ГоловнаФорумОбговорення скаргЧастина проблеми гуру казино?

Частина проблеми гуру казино?

1 рік тому від grantbett22
|
16 470 переглядів 74 відповідей |
|
1 2...4
1 рік тому

Чи можете ви надіслати мені інформацію, яку ви отримали стосовно моєї скарги?? Я бачу, що ви були активними, але я не маю відповіді. Мені набридло, що мене обманюють. Мені здається, що ти просто ще одна частина шахрайства, просто граєш іншу роль

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Припустімо, ви всі в цьому разом 😮‍💨 думаю, тоді це відчують усі 🤷🏼‍♂️

Автоматичний переклад.
grantbett22
1 рік тому

Привіт!

Не знаю, до кого ви зараз звертаєтеся. Я також не зовсім розумію, яку інформацію ви шукаєте.

Хочете трохи пояснити? Я розумію, що це пов’язано зі скаргою, через яку ви отримали оновлення.

Мені шкода, що це не вирішено – чекаємо рішення регулятора.




Автоматичний переклад.
1 рік тому

file я маю на увазі інформацію, про яку йдеться в цьому реченні. Коли ви попросили надати інформацію, вони сказали, що надіслали, але не надсилали протягом тижня чи двох, тоді нібито надсилали..

Автоматичний переклад.
grantbett22
1 рік тому

Якщо є оновлення скарги, оновіть свою тему скарги . Наскільки я бачу, вирішено, чекаємо на рішення регулятора:

«Ми переглянули докази , надані казино, і, на жаль, у нас недостатньо інформації, щоб сказати, що саме сталося . Я рекомендую вам зв’язатися з Управлінням ігор Кюрасао (helpdesk@curacaolicensing.com, info@curacaolicensing.com) і подати їм скаргу».

Ви зверталися до влади, будь ласка?

Ви повинні це зробити.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я хотів би побачити, яку інформацію було надіслано гуру казино, коли BCGAME сказали, що надішлють її вам електронною поштою, а потім ви сказали, що вони щось надіслали. Або ви збрехали? Ось що я хотів би знати. Я зв’язався з Радою контролю ігор Curacao, Раулем Бером, Curaçao Interactive Licensing, міністром закордонних справ Нідерландів, ACMA, я не можу пригадати, чи зв’язувався я з A Current Affair & 60minutes, але, ймовірно, я це зроблю. Мій адвокат отримав 1 електронний лист від свого адвоката, в якому говориться, що він просто збирається вивчити справу та зв’язатися з нами, але на цьому все.

вони мене дуже обманювали. Це не те, що я переживу. Я втратив заставу за будинок і можливість залишити щось дітям. Моє тіло зруйноване, лікарі марні, і мені не вистачає років, щоб повернутися туди, де я був. Якщо я не зможу повернути свою можливість зробити щось для своїх дітей, то я майже готовий померти, тому, можливо, я зроблю свою смерть чогось вартою. filefile

Автоматичний переклад.
grantbett22
1 рік тому

О, тепер бачу!

Звичайно, це не була брехня. Я не можу сказати, що це було, тому що така інформація не для моїх очей - я не вирішую скарги, розумієте? 🙁

Чи можу я попросити вас зв’язатися з Пітером? Він та людина, до якої можна звернутися.

Якщо ви бажаєте розповісти більше про свій позов, не соромтеся це робити. Сподіваюся, справедливість у підсумку переможе.

Що ж, мені прикро чути про ваше здоров'я та інші проблеми. Що ще я маю сказати?

Будь мужнім!

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

я не знаю, чому саме ти мені відповідаєш. Тому я написав цей пост, щоб Петро передав передбачувану інформацію. Як ви сказали, «це не для ваших очей». Ви цього не бачили, тому я взагалі не розумію, на яких підставах ви стверджуєте, що це не брехня. Досить б.

Автоматичний переклад.
grantbett22
1 рік тому

Вона відповідає вам, тому що це тема, а не справжня скарга. Будь ласка, скористайтеся скаргою, щоб поговорити з Пітером

Автоматичний переклад.
mirtsu166
1 рік тому

Я спочатку написав у скарзі, ось що я сказав! Я написав їх першим, а наступного дня чи двох клацнув його ім’я, щоб дізнатися, чи можу я надіслати йому приватне повідомлення, чого я не зміг, але я помітив, що він відповів на іншу публікацію після моїх відповідей на скаргу, тому я написав тут, але безрезультатно

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Останнім часом мені доводиться надто пояснювати себе в кожному аспекті свого життя file

Автоматичний переклад.
1 рік тому

я не знаю, чому саме ти мені відповідаєш. Тому я написав цей пост, щоб Петро передав передбачувану інформацію. Як ви сказали, «це не для ваших очей». Ви цього не бачили, тому я взагалі не розумію, на яких підставах ви стверджуєте, що це не брехня. Досить б.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Поясню ще раз:

Це форум. Якщо ви попросите Casino Guru відповісти або запитати про процедури чи проблеми, пов’язані з нашими процесами, це все одно, що запитати мене безпосередньо 🙂. Немає іншого адміністратора (крім двох, які навчаються), і зі зрозумілих причин я маю намір реагувати особливо в таких ситуаціях - щоб надати пояснення чи вказівки.

Пітер розглядає скарги – скарги відокремлені від форуму – він або будь-хто інший з інших команд не збирається відповідати вам тут.

Сподіваюся, ви тепер розумієте концепцію.

Отже, чи можу я чимось вам допомогти? Тому що я тут для цього.

Автоматичний переклад.
grantbett22
1 рік тому

Це автоматична відповідь.

І я вважаю, що це має сенс — нову надану інформацію потрібно спочатку переглянути в іншому, щоб вирішити, чи потрібно повторно відкривати скаргу.

Досить поширений підхід, я б сказав.

Чи пробували ви, наприклад, знову відкрити рекультивацію в Amazon? 😀

Автоматичний переклад.
1 рік тому

На Amazon? Що ви маєте на увазі? І я спробував повторно відкрити скаргу, але мова не йде про повторне відкриття відповідності, я просто хочу побачити інформацію, яку він сказав, що отримав, коли BCGAME сказали, що надішлють йому інформацію електронною поштою, він сказав, що отримав трохи, але цього йому було недостатньо прийняти рішення, чому? Яка була інформація? Це те, що я хотів би бачити, і чому BCGAME все ще має гарний рейтинг, коли очевидно, що вони погано ставляться до клієнтів. Не лише я, а й багато-багато людей багато скаржилися, тож зі здоровим глуздом зрозуміло, що щось не так. Ясно.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Все ще нічого.. приємно 👏

думаю, що настав час рейтинг bcgames знизився

Автоматичний переклад.
1 рік тому

На Amazon? Що ви маєте на увазі? І я спробував повторно відкрити скаргу, але мова не йде про повторне відкриття відповідності, я просто хочу побачити інформацію, яку він сказав, що отримав, коли BCGAME сказали, що надішлють йому інформацію електронною поштою, він сказав, що отримав трохи, але цього йому було недостатньо прийняти рішення, чому? Яка була інформація? Це те, що я хотів би бачити, і чому BCGAME все ще має гарний рейтинг, коли очевидно, що вони погано ставляться до клієнтів. Не лише я, а й багато-багато людей багато скаржилися, тож зі здоровим глуздом зрозуміло, що щось не так. Ясно.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Для цього вам потрібно запитати у обробника скарг. Я не можу говорити від його або її імені, а також мені не дозволено отримати доступ до таких доказів. Це форум, це не ваша скарга. Запитайте відповідну особу, електронною поштою, якщо можна.

Поки немає остаточного вердикту, скарга все ще відкрита, тому індекс не може бути скоригований. Треба дочекатися регулятора. Я знаю, що це погано, але навіть якщо ми не все знаємо, то влада повинна вирішувати.

Я б не сказав, що це неправильно. Я б сказав, що це справедливо. Доки не буде доведено, що казино вчинило щось неправильне або несправедливе, ми не повинні змінювати значення.

У всякому разі, я пожартував про Amazon, я намагався повторно відкрити скаргу з ними, і це було наче крок у пекло. Це неважливо.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Все ще нічого.. приємно 👏

думаю, що настав час рейтинг bcgames знизився

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я погано себе почуваю, тому деякі пости були добре пропущені нашими слухачами - вибачте за це.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

BCGAME на 100% використовує технологію AI для протидії ставкам людей. Це весело, мабуть, так роблять усі казино, тому що вони жадібні. Але ви думаєте, що їм було б розумніше не робити цього й запропонувати тим, хто, як вони знають, це роблять, не надто. Чесно кажучи, якщо вони не поспішать, я завдам їхній промисловості більше шкоди, ніж вони думають.

У мене немає електронної адреси цього Пітера. Я відповів на скаргу, але відповіді немає, і я можу написати ще раз, якщо вона не відкриється.

також який проміжок часу ви даєте їм, щоб відповісти або вирішити проблему, перш ніж знизити їхній рейтинг, тому що якщо будь-який сайт оцінює гуру казино, ваш рейтинг також може впасти. Ви всі в цьому разом. І ви всі руйнуєте власну галузь, молодці 👍

Автоматичний переклад.
grantbett22
1 рік тому

привіт

Я не буду коментувати технологію штучного інтелекту, тому що я не настільки добре поінформований, як вам здається.

У будь-якому разі я ще раз перевірив вашу скаргу та знайшов для вас електронний лист:

file

Я б спробував: peter.m@casino.guru

Я думаю, що Пітер досить зайнятий, але зробить усе можливе, щоб відповісти – він завжди так робить.

На ваше запитання про терміни - я не та людина, щоб запитувати, я не знаю, чесно кажучи. Але ми ні з чим не займаємось казино, власне, ні з якими казино. З мого досвіду, рейтинг (тепер це індекс безпеки) не впаде, доки справа не буде чітко вирішена, докази не представлені та оцінені.

Ласкаво, як Петро, про це. Я просто адміністратор, а не фахівець із скарг. 😀

Я сподіваюся, що ви досягнете справедливості, але я не впевнений на 100%, що ліцензійний орган достатньо піклується.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дивно, що ви взагалі не розумієте, як працює цей сайт.


Casino Guru не може зробити нічого іншого, окрім рейтингу казино, якщо гуру вважає сайт успішним.


Все, що вони можуть зробити, це попросити сайт щось зробити. Вони не можуть нічого змусити.


Все, що вони можуть попросити вас зробити, це звернутися до відповідної інстанції.


Деякі сайти цінують рейтинг гуру казино і, ймовірно, слідкуватимуть за тим, що вони запитують.

Як GG.bet тощо

Автоматичний переклад.
1 2...4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого