Так, це був мій лист, у ньому також інша сума, але я не впевнений, що вони просто заперечують проти однієї з транзакцій
Шановний пане/пані!
Я хочу заперечити проти листа продавця про те, що я отримав від нього товар.
Я хочу запитати будь-який доказ сліду зв’язку; Я ніколи не отримував жодних квитанцій за цю нібито купівлю віртуальних товарів під назвою скіни. Я не знаю, що це таке, чи мені вони потрібні, чи навіщо витрачати величезні суми грошей, купуючи їх, веб-сайт також не виглядає дуже автентичним для мене.
Я прошу цифровий канал зв’язку, щоб підтвердити, що вони справді надіслали мені ці товари у вигляді електронного листа чи квитанції, оскільки в моїй скриньці електронної пошти немає нічого. Це сфальсифіковані документи, про участь у яких я не знаю.
У мене не було можливості зв’язатися з ними електронною поштою, оскільки я ніколи не знав, що це таке, оскільки я спочатку не купував віртуальні скіни, а на мою поштову скриньку нічого не надійшло, щоб відповісти.
Я намагався скинути свій так званий пароль облікового запису, але нічого не отримав на свою електронну скриньку для (електронної пошти), це доводить, що я жодного разу не створював у них обліковий запис.
У мене також немає облікового запису Steam (докази додаються), який потрібен для такого типу покупки.
Я прошу також надати мені як докази GDPR та SARS.
Я також повинен додати, що це не моя IP-адреса в наданому листі (скріншоти додаються)
З повагою,
Yes this was my letter below its a different amount as well but not sure if they just object to one of the transactions
Dear Sir/Madam,
I wish to object to the merchant’s letter stating that I received goods from them.
I wish to request any proof of a communication trail; I have never received any receipts at all for this supposed purchase of virtual goods called skins. I do not know what these are or what need I would have for them or why I would spend huge sums of money buying these, the website does not look very authentic at all to me as well.
I request a digital communication trail to prove they indeed sent me these goods in the form of an email or receipt as there is nothing at all in my email inbox. These are falsified documents of which I have no knowledge of participating in.
I had no way of contacting them via email as I never knew what it was as I had not purchased virtual skins in the first place plus nothing was received to my inbox to respond to.
I tried to reset my so-called account password and received nothing to my email inbox for (email) this proves I have made no account with them at any time.
I also do not have a Steam account (evidence attached) which is required to make this type of purchase.
I request a GDPR and a SARS also to be provided to me as evidence.
I also must add that this is not my IP address on the letter provided (screenshots enclosed)
Best regards,
Автоматичний переклад.