грошей. Це сталося через баг або технічну помилку в грі. Ця помилка коштувала казино великих грошей через численні зняття коштів іншими гравцями. Як наслідок, казино не могло нормально функціонувати протягом понад восьми годин. Я розумію розчарування, яке ви, мабуть, відчули, коли побачили, що баланс вашого рахунку раптово зник, незважаючи на те, що спочатку ви бачили значну суму. Тим не менш, казино зазвичай мають умови, щоб захистити себе в таких обставинах. У цьому випадку це наступний термін:
"4.10. BC.GAME залишає за собою право оголосити ставку частково або повністю недійсною, якщо BC.GAME, на власний розсуд, вважатиме очевидним, що мала місце будь-яка з наступних обставин:
...
4.10.4. Були зроблені ставки, які інакше не були б прийняті, але вони приймалися в періоди, коли на веб-сайті були технічні проблеми.
4.10.5. Через помилку, таку як опечатка, технічна помилка, форс-мажорні обставини чи інше, ставки були запропоновані, зроблені та/або прийняті через цю помилку».
Єдина причина, чому вашу скаргу не було відхилено, а вам порадили зв’язатися з гральним органом, полягає в тому, що казино не мало виписки від постачальника ігор, як ми зазвичай вимагаємо в таких ситуаціях, оскільки гра, у яку ви грали, була оригінальною грою казино . Оскільки рішення, прийняте CIL, не підтримало вашу скаргу, я боюся, що ваша скарга буде відхилена. Незважаючи на те, що в минулому ми не погоджувалися з рішенням регулятора, цього разу ми повинні прийняти його. Як пояснювалося раніше, казино повинні мати спосіб захистити себе у випадках збоїв програмного забезпечення, щоб уникнути фінансового краху. Я розумію ваше рішення звернутися за юридичною допомогою, і хоча я співчуваю, я повинен висловити свій скептицизм щодо ваших шансів на успіх. Дякуємо, що скористалися центром розгляду скарг, і бажаємо успіхів.
З найкращими побажаннями,
Петро
Dear Grant,
I am writing this message to inform you that this will be my final response on this matter. Let's recap the entire situation one last time. You played the game "Coinflip" at the casino and experienced significant success, winning a substantial amount of money. This was due to a bug or technical error in the game. This error cost the casino lots of money as numerous withdrawals by other players went through. Consequently, the casino was unable to function properly for a duration of over eight hours. I understand the frustration you must have felt when you saw your account balance disappear suddenly, despite initially seeing a considerable amount. Nevertheless, it is common for casinos to have terms and conditions in place to safeguard themselves in such circumstances. In this case, it's the following term:
"4.10. BC.GAME reserves the right to declare a wager void partially or in full if BC.GAME, at its own discretion, would deem it obvious that any of the following circumstances have occurred:
...
4.10.4. Wagers have been placed that would not have been accepted otherwise, but that were accepted during periods when the website have been affected by technical problems.
4.10.5. Due to an error, such as a, misprint, technical error, force majeure or otherwise, wagers have been offered, placed and or accepted due to this error."
The sole reason why your complaint was not rejected outright and you were advised to contact the gaming authority is because the casino did not possess a statement from a game provider, as we usually request in such situations because the game you played was the casino's original game. As the decision reached by the CIL did not favor your claim, I'm afraid your complaint will now be rejected. Despite disagreeing with the regulator's decision in the past, we find ourselves in a position where we must accept it this time. As previously explained, casinos must have a way to protect themselves in cases of software failures to avoid facing financial ruin. I understand your decision to seek legal assistance, and though I sympathize, I must express my skepticism regarding your chances of success. Thank you for using the complaint resolution center and wish you good luck.
Best regards,
Peter
Автоматичний переклад.