ФорумОбговорення скарг22bet проблеми виведення

22bet проблеми виведення (Сторінка 8)

4 р. тому від giseryd
|
67154 переглядів 170 відповідей |
|
1...7 8 9
1 рік тому

Привіт, друзі, на моєму рахунку було близько 1000 євро, і коли я хотів зняти гроші вдруге, букмекерська компанія під назвою 22bet відмовила мені у знятті, і вони вирішили закрити мій рахунок, не повернувши мені гроші. Вони кажуть, що я порушив їхні T&C, чого я не робив, і вони не мають доказів того, що я це зробив. Що мені зробити, щоб повернути гроші.


Я зробив усі перевірки, як-от селфі з ідентифікатором тощо, і вони сказали, що я порушив їхні умови та умови, але вони не сказали мені, що саме я зробив. ІМХО Я нічого не робив, тільки дивно було, коли запитували про мого брата, чи я його знаю.


Я можу щось зробити з якимось адвокатом чи що?

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
stdj121
1 рік тому

Привіт.

Випадково ваш брат грав у тому ж казино? Це багато чого пояснює, хоча я не кажу, що це справжня причина анулювати ваш виграш.

Я б сказав, що добре зроблене пояснення є доречним. Не хвилюйтеся, кавалерія тут. Ми пропонуємо безкоштовну функцію подання скарг, за допомогою якої ми прагнемо виявити проблему та знайти справедливий підхід.

Будь ласка, скористайтеся цим посиланням: https://casino.guru/complaints/create

Збираєшся спробувати?

Не завадить отримати додаткові поради, тому цей посібник у вашому розпорядженні .

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт Радка,

Так, мій брат грав у цьому казино 2 роки тому. Але це не те, що грати в азартні ігри – це сімейне, і він хвалиться за обідом, мовляв, привіт, сім’я. Я щойно почав грати на 22bet, тому, звичайно, я не знав, що в нього там є обліковий запис.

Я створю скаргу за вашим посиланням, велике спасибі!!!

Автоматичний переклад.
stdj121
1 рік тому

Привіт.

Я дуже сподіваюся, що єдина причина цієї ситуації не пов’язана з обліковим записом вашого брата 2-річної давності.

Давай, будь ласка, подайте скаргу, і ми все побачимо. 🤔

Я був би вдячний, якщо б ви могли тримати нас у курсі навіть тут, на форумі, якщо ви не проти.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт Радка,

Я не знаю, що ще це може бути, я перевірив T&C і єдине, що мені спало на думку, це те, що це має щось робити з моїм братом.

Я подав скаргу, і Томас допомагає мені, я буду інформувати вас.

Автоматичний переклад.
stdj121
1 рік тому

Привіт,

Я переглянув скаргу , і я думаю, що це дійсно так. Ця частина звучить переконливо:

Кожен зареєстрований клієнт може мати лише один обліковий запис. Клієнти можуть зареєструвати лише один обліковий запис на сім’ю, адресу, адресу електронної пошти, IP-адресу, кредитну/дебетову картку, електронний гаманець або електронний спосіб оплати. Особам, іншим чином пов’язаним із клієнтом, не буде дозволено реєструватися на веб-сайті.

Купити Я хотів би додати кілька речей до цього облікового запису:

Наскільки ймовірно, що ви дізнаєтеся, чи хтось із вашої родини грає в тому ж казино? Я б сказав, що казино має розглянути, чи отримав хтось із вас несправедливу вигоду, граючи в одному казино. Ось що має значення; в іншому випадку таке правило - просто дурне виправдання.

Що стосується спільної IP-адреси, то в моїх книгах це ще більш конкретно. Це правило служило інструментом для позбавлення від мисливців за бонусами, але, на жаль, багато казино продовжують думати, що той самий автономний IP є доказом якогось шахрайства.

Ми вважаємо, що варто звернути увагу на гравців, які створюють кілька облікових записів, щоб скористатися перевагами бонусів, доступних лише новачкам.

Кожен випадок потрібно розглядати окремо, але я відчуваю, що вас просто спіймали на умовах. Не хвилюйтеся, ми постараємося вам допомогти.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт Радка,

Так, я подумки застряг у цій частині, але, чесно кажучи, я не знав, що мій брат робить ставки.


Тепер, коли ви згадали IP, у мене, можливо, виникає ще одна потенційна проблема. Мій брат має більший дохід, ніж я, і коли він купив новий iPhone на початку цього року, він віддав мені свій старий телефон. Що, якщо вони мають той самий IP зараз, підключений до облікового запису або щось подібне, якщо він робив ставки з тим самим iPhone 2 роки тому?

Але я не шукав жодних бонусів чи чогось подібного, щоб згадати наперед. Я втратив свій бонус, як ви, напевно, смішно прочитали це в скарзі, лол.

Автоматичний переклад.
stdj121
1 рік тому

Привіт!

Якби я міг здогадатися, я б сказав, що ви цілком праві. 🤔 Особливо iPhone можна виявити за їхніми унікальними IP-адресами. З іншого боку, це не змінює того факту, що це досить поширена ситуація в родинах. Я не згоден, що блокувати обліковий запис і анулювати виграш просто через той самий телефон і старий обліковий запис справедливо. Принаймні вам повинні були сказати, що є певні підозри, і дати можливість пояснити це.

Тому я дуже радий, що ви знайшли цю сторінку. Впевнений, що через скаргу буде представлений справедливий підхід!

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт,

По-перше, я хотів би подякувати вам за всі ваші відповіді, ви дійсно корисні 🙂!

Це те, чого мені найбільше бракувало під час спілкування з 22bet. Вони ставлять якісь запитання, не даючи мені можливості щось уточнити, а потім приймають рішення, яке навіть не хочуть пояснювати.

Я сподіваюся, що за допомогою Томаша я зможу вирішити цю проблему, я розумію, що вони не хочуть зі мною співпрацювати, тому що це якимось чином порушує правила, які вони склали. Але якщо вони дозволять мені зареєструватися, прийняти моє підтвердження і навіть дозволять мені зняти один раз, тоді я вважаю несправедливим раптово анулювати свій виграш.

Автоматичний переклад.
stdj121
1 рік тому

Так, я згоден з вами. Тож ми почекаємо, щоб побачити, чи відповість казино та дасть заяву, і як усе вирішиться. Бажаю тобі успіхів і сподіваюся, що все вийде справедливо. Схрещуємо пальці.🤞😊

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Дякую, хлопці, я дуже ціную це!!

ми чекаємо відповіді 22bet у скарзі. Я повідомлю вам, чи дадуть відповідь 😊

Автоматичний переклад.
stdj121
1 рік тому

Ласкаво просимо. Так, я бачив, що ви чекаєте на відповідь від казино, тому мені цікаво, і я сподіваюся, що вони дадуть відповідь з раціональної причини. Ми чекатимемо ваших оновлень. Піклуватися. 🤞☘️

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт! Я тут новачок і шкодую, що не прочитав відгуки перед створенням облікового запису на bet22-top.com. Я вносив гроші за допомогою MasterCard, і коли я спробував зняти гроші, я помітив, що MasterCard не підходить. Я поспілкувався зі службою підтримки, яка здається дуже автоматизованою, і мені сказали наступне: «Якщо той самий метод недоступний, ми можемо порекомендувати використовувати альтернативний спосіб оплати для виведення коштів.

Для цього внесіть мінімальний депозит за допомогою іншого способу оплати. Робіть ставки на загальну суму вашого депозиту. Коефіцієнти подій повинні бути 1,1 або вище.

Підтвердьте депозити на security@22bet.com . Зробіть скріншот депозиту та надішліть його на адресу security@22bet.com .

Як тільки ви отримаєте відповідь від наших фахівців з безпеки, ви зможете здійснити виведення коштів цим методом.

Зверніть увагу, що ми не рекомендуємо використовувати PayPal і Bitcoin як альтернативні методи через їхню політику. Ви можете переглянути всі доступні платіжні системи в розділі «Платежі» на сайті або в розділі «Виведення коштів» особистого кабінету».

У мене є картка Revolut Visa, і я планую зробити депозит за допомогою неї, тоді дотримуйтесь інструкцій у повідомленні. Я боюся, що можу отримати повідомлення: "Ви повинні зняти гроші пропорційно сумі, яку ви внесли за допомогою кожного способу оплати". Мені не здається законним змушувати мене додавати гроші, щоб мати можливість зняти те, що я виграв. У будь-якому випадку я не хочу ризикувати програти ставку, навіть якщо вона з коефіцієнтом 1,1, і втратити свої гроші. Ви можете мені допомогти? Коли я зроблю депозит у Visa, я повернуся з їхньою відповіддю. Заздалегідь спасибі!

ps: Обидві мої картки на моє ім'я. Також я не зможу надати рахунки, оскільки живу в оренді.

пізніше оновлення: я розмовляв з ними, і вони сказали, що вони не просять зняти гроші пропорційно сумі, яку я вніс. Тож це чудова новина. Я подивлюся, як піде вся «Зробіть депозит у Visa та поговоріть із охороною».

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я надіслав електронний лист до служби безпеки та запитав їх про Revolut Bank і чи це життєздатний варіант. Через 5 хвилин вони запитали мене про ідентифікаційний номер користувача на веб-сайті, і після того, як я відповів, я не отримав жодного повідомлення.

Мій email: Привіт,


Я новачок на 22bet і маю запитання. Я зробив депозит за допомогою MasterCard, і, наскільки я розумію, для підтвердження зняття мені знадобиться картка VISA. Запитання: чи приймаєте ви картку Revolut VISA? Чи життєздатний? Чи приймаєте ви також банківські виписки від них? Дякую і щасливого Різдва!


Їхня відповідь: Привіт. Будь ласка, вкажіть свій ідентифікатор користувача. Ви можете знайти свій ідентифікатор користувача в особистому профілі в обліковому записі.


Після того, як я відповів, я не отримав відповіді на своє запитання про Revolut.. Я не розумію, навіщо їм потрібне моє посвідчення особи, мені було цікаво лише про Revolut, чи це нормально. (Деякі веб-сайти не сприймають банківську виписку Revolut як прийнятний варіант, тому я запитав)

Автоматичний переклад.
Flow01
11 міс. тому

Привіт! Було б корисно дізнатися відповідь на ваше запитання, оскільки ви хотіли б вибрати цей метод. Коли ви написали в казино? Спробуйте дати їм ще трохи часу, щоб зв’язатися з вами та підтвердити, що можна зняти кошти за допомогою цього методу. Якщо ні, я б запитав, яку іншу альтернативу я міг би використати та що вони рекомендують.

Буду чекати оновлення.

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

Так, точно мої думки. Я хотів спочатку переконатися, що Revolut Bank в порядку, а потім продовжити роботу. Сьогодні я надіслав електронний лист і чекаю на відповідь. Сподіваюся, все буде гаразд 😀 Я повернуся з оновленнями. Дякую!

Автоматичний переклад.
Flow01
11 міс. тому

Чудово, я бачу, що ми думали в одному ключі. Тож ми побачимо, чи відповість вам казино, і чи все буде гаразд. Я сподіваюся, що так і ми станемо мудрішими. 😀

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт! Відповіді немає і минуло 3 дні. Я почекаю ще тиждень, щоб отримати відповідь, якщо ні, я спробую внести депозит за допомогою картки Revolut Visa та спробую зняти кошти. Хтось знає, чи можу я пройти перевірку, навіть якщо у мене немає рахунку для перевірки моєї адреси? Також хтось намагався вивести кошти за допомогою Revolut? Дуже дякую та вибачте за спам, але я трохи засмучений 🙁 .

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
Flow01
11 міс. тому

Це нормально задавати такі питання. Всі, очевидно, хотіли б знати, чи все гаразд.

Однак чи пробували ви зв’язатися в чаті з приводу своєї проблеми? Я думаю, що ви могли б отримати відповідь там швидше. Я припускаю, що ви вже це зробили, але це лише додаткове запитання з мого боку.

У будь-якому разі я сподіваюся, що ви отримаєте відповідь і перевірите, чи це в порядку, а якщо ні, повідомте нам, і ми спробуємо допомогти.

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

Привіт! Учора я отримав відповідь на електронну пошту, але вона не пояснює, чи це добре з Revolut, чи ні.

"Дорогий клієнт,

Усі доступні способи оплати можна знайти в розділі Платежі.

З повагою, команда підтримки 22Bet."

Я отримав це від служби підтримки, хоча писав у службу безпеки. Я думаю, що я піду і зроблю депозит за допомогою картки Visa, зроблю ставку 1,1 і спробую зняти гроші.

Автоматичний переклад.
1...7 8 9
Перейти на сторінкуіз 9 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого