Я зробив депозит за допомогою картки VISA, зробив ставку на спорт із коефіцієнтом 1,27 чи щось таке, і я надсилаю security@22bet.com електронний лист із моїм ідентифікатором, випискою з банківського рахунку та знімком екрана з програми банку, точно так, як вони сказали тут у чаті підтримки: «Щоб вибрати альтернативний, будь ласка, поповніть свій ігровий рахунок за допомогою іншого способу оплати (доступного для внесення та зняття) з мінімальною сумою, то робіть ставки на спортивні події із сумою вашого депозиту з коефіцієнтом не нижче 1,1.
Тоді вам потрібно підтвердити цей спосіб оплати, зв’язавшись з нами security@22bet.com (додайте фото документа, що посвідчує особу, та скріншот транзакції).
Після цього ви можете здійснити виведення за допомогою цього методу».
Схрещуємо пальці 😀
I deposited with the VISA card, placed a sport bet with odds 1.27 or something and I send the security@22bet.com the email with my ID, bank statement and screenshot from the bank app, exactly as they said here in live chat support : "To opt for an alternative one, please top up your gaming account using another payment method (available for depositing and withdrawing) with the minimum amount, then place bets on sports events with the sum of your deposit with the odds of no less than 1.1.
Then, you need to verify this payment method by contacting security@22bet.com(attach a photo of your ID document and a screenshot of the transaction).
After that, you can make a withdrawal using this method."
Fingers crossed 😀