ГоловнаФорумОбговорення скарг22bet проблеми виведення

22bet проблеми виведення (Сторінка 9)

 від giseryd
|
80 006 переглядів 185 відповідей |
|
1...8 9 10

Я зробив депозит за допомогою картки VISA, зробив ставку на спорт із коефіцієнтом 1,27 чи щось таке, і я надсилаю security@22bet.com електронний лист із моїм ідентифікатором, випискою з банківського рахунку та знімком екрана з програми банку, точно так, як вони сказали тут у чаті підтримки: «Щоб вибрати альтернативний, будь ласка, поповніть свій ігровий рахунок за допомогою іншого способу оплати (доступного для внесення та зняття) з мінімальною сумою, то робіть ставки на спортивні події із сумою вашого депозиту з коефіцієнтом не нижче 1,1.

Тоді вам потрібно підтвердити цей спосіб оплати, зв’язавшись з нами security@22bet.com (додайте фото документа, що посвідчує особу, та скріншот транзакції).

Після цього ви можете здійснити виведення за допомогою цього методу».

Схрещуємо пальці 😀

Автоматичний переклад.

Вони вимагали фотографії мого посвідчення особи та обох карток (MasterCard і VISA). Коли я надіслав їм потрібні фотографії, я отримав це повідомлення:

Дорогий клієнт,

Ваш запит надіслано фахівцям, чекайте на відповідь.


До цього часу все йшло гладко. Я напишу, якщо у мене виникнуть проблеми або якщо я зможу успішно зняти кошти. Дякую за твою підтримку!

Автоматичний переклад.
Flow01

Якби тобі тільки так відповіли, шкода. Можливо, було б краще конкретніше, і я думаю, що ваше запитання не є надто складним для служби підтримки.

Однак, якщо відображається метод, який ви хочете використовувати, я думаю, що проблем не буде.

Якщо ви спробуєте зняти гроші таким чином, чи можете ви повідомити мені, як це пройшло?

Я буду чекати.

Автоматичний переклад.
Jaro

Ця відповідь

Дорогий клієнт,

Ваш запит надіслано фахівцям, чекайте на відповідь.


Це пов’язано з новою перевіркою картки VISA після того, як я надіслав усі документи, які вони вимагали. Тепер мені доведеться дочекатися їхнього схвалення, і після цього я спробую відкликатися. Я повернуся з оновленнями.

Автоматичний переклад.

Вони вимагали фотографії мого посвідчення особи та обох карток (MasterCard і VISA). Коли я надіслав їм потрібні фотографії, я отримав це повідомлення:

Дорогий клієнт,

Ваш запит надіслано фахівцям, чекайте на відповідь.


До цього часу все йшло гладко. Я напишу, якщо у мене виникнуть проблеми або якщо я зможу успішно зняти кошти. Дякую за твою підтримку!

Автоматичний переклад.

Ой, я не помітив ці інші ваші дописи, тому зараз їх читаю. Тож я сподіваюся, що ви зможете без проблем перевірити метод і свої картки, а потім зможете зняти кошти.

Удачі. ☘️

Автоматичний переклад.

Хороші новини, мою відмову схвалено. Тепер буду чекати, поки гроші надійдуть на мій рахунок. Дякуємо за підтримку та гарного Нового року!

Змінено
Автоматичний переклад.
Flow01

справді??

Це найкраще повідомлення, яке ви можете вставити в п'ятницю вдень! Проте не забудьте тримати нас у курсі. Це лише часткова перемога. 🤞🤞

Автоматичний переклад.
Radka

Гроші отримали, все добре. Дякую за допомогу!

Автоматичний переклад.
Flow01

Яке полегшення! 🙂

Насолоджуйтесь і приходьте сюди, щоб поділитися своїми останніми пригодами, коли будете готові. Ми завжди можемо використовувати свіжі відгуки про казино.

Щасливого Нового року!


Автоматичний переклад.

Я двічі вносив суму в 22bet, і вона ще не була зарахована на ігровий рахунок, але була знята з рахунку


Автоматичний переклад.
hajdukovamarketa01

Привіт. Чи пробували ви зв’язатися з цією проблемою в службу підтримки? Будь ласка, повідомте нам, якщо у вас є якісь оновлення.

Автоматичний переклад.
Flow01

Ви отримуєте однакову відповідь на будь-яке запитання. Гра Sweet Alchemy зникла з сервісу, і коли я сказав їм, що в скрині баланс, вони відповіли.


«Усі наші ігри можна знайти в розділі казино». 22bet ніколи не вирішував жодної проблеми. Найгірше те, що Casino Guru не дозволяє вам говорити про це тут.

Автоматичний переклад.
timpezon

Чесно кажучи, я не знаю, про що йдеться у вашому дописі.

Ми, випадково, не дали вам нічого написати на нашому форумі? Я вважаю, що цього не може статися.

Не могли б ви пояснити, будь ласка?

Автоматичний переклад.
Romi

filefilefile


Casino Guru не дозволяє писати про будь-яке казино, якщо це раунд гри. 22bet, наприклад, пропонує гравцеві самостійно звернутися до постачальника ігор.


file


Play'n GO не погоджувався на це, це справа казино.


22bet вирішує кожну окрему проблему, надсилаючи гравцеві готовий «копіювати-вставити» текст, написаний багато років тому. На трьох малюнках видно, що час повідомлення різний, але жодна літера не відрізняється. У них на машині є всі готові відповіді.


На даний момент у 22bet виникли проблеми зі зняттям коштів, оскільки SMS не проходить. Аутентифікація 2FA також не працює, оскільки для підтвердження потрібне SMS.


Повідомлення, надісланого минулого року, ще немає на моєму телефоні, але оскільки 22bet каже, що все працює, то повідомлення має бути на моєму телефоні.


У них немає жодних конкретних доказів ні на що, і замовник абсолютно не має значення, коли там грає.


Відповіддю на відсутність Sweet Alchemy 1 було: «Подивіться, які у нас є ігри. Якщо ви не можете знайти свою гру, у нас її немає»...


Протягом кількох місяців гравцеві не повідомляли, де знаходиться раніше зазначена гра. Тому що в грі є скриня з грошима — грошима гравця.


Тож я не думаю, що в цьому питанні щось зміниться, тому що Гуру чесно проти тексту та зображень, які можна перевірити.

Автоматичний переклад.

Сьогодні знову цілий день я намагався з'ясувати, чому я не отримував смс кілька місяців. Відповіді включають "перезавантажте пристрій, зверніться до свого оператора, зв'яжіться зі своїм банком"...


Мене 2 рази забанили, тому що вся інформація про ігровий раунд (!!) вже надана.


Марний день. У 22bet ніхто не працює. За це Йохана звільнили б. Але якщо на їх веб-сайті немає адреси скарги, куди поскаржитися.


OTP під питанням.

Змінено
Автоматичний переклад.
timpezon

Але я досі не можу зрозуміти, яке це має відношення до нашого сайту.

Якщо ви не можете зв’язатися з казино напряму, це дійсно на їхньому боці. чи не так?

Повідомте нас, якщо ми можемо чимось вам допомогти. Все, з чим ми можемо вам допомогти, перш за все.


Автоматичний переклад.
Romi

Відео....


https://youtu.be/5Q33cL9gD_w <-тут ви можете побачити, як «досліджується» раунд гри. Скріншот телефону з чатом. На відео я розмовляю фінською, але чат ведеться англійською.


filefile

На фотографіях я запитав, де повертається кешбек, коли депозити були зроблені. Відповідь НЕ ПОВИННА бути "якщо (!!!!) це ігровий раунд" - скопіюйте-вставте.


2025 і навіть не перше повідомлення було зрозуміло, але його вдалося скопіювати.



Отже... Гуру казино сказав, що "ми не публікуємо одні й ті самі кілька разів".


Досить одного ЛІКУВАННЯ, і я все ще його чекаю.

Змінено
Автоматичний переклад.
timpezon

Чи можу я запитати, чи намагалися ви випадково зв’язатися з постачальником ігор, як вам було рекомендовано?

На жаль, ви знаєте, ми тут не можемо нічого зробити.

Автоматичний переклад.

Привіт, у мене також є проблеми з 22 bet, я відкрив нову тему, але я також пишу сюди, вони перевіряють мою особу, вимагаючи нових документів щоразу, вчора вони запитували у мене абсурдне свідоцтво про народження, я зробив це як онлайн, так і з муніципалітету з печаткою, і вони мені кажуть, що це не оригінал, і якщо я не дам їм цей документ, вони заблокують мій обліковий запис, я не знаю, що робити, допоможіть мені, будь ласка, я думаю про легальний шлях, але проти цих людей це важко

Автоматичний переклад.

Привіт, 22bet перевіряє мій обліковий запис та особу після 2 років реєстрації, я надіслав усі класичні документи, але тепер вони запитали у мене абсурдні документи, такі як свідоцтво про народження, я надіслав їх їм, і вони сказали, що це не оригінальний, я зробив це як онлайн, так і безпосередньо з муніципалітету з печаткою, я не знаю, що робити, чи можете ви мені допомогти?

Автоматичний переклад.
1...8 9 10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого