ГоловнаФорумКоментарі та порадиГуру казино, ти серйозно?

Гуру казино, ти серйозно? (Сторінка 2)

 від Dezanove19
|
8 973 переглядів 32 відповідей |
|
1 2

Ах, тоді не варто, бо Йозеф нікому не відповідає.

Автоматичний переклад.
Dezanove19

Я сказав вам, що він має 7 днів, щоб відповісти на кожну чергу — залишилося 2-2 дні.

file

Ваше судження, чесно кажучи, абсолютно не має значення. Вам просто потрібно заспокоїтися і дозволити команді виконувати свою роботу.

Автоматичний переклад.

Але цей термін вже подовжували кілька днів поспіль...

Автоматичний переклад.
Dezanove19

Коли ви відповідаєте й чекаєте на Йозефа, у нього є 7 днів, щоб відповісти. Так само, коли казино має відповісти, воно також має тиждень, і те саме стосується вас. Якщо сторона не відповідає, таймер знову подовжується на тиждень.

Якщо ви відчуваєте, що не розумієте, як це працює, ви можете прочитати про це тут.

Наберіться терпіння, не тільки у вас є скарги.

Автоматичний переклад.

Йозеф уже 3 рази відповідав, щоб продовжити термін

Автоматичний переклад.
Dezanove19

Тому він бачить необхідність цього зробити. Будь ласка, прийміть це рішення. Ми не дамо тут нічого нового.

Автоматичний переклад.

Це сумно, тепер вони відповіли, кажучи, щоб поговорити безпосередньо з RoySpins, який не відповість мені!!!

Автоматичний переклад.
Dezanove19

Шановний Dezanove19,

Ми розуміємо ваше бажання швидко реагувати на ваші повідомлення, і ми поділяємо цю мету. Однак не завжди можна дати миттєву відповідь. Іноді для встановлення зв’язку з казино та збору відповідних даних потрібен тиждень-два. Ми всі люди, а не роботи. Наприклад, Йозеф зараз хворий, але щодня перевіряє скарги, як і всі ми. (Я теж хворий, але я відповідаю вам, тому що ми прагнемо запропонувати найкращу допомогу.) Незважаючи на наші зусилля, бувають випадки, коли на це потрібен час, і, на жаль, ми нічого не можемо з цим вдіяти. Деякі випадки можуть тривати тижнями, а якщо задіяні регулятори, очікування може тривати місяцями, або вам може пощастити, якщо вони взагалі відреагують. Важливо враховувати, що ця послуга надається безкоштовно. Просимо терпіння.

З повагою Матей

Автоматичний переклад.

Але чому вони просять мене поговорити з RoySpins, якщо знають, що не відповідають мені?


Це результат моєї скарги?


Ви утримаєте їх у ТОПі?

Автоматичний переклад.

Я теж хворий, психологічно вражений уся ця ситуація.


і що ви робите? Казино, яке завдало мені шкоди понад 6000 євро, не вирішило скаргу та все ще залишало їх на вершині казино.


Вони просять мене поговорити з ними, коли знають, що вони мені не відповідають два місяці.

Автоматичний переклад.
Dezanove19

Добрий ранок.

Виходячи з дуже складної та відкритої відповіді, яку ви отримали від Матея, я переконаний, що більше нічого не можу додати. Задаючи ці питання знову і знову, ви нічого не досягнете.

Будь ласка, зачекайте подальшого прогресу, доки ваша скарга не досягне фінального етапу.

Можливо, вам варто ще раз прочитати всі наші відповіді.


Автоматичний переклад.

Я хотів би знати, чому вони тримають RoySpins на вершині?


Мені досі не відповідають!

Автоматичний переклад.
Dezanove19

Що конкретно ви хотіли б, щоб казино було нижчим за індексом безпеки? Ваша скарга, як уже багато разів говорилося, все ще відкрита, і це не означає, що казино нічого не вирішило. Якщо вони не вирішують проблему, а наша команда каже, що це несправедливо по відношенню до вас, тоді казино отримує чорні точки, і ми можемо говорити про певний результат і наслідки.

Поки що нам потрібно запастися терпінням.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого