ГоловнаФорумКоментарі та порадиАдміністратор Ромі Раре

Адміністратор Ромі Раре (Сторінка 2)

 від her20145
|
11 383 переглядів 42 відповідей |
|
1 2 3
Romi

Да, я использую впн, потому что доступ из России к вам ограничен((

Juliya

Гаразд, тоді це пояснює ситуацію. дякую

Ми розглянемо це та незабаром зв’яжемося з вами.

Автоматичний переклад.
Romi

Спасибо 🙏

Juliya

Мені приємно.🙂

Автоматичний переклад.

Доброго дня! Вы отклонили мой отзыв, на казино Комета. Пожалуйста напишите причину. Я уже вам писала что уже давно являюсь игроком онлайн казино и много где играю.

привіт Наша команда обговорила всю цю ситуацію, і для того, щоб ваш відгук користувача було схвалено, нам знадобляться кілька скріншотів вашого облікового запису казино як доказ того, що ви є справжнім гравцем.

Невдовзі ви також маєте отримати електронний лист щодо цього.

Дякуємо за співпрацю.

Автоматичний переклад.

У меня та же проблема. Роми отклонила два из трёх моих отзывов. Я новичок на форуме и писал на основании своего опыта игры в данных проектах. К чему такая жёсткая цензура? Боюсь что больше желания писать отзывы на форуме у меня не возникнет

привіт Наша команда обговорила всю цю ситуацію, і для того, щоб ваш відгук користувача було схвалено, нам знадобляться кілька скріншотів вашого облікового запису казино як доказ того, що ви є справжнім гравцем.

Невдовзі ви також маєте отримати електронний лист щодо цього.

Дякуємо за співпрацю.

Автоматичний переклад.
Romi

Привет! Мне так и не пришло письмо на эл. почту.

Juliya

Електронний лист надіслано вам у середу. Дозволь мені на всякий випадок надіслати його ще раз.

Будь ласка, надайте ці знімки екрана community@casino.guru в будь-який час, однак.

Автоматичний переклад.
Romi

Доброго дня. Почему до сих пор не одобрили мой отзыв? Скриншоты подтверждения уже давно вам отправила.

Опубліковано Inolina видалено
Причина: Крім того, що вони суперечать нашій політиці, такі спроби вести розмову з боку представника казино під виглядом гравця є неприйнятними та вкрай несправедливими. Я назавжди блокую обліковий запис і видаляю дописи: https://casino.guru/terms-and-conditions

Іноді відгуки користувачів дійсно відхиляються, і оскільки ми прагнемо, щоб вони були максимально чесними та неупередженими, гравців просять надати деякі докази того, що вони дійсно грають у конкретному казино.

Звісно, ми не хотіли б бути правилом, але якщо потрібно, ми цінуємо співпрацю з боку гравців.

Автоматичний переклад.

Доброго дня. Почему до сих пор не одобрили мой отзыв? Скриншоты подтверждения уже давно вам отправила.

привіт Мені прикро повідомляти вам, що ми ще не отримали від вас жодного електронного листа щодо казино Kometa.

Не могли б ви спробувати надіслати його знову, будь ласка, на адресу community@casino.guru ?

Автоматичний переклад.
Romi

Да, конечно. Отправлю еще раз.

Juliya

Дякуємо за співпрацю.

Ми отримали вашу електронну пошту, і тепер ваші відгуки можна схвалити. 😉👍

Автоматичний переклад.
Romi

Спасибо вам за оперативность 🤗🌹

Juliya

З задоволенням.😉

Автоматичний переклад.

а сейчас есть кто из гамы? вроде всё наладилось с ней, и депы проходят и выводы хорошие

madus

Про що конкретно ви говорите? Хто з Гамми має бути тут? Ви пишете хороший відгук про казино?

Автоматичний переклад.
her20145

Цей співробітник постійно видаляє мої відгуки, тому що він, очевидно, є співробітником казино, і вони вам платять. Цікаво, як хтось може стати експертом у справах казино, оскільки самі казино залежать від удачі. Вони дурять світ, але все це карма, вони знайдуть це у своєму житті.

Автоматичний переклад.

Ми робимо огляди казино, які мають оцінку вище 9,8, і ми їх вирізаємо. Це виправдовує нас як гравців, але також підтверджує той факт, що ви є працівниками казино.

Автоматичний переклад.
Biskoto

Я вважаю, що ви маєте на увазі свій відгук користувача iWild.

Це так, будь ласка?

Я бачу, що наша внутрішня система виявила, що користувач із тією ж IP-адресою вже опублікував відгук про це казино, тому ваш відгук було відхилено.

Чи можу я запитати, чи є можливість, що ви ділитеся з кимось підключенням до Інтернету?

Якщо так, і ви ще не надіслали відгук про це казино, просто надішліть нам знімок екрана свого облікового запису в цьому казино на , тому ми можемо схвалити ваш відгук користувача.

Наперед дякуємо за співпрацю.

Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого