R2P і я поняття не маю, це все, що вони сказали, вони працюють у Коста-Ріці, яка навіть не має регулятора, тому я не знаю, про що вони говорять
R2P and I have no idea that’s all they said pretty much, they are operating o it of Costa Rica who doesn’t even have a regulator so i have no idea what they are talking about
Все, що мені потрібно було знати — ліцензія Коста-Ріки не є законною і не може бути примусово виконана в будь-якій точці світу. По суті, їхні погрози – дурниця.
All I needed to know - Costa Rica licence isn't legitimate and can't be enforced anywhere in the world. Basically their threats are bullshit.
Мені було відшкодовано 3 транзакції від пов’язаного продавця, і я чекаю на ще 6, наразі вони мовчали, але я думаю, що вони не мають жодних підстав, оскільки їхні власні умови підтверджують, що я маю право на відшкодування через їхню некомпетентність у ситуації 🤣
I have had 3 transactions refunded from the merchant associated and waiting on another 6, they have went silent for now but I think they don’t have a leg to stand on as their own made up terms and conditions confirm I am entitled to a refund due to their incompetence with the situation 🤣
Кожен, хто користувався Instantcasino.com - дайте мені знати. Ведеться активне розслідування шахрайства, і будь-які інші докази, які я можу зібрати, будуть корисними на додаток до того, що я маю.
Anyone who has used Instantcasino.com - let me know. There is an active fraud investigation underway and any other evidence I can gather is helpful on top of what I have.
Мені довелося чекати 30 днів, поки мій попередній арб не буде завершено, а потім я зателефонував того ж дня, і мені сказали, що я його загубив – я отримав листа від банку приблизно через 3 дні після
I had to wait for 30 days until my pre arb was finished and then I rang on the day and I was told I had lost it - got the letter from the bank about 3 days after
Я один із них, але не знаю, чи є у мене стільки доказів. Вони блокують мене.
I'm one of them, but I don't know if I have that much proof. They block me.
Гаразд, дякую, я читав про Mastercard, у продавця є 30 днів, щоб відповісти, тому я вважаю, що чим довше, тим краще це звучить прикро, що пішло не так
Ok thanks I read with Mastercard the Merchant has 30 days to respond so I suppose the longer the better that sounds unfortunate what went wrong
Хлопці... Потрібна допомога 😁
Я ініціюю повернення коштів.
Отримайте 3 платежі продавців по 7 тисяч.
Ім'я в іменах торговців вказує на "шкури".
Я поїду на товари, які не доставлені, але транзакції старші одного року.
У банку запитають мене, що я замовив. Що я скажу?
Guys... Need some help 😁
I will initiate the chargeback.
Have 3 merchants payments of 7K.
The name in the merchant names indicate "skins".
I will go on goods not delivered but the transactions are older than one year.
The bank will ask me what i've ordered. What shall i say?
Я вважаю, що вони підняли відкликання платежу неправильно - я попросив їх підвищити як неправильний MCC, і вони підняли як візовий код 13.6, який не має нічого спільного - тому я зараз вирішую, підвищувати з Fos чи ні, чи я просто здаюся, тому що з мене достатньо
I believe they raised the chargeback incorrectly - I asked them to raise as incorrect MCC and they raised as visa code 13.6 which has nothing to do with anything - so I’m deciding now weather to raise with Fos or not or if I’m just giving up cause I’ve had enough
Гаразд, можливо, погоня спрацювала проти вас, оскільки якби вона перевищила ліміт часу, ви б їх виграли, оскільки вони цілком могли забути про це торговець. Я маю на увазі, що я завжди чекаю, поки закінчиться цей період, перш ніж переслідувати це, щоб переконатися
Ok maybe chasing up worked against you as if it went over the time limit you would have won them as they may well have forgotten about it the merchant I mean I always wait till well over the timeframe before chasing it up to make sure
Я так не думаю, тому що продавець відповів банку 🤷♀️
I don’t think so cause the merchant replied back to the bank 🤷♀️
Я все одно розповів їм про казино, але потім також сказав, що торговці створюють враження, що я плачу за товари та послуги, яких я ніколи не отримував
I still told them about casino, but then also said that the merchants making it look like im paying for goods and services that I never got
Я спілкуюся з однією з цих фальшивих компаній, і зараз я з ними взаємно спілкуюся. Я граю в гру, що я не отримав придбаний продукт, а фальшива компанія грає в неї. Ми обидва знаємо, що я ніколи нічого не купував у них, але вони явно готові грати в гру. Я просто сподіваюся, що маю достатньо доказів, щоб виграти справу або отримати відшкодування, оскільки компанія точно знає, що я нічого не отримував.
I am in communication with one of these fake companies and I am currently in a back and forth with them. I am playing the game that I didn’t receive my purchased product and the fake company is playing it back. We both know I didn’t ever purchase anything off them but they quite clearly are willing to play the game. I am just hoping that I have enough evidence to win the case or get a refund as the company know for a fact I didn’t receive anything.
Гаразд, на 30-й день ти не сказав, що переслідував, чи вони відповіли раніше, а банк просто не сказав, що ти трохи розгубився, лол
Ok on the 30th day did you not say you chased or was it before that they had replied and the bank just never told you bit confused lol
Так, я переслідував свій банк на 30-й день, і вони сказали мені по телефону, що продавець відповів: я ніколи не переслідував продавця чи казино
Ye I chased with my bank on the 30th day and they told me over the phone that the merchant had replied - I never chased with the merchant or casino
Гаразд, звучить трохи дивно, вони відповіли в останній день після вашої погоні
Ok sounds a bit odd they replied on the last day after you chased
Я, мабуть, думаю, що це тому, що продавець не відповів до останньої хвилини – так само, коли я підняв повернення платежу, вони чекали до 28 дня, щоб відхилити його! Просто більше ігор від них
i probably think that’s because the merchant didn’t reply until the last minute - same when I raised the chargeback they waited until day 28 to reject it ! Just more games from them
Попросіть у банку платіжні реквізити за поштовим індексом місця розташування продавця тощо, щоб ви могли знайти продавця
Ask bank for payment details on this merchant location postcode ect so you can find merchant
Так, у мене було багато транзакцій і численні спроби шахрайства з моєю кредитною карткою після реєстрації на цьому сайті, мені довелося скасувати картку
Yes me i have had numerous transactions and numerous fraudulent attempts made on my credit card after registered on this site i had to cancel card
ДОПОМОЖІТЬ, БУДЬ ЛАСКА.. банк відмовляється повертати стягнення за допомогою хибного коду, тому що я перевірив операції за допомогою PIN-коду.
Є ідеї щодо продовження претензії?
HELP PLEASE.. the bank refuses to refund the charges with a false code because I validated the operations with the PIN.
Any ideas to continue the claim?
AYUDA POR FAVoR.. el banco me deniega la devolución de los cargos con código falso pq he validado con el pin las operaciones.
Alguna idea para continuar reclamación??
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.