ФорумОбговорення скаргCbet заблокував мій рахунок після великого зняття грошей

Cbet заблокував мій рахунок після великого зняття грошей

1 рік тому від Edojota
|
12964 переглядів 68 відповідей |
|
1 2...4
1 рік тому

Привіт, я тут, щоб розповісти вам про свій досвід. Я зробив депозит 2 дні тому без будь-якого активованого бонусу чи будь-якого іншого 10 000 песо, я поставив і виграв велику суму грошей, ці гроші повинні були надійти сьогодні, оскільки я здійснив зняття того ж дня, але після входу о 10:30 сьогодні 28 вересня та деяких збоїв через сповіщення про те, що дію заблоковано, мій обліковий запис було заблоковано, я поговорив зі службою підтримки, і вони сказали мені, що обліковий запис заблоковано, без причини та для передбачуваної оцінки деяких відділів, я повинен додати, що за кілька днів до цього вилучення я вже зробив один, який був відображений на моєму банківському рахунку. Будь ласка, мені потрібна допомога

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Те ж саме сталося зі мною сьогодні, я зняв 300 000 за два зняття 150 000 4 дні тому, і сьогодні, коли я зайшов у систему, я зрозумів, що мій обліковий запис заблоковано, коли я зв’язався зі службою підтримки, мені сказали, що вони заблокували обліковий запис з керівництво через "аномалії", і я більше не міг зв'язатися з ними, тому що вони заблокували мій чат...

Автоматичний переклад.
ukorim
1 рік тому

У мене така сама ситуація, друже, я дійсно не знаю, чи це помилка в додатку, тому що я не зробив жодної аномалії, я читав, і ми не єдині, якщо це допоможе, надішліть електронний лист сюди support@cbet.gg Вони не відповіли мені, я написав близько 5 років тому годин, і це все ще питання очікування, у них немає причин не вносити нам депозит і тим більше забороняти нас


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Те ж саме сталося і зі мною

Автоматичний переклад.
Jdseba
1 рік тому

Це може бути помилка в програмі, будемо сподіватися, що це так. Чесно кажучи, все одно важливо поговорити зі службою підтримки та опублікувати скаргу тут. Якщо нас кілька, казино прислухається, і добре знати, що ми не одні. Скажімо, гроші наші.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, брате, ми говорили на twicht... Не знаю, чи пам'ятаєш ти мене, cbet ВОНИ ЦЕ БАНДА ЗЛОДІЇВ, ти просто знімаєш гроші, і вони блокують твій рахунок без причини.

Автоматичний переклад.
ukorim
1 рік тому

Видаліть файли cookie з веб-переглядача, закрийте його та відкрийте знову, щоб вони не блокували ваш чат, хоча це не дуже допомагає, оскільки вони ніби повторюють, що знайшли «аномалії», які бачать лише вони. Я грав у багатьох казино, і у мене ніколи не було проблем, окрім цих злодіїв, які грають на Cbet.

Автоматичний переклад.
apgr11
1 рік тому

Я це зробив і зв’язався знову, сподіваючись відповісти на автоматичне повідомлення, але вас миттєво забанили в чаті, я не мав можливості відповісти... Неймовірно.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чувак, вони — банда злодіїв, і один із найслабших хлопців долучається, щоб допомогти стримерам, яких спонсорує сміття казино. Мене ніколи не грабували таким злодійським способом, як казино cbet.


Я рекомендую всім замість того, щоб допомагати стримеру, допомогти собі, не вносячи нічого в це казино, оскільки якщо ви виграєте, забудьте про свої гроші.

Автоматичний переклад.
apgr11
1 рік тому

Це правда, брате, але не хвилюйся, давай розмістимо відповідні скарги на сторінці, і я сподіваюся, що вони відреагують і подбають про це.


Автоматичний переклад.
Edojota
1 рік тому

Здається, це загальна проблема, є багато відкритих скарг на одне й те саме, і якщо ви подивіться на невирішені скарги, це казино має довгу історію відмови у знятті коштів і закриття рахунків без пояснення причин, невирішених скарг більше, ніж вирішених скарг, цього року я вже бачив один випадок, коли казино з нізвідки перестало платити багатьом користувачам одночасно, але ви повинні залишити сумніви та трохи почекати. Ваш обліковий запис підтверджено?

Автоматичний переклад.
SunsetGaze
1 рік тому

Так, друже, я підтвердив обліковий запис із усіма KYC, фотографією документа, електронною адресою та номером. За кілька днів до того, як подати запит на виведення, мені вдалося здійснити успішне виведення, з яким не виникло жодних проблем. Щодо випадку з тим казино, як усе було вирішено, правда полягає в тому, що мені потрібні гроші, і через помилку чи шахрайство я щиро не хотів би їх втратити.


Автоматичний переклад.
Edojota
1 рік тому

Казино, про яке я говорю, це Scatterhall, я пам’ятаю, що кілька місяців тому багато користувачів почали повідомляти про те, що вони зняли кошти із запізненням і йшли місяці, і вони нікому нічого не платили, насправді було так багато невирішених скарг, що їх офіційний рахунок був близький до 1, рейтинг, який має більшість шахрайських казино. У випадку з цим казино ви повинні дати їм принаймні сумніви, і, можливо, у них проблеми з платіжними процесорами, якщо минуло 2 тижні, а там не було жодного платежу, вам потрібно хвилюватися, поки що вам просто потрібно зачекайте та попросіть інформацію в казино або подайте скаргу та попросіть гуру зв’язатися з ними, оскільки вони також повідомляють, що підтримка заблокована протягом кількох

Автоматичний переклад.
SunsetGaze
1 рік тому

Я розумію, нам усім забаненим доведеться почекати. Як ви вважаєте, чи може це бути помилка чи певний тип заходів казино, які не є шахрайством?


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Надати йому сумніви звучить «невинно» або занадто добре для казино, як на мене. Вони просто блокують облікові записи, коли ви виграєте, і забуваєте про гроші, це не тисячі євро, як інші користувачі тут на guru. Я ні в що не вірю тим хлопцям з конбету.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я тут, щоб розповісти вам про свій досвід. Я зробив депозит 2 дні тому без будь-якого активованого бонусу чи будь-якого іншого 10 000 песо, я поставив і виграв велику суму грошей, ці гроші повинні були надійти сьогодні, оскільки я здійснив зняття того ж дня, але після входу о 10:30 сьогодні 28 вересня та деяких збоїв через сповіщення про те, що дію заблоковано, мій обліковий запис було заблоковано, я поговорив зі службою підтримки, і вони сказали мені, що обліковий запис заблоковано, без причини та для передбачуваної оцінки деяких відділів, я повинен додати, що за кілька днів до цього вилучення я вже зробив один, який був відображений на моєму банківському рахунку. Будь ласка, мені потрібна допомога

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, вибачте за вашу ситуацію. Чи можу я запитати, чи ваш випадок пов’язаний зі ставками на спорт, чи ви грали в автомати чи щось інше?

У будь-якому випадку, я вважаю дивним, що казино так жахливо блокує облікові записи без пояснення причини, тому що я не вважаю це правильним.

Насправді я помітив, що він уже подав скаргу , тож нам доведеться почекати й подивитися, куди дінеться Нік. Чи можете ви повідомити нам, коли отримаєте нову інформацію? Я думаю, інші гравці оцінили б будь-що нове. Поки що буду терпляче чекати.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Те ж саме сталося зі мною сьогодні, я зняв 300 000 за два зняття 150 000 4 дні тому, і сьогодні, коли я зайшов у систему, я зрозумів, що мій обліковий запис заблоковано, коли я зв’язався зі службою підтримки, мені сказали, що вони заблокували обліковий запис з керівництво через "аномалії", і я більше не міг зв'язатися з ними, тому що вони заблокували мій чат...

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, ти намагався запитати в чаті, що саме означають аномалії? Мені дуже дивно, коли блокують кілька облікових записів одночасно без причини.

У будь-якому випадку, я помітив, що ви також подали скаргу , і я вважаю це правильним вчинком, тому нам також доведеться набратися терпіння та почекати, щоб побачити, як це розвиватиметься.

Це, звичайно, неприємна ситуація, але чи могли б ви повідомити нам, якщо дізнаєтеся щось корисне?

Сподіваюся, зрештою все владнається. Удачі.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Те ж саме сталося і зі мною

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я бачу, що ви не єдиний, у кого така ж проблема із закритим обліковим записом, і ви подали скаргу . Я припускаю, що вам також не дали жодної причини, чому це так?

Давайте подивимося, куди потрапить Нік. Наразі нам нічого не залишається, як чекати.

Автоматичний переклад.
Edojota
1 рік тому

Оскільки є багато користувачів з тією ж проблемою, це може означати три речі:

1) Казино має проблеми з платіжними процесорами

2) Казино не має ліквідності для оплати

3) Вони не мають наміру платити

Я не можу придумати нічого іншого, через поведінку казино (ненадання інформації та блокування підтримки користувачам) я дуже схиляюся до третього варіанту, сподіваюся, що це не так


Автоматичний переклад.
apgr11
1 рік тому

Так, я не люблю сумніватися в будь-якому казино, тому що вони ніколи не надають такої переваги користувачам, коли виникають проблеми, але найправильніше - це подивитися, як вони поводяться, і досі я думаю, що вони не мають наміру платити, оскільки вони не надають жодної інформації та блокують підтримку постраждалих, жодне гідне казино не робить цього

Автоматичний переклад.
1 2...4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого