1 тиждень тому
0
Я так вважаю! Я залишу це до наступного тижня і послідую за його надто раннім виглядом, хоча він виглядає багатообіцяючим!
I reckon so ! I will leave it till next week and chase up its too early looking promising though !
Так, я можу з цим погодитися. Мої відшкодування надійшли досить швидко після кінцевого терміну, можливо, тому, що я не надто дошкуляв їм, ха-ха
Yes, I can agree with that. My refunds came through pretty quickly after the deadline, maybe because I didn’t pester them too much, haha
Так, я думаю, що постійне переслідування може спрацювати проти вас, тоді ви станете шкідником для банку, а також це допомагає шахраям, коли банк надсилає їм переслідувача!
Yes I think so the constant chasing can work against you then you become a pest to the bank plus it helps the rogues when the bank sends them a chaser !
Привіт, назва ваших транзакцій "WEBMOSAC" просто запитала?
Hey, was the name on your transactions "WEBMOSAC" just asking?
Привіт усім,
Хтось має інформацію про:
LPS_skinuni
DIGIcs2
SparkSolutions
Написання есе
Буду дуже вдячна😊
Hi everyone,
Does anyone have information about:
LPS_skinuni
DIGIcs2
SparkSolutions
EssayWriting
I would be very grateful 😊
Hi zusammen,
hat einer Infos über :
LPS_skinuni
DIGIcs2
SparkSolutions
EssayWriting
Wäre euch sehr dankbar 😊
Для кого? Не було такого в жодних транзакціях
Who for ? Haven’t had that on any transactions
Отже, для моєї справи було призначено мирового посередника з Омбудсменом, навіть незважаючи на те, що, очевидно, було 6 місяців затримки. Проте тривожно те, що компанія з управління претензіями, яка мені допомагала, переслала запитання мирового посередника, щоб я відповів на них, і це дуже звинувачувальний тон.
Мене запитують, чи це «справді» шахрайство чи просто гроші, програні в азартних іграх, як я знайшов такий «незрозумілий» веб-сайт і своє джерело коштів. Я відчуваю себе підозрюваним, а не жертвою цього нерегульованого шахрайського веб-сайту чи недбалої компанії Revolut, яка дозволила мені втратити 20 тисяч за лічені години та просто видала відповіді ботів і збрехала про їхні спроби повернути мої банківські перекази на сайт Кюрасао.
Якщо хтось радий пояснити, чи такий тон запитань FOS є нормальним і якщо у вас був подібний досвід, я буду вдячний почути вашу думку.
So my case has been assigned a conciliator with the Ombudsman even though apparently there was a 6-month backlog. Worryingly though, the Claims Management Company assisting me forwarded the conciliator’s questions for me to respond to and it is highly accusatory in tone.
I am being asked if it's ‘really’ a scam or just money lost gambling, how I found such an ‘obscure’ website and my source of funds. I feel like I am a suspect here not a victim of this unregulated scam website or the negligent Revolut who allowed me to lose 20k in a matter of hours and just churn out bot responses and lied about their attempts to recover my bank transfers to the Curacao site.
If anyone is happy to clarify if this tone of questioning is normal from the FOS and if you had a similar experience I’d be grateful to hear your thoughts.
FOS фінансується фінансовою індустрією, що означає, що вони ніколи не можуть бути справді неупередженими. Доказом цього є їхня щорічна статистика, де щороку переважна більшість справ виявляється на користь банків. Вони не збираються кусати руку, яка їх годує. В їхніх очах ви будете винними, поки не доведете свою невинність, а не навпаки.
The FOS are funded by the financial industry when means they can never be truly impartial. The proof of this is in their yearly statistics with the vast majority of cases found in favour of the banks every year. They aren't going to bite the hand that feeds them. In their eyes you will be guilty until you can prove you are innocent not the other way round.
Частина мене задається питанням, чи варто відмовитися від скарги, оскільки я хвилююся, якщо скажу, що джерелом коштів були гроші, які родич позичив мені на депозит, і я зважився на те, що вони спробують отримати мене за це?
Part of me is wondering whether to abandon the complaint as I am worried if I say the source of funds was money a relative lent me for a deposit and I gambled away that they will try and get me for that?
Велике вам спасибі, це велика допомога, і я ціную ваш час, це були переважно банківські перекази, але я буду використовувати формулювання щодо інших аспектів, які ви згадуєте, поза правилами Visa/Mastercard.
Thank you so much, that is a big help and I appreciate your time, they were mostly bank transfers but I will use the wording around the other aspects you mention outside of Visa/Mastercard rules.
Сподіваюся, у вас було достатньо часу, щоб використати (скопіювати) те, що я згадав, якщо ні, можете поділитися своєю електронною поштою, щоб я міг зв’язатися з вами напряму. Мені довелося видалити публікацію через юридичні причини або щоб запобігти неправомірному використанню іншими особами, оскільки ви бачите, що будь-яка справа є іншою та на зовсім іншому рівні провадження, і я не можу порадити подавати справу за певних обставин, якщо особа вже подала претензію або розмовляла з банком, повідомляючи щось інше.
Hope you had enough time to use (copy) what I mentioned if not you are welcome to share your email so I can contact you directly. I had to delete the post because of legal reason or to prevent misusing by others, as you see any case it's different and on completely different proceeding level and I can not advise to submit case under specified circumstances if the person already claimed or spoke with bank telling something else.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.