Поговорив із банком, відшкодування буде відхилено, доки вони не використають дані моєї нової картки. Я надіслав jem електронні листи з даними нової картки, тож схрещую пальці.
Крім того, щодо elegro вони надіслали електронний лист, у якому сказали, що не визнають мене клієнтом, тому я можу звернутися через мій банк. Однак я знайшов адресу електронної пошти для Nikotpf, тому також надіслав їм електронний лист із проханням повернути гроші.
Цей електронний лист -
Вони мають посилання на elegro, тож я вважаю, що він правий.
Spoke to bank, the refunds will keep getting declined until they use my new card details, I have sent emails to jem with new card details so fingers crossed.
Also with regards to elegro they have sent an email back saying they don't recognise me as a customer so to go via my bank. However I found an email address for Nikotpf so have emailed them aswell asking for refund.
That email is- info@niko-tech.eu
They have links to elegro so I believe it is he right one.
Автоматичний переклад.