ГоловнаФорумЗагальна дискусія про азартні ігриЗапитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця

Запитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця (Сторінка 69)

 від kirekin
|
1 955 970 переглядів 13 831 відповідей |
1...68 69 70...750
Anonymized641

Які квитанції вимагають?

Ви повинні мати можливість отримати квитанцію, якщо увійдете на веб-сайт казино, чи не так?


Бодосно вимагати квитанцію, до речі, якщо ви стали жертвою шахраїв, квитанції у вас майже немає.


Автоматичний переклад.
DynamoHarry

Я не можу увійти в казино. Мені всюди закрито. Якщо просиш квитанцію, не відповідають. Я натиснув, що нічого не отримав. Не вдалося знайти нічого іншого, що підходить

Автоматичний переклад.
Madridmadrid

Як часто ви їм писали?

Який електронний лист? Тижнями не отримував відповіді

Автоматичний переклад.

Ні, я говорив з тим, хто там працює. Але я запишусь на консультацію. Вона сказала мені, що вам слід скаржитися, якщо ви не визнаєте транзакції

Автоматичний переклад.
Nidd90 видалив(-ла) публікацію

Якщо нас буде багато, хто скаржиться, вони побачать, що є проблема, і подбають про неї. Поки ніхто не вживе заходів, ці огидні казино продовжуватимуть це робити

Автоматичний переклад.
t99472znz9

Написав їм свій перший електронний лист у четвер, support@elegro.eu


отримав відповідь сьогодні вранці, що вони хочуть фотографію моєї банківської картки з деякими прихованими номерами, надіслав її і отримав відповідь сьогодні ввечері, що вони почали повернення

Автоматичний переклад.
Anonymized641

Я, чесно кажучи, не знаю, що я мав, прокручуючи свої транзакції за останні кілька днів, і мене нудить, коли я бачу всі ваші транзакції цим тіньовим підставним компаніям. Це близько 500 000 за останні два роки для приблизно 40-50 різних компаній, які я можу безпосередньо підключити до ігор в казино.


Я сподіваюся, що мене забанять у всіх іграх, лише плюс, якщо мені повернуть хоч копійку

Автоматичний переклад.

Написав їм свій перший електронний лист у четвер, support@elegro.eu


отримав відповідь сьогодні вранці, що вони хочуть фотографію моєї банківської картки з деякими прихованими номерами, надіслав її і отримав відповідь сьогодні ввечері, що вони почали повернення

Автоматичний переклад.

Дякуємо ☺️

а що ти написав?

може я щось роблю не так?

Автоматичний переклад.

Привіт

Автоматичний переклад.

Скільки грошей ви отримали назад? А пам'ятаєте з яких саме

Автоматичний переклад.

Їм знадобилося багато часу, поки ви отримали гроші

Автоматичний переклад.
Nidd90 видалив(-ла) публікацію

Вітаємо, трохи грошей краще, ніж відсутність грошей, і тепер, сподіваюся, ви також включили в чорний список усі або принаймні більшість казино, тому грати в будь-якому з них не варто.


Чи надав вам банк якісь пояснення щодо того, чому з деяких плату було успішно стягнено, а з деяких ні?

Автоматичний переклад.

Досі ніхто не знайшов Grotobook/MyDates?

Автоматичний переклад.

Nidd90

Gez80


Чи можна вам двом кудись написати? Флешбек? Telegram?

Не можу надіслати вам ПП. Подумав трохи поміркувати про відкликання платежів від банків.

Автоматичний переклад.

Сподіваюся, ви також отримаєте все, що стосується поліцейського звіту

Автоматичний переклад.

Gezz/Nid – чи можу я зв’язатися з вами, оскільки на форумі немає функції PM. Ви десь є? Телеграм? Флешбек?

Автоматичний переклад.

Gezz/Nid – чи можу я зв’язатися з вами, оскільки на форумі немає функції PM. Ви десь є? Телеграм? Флешбек?

Автоматичний переклад.

На жаль, у мене нічого цього немає. Але просто напишіть сюди, і ми спробуємо допомогти один одному. Крім того, буде краще, якщо ми всі відкрито говоримо про те, що пишемо, і, сподіваюся, ми зможемо навчитися одне в одного🙂

Автоматичний переклад.

Привіт

Я також отримав відшкодування від Elegro. Це було щодо вкладів на Велобет. В яких казино ви грали?

Автоматичний переклад.
Sutton

Чи можу я запитати, скільки часу це зайняло і скільки. Я надіслав їм електронний лист 5 днів тому, вони попросили банківські реквізити, і я їх надіслав, але нічого не чув

Автоматичний переклад.
Madridmadrid

Так, це абсолютно хворі суми, які ви бачите, коли гортаєте. У мене були депозити лише на 279 тисяч за 1 рік і жодного разу не було знято.

Автоматичний переклад.
1...68 69 70...750
Перейти на сторінкуіз 750 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого