ГоловнаФорумКазиноЗапитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця

Запитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця (Сторінка 467)

 від kirekin
|
1 216 353 переглядів 10 041 відповідей |
|
1...466 467 468...533

R2P і я поняття не маю, це все, що вони сказали, вони працюють у Коста-Ріці, яка навіть не має регулятора, тому я не знаю, про що вони говорять

Автоматичний переклад.

Все, що мені потрібно було знати — ліцензія Коста-Ріки не є законною і не може бути примусово виконана в будь-якій точці світу. По суті, їхні погрози – дурниця.

Автоматичний переклад.
CryptoG82

Мені було відшкодовано 3 транзакції від пов’язаного продавця, і я чекаю на ще 6, наразі вони мовчали, але я думаю, що вони не мають жодних підстав, оскільки їхні власні умови підтверджують, що я маю право на відшкодування через їхню некомпетентність у ситуації 🤣

Автоматичний переклад.

Кожен, хто користувався Instantcasino.com - дайте мені знати. Ведеться активне розслідування шахрайства, і будь-які інші докази, які я можу зібрати, будуть корисними на додаток до того, що я маю.

Автоматичний переклад.
paulmcewan05

Мені довелося чекати 30 днів, поки мій попередній арб не буде завершено, а потім я зателефонував того ж дня, і мені сказали, що я його загубив – я отримав листа від банку приблизно через 3 дні після

Автоматичний переклад.
CryptoG82

Я один із них, але не знаю, чи є у мене стільки доказів. Вони блокують мене.

Автоматичний переклад.
babsbh

Гаразд, дякую, я читав про Mastercard, у продавця є 30 днів, щоб відповісти, тому я вважаю, що чим довше, тим краще це звучить прикро, що пішло не так

Автоматичний переклад.

Хлопці... Потрібна допомога 😁

Я ініціюю повернення коштів.

Отримайте 3 платежі продавців по 7 тисяч.

Ім'я в іменах торговців вказує на "шкури".

Я поїду на товари, які не доставлені, але транзакції старші одного року.

У банку запитають мене, що я замовив. Що я скажу?


Автоматичний переклад.
paulmcewan05

Я вважаю, що вони підняли відкликання платежу неправильно - я попросив їх підвищити як неправильний MCC, і вони підняли як візовий код 13.6, який не має нічого спільного - тому я зараз вирішую, підвищувати з Fos чи ні, чи я просто здаюся, тому що з мене достатньо

Автоматичний переклад.
babsbh

Гаразд, можливо, погоня спрацювала проти вас, оскільки якби вона перевищила ліміт часу, ви б їх виграли, оскільки вони цілком могли забути про це торговець. Я маю на увазі, що я завжди чекаю, поки закінчиться цей період, перш ніж переслідувати це, щоб переконатися

Змінено автором
Автоматичний переклад.
paulmcewan05

Я так не думаю, тому що продавець відповів банку 🤷‍♀️

Автоматичний переклад.
pops22

Я все одно розповів їм про казино, але потім також сказав, що торговці створюють враження, що я плачу за товари та послуги, яких я ніколи не отримував

Автоматичний переклад.

Я спілкуюся з однією з цих фальшивих компаній, і зараз я з ними взаємно спілкуюся. Я граю в гру, що я не отримав придбаний продукт, а фальшива компанія грає в неї. Ми обидва знаємо, що я ніколи нічого не купував у них, але вони явно готові грати в гру. Я просто сподіваюся, що маю достатньо доказів, щоб виграти справу або отримати відшкодування, оскільки компанія точно знає, що я нічого не отримував.

Автоматичний переклад.
babsbh

Гаразд, на 30-й день ти не сказав, що переслідував, чи вони відповіли раніше, а банк просто не сказав, що ти трохи розгубився, лол

Змінено автором
Автоматичний переклад.
paulmcewan05

Так, я переслідував свій банк на 30-й день, і вони сказали мені по телефону, що продавець відповів: я ніколи не переслідував продавця чи казино

Автоматичний переклад.
babsbh

Гаразд, звучить трохи дивно, вони відповіли в останній день після вашої погоні

Автоматичний переклад.
paulmcewan05

Я, мабуть, думаю, що це тому, що продавець не відповів до останньої хвилини – так само, коли я підняв повернення платежу, вони чекали до 28 дня, щоб відхилити його! Просто більше ігор від них

Автоматичний переклад.
babsbh

Добре, я бачу, звучить так

Автоматичний переклад.
calumharris

Попросіть у банку платіжні реквізити за поштовим індексом місця розташування продавця тощо, щоб ви могли знайти продавця

Автоматичний переклад.
CryptoG82

Так, у мене було багато транзакцій і численні спроби шахрайства з моєю кредитною карткою після реєстрації на цьому сайті, мені довелося скасувати картку

Автоматичний переклад.

ДОПОМОЖІТЬ, БУДЬ ЛАСКА.. банк відмовляється повертати стягнення за допомогою хибного коду, тому що я перевірив операції за допомогою PIN-коду.

Є ідеї щодо продовження претензії?

Автоматичний переклад.
1...466 467 468...533
Перейти на сторінкуіз 533 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого