ГоловнаФорумКазиноЗапитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця

Запитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця (Сторінка 70)

 від kirekin
|
1 321 138 переглядів 10 351 відповідей |
|
1...69 70 71...550
Gaz8087

Якщо ви говорили про elegro, поспостерігайте за ними ще трохи. Надішліть кілька електронних листів і нагадайте їм... ви отримаєте від них гроші

Автоматичний переклад.
Anonymized641

Я не думаю, що правильно формулюю електронні листи, щоб отримати результат, чесно кажучи. Які зразки електронних листів або формулювання, які я можу використати? Будь-яка порада/допомога буде вдячна

Автоматичний переклад.
Gaz8087

Шановний Elegro,


Я пишу, щоб нагадати вам про свою справу щодо незаконних операцій, які проводилися через вашу компанію. Я все ще чекаю рішення. Я виконав усі ваші вимоги та подав необхідні документи. Сподіваюся, ви швидко вирішите це питання. Це юридичне зобов’язання для вас згідно з вашим ліцензійним органом.


З повагою,

Gaz8087

Автоматичний переклад.

Використовуйте ChatGPT – це порада. Введіть свою мову та попросіть перекласти її англійською

Автоматичний переклад.
Опубліковано lxxxkpdx видалено

Так, це абсолютно хворі суми, які ви бачите, коли гортаєте. У мене були депозити лише на 279 тисяч за 1 рік і жодного разу не було знято.

Автоматичний переклад.

Нам краще не грати, чоловіче

Покладіть гроші в Avanza або будь-що інше в майбутньому.


Автоматичний переклад.
Anonymized641

Дякую

Автоматичний переклад.
veritas1979

До біса, таке відчуття, ніби вони задушили всі виграші шведських гравців.. тоді немає жодних сумнівів, що це зі слотами - це просто легалізоване пограбування. Більше нічого.. Це мафія платить за ліцензію, щоб мати можливість грабувати людей. Тільки подивіться, як вони маніпулюють кодами та іншим, щоб обдурити банки.. принаймні я маю перерву в іграх і більше не граю в казино curucaobaj's..

Автоматичний переклад.

Це те, що goldenbet надіслав мені електронною поштою


Сподіваюся, цей електронний лист вас добре застав,


Дозвольте нам запевнити вас, що всі операції, які проводяться на нашому веб-сайті, суворо дотримуються офіційних протоколів. Ми надаємо пріоритет чесності та професіоналізму наших процесів, і будь-які відхилення від цього стандарту сприймаються серйозно


Крім того, ми використовуємо сторонні способи оплати, тому ми не маємо жодної інформації про те, який дескриптор буде використано для транзакції


Як ми вас повідомили, ми не можемо надати такі подробиці, тому що ви можете це перевірити самостійно


Повідомляємо, що протягом наступних 24 годин ви матимете доступ до свого облікового запису для перевірки особистої інформації та історії транзакцій, інші функції будуть вимкнені


Ми цінуємо ваше розуміння та співпрацю у дотриманні правил і норм нашої платформи.




З повагою,

Агент із відповідності / Енні Сміт



Показати цитований текст

--


support@goldenbet.email

www.goldenbet.com

Змінено Romi
Причина: Просто зробив посилання пасивним.
Автоматичний переклад.
Gaz8087

Чому ви пишете в казино? Накрутіть їх.. ви ніколи нічого не отримаєте від них. Пишіть тільки в elegro. Більше нічого не пишіть в казино..

Автоматичний переклад.
Anonymized641

Я хотів спочатку спробувати це, але вони жахливі. Тепер чекаємо на відповідь elegro. Дивіться, що відбувається

Автоматичний переклад.
Gaz8087

Шановний Елегро


Тема: Терміновий запит на перевірку та відшкодування транзакцій із неправильним кодом


Сподіваюся, це повідомлення застало вас добре. Я пишу, щоб висловити своє занепокоєння щодо певних транзакцій на моїй картці Mastercard, які були неправильно закодовані, щоб обійти обмеження на азартні ігри. Як вам відомо, навмисне неправильне кодування транзакцій з метою ухилення від таких обмежень є незаконним і суперечить нормативним стандартам і політикам вашої компанії.


Зокрема, я виявив операції зі сторонніми продавцями, які, на мою думку, були навмисно спотворені. Я прошу провести ретельне розслідування цих транзакцій, щоб визначити, чи було їх неправильно закодовано як транзакції, не пов’язані з азартними іграми.


Нижче наведено деталі картки Mastercard, яка використовується нижче.


**** **** **** **** З повагою прошу негайно вжити наступних заходів:


1. Проведіть детальний огляд транзакцій

2. Переконайтеся, що ці транзакції були неправильно закодовані, щоб обійти обмеження на азартні ігри.

3. Надайте повне відшкодування за будь-які транзакції, які порушують обмеження.


Я вірю, що ви розумієте серйозність цієї справи та вирішите її з необхідною терміновістю. Я ціную вашу швидку увагу до цієї проблеми та сподіваюся на ваше швидке вирішення.


Якщо вам знадобиться будь-яка додаткова інформація чи документи з мого боку, будь ласка, не соромтеся зв’язатися зі мною.


Дякую за співпрацю.


З найкращими побажаннями,


це те, що я надіслав, і протягом 5 днів мені повернули гроші. Яким казино ви користувалися.

Автоматичний переклад.
Sutton

Дуже дякую.


Я використовував велобет, голденбет, донбет

Автоматичний переклад.
Gaz8087

Тоді ви отримаєте гарні гроші😃😃

Автоматичний переклад.
Gaz8087

Чи всі вони були Elegro. ?? Просто продовжуйте надсилати електронні листи.

Автоматичний переклад.
Sutton

Там написано santeda int.via token.io

Автоматичний переклад.
Gaz8087

Ви внесли депозит за допомогою Mastercard або через відкритий банкінг, тобто через номер свого рахунку

Автоматичний переклад.
Anonymized641

Відкритий банкінг

Автоматичний переклад.

Відкритий банкінг

Автоматичний переклад.

Я не знаю, чи ваш випадок буде складнішим, оскільки тоді вони не округляють жодного коду продавця.. тому що у ваших транзакціях вказано, що гроші надійшли безпосередньо до santeda. Але на нашому сказано щось інше.. але я дуже сподіваюся, що я помиляюся

Автоматичний переклад.
Gaz8087

Упевнений, що тоді ви не зможете отримати відшкодування. Оскільки транзакція містить назву казино.

Автоматичний переклад.
1...69 70 71...550
Перейти на сторінкуіз 550 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого