ГоловнаФорумКазиноЗапитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця

Запитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця (Сторінка 457)

 від kirekin
|
1 268 249 переглядів 10 111 відповідей |
|
1...456 457 458...536
paulmcewan05

На 100% я не знаю, як їм це вийде з рук

Автоматичний переклад.
Опубліковано paulmcewan05 видалено

Привіт, щось подібне сталося зі мною з Golden Panda Casino. Він відображається лише в транзакції E0000480 і вказано як фінансова операція.

Можна щось зробити??

Автоматичний переклад.

До речі, вони мене нічого не просили підписати? Коли вони запитали вас про це?

Автоматичний переклад.
Curritokira

Якщо це банківський переказ, то ні

Автоматичний переклад.
Опубліковано paulmcewan05 видалено
Vkieranc

Це як 30 стягнень з кредитної картки

Автоматичний переклад.

Я сподіваюся, що вони попросять це швидше, ніж пізніше, ffs, я просто хочу отримати відшкодування, вони підтвердили це два дні тому в скарзі, що я отримаю відшкодування. Проте електронні листи з ними надають їм інформацію, і вони просто довго це читають

Автоматичний переклад.
Curritokira

За допомогою кредитної картки легко повернути гроші, оскільки вони не повинні обробляти азартні операції за допомогою кредитної картки, yiu на 100% отримає гроші назад

Автоматичний переклад.

Вау

Автоматичний переклад.

Попередження про шахраїв!😂

Автоматичний переклад.

Компанія, яка видає мою кредитну картку, відхилила вимогу щодо повернення коштів через те, що вони були трансакціями азартних ігор.

Хтось мав успіх з омбудсменом?

Автоматичний переклад.
Jasmo079

Яка компанія?

Автоматичний переклад.
Jasmo079

Ви можете переглянути рішення тут, просто введіть «казино» або «азартні ігри» в рядку пошуку та перегляньте деякі з останніх результатів: https://www.financial-ombudsman.org.uk/decisions-case-studies/ombudsman-decisions


Більшість людей тут чекають на рішення, тому наразі результатів немає.

Змінено автором
Автоматичний переклад.
Vkieranc

Капітал один

Автоматичний переклад.
Vkieranc

Дякуємо за вашу відповідь. Чи не могли б ви пояснити процедуру та те, на чому ви базуєте свою претензію? Будь ласка

Автоматичний переклад.
Curritokira

Доброго вечора, я сподіваюся, що ви в порядку. Я бачив, що ви подали скаргу в Legiano Casino щодо вашого заблокованого облікового запису. Чи вони відповіли вам електронною поштою, щоб повідомити вам рішення, тому що у мене також була невелика проблема, мій обліковий запис зараз розглядається. Я надіслав усі документи, які мене просили. Я досі не маю відповіді. Я не знаю, що відбувається

Автоматичний переклад.
noah2003cuisinier

Мені взагалі не відповідають. Але вони закамуфлювали поклади.

Автоматичний переклад.
melrao007

Я надіслав їм електронний лист із проханням надати деталі продавця, тож побачу, чи отримаю відповідь – я сумніваюся, але ніколи не знаєш! 🙂

Автоматичний переклад.

Привіт, хтось чув про компанію Criptomy?? Заздалегідь дякую

Автоматичний переклад.
1...456 457 458...536
Перейти на сторінкуіз 536 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого