4 тиж. тому
На 100% я не знаю, як їм це вийде з рук
100% I don’t know how they get away with it
0
Привіт, щось подібне сталося зі мною з Golden Panda Casino. Він відображається лише в транзакції E0000480 і вказано як фінансова операція.
Можна щось зробити??
Hello, something similar happened to me with Golden Panda Casino. It only appears in transaction E0000480 and is listed as a financial transaction.
Can something be done??
Hola, me ha paso algo similar con Golden Panda Casino . Únicamente me aparece en la transacción E0000480 y aparece catalogado como operación financiera.
Se puede hacer algo??
Це як 30 стягнень з кредитної картки
It's like 30 credit card charges
Son como 30 cargos en tarjeta de crédito
Я сподіваюся, що вони попросять це швидше, ніж пізніше, ffs, я просто хочу отримати відшкодування, вони підтвердили це два дні тому в скарзі, що я отримаю відшкодування. Проте електронні листи з ними надають їм інформацію, і вони просто довго це читають
I hope they ask for it sooner rather than later ffs I just want my refund they confirmed it two days ago in the complaint that I’ll receive a refund. Yet emails with them giving them info and they’re just taking long with it
За допомогою кредитної картки легко повернути гроші, оскільки вони не повинні обробляти азартні операції за допомогою кредитної картки, yiu на 100% отримає гроші назад
Credit card is easy to get ur money back as they shouldn’t be processing gambling transactions with credit card yiu will 100% get money back
Компанія, яка видає мою кредитну картку, відхилила вимогу щодо повернення коштів через те, що вони були трансакціями азартних ігор.
Хтось мав успіх з омбудсменом?
My credit card company rejected the claim for chargebacks due to them been gambling transactions.
Has anyone had success with the Ombudsman?
Ви можете переглянути рішення тут, просто введіть «казино» або «азартні ігри» в рядку пошуку та перегляньте деякі з останніх результатів: https://www.financial-ombudsman.org.uk/decisions-case-studies/ombudsman-decisions
Більшість людей тут чекають на рішення, тому наразі результатів немає.
You can look at the decisions here, just type ‘casino’ or ‘gambling’ in the search bar and review some of the recent outcomes: https://www.financial-ombudsman.org.uk/decisions-case-studies/ombudsman-decisions
Most people here are waiting for a decision so no outcomes at the moment.
Дякуємо за вашу відповідь. Чи не могли б ви пояснити процедуру та те, на чому ви базуєте свою претензію? Будь ласка
Thank you for your reply. Would you be so kind as to explain the procedure and what you base your claim on? Please.
Gracias por la contestación , serías tan amable de explicarme el procedimiento y en qué basas la reclamación,,??? Por favor
Доброго вечора, я сподіваюся, що ви в порядку. Я бачив, що ви подали скаргу в Legiano Casino щодо вашого заблокованого облікового запису. Чи вони відповіли вам електронною поштою, щоб повідомити вам рішення, тому що у мене також була невелика проблема, мій обліковий запис зараз розглядається. Я надіслав усі документи, які мене просили. Я досі не маю відповіді. Я не знаю, що відбувається
Good evening I hope you are well I saw that you filed a complaint with Legiano Casino about your blocked account did they reply to you by email to give you the decision because I also had a small problem my account is currently under review I sent all the documents that I was asked for I still have no answer I don't know what's going on
Мені взагалі не відповідають. Але вони закамуфлювали поклади.
They don't answer to me at all. But they have camouflaged the deposits.
A mí no me responden a nada. Pero los depósitos los han camuflado
Я надіслав їм електронний лист із проханням надати деталі продавця, тож побачу, чи отримаю відповідь – я сумніваюся, але ніколи не знаєш! 🙂
I've sent them an email asking for the merchants details so will see if I get a response - I doubt it but you never know! 🙂
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.