Так, я бачу, що ви ще не отримали відповіді, але я хотів би зазначити, що таймер, який знаходиться вгорі праворуч, визначає час, протягом якого наша команда зі скарг або ви маєте відповісти. Нік обов'язково зв'яжеться з вами якнайшвидше, тому вам потрібно запастися терпінням, оскільки він також зайнятий кількома скаргами. Звичайно, я розумію, що в такій ситуації непросто чекати і зберігати холоднокровність, але це те, що нам залишилося.
Тим не менш, давайте подивимося, чи казино вийде на зв'язок і зацікавлене у вирішенні вашої проблеми, хоча я вже згадував, що останнім часом це виглядає не так.
На жаль, все, що ми можемо зробити, це чекати. Якщо у вас є щось нове, не соромтеся оновити нас.
Yes, I see that you haven't received a reply yet, but I would like to point out that the timer, which is on the top right, determines the time that our complaint team or you have to reply. Nick will surely get back to you as soon as possible, so you need to be patient, because he is also busy with several complaints. Of course, I understand that it is not easy to wait and keep a cool head in a situation like this, but that is what we have left.
Nevertheless, let's see if the casino gets in touch and is interested in solving your problem, even though I have already mentioned that it doesn't look like that lately.
Unfortunately, all we can do is wait. If you have something new, feel free to update us.
Автоматичний переклад.