1 тиждень тому
0
Дякую за це, я спробую заглянути в apperator
Thanks for this I’ll try look into apperator
Скільки часу потрібно WBMSC, щоб відповісти на електронні листи?
How long do WBMSC take to respond to the emails?
Вам взагалі відповіли? Минулого тижня я отримав один електронний лист, але не отримав відповіді
Did they respond to you at all? I had one email last week but haven’t heard back from them
дякую за відповідь. Скільки часу знадобилося для повернення коштів. На яку електронну адресу ви звернулися, щоб я знав, що зв’язався з правильною особою?? Наперед дякую ☺️
thank you for replying. How long did they take to refund. What email did you contact so I know I have contacted the correct person?? Thank you in advance ☺️
Дуже швидко, але сказали, що не можуть знайти мої транзакції, а потім повернули кошти наступного дня після того, як я надіслав виписки, виділено
Very quick but said they couldn’t find my transactions , then refunded the next day after I sent statements highlighted
Вони не відповіли мені, можете підтвердити їх електронну адресу, будь ласка
They haven’t responded to me, can u confirm their email please
Я трохи покопався щодо казино "iwildcasino"
Вони використовують processingpsp.co (zinzipay.com) як процесор, а їхній дескриптор платежу, здається, "TERRVERS", "PRDCTLUX" "WEBMOSAC", можливо, також інші. Пошук zinzipay веде лише до їхнього телеграм-бота. Я маю на увазі, що я спробую надіслати їм повідомлення, але, швидше за все, вони проігнорують мене 😀
Переглядаючи ці три дескриптори, неможливо знайти жодного електронного листа, окрім тих, що знаходяться тут, на цьому форумі, і вони не відповідають на електронні листи або, принаймні, не відповідали на мої.
Електронні листи, які я спробував, були щодо WEBMOSAC і
щодо PRDCTLUX, нічого не можна знайти щодо TERRVERS. Хоча всю цю інформацію я зібрав прямо тут, у цій темі, оскільки пошук в Інтернеті нікуди не привів.
Я вже надіслав запит на відкликання через банк, але мені цікаво, чи не комусь пощастило з цим процесором, і він надіслав йому електронний лист безпосередньо або отримав назад свої гроші?
I have done a little bit of digging regarding casino "iwildcasino"
They use processingpsp.co (zinzipay.com) as the processor and their payment descriptor seems to be "TERRVERS" "PRDCTLUX" "WEBMOSAC", maybe others as well. Looking up zinzipay only leads to their telegram bot. I mean I'll try messaging them on there but chances are they will ignore me 😀
Looking into those three descriptors, no email can be found other than the ones here in this forum, and they do not respond to emails, or at least haven't responded to mine.
The emails I tried were webmosaic624@gmail.com regarding WEBMOSAC and luxbooksmain@gmail.com
regarding PRDCTLUX, none can be found regarding TERRVERS. Though all this info I gathered right here in this thread as searching the internet lead me nowhere.
I have already submitted a chargeback via bank but wondering maybe someone has had any luck with this processor and has emailed them directly, or has gotten their money back?
Хтось, хто може допомогти?
UAB (zen.com) надсилає мені це: Ми розуміємо, що ця ситуація може викликати розчарування, але ми хотіли б пояснити, що ми виконали свої зобов’язання відповідно до PSD2 та Закону про платежі Литви. На жаль, ми не можемо допомогти в цьому питанні.
Ми люб’язно рекомендуємо вам зв’язатися з фінансовою установою/банком, який ви використовували для ініціювання платежу, оскільки вони найкраще зможуть вам допомогти. Оскільки трансакція перетинала ZEN лише як платіжний шлюз веб-сайту, ваша фінансова установа повинна мати можливість надати додаткові вказівки.
Someone who can help?
UAB (zen.com) send me this: We understand, that this situation may be frustrating, but we’d like to clarify that we have fulfilled our obligations in accordance with the PSD2 and the Law on Payments of Lithuania. Unfortunately, we are unable to assist further in this matter.
We kindly advise you to contact the financial institution/bank you used to initiate the payment, as they would be best positioned to assist you. Since the transaction crossed ZEN only as the website payment gateway, your financial institution should be able to provide further guidance.
Я йду шляхом відкликання платежу, хоча маю понад 100 транзакцій (усі на суму від 10 до 30 фунтів стерлінгів) з кількома продавцями. Як найкраще це зробити?
I’m going down the chargeback route, although I have like over 100 transactions (all for between £10-£30) with multiple merchants. What’s the best way to go about this?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.