ФорумКазиноZeSlots Casino - загальне обговорення

ZeSlots Casino - загальне обговорення

10 міс. тому від Koppari
|
1231 переглядів 8 відповідей |
|
10 міс. тому
Тут ви можете обговорити ZeSlots Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
10 міс. тому

У казино немає обслуговування клієнтів, немає відповіді на електронні листи. Маркетинг добре працює через електронну пошту/SMS. Депозити працюють добре, ігри також працюють нормально.....виведення коштів заблоковано (під час запиту на виведення коштів сайт не приймає дані, і запит на виведення коштів не може бути зроблено) Вхід успішний, але інформацію профілю видалено та не може бути доповнено . Маркетингова підтримка казино 24/7

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

У вас є досвід роботи з казино zeslots.com? Хтось звертався до служби підтримки? Хтось встиг зробити висновок? Депозити в казино працюють добре, сайт не дозволяє запити на виведення. Служба підтримки не відповідає, хоча вони обіцяють працювати 24/7, а я не знайшов чату на сайті.

Автоматичний переклад.
Koppari
10 міс. тому

Привіт. Здається, ви опинилися в безладній ситуації, і мені прикро це бачити. Це може бути дуже неприємно, особливо якщо ви відчуваєте, що не зробили нічого поганого, чи не так?

Це казино досить нове і, на жаль, не перевірене часом, тому у нас немає відгуків від гравців. Але, як бачите, індекс безпеки досить низький. Будь ласка, перегляньте статтю про справедливі та безпечні казино та про те, що ми рекомендуємо гравцям та казино, а також про те, як вибрати справедливе та надійне казино. Ви можете зробити це легко, просто натиснувши/натиснувши це посилання 👈.

«Ми вважаємо, що азартні ігри в Інтернеті мають бути чесними. Хоча це також вимагає від гравців діяти чесно та без злих намірів, головним чином казино відповідає за те, щоб азартні ігри залишалися чесними та безпечними для гравців».

«Чесні та безпечні казино» — це ті, які відповідають усім критеріям «чесних казино», а також запровадили заходи, які запобігають випадковим діям гравців проти правил чи власних інтересів».


На мій погляд, ви вчинили правильно, звернувшись до нашої групи розгляду скарг, вони зроблять усе можливе, щоб допомогти вам. Не соромтеся надсилати будь-які оновлення сюди або додавати їх до своєї скарги. Ми завжди радимо гравцям повністю співпрацювати з казино, оскільки це найкращий спосіб досягти найкращого фіналу.

Отже, у вас є відповідь на ваші електронні листи від служби підтримки, так? Ви сказали, що не грали з жодними бонусами. Якщо у вас є будь-які докази, звичайно, надішліть їх групі розгляду скарг, щоб вони почали розслідувати, що могло статися. Будь ласка, повідомте нам, якщо у вас є якісь новини щодо цієї проблеми 🙏.

Автоматичний переклад.
Romi
10 міс. тому

Гей, так, справді "безладна" ситуація. Зв'язатися з казино неможливо, а на електронні листи відповідають лише із затримкою в кілька днів, якщо взагалі надходять. Через особливий характер ситуації я негайно зв’язався з гуру казино. Я зробив депозит 19.1 без бонусу, і на моєму балансі також не було бонусних грошей. Я зібрав суму 2401e і в той же день я спробував зняти гроші, але сайт повідомив, що інформація мого профілю була неправильною, включаючи мій номер телефону. 20.1 баланс все ще становить 2401e, і я спробував зняти кошти, однак це не вдалося... веб-сайт не дозволив мені заповнити інформацію та знову оголосив інформацію невірною. 21.1 баланс ще 2401e, спроби виведення заблоковані як і попередні. Після 18:00 21.1 13e було додано до балансу (залишок після 18:00 21.1: 2401e та бонус 13e) казино додало бонусні гроші, а електронною поштою вони оголосили про «бонусні гроші на рахунку, які можна переробити 35 разів, після баланс якого можна зняти». Якщо я правильно зрозумів, бонусні гроші були додані, а вимога переробки була встановлена як умова вилучення.... тобто спершу втрачаються реальні гроші 2401e, а потім 13e recycling додається потім 35x, і якщо ви пройдете переробку, ви може зняти максимум 10x13e=130. Якщо так, я вважаю, що це особливо несправедливо... тому бонусні гроші будуть додані до балансу, а зняття буде запобігти. На сайті zeslots ви не можете побачити інформацію про депозит та історію ігор... розділ є, але він не використовується.

Автоматичний переклад.
Koppari
10 міс. тому

Тож чудово, що ви стежили за всім процесом, і я припускаю, що у вас є кілька знімків екрана, які ви можете надати у своїй скарзі. Мені дуже дивно, коли ви сказали, що не використали жодних бонусів. Ви запитували в казино, де раптово з'явилися 13 євро як бонусні гроші?

Що стосується ваших зняття коштів, чи вони були заборонені лише тому, що номер телефону був неправильним? Відповідь від казино, безсумнівно, буде корисною, тому добре, що ви подали скаргу, і ми побачимо, куди ми можемо отримати пояснення.

Крім того, прикро, що ви не можете бачити інформацію про депозити та історію гри, але я думаю, що наша команда спробує отримати ці речі, якщо це необхідно.

Я дуже сподіваюся, що все вирішиться і все буде добре. Якщо у вас є оновлення, обов’язково повідомте мене.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Так, у мене є фотографії балансу 19.1, коли я зробив депозит, без бонусних грошей, 20.1 без бонусних грошей на балансі, 21.1 останнє зображення балансу вдень і без бонусу на балансі. Пізніше ввечері було додано бонусні гроші в розмірі 13 євро... є підстави підозрювати, що вони були додані, щоб запобігти виведенню грошей. 22.1 я отримав електронний лист: «Ви не можете зняти гроші, тому що на балансі є бонусні гроші, і їх потрібно переробити 35 разів. Я запитав, що це за бонус... немає відповіді. Я не грав з 19.1, коли Я знайшов проблему з виведенням коштів. Складна ситуація, тому що казино не відповідає, і скажіть мені, який бонус було додано. Мабуть, спочатку ви повинні зіграти баланс 2401e на нуль.... після цього бонусні гроші 13e переробка, і якщо переробка йде через вас можна зняти 10x бонусних грошей 13e....130e. Це нереально...давайте додамо бонусні гроші та запобіжимо підняттю

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

...інформація профілю була видалена, і коли я її заповнив, сайт повідомив про мою правильну інформацію як про "невірну" ....так, я пам'ятаю свою адресу та номер телефону....і казино отримує маркетингові смс-повідомлення .

Автоматичний переклад.
Koppari
10 міс. тому

Так, мені здається досить дивна ситуація щодо бонусу. І тому добре, що ви подали скаргу, як я вже казав раніше, тому що наша команда спробує розслідувати вашу справу та побачити, до чого ми прийдемо.

Крістіна вже відповіла вам і потребуватиме вашої відповіді, тому ви можете зробити це тут .

Я сподіваюся, що ми зможемо вирішити цю складну ситуацію.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого