ФорумОбговорення скарг22bet проблеми виведення

22bet проблеми виведення (Сторінка 9)

4 р. тому від giseryd
|
66124 переглядів 170 відповідей |
|
1...8 9
Додати публікацію
10 міс. тому

Я зробив депозит за допомогою картки VISA, зробив ставку на спорт із коефіцієнтом 1,27 чи щось таке, і я надсилаю security@22bet.com електронний лист із моїм ідентифікатором, випискою з банківського рахунку та знімком екрана з програми банку, точно так, як вони сказали тут у чаті підтримки: «Щоб вибрати альтернативний, будь ласка, поповніть свій ігровий рахунок за допомогою іншого способу оплати (доступного для внесення та зняття) з мінімальною сумою, то робіть ставки на спортивні події із сумою вашого депозиту з коефіцієнтом не нижче 1,1.

Тоді вам потрібно підтвердити цей спосіб оплати, зв’язавшись з нами security@22bet.com (додайте фото документа, що посвідчує особу, та скріншот транзакції).

Після цього ви можете здійснити виведення за допомогою цього методу».

Схрещуємо пальці 😀

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Вони вимагали фотографії мого посвідчення особи та обох карток (MasterCard і VISA). Коли я надіслав їм потрібні фотографії, я отримав це повідомлення:

Дорогий клієнт,

Ваш запит надіслано фахівцям, чекайте на відповідь.


До цього часу все йшло гладко. Я напишу, якщо у мене виникнуть проблеми або якщо я зможу успішно зняти кошти. Дякую за твою підтримку!

Автоматичний переклад.
Flow01
10 міс. тому

Якби тобі тільки так відповіли, шкода. Можливо, було б краще конкретніше, і я думаю, що ваше запитання не є надто складним для служби підтримки.

Однак, якщо відображається метод, який ви хочете використовувати, я думаю, що проблем не буде.

Якщо ви спробуєте зняти гроші таким чином, чи можете ви повідомити мені, як це пройшло?

Я буду чекати.

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Ця відповідь

Дорогий клієнт,

Ваш запит надіслано фахівцям, чекайте на відповідь.


Це пов’язано з новою перевіркою картки VISA після того, як я надіслав усі документи, які вони вимагали. Тепер мені доведеться дочекатися їхнього схвалення, і після цього я спробую відкликатися. Я повернуся з оновленнями.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Вони вимагали фотографії мого посвідчення особи та обох карток (MasterCard і VISA). Коли я надіслав їм потрібні фотографії, я отримав це повідомлення:

Дорогий клієнт,

Ваш запит надіслано фахівцям, чекайте на відповідь.


До цього часу все йшло гладко. Я напишу, якщо у мене виникнуть проблеми або якщо я зможу успішно зняти кошти. Дякую за твою підтримку!

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Ой, я не помітив ці інші ваші дописи, тому зараз їх читаю. Тож я сподіваюся, що ви зможете без проблем перевірити метод і свої картки, а потім зможете зняти кошти.

Удачі. ☘️

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Хороші новини, мою відмову схвалено. Тепер буду чекати, поки гроші надійдуть на мій рахунок. Дякуємо за підтримку та гарного Нового року!

Змінено автором 10 міс. тому
Автоматичний переклад.
Flow01
10 міс. тому

справді??

Це найкраще повідомлення, яке ви можете вставити в п'ятницю вдень! Проте не забудьте тримати нас у курсі. Це лише часткова перемога. 🤞🤞

Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

Гроші отримали, все добре. Дякую за допомогу!

Автоматичний переклад.
Flow01
10 міс. тому

Яке полегшення! 🙂

Насолоджуйтесь і приходьте сюди, щоб поділитися своїми останніми пригодами, коли будете готові. Ми завжди можемо використовувати свіжі відгуки про казино.

Щасливого Нового року!


Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я двічі вносив суму в 22bet, і вона ще не була зарахована на ігровий рахунок, але була знята з рахунку


Автоматичний переклад.
hajdukovamarketa01
8 міс. тому

Привіт. Чи пробували ви зв’язатися з цією проблемою в службу підтримки? Будь ласка, повідомте нам, якщо у вас є якісь оновлення.

Автоматичний переклад.
1...8 9
Перейти на сторінкуіз 9 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого