ФорумКоментарі та порадиГуру казино, ти серйозно?

Гуру казино, ти серйозно?

3 міс. тому від Dezanove19
|
4118 переглядів 32 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
3 міс. тому

дорого,


Деякий час тому я подав скаргу на RoySpins. Це казино діє недобросовісно, бреше та використовує поведінку гравців у своїх інтересах.


Casino Guru мав докази та електронні листи протягом кількох тижнів. Все для вирішення цієї ситуації.


Проте це утримує RoySpins у ТОПі.


Мені здається, що вони не хочуть визначатися. Вони штовхають предмет животом і подовжують час.


Враховуючи докази, неможливо не вважати RoySpins казино, яке діє незаконно та не поважає нічого та нікого.


З огляду на можливе партнерство, яке вони мають, мені здається, що вони не можуть і не хочуть бути неупередженими.


Я хотів би знати вашу думку, Casino Guru є безстороннім чи організацією, яка обманює нас і заохочує грати в місцях, де платять більше?

Автоматичний переклад.
Dezanove19
3 міс. тому

Подивіться, ви пропустили лише один момент: ваша скарга ще не вирішена:

https://casino.guru/royspins-casino-player-feels-enticed-to-gamble-after

Отже, якщо ви уважно прочитаєте наші інструкції , ви знатимете, що жодних наслідків не буде, якщо скаргу не буде закрито:

Якими будуть наслідки вашої скарги?

Почнемо з того, що не всі скарги виправдані. Таким чином, якщо обставини та докази свідчать про те, що казино не зробило нічого, що ми вважаємо несправедливим, скаргу буде закрито та класифіковано як «відхилену». Те саме станеться, якщо ви припините спілкуватися з нами після подання скарги.

Якщо скарга виправдана, а казино вчинило щось несправедливе, ідеальним сценарієм є вирішення скарги на ваш смак. У цьому випадку скаргу буде закрито та віднесено до категорії «вирішена».

Якщо скарга обґрунтована, і ми не можемо її вирішити, вона закривається та класифікується як «нерозглянута». Це трапляється, коли казино або не відповідає нам, або відмовляється робити те, що ми вважаємо справедливим у цій конкретній ситуації. Ви не отримаєте бажаного результату, але скаргу буде збережено в нашій системі, казино отримає нижчий рейтинг від нас, а наш огляд казино попередить інших гравців про те, що сталося. Більше того, якщо казино захоче покращити свій рейтинг у майбутньому, воно буде змушене розглянути скаргу, тож є шанс, що ваша скарга буде вирішена пізніше.

Скільки це все триватиме?

Час, що минув між поданням скарги та закриттям скарги, дуже різниться. Найшвидше обробляються ті скарги, які можна вирішити без залучення казино, або ті, які відхиляються, оскільки казино не зробило нічого поганого. Інші скарги, однак, можуть забрати багато часу.

Ось деякі приблизні оцінки та інформація щодо скарг щодо часу:

Ви отримаєте першу відповідь від нашої групи розгляду скарг протягом 48 годин, але ми робимо все можливе, щоб відповісти протягом 12–24 годин.

Кожна залучена сторона (ви, казино або команда Casino Guru) має сім днів, щоб відповісти, коли вони повинні це зробити, щоб просувати скаргу. Коли цей період минає без відповіді, ми зазвичай вирішуємо продовжити термін ще на сім днів.

Оскільки для успішного вирішення скарги часто потрібно багато спілкування між усіма трьома сторонами, загальний час може збільшитися. Середній час, потрібний для закриття успішно вирішених скарг, становить приблизно 21 день із дати їх надсилання, але знову ж таки, цей показник значно відрізняється від однієї скарги до іншої.


Тому прошу залишити такі звинувачення на належний час. Оскільки це абсолютно безкоштовна послуга, я вважаю, що ви повинні хоча б її спробувати. 🙏

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я нікого не звинувачував, якщо капюшон підійшов, це ваші проблеми.


Немає потреби далі нічого аналізувати, але Йозеф уже 3 рази подав скаргу, нічого не каже, і термін подовжується.


Я хочу знати думку інших користувачів, чи не так? Невже на цьому сайті немає свободи слова?

Автоматичний переклад.
Dezanove19
3 міс. тому

Ну, я б виконав свою роботу досить погано, якби залишив цю посаду без пояснень.

Це не про свободу; це про те, що ви не об'єктивні. Я тут, щоб покрити це.

Отже, майте це на увазі, будь ласка.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Радько, якщо ти публічно заявляєш, що не отримуєш комісійних від казино, я замовчу!


До того часу, принаймні в моєму випадку, вони на їхньому боці.


Тому відповідальна гра в азартні ігри – це те, що вони не пропагують, навпаки

Автоматичний переклад.
Dezanove19
3 міс. тому

Це єдиний ваш аргумент?

Тож скажіть мені, чому ви взагалі прийшли сюди по допомогу?

Ви читали ці образи?

Вони, до речі, були написані задовго до того, як ви прийшли сюди скаржитися.

Отже, як тільки я пояснив, що є процес, якого ми повинні дотримуватися, ви прийшли до думки, що ми тепер погані, тому що отримуємо комісійні. Гаразд, це досить звичайний хід подій.

Але чи замислювалися ви коли-небудь про те, скільки ми витратили на скарги та інші допоміжні проекти щодо цих комісій? Сприйміть це як чесне запитання.

Я не хочу сваритися з тобою, але зараз ти робиш поспішні висновки.

Спробуйте переглянути це повідомлення 👈

Це все, що я хотів, щоб ти знав. Сподіваюся, незабаром ваша скарга буде успішно розглянута.


Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Відповіли! Casino Guru отримує гроші від казино, як ви можете відмовитися від них? 😂

Автоматичний переклад.
Dezanove19
3 міс. тому

Ну... Ви, очевидно, звернули увагу на одне речення. На жаль, безглуздо пояснювати це тому, хто робить поспішні висновки без додаткових знань.

Але я спробую ще раз:

"

Джерело нашого доходу дуже просте. Ми створили найбільший у світі список оглядів казино та регулярно оновлюємо цей список, щоб переконатися, що рейтинги все ще дійсні.

Ми рекомендуємо гравцям різні найкращі казино залежно від того, звідки вони походять, тому що, наприклад, казино, яке чудово підходить для німецьких гравців, не обов’язково має бути надто хорошим для гравців з Аргентини тощо. Тому ми намагаємося створити унікальний список найкращих казино для кожна країна. Коли гравці йдуть грати в ці казино і зрештою програють, ми отримуємо від цього комісію.

Ми ніколи не говоримо гравцям грати в казино, тому що ви стаєте багатими, ми насправді говоримо, що ви зрештою програєте , але ми також знаємо, що деякі люди просто люблять ігри в казино. Ми вважаємо, що ті гравці повинні грати в гідних казино, які виплатять виграш, якщо гравцеві просто пощастить, замість того, щоб шукати дурні відмовки та анулювати виграш. Ось чому було створено CasinoGuru - щоб надавати чесні огляди онлайн-казино.

Дохід, який ми маємо, також дозволяє нам займатися багатьма видами діяльності, за які ми не отримуємо грошей - наприклад, у нас є Центр розгляду скарг , де ми допомагаємо гравцям отримати свої виграші в казино. Ми не беремо жодної комісії за це, тому, коли гравець отримує гроші, він отримує 100% суми. У нас також є Академія для людей, які хотіли б почати свою кар’єру в онлайн-казино, і навіть для працівників онлайн-казино, які хотіли б вдосконалити свою роботу.

Ми також інвестуємо в ініціативу Global Self Exclusion . Мета полягає в тому, щоб створити інструмент, який дозволить гравцям самовиключатися в усіх казино світу (ми можемо використовувати для цього нашу велику базу даних казино).

"

Ми не в тому становищі, коли ми не можемо протидіяти тому, що ми вважаємо несправедливим, тому ми можемо насправді допомогти гравцям.

Насправді казино не дуже люблять нас, тому що ми ніколи не продаємо індекси безпеки та не відхиляємо відгуки користувачів, тому що представники казино просять нас зробити це, і коли справа доходить до скарг, немає можливості змінити результати, навіть якщо казино намагається платити за це.

Сподіваюся, ви не заперечуєте про читання. 🙌

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Аааа рекомендую! Хіба рекомендації не заохочують людей до гри?


Чому вони рекомендують нелегальні казино, які не поважають закон?


бо тобі за це платять...

Автоматичний переклад.
Dezanove19
3 міс. тому

Дійсно, тому ми активно не рекомендуємо казино, особливо з нижчим індексом безпеки.

Простіше кажучи – ми збираємо інформацію та надаємо її гравцям безкоштовно.

Ми не маємо «угод» з нечесними казино, з іншого боку, ми намагаємося пояснити не дуже хорошим, чому вони повинні працювати над своїми проблемами. Ми намагаємося використовувати всі наявні важелі, щоб надихнути керівництво казино чесно грати з гравцями.

Ми не юристи; для нас справедливий підхід відіграє головну роль. Якщо ви знаєте, що казино без належної ліцензії не є «легальним» варіантом для вас, не грайте там.


Ми не приховуємо цього підходу: Кодекс чесних азартних ігор Casino Guru

Прочитайте це, будь ласка.


Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Не рекламувати? Чому ваша перша тема на вашому веб-сайті та цільовій сторінці заохочує людей до гри, а не навпаки? 😂

Автоматичний переклад.
Dezanove19
3 міс. тому

Тому що для цього у нас є гіди ; це дуже складна тема, і ми прагнемо надати повну інформацію, яку ви не можете просто втиснути на вже повну цільову сторінку 😀.


Було проведено тестування з реальними гравцями; це був результат. 🤷‍♂️

Крім того, ми маємо справу з гравцями, які дійсно хочуть грати в казино, тому чим складніший спосіб ми пропонуємо їм знайти гідну сторінку, тим більша ймовірність, що вони просто випадково виберуть «щось», щоб зіграти зараз. Наш веб-сайт вже настільки «складний», що навіть ви мало прочитали, хоча вся інформація є тут. Я просто кажу...

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Тож на домашній сторінці розмістіть на початку засоби для боротьби із залежністю, а не казино, де можна грати

Автоматичний переклад.
Dezanove19
3 міс. тому

Розумію, дозвольте сказати це так: більшість гравців не є залежними. Отже, орієнтуємося на більшість. Інакше гравці не розпізнають, чи знайшли вони правильний сайт.

Говорячи про це, я впевнений, що ви також ніколи не бачили цього: https://casino.guru/problem-gambling

«У Casino Guru ми хочемо надати гравцям інформацію та інструменти, які допоможуть їм безпечно та відповідально грати в азартні ігри, утримуючи їх від великої небезпеки залежності від азартних ігор. Ми також хочемо запропонувати руку допомоги тим, хто вже страждає від азартних ігор. . З цією метою ми створили цей розділ про відповідальне ставлення до азартних ігор і допомогу проблемним гравцям».

Знову ж таки, йому потрібне спеціальне місце, щоб зібрати всю інформацію разом, створивши складний посібник. Ще одне дослідження, до речі.


Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Вона не залежна, але вона стане залежною.


вирішіть мою справу і вирішіть, минуло багато місяців, а Йозеф ні на що і ні на кого не відповідає, це не тільки я скаржуся

Автоматичний переклад.
Dezanove19
3 міс. тому

Повірте, Йозеф знає, що робить. Просто будь терплячим. Більше цього немає.

На жаль, я не знаю, про яку «вону» ви говорите.

Просто чекайте та співпрацюйте. Я знаю, що минуло досить багато часу, але ще є шанс на гарний і чесний кінець. Тримайся 🙏

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Подивіться мою скаргу і тоді говоріть.


взяти в моєму випадку ставитися до вас, що є динамічним.


Я впевнений, що зможу закрити його сьогодні. Він простий.


буде сприяти розвитку цього форуму.

Автоматичний переклад.
Dezanove19
3 міс. тому

Відверто кажучи, я більше не можу зрозуміти вашу відповідь. Ну, я закінчив.

Ми не працюємо 24/7, ми не роботи; ми група дуже відданих людей. Якщо ви не можете оцінити те, що він робить для вас абсолютно безкоштовно, я нічого не можу додати.

мені шкода


Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я прошу вас стежити за моєю справою.


не можна?

Автоматичний переклад.
Dezanove19
3 міс. тому

Подивіться, я не член команди скарг, я працюю з командою спільноти. Це означає, що для отримання певної інформації щодо вашої скарги мені потрібно буде зв’язатися з Йозефом, щоб отримати всю інформацію, до якої я не можу отримати доступ самостійно, що також неминуче призведе до додаткової затримки. Я бачу ту саму тему скарг, що й ви. Чесно кажучи, я не маю достатньо часу, щоб спробувати це.

Тому, будь ласка, тримайтеся.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого