7 міс. тому
Так, я використовую VPN, тому що доступ з Росії до вас обмежений((
Yes, I use VPN because access from Russia to you is limited((
Да, я использую впн, потому что доступ из России к вам ограничен((
0
Так, я використовую VPN, тому що доступ з Росії до вас обмежений((
Yes, I use VPN because access from Russia to you is limited((
Да, я использую впн, потому что доступ из России к вам ограничен((
Гаразд, тоді це пояснює ситуацію. дякую
Ми розглянемо це та незабаром зв’яжемося з вами.
Okay, then, this would explain the situation. Thank you.
We'll look into it and will get back to you soon.
доброго дня! Ви відхилили мій відгук про казино Comet. Напишіть будь ласка причину. Я вже писав вам, що я давно гравець в онлайн-казино і граю в багатьох місцях.
Good day! You have rejected my review, on the Comet casino. Please write the reason. I have already written to you that I have been an online casino player for a long time and play in many places.
Доброго дня! Вы отклонили мой отзыв, на казино Комета. Пожалуйста напишите причину. Я уже вам писала что уже давно являюсь игроком онлайн казино и много где играю.
привіт Наша команда обговорила всю цю ситуацію, і для того, щоб ваш відгук користувача було схвалено, нам знадобляться кілька скріншотів вашого облікового запису казино як доказ того, що ви є справжнім гравцем.
Невдовзі ви також маєте отримати електронний лист щодо цього.
Дякуємо за співпрацю.
Hello there. Our team discussed this whole situation, and in order for your user review to be approved, we will need some screenshots from your casino account as proof that you are a real player there.
You should receive an email regarding this as well shortly.
Thank you for your cooperation.
У мене та ж проблема. Ромі відхилила два з трьох моїх відгуків. Я новачок на форумі і написав на основі свого досвіду гри в цих проектах. Чому така сувора цензура? Боюся, що у мене більше не буде бажання писати відгуки на форумі
I have the same problem. Romy rejected two of my three reviews. I am new to the forum and wrote based on my experience playing in these projects. Why such strict censorship? I'm afraid that I will no longer have the desire to write reviews on the forum
У меня та же проблема. Роми отклонила два из трёх моих отзывов. Я новичок на форуме и писал на основании своего опыта игры в данных проектах. К чему такая жёсткая цензура? Боюсь что больше желания писать отзывы на форуме у меня не возникнет
привіт Наша команда обговорила всю цю ситуацію, і для того, щоб ваш відгук користувача було схвалено, нам знадобляться кілька скріншотів вашого облікового запису казино як доказ того, що ви є справжнім гравцем.
Невдовзі ви також маєте отримати електронний лист щодо цього.
Дякуємо за співпрацю.
Hello there. Our team discussed this whole situation, and in order for your user review to be approved, we will need some screenshots from your casino account as proof that you are a real player there.
You should receive an email regarding this as well shortly.
Thank you for your cooperation.
привіт Я досі не отримав листа.
Hi! I still haven't received the email.
Привет! Мне так и не пришло письмо на эл. почту.
Електронний лист надіслано вам у середу. Дозволь мені на всякий випадок надіслати його ще раз.
Будь ласка, надайте ці знімки екрана community@casino.guru в будь-який час, однак.
The email was sent to you on Wednesday. Let me resend it just in case.
Please provide those screenshots to community@casino.guru at any time, though.
добрий день Чому мій відгук ще не схвалено? Я давно надіслав вам скріншоти для підтвердження.
Good day. Why hasn't my review been approved yet? I've sent you confirmation screenshots a long time ago.
Доброго дня. Почему до сих пор не одобрили мой отзыв? Скриншоты подтверждения уже давно вам отправила.
Іноді відгуки користувачів дійсно відхиляються, і оскільки ми прагнемо, щоб вони були максимально чесними та неупередженими, гравців просять надати деякі докази того, що вони дійсно грають у конкретному казино.
Звісно, ми не хотіли б бути правилом, але якщо потрібно, ми цінуємо співпрацю з боку гравців.
Sometimes it really gets into this kind of rejection of the user reviews, and because we aim to keep these as honest and unbiased as possible, the players are asked to provide some proof that they really play at the particular casino.
We surely wouldn't like to be a rule, but if needed, we appreciate all the cooperation from the players side.
добрий день Чому мій відгук ще не схвалено? Я давно надіслав вам скріншоти для підтвердження.
Good day. Why hasn't my review been approved yet? I've sent you confirmation screenshots a long time ago.
Доброго дня. Почему до сих пор не одобрили мой отзыв? Скриншоты подтверждения уже давно вам отправила.
привіт Мені прикро повідомляти вам, що ми ще не отримали від вас жодного електронного листа щодо казино Kometa.
Не могли б ви спробувати надіслати його знову, будь ласка, на адресу community@casino.guru ?
Hello there. I am sorry to inform you that we have not received any email from you regarding the Kometa Casino as of yet.
Could you try to send it again, please, to community@casino.guru?
Так, звичайно. Я надішлю його знову.
Yes, of course. I'll send it again.
Да, конечно. Отправлю еще раз.
Дякуємо за співпрацю.
Ми отримали вашу електронну пошту, і тепер ваші відгуки можна схвалити. 😉👍
Thank you for your cooperation.
We have received your email, and your reviews can now be approved. 😉👍
Дякуємо за вашу оперативність 🤗🌹
Thank you for your promptness 🤗🌹
Спасибо вам за оперативность 🤗🌹
а зараз є хтось із gama? з нею ніби все вийшло, і депозити проходять, і зняття добре
and now is there anyone from gama? everything seems to have worked out with her, and deposits are going through and withdrawals are good
а сейчас есть кто из гамы? вроде всё наладилось с ней, и депы проходят и выводы хорошие
Про що конкретно ви говорите? Хто з Гамми має бути тут? Ви пишете хороший відгук про казино?
What specifically are you talking about? Who from Gamma should be here? Are you writing a good review for the casino?
Цей співробітник постійно видаляє мої відгуки, тому що він, очевидно, є співробітником казино, і вони вам платять. Цікаво, як хтось може стати експертом у справах казино, оскільки самі казино залежать від удачі. Вони дурять світ, але все це карма, вони знайдуть це у своєму житті.
This employee keeps deleting my reviews because he is obviously an employee of the casinos and you are paid by them. I wonder how someone can become an expert in casino matters, since the casinos themselves depend on luck. They are fooling the world but everything is karma, they will find it in their lives.
Αυτός ο υπάλληλος μου σβήνει συνέχεια κριτικές γιατί προφανώς είναι υπάλληλος των καζίνο και πληρώνετε από αυτούς . Απορώ πως κάποιος μπορεί να γίνει και ειδικός σε θέματα καζίνο ,αφού τα ίδια τα καζίνο εξαρτώνται από την τύχη . Λαμόγια κοροϊδεύουν τον κόσμο αλλά όλα είναι κάρμα θα τα βρουν μπροστά στην ζωή τους .
Ми робимо огляди казино, які мають оцінку вище 9,8, і ми їх вирізаємо. Це виправдовує нас як гравців, але також підтверджує той факт, що ви є працівниками казино.
We do reviews for casinos that are rated above 9.8 and they are cut from us. This vindicates us as players but also confirms the fact that you are employees of the casinos.
Κάνουμε αξιολογήσεις για τα καζίνο που αξιολογείται με πάνω από 9.8 και μας τις κόβεται. Αυτό μας δικαιώνει σαν παίχτες αλλά και επιβεβαιώνει το γεγονός πως είστε υπάλληλοι των καζίνο .
Я вважаю, що ви маєте на увазі свій відгук користувача iWild.
Це так, будь ласка?
Я бачу, що наша внутрішня система виявила, що користувач із тією ж IP-адресою вже опублікував відгук про це казино, тому ваш відгук було відхилено.
Чи можу я запитати, чи є можливість, що ви ділитеся з кимось підключенням до Інтернету?
Якщо так, і ви ще не надіслали відгук про це казино, просто надішліть нам знімок екрана свого облікового запису в цьому казино на , тому ми можемо схвалити ваш відгук користувача.
Наперед дякуємо за співпрацю.
I believe you are referring to your iWild user review.
Is that so, please?
I can see that our internal system has detected that a user from the same IP address already posted a user review for this casino, and that is why your review was rejected.
May I ask if there is any possibility you share an internet connection with someone?
If so, and you haven't already submitted a review for this casino, please just send us a screenshot from your account at this casino to community@casino.guru, so we are able to approve your user review.
Thank you in advance for your cooperation.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.