Форум Обговорення скарг 22bet проблеми виведення

22bet проблеми виведення (Сторінка 8)

7 міс. тому giseryd
|
979 переглядів 82 відповідей
1 2 ... 6 7 8 9
2 міс. тому
Українська
Англійська
Показати оригінал

Привіт, мені потрібна допомога. Я заплатив з головної картки на рахунок, вона перестала працювати, а потім я заплатив з візової картки моєї сестри (я грав на ці гроші), тепер, коли я хочу зняти гроші, вона повинна бути написана тим же способом, що і депозит, але він не приймає нову візу, тому що сума для виплати перевищує депозит, зараз вони просять мільйон фотографій, щоб їх надіслати, вони крутять мене по колу, просять дані нового банку картка, і це не на моє ім’я, а на мою сестру

Автоматичний переклад
Stfn 2 міс. тому
Українська
Показати оригінал

Так, це стандартна процедура, і ви, мабуть, зіткнулись із справжніми проблемами, оскільки депонування методами оплати, які вам не належать, заборонено в більшості казино. Я боюся, що коли ви надішлете їм фотографію картки, вони скасують виграш.

Автоматичний переклад
2 міс. тому
Українська
Показати оригінал

У більшості положень та умов заборонено використовувати чужу карту для депозиту, і, як правило, усі виграші анулюються та конфіскуються. Ця компанія може зробити виняток, якщо вам пощастить

Автоматичний переклад
Stfn 2 міс. тому
Українська
Англійська
Показати оригінал

Звичайно, вони скасують ваш виграш, коли зрозуміють, що картка не ваша.

Ви не пробували внести і зняти за допомогою способу оплати на своє ім’я?

Автоматичний переклад
kaptenlok 2 міс. тому
Українська
Англійська
Показати оригінал

Шановний, я так само, як ти з проблемою виведення, скажи мені, який альтернативний метод ти використовував і чи він працював для тебе?

Автоматичний переклад
2 міс. тому
Українська
Англійська
Показати оригінал

Зрештою я нічого не провалив, прощаюсь. Товариші, у мене проблема, якщо є рішення, як найкраще мати рахунок на 22bet? Картові платежі іноземним букмекерським конторам зараз заборонені. Чи слід мені відкривати рахунок у друга з-за кордону та який спосіб оплати / зняття коштів використовувати?

Автоматичний переклад
Stfn 2 міс. тому
Українська
Англійська
Показати оригінал

Ви не могли зняти свої гроші?

Яка конкретна проблема?

Автоматичний переклад
2 міс. тому
Українська
Показати оригінал

Я хотів би поговорити з вами про свій жахливий досвід із 22 ставкою та той кошмар, в якому я зараз переживаю.

Отже, кілька днів тому я зареєстрував та перевірив свою реєстрацію та свій рахунок, а також після того, як надіслав свої документи до відділу безпеки.

Я отримав підтвердження електронною поштою, що можу почати зняття коштів. Я був щасливий ... але я проігнорував, що кошмар ось-ось почнеться.

Я отримав усі мої вимоги до зняття через повідомлення про помилку. 'Відмовлено оператором. Помилка обробки платежу

Я зв’язався зі службою підтримки 22bet електронною поштою та на платформі, щоб вони повідомили мене, що це проблема в моєму банку. Це мене розсміяло, бо я був здивований відповіддю. Я зателефонував до свого банку та консультанта, і вони сказали, що 22bet ніколи не намагався перевести свої кошти або зв’язався з ними. Вони перевірили дані про них і нічого !!!

Я подав скаргу на AskGamblers, але відповіді так і не отримав. Я зв’язався з Гуру казино, і я зв’язаний із Крістіною, і чекаю на відповідь та на розвиток моєї справи.

Я надіслав понад 43 електронних листів із поясненнями ситуації. Я надіслав всю необхідну інформацію. Вони збрехали, сказавши, що дозволили SEPA вийти. Вони просили мене робити дуже смішні вчинки і знущалися над мною: марно витрачати час, стрес та зловживання довірою.

Вони просто відповідають копіюванням та вставленням безглуздого. Я поклав 300 €, а баланс тепер показує 304 €, тому що я виграв ставки і теж програв.

Я взяв усі свої депозити на ставки.

Я постійно отримую відповіді про те, що я повинен створити електронний гаманець і зробити ставку на коефіцієнт 1,1, щоб зняти гроші, але розподілити всіх споживачів у моєму випадку, які спробували це, і отримав повідомлення про помилку 22 від 22 ставки, в якому говориться: "Неможливо зняти кошти. Вам потрібно зняти за тим же способом, що і депозит. Зняти пропорційно своїм депозитам "

Я шукаю всілякої допомоги. Я в глухий кут. Я буду битися і ніколи не здаватись, бо ця сума грошей - це багато для мене та моєї родини, і це мої речі.


У мене є всі підтвердження електронної пошти та знімки екрана на моєму телефоні.

Я можу скористатися будь-якою допомогою, і я обіцяю, що дам 50 євро тій людині, яка може витягти мене з цього досвідом або через посередника.

Я впевнений, що Гуру може мені допомогти, оскільки вони працюють над цим, але я боюся випадку, коли 22bet назавжди викраде мої гроші

Ось мій електронний лист: thomasrich2010@hotmail.com


Чудового дня, і хай Бог благословить вас усіх.


Автоматичний переклад
Thomas75 2 міс. тому
Українська
Показати оригінал

Насправді, якщо вони скажуть вам створити електронний гаманець, я б це зробив. Якщо ви отримаєте від них повідомлення "Неможливо зняти кошти. Вам потрібно зняти кошти тим же способом, що і депозит. Зняти пропорційно вашим депозитам", тоді я зв'язався б з ними і запитав: "Добре, я зробив те, що ви просили мене щоб робити тоді, що мені робити далі? " Тому що вони завжди можуть відмінити правило і надіслати всі гроші на ваш електронний гаманець у будь-якому випадку.

Незважаючи на те, що це трудомістко і не має жодного сенсу, я дотримувався б їхніх вказівок, оскільки отримання грошей є найважливішою їх частиною.

Автоматичний переклад
2 міс. тому
Українська
Показати оригінал

Лаура з центру тестування дала мені дуже добрі поради, щоб правильно зробити процес, але я все-таки отримав повідомлення про помилку, про яке я згадував у своєму попередньому дописі. Я створив рахунок skrill, додав 10 € методом paysafecard, оскільки нібито mastercard вбиває процес. Потім я поставив 11 євро на коефіцієнт 2,3, щоб бути «безпечним», і спробував зняти гроші за допомогою Skrill (новий метод зняття коштів, створений для цієї шахрайської компанії), але це не спрацювало. Я підтверджую, що зробив все правильно і в правильному порядку.

Я зв’язався з ними, і вони надіслали мені те саме повідомлення копіювання, яке вони надсилали мені протягом останніх 30 електронних листів із 52, які я їм надсилав. Я подав скаргу та отримав електронне повідомлення від Крістіни із заявою, що над моєю скаргою буде розглянуто, але все одно нічого. Думаю, у вас, хлопці, багато роботи, і ви є моїми єдиними надіями, оскільки 22bet поставив мене у глухий кут. Вони явно глузують із ситуації, і я починаю її втрачати. Я хотів би, щоб перед мною був засновник лайна ...


З повагою,



Автоматичний переклад
1 2 ... 6 7 8 9