ФорумКоментарі та порадиАдміністратор Ромі Раре

Адміністратор Ромі Раре

3 тиж. тому від her20145
|
853 переглядів 14 відповідей |
|
Додати публікацію
3 тиж. тому

Я хочу оставить отзыв о сотруднике форума Romi Rare. Я считаю ,что этот сотрудник не справляется со своей работой. Ею движут эмоции и она не имеет объективной картины происходящего. Объясню. Я написал три похожих отзыва на три разных казино проекта. Самый первый отзыв Romi отклонила. Когда я спросил причину , то она ответила ,что причина указана в письме. В письме указано "Другие" и написан шаблонный текст. Следующий мой отзыв на это же казино она тоже отклонила, но в этот раз было написано более подробно. Причину Romi отказывается объяснять и идти на диалог. Но два других примерно таких же отзыва на казино bitkingz и betsofa одобрила моментально. Это говорит о том ,что ее импульсивность влияет на работу форума отрицательно. Я не хочу ,чтобы мои отзывы проверяла Romi Rare. Спасибо за внимание.

her20145
3 тиж. тому

Привіт, дякую за ваш відгук. Я збираюся вам заперечити на початку, тому що я вважаю, що Ромі добре виконує свою роботу.

Що стосується ваших відхилених відгуків користувачів, то в цьому випадку вона впоралася добре. Система помітила, що було багато схожості з іншими відгуками, тому їх відхилили. Також досить дивно, що всі відгуки, які були відхилені, стосувалися казино однієї групи. Здебільшого мова йде про те, що гравці не пишуть чесних думок, тож це одна з причин, чому ми дуже обережні щодо того, що схвалюємо. Тому я досі вважаю, що все було зроблено так, ніби цим займався будь-який інший працівник.

Я б лише додав, що ми можемо поглянути на це та переглянути нашу точку зору, коли побачимо докази в електронному листі, який Ромі вже надіслала вам у своїй відповіді. Отже, якщо ви можете надіслати підтверджуючі докази, ваші відгуки можуть бути схвалені, оскільки це продемонструє, що ви справжній гравець, який дійсно грає в казино.

Тож чекатимемо на вашу відповідь.

Автоматичний переклад.
Jaro
3 тиж. тому

Привет. Я отправил свой ответ на вашу почту.Ожидпю от вас ответа.

her20145
3 тиж. тому

Дякую тобі. Наша команда розгляне це, і ми обов’язково напишемо вам своє рішення.

Автоматичний переклад.
Jaro
3 тиж. тому

Я вам раньше писал о том ,чтобы пресечь нечестные отзывы , вам необходимо заранее ввести одно правило. Это правило заключается в том чтобы пользователь перед публикацией отзыва загружал доказательство игры в казино. Допустим в виде скриншота или фотографии. Тогда бы вам не пришлось отсееивать отзыв реального игрока. Вы же понимаете ,что игрок старается поделится своим мнением , но когда он видит ,что его труд отклонили, это очень расстраивает.

her20145
3 тиж. тому

Я розумію вашу точку зору, і це непогана ідея. Ми, звичайно, подумаємо про це, але я також думаю, що гравці захочуть це зробити. Ви знаєте, коли ви приходите писати відгук, не кожен раз потрібно публікувати скріншот. Лише у випадках, коли наша система підозрює певні аспекти, ми зазвичай пишемо електронні листи або просимо надати якісь докази.

У будь-якому разі, як я вже сказав, це непогана ідея.

Змінено автором 3 тиж. тому
Автоматичний переклад.
Jaro
3 тиж. тому

Я как игрок считаю , что в этом нет ничего сложного. Если у игрока есть аккаунт , то ему нечего боятся. Это не является личными данными. Достаточно будет скриншота со страницы игровой активности . Скриншот должны будут видеть только сотрудники форума. Все это поможет игрокам сэкономить кучу времени , чтобы потом не тратить дни на доказательство что он игрок этого казино.

3 тиж. тому

Вы проверили мое доказательство что я отправлял вам на почту? Я могу написать свой отзыв на Гама казино?

3 тиж. тому

Я как игрок считаю , что в этом нет ничего сложного. Если у игрока есть аккаунт , то ему нечего боятся. Это не является личными данными. Достаточно будет скриншота со страницы игровой активности . Скриншот должны будут видеть только сотрудники форума. Все это поможет игрокам сэкономить кучу времени , чтобы потом не тратить дни на доказательство что он игрок этого казино.

2 тиж. тому

Так, я б сприйняв це так само, але деякі люди можуть сперечатися, чому вони повинні це робити, і публікувати знімки екрана свого облікового запису. Але, як я вже сказав, це зовсім не буде неправильно.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Вы проверили мое доказательство что я отправлял вам на почту? Я могу написать свой отзыв на Гама казино?

2 тиж. тому

Так, ми отримали ваш скріншот із Gama Casino. Однак, оскільки у нас була конференція, ми завершимо нашу позицію сьогодні, хоча я думаю, якщо ви надіслали зображення облікового запису, це має бути добре.

Автоматичний переклад.
Jaro
2 тиж. тому

Что нужно ,что бы было видно на скриншоте?

Jaro
2 тиж. тому

Отправил на почту скриншот депозитов и фотографию с заполненым профилем.

her20145
2 тиж. тому

Я вважаю, що це було цілком нормально, і ваш знімок екрана був достатнім, тому ваш відгук уже схвалено. Дякую, що доклали зусиль і не відпустили їх. 🙂

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Спасибо вам за расследование. Надеюсь вы сможете найти верное решение и улучшите модерацию отзывов.

her20145
2 тиж. тому

Принаймні, ми завжди намагаємося робити це, а також зробити це якомога простішим для гравців, а з іншого боку, переконатися, що ми також послідовні у прийнятті рішень щодо відгуків користувачів. Але для реалізації та узгодження різних речей потрібен певний час, тому я сподіваюся, що ми прийдемо до оптимального варіанту. Але дякую за ваше розуміння. 🙂

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.