ФорумОбговорення скарг22bet проблеми виведення

22bet проблеми виведення (Сторінка 9)

3 р. тому від giseryd
|
47221 переглядів 170 відповідей |
|
1...8 9
Додати публікацію
3 міс. тому

Я зробив депозит за допомогою картки VISA, зробив ставку на спорт із коефіцієнтом 1,27 чи щось таке, і я надсилаю security@22bet.com електронний лист із моїм ідентифікатором, випискою з банківського рахунку та знімком екрана з програми банку, точно так, як вони сказали тут у чаті підтримки: «Щоб вибрати альтернативний, будь ласка, поповніть свій ігровий рахунок за допомогою іншого способу оплати (доступного для внесення та зняття) з мінімальною сумою, то робіть ставки на спортивні події із сумою вашого депозиту з коефіцієнтом не нижче 1,1.

Тоді вам потрібно підтвердити цей спосіб оплати, зв’язавшись з нами security@22bet.com (додайте фото документа, що посвідчує особу, та скріншот транзакції).

Після цього ви можете здійснити виведення за допомогою цього методу».

Схрещуємо пальці 😀

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Вони вимагали фотографії мого посвідчення особи та обох карток (MasterCard і VISA). Коли я надіслав їм потрібні фотографії, я отримав це повідомлення:

Дорогий клієнт,

Ваш запит надіслано фахівцям, чекайте на відповідь.


До цього часу все йшло гладко. Я напишу, якщо у мене виникнуть проблеми або якщо я зможу успішно зняти кошти. Дякую за твою підтримку!

Автоматичний переклад.
Flow01
3 міс. тому

Якби тобі тільки так відповіли, шкода. Можливо, було б краще конкретніше, і я думаю, що ваше запитання не є надто складним для служби підтримки.

Однак, якщо відображається метод, який ви хочете використовувати, я думаю, що проблем не буде.

Якщо ви спробуєте зняти гроші таким чином, чи можете ви повідомити мені, як це пройшло?

Я буду чекати.

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Ця відповідь

Дорогий клієнт,

Ваш запит надіслано фахівцям, чекайте на відповідь.


Це пов’язано з новою перевіркою картки VISA після того, як я надіслав усі документи, які вони вимагали. Тепер мені доведеться дочекатися їхнього схвалення, і після цього я спробую відкликатися. Я повернуся з оновленнями.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Вони вимагали фотографії мого посвідчення особи та обох карток (MasterCard і VISA). Коли я надіслав їм потрібні фотографії, я отримав це повідомлення:

Дорогий клієнт,

Ваш запит надіслано фахівцям, чекайте на відповідь.


До цього часу все йшло гладко. Я напишу, якщо у мене виникнуть проблеми або якщо я зможу успішно зняти кошти. Дякую за твою підтримку!

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Ой, я не помітив ці інші ваші дописи, тому зараз їх читаю. Тож я сподіваюся, що ви зможете без проблем перевірити метод і свої картки, а потім зможете зняти кошти.

Удачі. ☘️

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Хороші новини, мою відмову схвалено. Тепер буду чекати, поки гроші надійдуть на мій рахунок. Дякуємо за підтримку та гарного Нового року!

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
Flow01
3 міс. тому

справді??

Це найкраще повідомлення, яке ви можете вставити в п'ятницю вдень! Проте не забудьте тримати нас у курсі. Це лише часткова перемога. 🤞🤞

Автоматичний переклад.
Radka
3 міс. тому

Гроші отримали, все добре. Дякую за допомогу!

Автоматичний переклад.
Flow01
3 міс. тому

Яке полегшення! 🙂

Насолоджуйтесь і приходьте сюди, щоб поділитися своїми останніми пригодами, коли будете готові. Ми завжди можемо використовувати свіжі відгуки про казино.

Щасливого Нового року!


Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Я двічі вносив суму в 22bet, і вона ще не була зарахована на ігровий рахунок, але була знята з рахунку


Автоматичний переклад.
hajdukovamarketa01
3 тиж. тому

Привіт. Чи пробували ви зв’язатися з цією проблемою в службу підтримки? Будь ласка, повідомте нам, якщо у вас є якісь оновлення.

Автоматичний переклад.
1...8 9
Перейти на сторінкуіз 9 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
PragmaticGates_alt
Візьміть участь у турнірі з Gates of Olympus абсолютно безкоштовно!
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого