10 міс. тому
Тут ви можете обговорити ZeSlots Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
У казино немає обслуговування клієнтів, немає відповіді на електронні листи. Маркетинг добре працює через електронну пошту/SMS. Депозити працюють добре, ігри також працюють нормально.....виведення коштів заблоковано (під час запиту на виведення коштів сайт не приймає дані, і запит на виведення коштів не може бути зроблено) Вхід успішний, але інформацію профілю видалено та не може бути доповнено . Маркетингова підтримка казино 24/7
There is no customer service available at the casino, no response to e-mails. Marketing works well via email/sms. Deposits work fine, games also work ok.....withdrawal blocked (when making a withdrawal request, the site does not accept data and withdrawal request cannot be made) Login is successful, but the profile information has been deleted and cannot be supplemented. Casino marketing support 24/7
Kasinossa ei ole saatavilla asiakaspalvelua, ei vastausta sähköposteihin. Markkinointi toimii hyvin email/sms. Talletukset onnistuu hienosti, pelitkin toimii ok.....noston tekeminen estetty (kun tekee nostopyynnön sivusto ei hyväksy tietoja eikä nostopyyntöä voi tehdä)Kirjautuminen onnistuu, mutta profiili tiedot poistettu , eikä niitä voi täydentää. Kasino markkinointi support 24/7
У вас є досвід роботи з казино zeslots.com? Хтось звертався до служби підтримки? Хтось встиг зробити висновок? Депозити в казино працюють добре, сайт не дозволяє запити на виведення. Служба підтримки не відповідає, хоча вони обіцяють працювати 24/7, а я не знайшов чату на сайті.
Do you have experience with zeslots.com casino? Has anyone contacted customer service? Has anyone managed to make a withdrawal? Deposits to the casino work well, the site does not allow withdrawal requests. The customer service doesn't answer even though they promise 24/7 and I haven't found a chat on the site.
Onko kokemuksia zeslots.com kasinosta. Onko kukaan saanut yhteyttä asiakaspalveluun. Onko kukaan onnistunut tekemään noston. Talletukset kasinolle toimii hyvin , nostopyyntöä sivusto ei anna tehdä. Asikaspalvelu ei vastaa vaikka lupaavat 24/7 ja chattia en ole löytänyt sivustolta.
Привіт. Здається, ви опинилися в безладній ситуації, і мені прикро це бачити. Це може бути дуже неприємно, особливо якщо ви відчуваєте, що не зробили нічого поганого, чи не так?
Це казино досить нове і, на жаль, не перевірене часом, тому у нас немає відгуків від гравців. Але, як бачите, індекс безпеки досить низький. Будь ласка, перегляньте статтю про справедливі та безпечні казино та про те, що ми рекомендуємо гравцям та казино, а також про те, як вибрати справедливе та надійне казино. Ви можете зробити це легко, просто натиснувши/натиснувши це посилання 👈.
«Ми вважаємо, що азартні ігри в Інтернеті мають бути чесними. Хоча це також вимагає від гравців діяти чесно та без злих намірів, головним чином казино відповідає за те, щоб азартні ігри залишалися чесними та безпечними для гравців».
«Чесні та безпечні казино» — це ті, які відповідають усім критеріям «чесних казино», а також запровадили заходи, які запобігають випадковим діям гравців проти правил чи власних інтересів».
На мій погляд, ви вчинили правильно, звернувшись до нашої групи розгляду скарг, вони зроблять усе можливе, щоб допомогти вам. Не соромтеся надсилати будь-які оновлення сюди або додавати їх до своєї скарги. Ми завжди радимо гравцям повністю співпрацювати з казино, оскільки це найкращий спосіб досягти найкращого фіналу.
Отже, у вас є відповідь на ваші електронні листи від служби підтримки, так? Ви сказали, що не грали з жодними бонусами. Якщо у вас є будь-які докази, звичайно, надішліть їх групі розгляду скарг, щоб вони почали розслідувати, що могло статися. Будь ласка, повідомте нам, якщо у вас є якісь новини щодо цієї проблеми 🙏.
Hello there. Seems like a messy situation you found yourself in and I'm sorry to see that. It could be really frustrating, especially if you feel that you haven't done anything wrong, right?
This casino is quite new and unfortunately not proven by time, therefore we have no reviews from players. Yet, as you can see, the safety index is pretty low. Please have a look at the article about fair and safe casinos and what do we recommend to players and casinos, and also how to choose a fair and trustworthy casino. You can do it easily just by clocking/taping on this link 👈.
"We believe online gambling should be fair. While this also requires players to act fairly and without malicious intent, it is mostly the casino's responsibility to make sure gambling remains fair and safe for players."
"'Fair and safe casinos' are those that meet all criteria for 'fair casinos' and have also implemented measures that prevent players from accidentally doing something against the rules or their own best interests."
In my opinion, you have done the right thing to reach out to our complaint team, they will do their best to help you out. Feel free to send any updates, here or add it to your complaint of course. We always advice players to fully cooperate with the casino, as it is the best way to come to the best possible ending.
So you have some answer to your emails from the support, yes? You said that you have not played with any bonuses. If you have any kind of proof of course send it to the complaint team, so they can start to investigate what could've happened. Please let us know if you have any news regarding this issue 🙏.
Гей, так, справді "безладна" ситуація. Зв'язатися з казино неможливо, а на електронні листи відповідають лише із затримкою в кілька днів, якщо взагалі надходять. Через особливий характер ситуації я негайно зв’язався з гуру казино. Я зробив депозит 19.1 без бонусу, і на моєму балансі також не було бонусних грошей. Я зібрав суму 2401e і в той же день я спробував зняти гроші, але сайт повідомив, що інформація мого профілю була неправильною, включаючи мій номер телефону. 20.1 баланс все ще становить 2401e, і я спробував зняти кошти, однак це не вдалося... веб-сайт не дозволив мені заповнити інформацію та знову оголосив інформацію невірною. 21.1 баланс ще 2401e, спроби виведення заблоковані як і попередні. Після 18:00 21.1 13e було додано до балансу (залишок після 18:00 21.1: 2401e та бонус 13e) казино додало бонусні гроші, а електронною поштою вони оголосили про «бонусні гроші на рахунку, які можна переробити 35 разів, після баланс якого можна зняти». Якщо я правильно зрозумів, бонусні гроші були додані, а вимога переробки була встановлена як умова вилучення.... тобто спершу втрачаються реальні гроші 2401e, а потім 13e recycling додається потім 35x, і якщо ви пройдете переробку, ви може зняти максимум 10x13e=130. Якщо так, я вважаю, що це особливо несправедливо... тому бонусні гроші будуть додані до балансу, а зняття буде запобігти. На сайті zeslots ви не можете побачити інформацію про депозит та історію ігор... розділ є, але він не використовується.
Hey, yes, a really "messy" situation. The casino cannot be contacted and e-mails are only answered with a delay of days, if at all. Due to the special nature of the situation, I immediately contacted the casino guru. I deposited on 19.1 without a bonus and there was no bonus money in my balance either. I collected the amount 2401e and on the same day I tried to make a withdrawal, but the site reported that my profile information was incorrect, including my phone number. On 20.1, the balance is still 2401e and I tried to make a withdrawal, which, however, could not proceed....the website did not allow me to fill in the information and declared the information incorrect again. 21.1 balance still 2401e, withdrawal attempts blocked just like the previous ones. After 18:00 on 21.1, 13e was added to the balance (balance after 18:00 on 21.1: 2401e and bonus 13e) bonus money by the casino and by email they announced "bonus money in the account which can be recycled 35x, after which the balance can be withdrawn". If I understand correctly, the bonus money was added and the recycling requirement was set as a withdrawal condition....that is, real money 2401e to be lost first and then 13e recycling added afterwards 35x and if you get through the recycling, you can withdraw max 10x13e=130. If so, I think it's particularly unfair...so bonus money will be added to the balance and withdrawal will be prevented. On the zeslots site, you can't see information about deposit and game history...the section is there, but it's not in use.
Hei, kyllä, todella "sekava" tilanne. Kasinoon ei saa yhteyttä ja sähköpostiin ei vastata kuin päivien viiveellä jos sittenkään. Tilanteen erikoisuuden vuoksi olinkin heti yhteydessä casinoguruun. Talletin 19.1 ilman bonusta eikä saldossani ollut myöskään bonusrahaa. Keräsin summan 2401e ja samana päivänä Yritin tehdä nostoa mutta sivusto ilmoitti profiili tietoni virheelliseksi, myös puhelin numeron. 20.1 saldo edelleen 2401e ja yritin tehdä noston jota ei kuitenkaan saanut etenemään....sivusto ei antanut täyttää tietoja ja ilmoitti tiedot jälleen virheelliseksi. 21.1 saldo edelleen 2401e , nosto yritykset estetty samoin kuin edelliset. 21.1 klo 18 jälkeen saldoon olikin lisätty 13e (saldo 21.1 klo 18 jälkeen 2401e ja bonus 13e)bonusrahaa kasinon toimesta ja sähköpostilla ilmoittivat "tilillä bonusrahaa joka kierrätettävä 35x jonka jälkeen saldo nostettavissa". Ymmärränkö oikein, bonus raha lisättiin ja kierrätys vaatimus asetettiin noston edellytykseksi....eli reaaliraha 2401e hävittävä ensin ja sen jälkeen jälkikäteen lisätty 13e kierrätys 35x ja jos saa kierrätyksen läpi niin voi tehdä noston max 10x13e=130. Jos näin ,niin katson että on erikoisen epäreilua....siis lisätäänkin bonus rahaa saldoon ja estetään nosto. zeslots sivustolta ei näe tietoja talletus -ja pelihistoriasta...osio kyllä on mutta ei ole käytössä.
Тож чудово, що ви стежили за всім процесом, і я припускаю, що у вас є кілька знімків екрана, які ви можете надати у своїй скарзі. Мені дуже дивно, коли ви сказали, що не використали жодних бонусів. Ви запитували в казино, де раптово з'явилися 13 євро як бонусні гроші?
Що стосується ваших зняття коштів, чи вони були заборонені лише тому, що номер телефону був неправильним? Відповідь від казино, безсумнівно, буде корисною, тому добре, що ви подали скаргу, і ми побачимо, куди ми можемо отримати пояснення.
Крім того, прикро, що ви не можете бачити інформацію про депозити та історію гри, але я думаю, що наша команда спробує отримати ці речі, якщо це необхідно.
Я дуже сподіваюся, що все вирішиться і все буде добре. Якщо у вас є оновлення, обов’язково повідомте мене.
So it's great that you followed the whole process and I assume you have some screenshots of it to provide in your complaint. I find it quite strange when you said you didn't use any bonus. Did you ask the casino where the 13 euros suddenly appeared as bonus money ?
As for your withdrawals, were they not allowed only because of the phone number you said was wrong ? A response from the casino would certainly be useful, so it's good that you filed a complaint and we'll see where we can get with an explanation.
Also, it's a shame that you can't see the information about deposits and game hsitory but I think our team will try to get these things if necessary.
I really hope it will be sorted out and everything will be fine. If you have an update be sure to let me know.
Так, у мене є фотографії балансу 19.1, коли я зробив депозит, без бонусних грошей, 20.1 без бонусних грошей на балансі, 21.1 останнє зображення балансу вдень і без бонусу на балансі. Пізніше ввечері було додано бонусні гроші в розмірі 13 євро... є підстави підозрювати, що вони були додані, щоб запобігти виведенню грошей. 22.1 я отримав електронний лист: «Ви не можете зняти гроші, тому що на балансі є бонусні гроші, і їх потрібно переробити 35 разів. Я запитав, що це за бонус... немає відповіді. Я не грав з 19.1, коли Я знайшов проблему з виведенням коштів. Складна ситуація, тому що казино не відповідає, і скажіть мені, який бонус було додано. Мабуть, спочатку ви повинні зіграти баланс 2401e на нуль.... після цього бонусні гроші 13e переробка, і якщо переробка йде через вас можна зняти 10x бонусних грошей 13e....130e. Це нереально...давайте додамо бонусні гроші та запобіжимо підняттю
Yes, I have pictures of the balance on 19.1 when I deposited, no bonus money, 20.1 no bonus money in the balance, 21.1 last picture of the balance in the afternoon and no bonus in the balance. Later in the evening, bonus money of 13e was added...there is reason to suspect that it was added to prevent withdrawal. On 22.1 I received an email, "you cannot make a withdrawal because there is bonus money in the balance and it has to be recycled 35x. I have asked what this bonus is....no answer. I have not played since 19.1 when I found the withdrawal problem. Difficult situation because the casino does not respond and tell me what bonus has been added. Apparently first you should play the balance 2401e to zero....after that bonus money 13e recycling and if the recycling goes through you can withdraw 10x bonus money 13e....130e. This is not real...let's add bonus money and prevent lift
Kyllä, minulla on kuvia saldosta 19.1 jolloin talletin, ei bonusrahaa,20.1 saldossa ei bonusrahaa, 21.1 viimeinen kuva saldosta iltapäivä ja ei bonusta saldossa. Illalla myöhemmin olikin lisätty 13e bonusraha....on syytä epäillä että lisättiin noston estämiseksi. 22.1 sain sähköpostin , "et voi tehdä nostoa koska saldossa bonusrahaa ja se on kierrätettävä 35x. Olen kysynyt mikä tämä bonus on....ei mitään vastausta. En ole pelannut 19.1 jälkeen kun totesin nosto ongelman. Vaikea tilanne koska kasino ei vastaa ja kerro mikä bonus on lisätty. Ilmeisesti ensin pitäisi pelata saldo 2401e nollaan....sen jälkeen bonusrahaa 13e kierrätys ja jos kierrätys menee läpi niin voi nostaa 10x bonusraha 13e....130e . Eihän tämä ole todellista....lisätään bonusraha ja estetään nosto
...інформація профілю була видалена, і коли я її заповнив, сайт повідомив про мою правильну інформацію як про "невірну" ....так, я пам'ятаю свою адресу та номер телефону....і казино отримує маркетингові смс-повідомлення .
...the profile information had been deleted and when I filled it in, the site reported my correct information as "incorrect" ....yes, I remember my address and phone number....and the casino receives sms marketing messages.
...niin profiilitiedot oli poistettu ja kun täydensin niitä niin sivusto ilmoitti oikeat tietoni "virheelliseksi" ....kyllä minä muistan osoitteeni ja puhelin numeroni....ja tuleehan kasinolta sms markkinointiviestejä.
Так, мені здається досить дивна ситуація щодо бонусу. І тому добре, що ви подали скаргу, як я вже казав раніше, тому що наша команда спробує розслідувати вашу справу та побачити, до чого ми прийдемо.
Крістіна вже відповіла вам і потребуватиме вашої відповіді, тому ви можете зробити це тут .
Я сподіваюся, що ми зможемо вирішити цю складну ситуацію.
Yes, it seems to me to be quite a strange situation as far as the bonus is concerned. And that's why it's good that you filed a complaint as I said before, because our team will try to investigate your case and see where we get to.
Kristina has already replied to you and will need a response from you, so you can do that here.
I hope we can resolve this complicated situation.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.