Коли я спілкувався з банком, вони просто цей платіж здійснили через Falcora, але вони використовували Nucleus365. Не знаю, як вони це зробили. Цю інформацію мені надав банк. це має сенс, оскільки вони повинні регулюватися в цій країні, щоб платити за допомогою банківського переказу. Сьогодні я повідомив про них FCA. Вони також мають неправильний номер у деталях FCA компанії, буде цікаво побачити відповідь.
Я сприймаю це далі, оскільки мій банк відмовився від шахрайства.
Вони надсилають рахунок, на який пішли гроші, на моє ім’я у Falcora, тож я припускаю, що вони шахраюють особисті дані, оскільки я ніколи не створював у них обліковий запис. 
When I spoke to the bank they just this payment was done through Falcora but they used Nucleus365. Not sure how they have done that. The bank are the ones that provided me that information. it makes sense as they need to be regulated in that country to pay through bank transfer. I’ve reported them to the FCA today. They also have an incorrect number on the company’s FCA details, will be interesting to see the reply.
I’m taking this further as my bank refused to the scam.
They send the account the money went to is in my name with Falcora, so I assume they’re doing identity fraud to as I’ve never created an account with them.
Автоматичний переклад.