ФорумОбговорення скаргCbet заблокував мій рахунок після великого зняття грошей

Cbet заблокував мій рахунок після великого зняття грошей (Сторінка 3)

1 рік тому від Edojota
|
12360 переглядів 68 відповідей |
|
12 3 4
Додати публікацію
nicolasporco1
1 рік тому

Рішення для чого, будь ласка?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Щоб відновити заблокований обліковий запис..


Автоматичний переклад.
nicolasporco1
1 рік тому

О Я бачу!

Я хотів би почати із запитання: чи знаєте ви, чому ваш обліковий запис заблокували?

Чи існує якесь пояснення? Зазвичай найкращим підходом є звернення до казино. 🤔 Чи не могли б ви спробувати? Сподіваюся, ти зможеш. Я буду тут для оновлення.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Дякую за ваш час ! Я зв’язався з казино, і вони не дали мені відповіді, а також не відповіли на електронні листи, вони заблокували чат служби підтримки клієнтів. Я зазвичай грав у ігрові автомати без будь-яких бонусів, на рахунку був баланс 9000 доларів США, я справді відчуваю себе ошуканим і не знаю, що робити.

Автоматичний переклад.
nicolasporco1
1 рік тому

Наразі нічого не потрібно робити, окрім чекати, поки казино відреагує на вашу скаргу. Наразі відповідайте спеціалісту, співпрацюйте, відповідаючи на те, що гуру має знати, щоб вони могли спробувати зв’язатися з казино (вам просто потрібно відповісти в розділі скарг).

Ваш випадок непоодинокий, є багато з такою самою проблемою, і це поганий знак, зазвичай це означає, що казино просто планує зберегти кошти користувачів, це траплялося раніше, це казино, якщо я не помиляюся, багато рекламується в Аргентина через стримерів або впливових осіб, які вирішили продавати та обманювати власну аудиторію, вони також заслуговують на те, щоб на них звернули увагу, якщо скарги не будуть вирішені

Автоматичний переклад.
SunsetGaze
1 рік тому

Дякую за відповідь ! Я збираюся виконати кроки, які ви рекомендуєте. все найкраще


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дякую за ваш час ! Я зв’язався з казино, і вони не дали мені відповіді, а також не відповіли на електронні листи, вони заблокували чат служби підтримки клієнтів. Я зазвичай грав у ігрові автомати без будь-яких бонусів, на рахунку був баланс 9000 доларів США, я справді відчуваю себе ошуканим і не знаю, що робити.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Мені дуже шкода, що казино не відповідає на електронні листи, і навіть живий чат не допомагає. Я помітив, що ви подали скаргу, але останнім часом це казино не докладало зусиль для співпраці з нами, тому я не здивований, що його закрили як невирішене. Схоже, боротьба за ваші гроші буде важкою, і я не знаю, чи вийде вона. У цьому випадку я хотів би порекомендувати вам уникати цього казино, оскільки ви зіткнетеся лише з більшими проблемами.

Однак, якщо у вас є якась нова інформація, чи можете ви повідомити нас? Я постараюся бути позитивним і триматиму за вас кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я прийшов, щоб оновити все, що сталося, казино жодним чином не відповіло напряму, лише через ботів, які безпосередньо написали те саме, як електронною поштою, так і з помилкою, яка дозволяла вам спілкуватися зі службою підтримки в реальному часі, оскільки, коли ви забанили вас, навіть не вони дозволь тобі це зробити. Я подав свою скаргу в GC (ігровий курасао) і чекаю, поки вони мені дадуть відповідь, я рекомендую вам зробити це, написавши на цю електронну адресу complaints@gaming-curacao.com, де вони повинні надати мені допомогу, вони змусили мене заповнити опублікував PDF-файл приблизно 3 дні тому. Усе, що нам потрібно зробити, це почекати та подивитися, що станеться.

Автоматичний переклад.
Edojota
1 рік тому

Привіт! Я вважаю, що це гарний крок, оскільки казино не змогло відповісти на вашу скаргу. Я дуже сподіваюся, що ви зможете отримати справедливе врегулювання, і все вийде добре. Чи можете ви повідомити нас, коли отримаєте відповідь від влади? Думаю, більше гравців зацікавляться тим, що вам вдалося вирішити. 🙂

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт як ти? З 16 листопада я здійснив виведення коштів, але досі не маю відповіді, у мене є 440 доларів США для зняття, у мене все перевірено, ніколи не було так довго, щоб вивести гроші

Автоматичний переклад.
axelc754
11 міс. тому

Привіт, отже, казино не надало жодної інформації про те, чому ваше виведення було відкладено на тиждень? Чи були у вас раніше якісь успішні зняття коштів у цьому казино, і зараз уперше виникла проблема?

Дай мені знати

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Мені тільки на це відповіли...

Ваш квиток уже створено та незабаром буде оброблено.

Наші команди роблять усе можливе та зв’яжуться з вами електронною поштою якомога швидше.

Крім того, я бачу, що ваше замовлення має тег високого пріоритету.

Це повинно прискорити процес. Прошу почекати, будь ласка.

Однак чи можу я ще щось для вас зробити? 😊


а потім це...

Команда фінансів і безпеки робить усе можливе, і з вами зв’яжуться електронною поштою протягом 72 робочих годин (за винятком окремих випадків, аналіз яких може зайняти більше часу).

Але минуло більше 72 годин, я вже кілька разів успішно знімав кошти, і зараз це вперше так довго, і я бачу, що я не один такий.

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

Це також

На жаль, за останні кілька днів у нас виникла технічна проблема зі зняттям коштів.

Через цю технічну проблему деякі зняття коштів не перевірялися автоматично системою, тому нам довелося надіслати їх на перевірку вручну у відповідальний відділ. У зв’язку з цим на даний момент ми відчуваємо високий попит на технічні дзвінки, тому виконання займає трохи більше часу, ніж зазвичай. Проте наша команда наполегливо працює над тим, щоб усі незавершені зняття були виплачені якнайшвидше.

Ваш технічний виклик уже позначено як високопріоритетний, і щойно він буде завершений, ми повідомимо вас електронною поштою.

Ми щиро перепрошуємо за затримку та повторюємо, що це тимчасова проблема, і наша команда докладає всіх зусиль, щоб запобігти повторенню.

Дякуємо за розуміння та терпіння.

Автоматичний переклад.
axelc754
11 міс. тому

Відповідно до того, що ви описали, у казино є технічні проблеми. Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити процес виведення коштів, тому, якщо це займе більше часу, ви можете подати нам скаргу.

Однак у цьому випадку я був би більш терплячим, оскільки ви згадали, що у вас уже були успішні зняття коштів у казино, що є позитивним результатом, і казино також намагається відповісти вам і повідомити вам, у чому полягає проблема, що також здається правильним що робити. То чи можна було б терпіти? Якщо протягом наступних кількох днів і, отже, наступного тижня нічого не зміниться, ми спробуємо вам допомогти. Чи можливо це?

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

Ідеально, почекаю решту днів, інакше напишу знову

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт, я хотів сказати вам, що мені щойно заплатили. Дуже дякую

Автоматичний переклад.
axelc754
11 міс. тому

справді? Які радісні новини!

Ми дуже раді, що все-таки це було вирішено. Чи не могли б ви нагадати мені, скільки часу це загалом зайняло?

Спроба з’ясувати, наскільки добре казино вирішило цю проблему загалом. 🙂

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я хотів внести свою піщинку, тому що я в тому ж становищі! З 19 жовтня я перебуваю в тій самій ситуації, я вніс 3000 доларів США і виграв 11 186 доларів США... та та сама історія з квитком високого пріоритету, хтось збирається спілкуватися бла-бла, 6 листопада вони заблокували мій рахунок через ймовірне шахрайство (я не дізнався від казино, тому що вони зв’язалися зі мною лише минулого тижня) нібито у вересні казино постраждало від шахрайства з бонусами, і мій обліковий запис було пов’язано з 4 іншими... на даний момент я надсилаю все, що вони запитують, електронною поштою для подальшого розслідування 2 місяці тому вони зв’язалися з ними, я дізнався, тому що в Аргентині стримери мають частину скарг на cbet через те, що він не платить (я не знаю, чому вони продовжують це рекламувати, знаючи, що вони обманюють аудиторію ) і я підрахував, що той, хто дає йому контракти, сказав їм, що я обманув cbet на 50 тисяч доларів США!!! Божевільний, очевидно, я не вчиняв жодного типу шахрайства, не грав з бонусом чи чимось іншим, це був перший раз між 2 жовтня, коли я програв 250 доларів США, а потім знову зайшов 19 числа та виграв. Але добре, на жаль, навіть стример не зв’язався зі мною, щоб побачити ситуацію, і мені легше звинуватити мене в шахраї... тому зараз я розмовляю з cbet, який відповідає мені майже раз на тиждень... і подивіться, що вони скажіть мені надіслати фотографії моїх документів, селфі з документом, підтвердження мого доходу... У мене є певна надія, тому що мій обліковий запис розблоковано, я зміг увійти знову, але я все ще не маю новин...

Автоматичний переклад.
lucasvelazco
11 міс. тому

Привіт, Лукас, дякую за інформацію. У мене така сама ситуація, але вони відповіли лише на електронний лист про аномалії та про те, що його було заблоковано назавжди. Я був готовий надіслати все, але вони більше не відповідали. Яку електронну адресу ви використовуєте для спілкування?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я хотів внести свою піщинку, тому що я в тому ж становищі! З 19 жовтня я перебуваю в тій самій ситуації, я вніс 3000 доларів США і виграв 11 186 доларів США... та та сама історія з квитком високого пріоритету, хтось збирається спілкуватися бла-бла, 6 листопада вони заблокували мій рахунок через ймовірне шахрайство (я не дізнався від казино, тому що вони зв’язалися зі мною лише минулого тижня) нібито у вересні казино постраждало від шахрайства з бонусами, і мій обліковий запис було пов’язано з 4 іншими... на даний момент я надсилаю все, що вони запитують, електронною поштою для подальшого розслідування 2 місяці тому вони зв’язалися з ними, я дізнався, тому що в Аргентині стримери мають частину скарг на cbet через те, що він не платить (я не знаю, чому вони продовжують це рекламувати, знаючи, що вони обманюють аудиторію ) і я підрахував, що той, хто дає йому контракти, сказав їм, що я обманув cbet на 50 тисяч доларів США!!! Божевільний, очевидно, я не вчиняв жодного типу шахрайства, не грав з бонусом чи чимось іншим, це був перший раз між 2 жовтня, коли я програв 250 доларів США, а потім знову зайшов 19 числа та виграв. Але добре, на жаль, навіть стример не зв’язався зі мною, щоб побачити ситуацію, і мені легше звинуватити мене в шахраї... тому зараз я розмовляю з cbet, який відповідає мені майже раз на тиждень... і подивіться, що вони скажіть мені надіслати фотографії моїх документів, селфі з документом, підтвердження мого доходу... У мене є певна надія, тому що мій обліковий запис розблоковано, я зміг увійти знову, але я все ще не маю новин...

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт, я бачив, що ви також подали нам скаргу, яка закінчилася як політика відсутності реакції, оскільки раніше казино не відповідало на достатню кількість скарг.

Однак я дуже радий, якщо казино спілкується з вами, і тепер ви проходите процес перевірки облікового запису, як ви описуєте. Це дає хоча б маленьку надію, що щось може рухатися в кращому напрямку. Якщо ви виконаєте це, ви можете повідомити нам, чи це було успішно або як це пройшло? Або щось нове, що ви почули від казино? Я думаю, що це може бути корисним і для інших гравців.

Я твердо вірю, що ваша ситуація може бути вирішена, але я поки що не буду забігати наперед. Дайте мені знати, як це розвиватиметься. Я буду тримати за вас кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
12 3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого