ФорумКоментарі та порадиАдміністратор Ромі Раре

Адміністратор Ромі Раре (Сторінка 2)

7 міс. тому від her20145
|
5331 переглядів 36 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
Romi
2 міс. тому

Да, я использую впн, потому что доступ из России к вам ограничен((

Juliya
2 міс. тому

Гаразд, тоді це пояснює ситуацію. дякую

Ми розглянемо це та незабаром зв’яжемося з вами.

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Спасибо 🙏

Juliya
2 міс. тому

Мені приємно.🙂

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Доброго дня! Вы отклонили мой отзыв, на казино Комета. Пожалуйста напишите причину. Я уже вам писала что уже давно являюсь игроком онлайн казино и много где играю.

2 міс. тому

привіт Наша команда обговорила всю цю ситуацію, і для того, щоб ваш відгук користувача було схвалено, нам знадобляться кілька скріншотів вашого облікового запису казино як доказ того, що ви є справжнім гравцем.

Невдовзі ви також маєте отримати електронний лист щодо цього.

Дякуємо за співпрацю.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

У меня та же проблема. Роми отклонила два из трёх моих отзывов. Я новичок на форуме и писал на основании своего опыта игры в данных проектах. К чему такая жёсткая цензура? Боюсь что больше желания писать отзывы на форуме у меня не возникнет

2 міс. тому

привіт Наша команда обговорила всю цю ситуацію, і для того, щоб ваш відгук користувача було схвалено, нам знадобляться кілька скріншотів вашого облікового запису казино як доказ того, що ви є справжнім гравцем.

Невдовзі ви також маєте отримати електронний лист щодо цього.

Дякуємо за співпрацю.

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Привет! Мне так и не пришло письмо на эл. почту.

Juliya
2 міс. тому

Електронний лист надіслано вам у середу. Дозволь мені на всякий випадок надіслати його ще раз.

Будь ласка, надайте ці знімки екрана community@casino.guru в будь-який час, однак.

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Доброго дня. Почему до сих пор не одобрили мой отзыв? Скриншоты подтверждения уже давно вам отправила.

2 міс. тому
Опубліковано Inolina видалено адміністратором Radka
Причина: Крім того, що вони суперечать нашій політиці, такі спроби вести розмову з боку представника казино під виглядом гравця є неприйнятними та вкрай несправедливими. Я назавжди блокую обліковий запис і видаляю дописи: https://casino.guru/terms-and-conditions
2 міс. тому

Іноді відгуки користувачів дійсно відхиляються, і оскільки ми прагнемо, щоб вони були максимально чесними та неупередженими, гравців просять надати деякі докази того, що вони дійсно грають у конкретному казино.

Звісно, ми не хотіли б бути правилом, але якщо потрібно, ми цінуємо співпрацю з боку гравців.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Доброго дня. Почему до сих пор не одобрили мой отзыв? Скриншоты подтверждения уже давно вам отправила.

2 міс. тому

привіт Мені прикро повідомляти вам, що ми ще не отримали від вас жодного електронного листа щодо казино Kometa.

Не могли б ви спробувати надіслати його знову, будь ласка, на адресу community@casino.guru ?

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Да, конечно. Отправлю еще раз.

Juliya
2 міс. тому

Дякуємо за співпрацю.

Ми отримали вашу електронну пошту, і тепер ваші відгуки можна схвалити. 😉👍

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Спасибо вам за оперативность 🤗🌹

Juliya
2 міс. тому

З задоволенням.😉

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

а сейчас есть кто из гамы? вроде всё наладилось с ней, и депы проходят и выводы хорошие

madus
2 тиж. тому

Про що конкретно ви говорите? Хто з Гамми має бути тут? Ви пишете хороший відгук про казино?

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого