ФорумКоментарі та порадиАдміністратор Ромі Раре

Адміністратор Ромі Раре (Сторінка 2)

6 міс. тому від her20145
|
4185 переглядів 35 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
Romi
1 місяць тому

Да, я использую впн, потому что доступ из России к вам ограничен((

Juliya
1 місяць тому

Гаразд, тоді це пояснює ситуацію. дякую

Ми розглянемо це та незабаром зв’яжемося з вами.

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Спасибо 🙏

Juliya
1 місяць тому

Мені приємно.🙂

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Доброго дня! Вы отклонили мой отзыв, на казино Комета. Пожалуйста напишите причину. Я уже вам писала что уже давно являюсь игроком онлайн казино и много где играю.

1 місяць тому

привіт Наша команда обговорила всю цю ситуацію, і для того, щоб ваш відгук користувача було схвалено, нам знадобляться кілька скріншотів вашого облікового запису казино як доказ того, що ви є справжнім гравцем.

Невдовзі ви також маєте отримати електронний лист щодо цього.

Дякуємо за співпрацю.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

У меня та же проблема. Роми отклонила два из трёх моих отзывов. Я новичок на форуме и писал на основании своего опыта игры в данных проектах. К чему такая жёсткая цензура? Боюсь что больше желания писать отзывы на форуме у меня не возникнет

1 місяць тому

привіт Наша команда обговорила всю цю ситуацію, і для того, щоб ваш відгук користувача було схвалено, нам знадобляться кілька скріншотів вашого облікового запису казино як доказ того, що ви є справжнім гравцем.

Невдовзі ви також маєте отримати електронний лист щодо цього.

Дякуємо за співпрацю.

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Привет! Мне так и не пришло письмо на эл. почту.

Juliya
1 місяць тому

Електронний лист надіслано вам у середу. Дозволь мені на всякий випадок надіслати його ще раз.

Будь ласка, надайте ці знімки екрана community@casino.guru в будь-який час, однак.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я помітив багато дискусій навколо відхилених відгуків і вирішив поділитися власним досвідом. Мені було відхилено рецензію через те, що здавалося незначною проблемою, але коли я звернувся до служби підтримки, вони пояснили, що мої рецензії в різних казино схожі. Спочатку це було неприємно, але, трохи подумавши, я зрозумів, що вони досить суворі щодо виявлення дублікатів вмісту.

Я також вважаю, що запровадження правила, за яким гравці подають докази, як-от знімок екрана свого облікового запису казино, могло б заощадити час для всіх. Хтось ще пробував цей підхід, чи ви вважаєте, що це занадто багато роботи для користувачів?

Автоматичний переклад.
Romi
4 тиж. тому

Доброго дня. Почему до сих пор не одобрили мой отзыв? Скриншоты подтверждения уже давно вам отправила.

1 місяць тому

Я помітив багато дискусій навколо відхилених відгуків і вирішив поділитися власним досвідом. Мені було відхилено рецензію через те, що здавалося незначною проблемою, але коли я звернувся до служби підтримки, вони пояснили, що мої рецензії в різних казино схожі. Спочатку це було неприємно, але, трохи подумавши, я зрозумів, що вони досить суворі щодо виявлення дублікатів вмісту.

Я також вважаю, що запровадження правила, за яким гравці подають докази, як-от знімок екрана свого облікового запису казино, могло б заощадити час для всіх. Хтось ще пробував цей підхід, чи ви вважаєте, що це занадто багато роботи для користувачів?

Автоматичний переклад.
4 тиж. тому

Іноді відгуки користувачів дійсно відхиляються, і оскільки ми прагнемо, щоб вони були максимально чесними та неупередженими, гравців просять надати деякі докази того, що вони дійсно грають у конкретному казино.

Звісно, ми не хотіли б бути правилом, але якщо потрібно, ми цінуємо співпрацю з боку гравців.

Автоматичний переклад.
4 тиж. тому

Доброго дня. Почему до сих пор не одобрили мой отзыв? Скриншоты подтверждения уже давно вам отправила.

4 тиж. тому

привіт Мені прикро повідомляти вам, що ми ще не отримали від вас жодного електронного листа щодо казино Kometa.

Не могли б ви спробувати надіслати його знову, будь ласка, на адресу community@casino.guru ?

Автоматичний переклад.
Romi
4 тиж. тому

Да, конечно. Отправлю еще раз.

Juliya
4 тиж. тому

Дякуємо за співпрацю.

Ми отримали вашу електронну пошту, і тепер ваші відгуки можна схвалити. 😉👍

Автоматичний переклад.
Romi
4 тиж. тому

Спасибо вам за оперативность 🤗🌹

Juliya
4 тиж. тому

З задоволенням.😉

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого