Ви маєте рацію, я ніколи не купував криптовалюту, я просто погуглив. Я б не знав, що з цим робити, і як це працює так заплутано для мене, але так, вибачте, що тицяю носом, думаючи, що я знаю краще, коли я цього не роблю. SMH принаймні я можу визнати, коли помиляюся 🤭
You are right I never bought crypto i also just googled. I wouldn't know what to do with that and how it works so confusing to me but yeah Sorry for poking my nose in thinking I know better when I don't. SMH at least I can admit when I am wrong 🤭
Повірте мені, ви не хочете навчитися втягуватися в це! Комісії також великі, тому будь-які виграші мають бути досить значними, щоб врахувати ці комісії.
Ще одна примітка про Crypto: багато цих хитрих казино отримують прибуток і зберігають кошти в криптоактивах, щоб зробити їх невідстежуваними/неповерненими, це включає карткові/банківські платежі, які люди здійснюють їм та їхнім хитрим торговцям!
Trust me, you don't want to learn how to get involved with it! The fees are wild as well so any wins need to be fairly substantial to account for those fees.
On another note about Crypto - a lot of these dodgy casinos are taking profits and holding funds in crypto assets to make them untraceable/ non-recoverable, this includes card/bank payments people are making to them and their dodgy merchants!
Гей, чувак, у мене є невелика суперечка з цими хлопцями, виявляється, що вони не тільки байтові новини, але й Eduntage. Обидві надсилають мені копіювати та вставляти електронні листи, якими керують люди з однаковими прізвищами. У електронних листах вони хочуть ідентифікувати мене, коли я відмовився надіслати ідентифікатор. Усе, що я надіслав, – це номери карток із прихованими частинами та банківські виписки з трансакціями з копії та банку з усією особистою інформацією, яка прихована. Крім того, щойно я надіслав це, вони сказали, що не можуть знайти ці транзакції, хоча вони чітко видно у виписках, я навіть надіслав буквально авторизацію деталей продавця коди все, що надає банк, але вони не можуть знайти, їм потрібен мій ідентифікатор. Дайте мені перерву. Я не ідіот. Я знаю, як працює повернення коштів. Я обробив декілька за свій час. Щойно вони отримають ідентифікатор, вони зможуть сфабрикувати рахунки-фактури для покупок. Я зробив це, також знаю, як я можу купити що-небудь на неіснуючих веб-сайтах? Відповідно до законів і прав про захист даних я не зобов’язаний надавати жодних ідентифікаторів, якщо вони не підозрюють мене в шахрайстві, що смішно, враховуючи, що саме вони перебувають під пильною увагою за незаконні транзакції. Вони копаються в цьому, їм потрібен мій ідентифікатор. Я також копію в своєму банку та компанії CC, але, як ви сказали, коли вони відповідають мені, вони не копують у банках
Hey hun ,I am.having a bit of a dispute with these guys turns out that not only they are byte news they are also Eduntage. Both send me basically copy and paste emails both companies ran by people with same surnames .In emails they want ID of me when I refused to send ID .All i sent was card numbers with obscured parts and bank statments with transactions from Cc and bank with all personal information obscured also as soon as I sent this they said they can't find these transactions even though they are clearly visible on statments i even sent literally merchant details authorisation codes everything provided by bank but yet they can't find it they need my ID .give me a break I am not an idiot I know how refunds work I have processed a few in my time .once they have the ID then they can fabricate invoices for purchases .I made it also know how can I purchase anything from non existent websites ? And under data protection laws and rights i do not have to provide any ID unless they suspect me of committing fraud which is comical considering they are the ones under scrutiny for ilegal transactions .They are digging there heels in they need my ID .I Cc in my bank and CC company also but as you said when they respond to me they do not Cc in banks
Саме те, що сталося зі мною, я надіслав паспорт, але також чітко дав зрозуміти про виготовлення квитанцій, а потім отримав копію в кількох органах, що важливіше GDPR ISO, яким би він не був! Вони повернуться і скажуть, що у них досі немає транзакцій! Вони хитрі, як хрен. Але, бачачи, що мені повернули кошти після сварки з ними та всіма меншими номіналами, це сумнівно.
Запитання: якщо компанія відшкодувала лише частину транзакцій, чи тягне це за відповідальність, і чи може банк повернути решту? Хтось знає?
Exactly what happened with me, I sent the passport but also made it very clear of fabrication of receipts and then CC'd in a few authorities, more importantly GDPR ISO whatever it is! They will come back and say they still have no transactions! They are dodgy as fuck. But seeing as I've had refunds come back after arguing with them and all the smaller denominations it's fishy.
Question: If a company has only refunded part of the transactions does this make them liable and will the bank then chargeback the remainder, does anyone know?
Так !!!зменшуючи всю відповідальність, по суті кажучи, що у Mastercard і Visa є засоби для вирішення цього питання, і вони не передають інформацію третім сторонам. Вони можуть зробити 1. Я не третя сторона, я власник картки. Я подав запит на SARS, до речі, компанія також зареєстрована у Великобританії.
Сказали, що вони не повертають кошти. Я відповів і сказав, що не буду лізти ні з чим, якщо гроші не повернуть. Тоді я буду звітувати в усі необхідні органи
Yep !!!diminishing all responsibility basically saying mastercard and Visa have things in place to deal with this and they don't share information with 3rd parties .They can do 1 .I am not a 3rd party I am card holder .I have requested a sars the company is also registered in UK by the way .
Said they don't do refunds .I have responded and said I do not mess about either if money is not returned .Then I will be reporting to all the necessary authorities
Крипто – це величезна проблема, тому може знадобитися деякий час, щоб потрапити на ваш обліковий запис, і це велика комісія, щоб купити її, а потім велика комісія, щоб вивести її у свій банк. Єдина хороша річ – це вона швидко, коли ви виграєте, щоб отримати її у свій банк. Я заблокував себе від усіх, вони добре допомагають таким чином і не поступляться своїм словом
The Crypto is a massive hassle it can take a while to land in your account and it is a big fee to buy it then a big fee to withdraw it to your bank the only good thing is its quick when you win to get it to your bank I blocked myself from all of them they are good at helping that way and will not go back on their word
Ви думаєте, ми повернемо їм гроші?
Я сказав їм, що у них є номер телефону, який навіть не працює на веб-сайті, і чат, який також неактивний. Дуже підозріло
Do you think we’ll get money back from them?
i mentioned to them they have a phone number that doesn’t even work on their website and a live chat which is also inactive. Very suspicious
привіт Павло,
Я пам’ятаю, як ви сказали, коли розмовляли з мудрими, що передали їм суперечку, подібну до тих, які ви вели з мудрими, що змусило їх змінити свою думку.
цю суперечку ви виграли з іншим банком чи сама по собі?
Hi Paul,
I remember you saying when speaking to wise you forwarded them a dispute similar to the ones you ahd with wise which made them change their mind.
was this dispute you won with a different bank or wise itself?
Привіт приятель.
Це був інший банк, мій основний. Я використовував приклад повернення коштів, від якого я просто відкрив розумно використовувати його для азартних ігор/переміщення грошей, тому що я дізнався, що можу взяти гроші зі своєї кредитної картки та перевести їх туди. Це була велика комісія, але я це зробив, і він також мав миттєву віртуальну картку, як-от Revolut, чесно кажучи, якщо її використовувати правильно, це хороший рахунок, щоб виводити гроші миттєво тощо, але я переводив тисячі з кредитних карток на нього для азартних ігор.
Hi bud.
It was a different bank my main one I used the example of the refund from I just really opened wise to use it for gambling/moving money because I found out I could take money from my credit cards and move it to there it was a big fee but I did it and it also had the instant virtual card like Revolut, to be honest if used correctly it is a good account to have withdrawal is instant etc but I was moving thousands from credit cards to it for gambling
Все добре зі мною DT100.
Трохи втратили тут слід через багато нових, дивних людей, які не намагаються допомогти або не грають за правилами. Як той, хто сказав, що він дружина, але в листах було вказано «Дорога Ізамель».
Кілька останніх диспутів для мене оцінили остаточний звіт 09.02, тому, сподіваюся, буде зроблено в неділю! Сподіваюся, ваші суперечки також проходять добре.
Просто читаю тут і намагаюся допомогти у вільний час.
Всім гарних вихідних!
All good with me DT100.
Lost a bit track in here due to a lot of new, weird people who aren't trying to help or don't play by the book. Like the one who said he was the wife, but on the mails its stated "Dear Isamel"..
Last few Disputes for me have estimated final report 09.02, so hopefully done on Sunday! Hope yours Disputes is going well aswell.
Just in here reading, and hopping in trying to help in my spare time.
Have a nice weekend everyone!
Все добре зі мною DT100.
Трохи втратили тут слід через багато нових, дивних людей, які не намагаються допомогти або не грають за правилами. Як той, хто сказав, що він дружина, але в листах було вказано «Дорога Ізамель».
Кілька останніх диспутів для мене оцінили остаточний звіт 09.02, тому, сподіваюся, буде зроблено в неділю! Сподіваюся, ваші суперечки також проходять добре.
Просто читаю тут і намагаюся допомогти у вільний час.
Всім гарних вихідних!
All good with me DT100.
Lost a bit track in here due to a lot of new, weird people who aren't trying to help or don't play by the book. Like the one who said he was the wife, but on the mails its stated "Dear Isamel"..
Last few Disputes for me have estimated final report 09.02, so hopefully done on Sunday! Hope yours Disputes is going well aswell.
Just in here reading, and hopping in trying to help in my spare time.
Have a nice weekend everyone!
Ти теж друже! Я все ще полюю на BYTLAB. Я зараз змушую банк зробити копання, здається, на даний момент вони не допомагають. Я звузив його до веб-сайту cryptowaveco.com, який на 10000009% є Bytebloom Labs LTD, засмучує, коли вони заперечують будь-яке підтвердження!
You too buddy! I'm still hunting down BYTLAB. Am now getting the bank to do digging, they seem to be no help at the moment. I have narrowed it down to the website cryptowaveco.com which is 10000009% Bytebloom Labs LTD, frustrating when they deny any acknowledgement!
Дякую за відповідь Павло. Операції з дебетовою карткою Monzo, Mastercard були справжнім кошмаром.
Thanks for the reply Paul. Monzo , Mastercard debit card transactions have been a complete nightmare to deal with.
Pulsion обробляв транзакції для Usoft Gaming, з якою я мав справу деякий час тому щодо транзакцій кредитних карток – вони категорично відхиляли всі суперечки та надавали шалену кількість деталей як резервну копію компанії CC. Pulsion не відповість, але казино, які ви використовували, можуть.
Pulsion processed transactions for Usoft Gaming who I did have dealings with some time ago around credit card transactions - they absolutely rejected every dispute and provided a crazy amount of detail as backup to the CC Company. Pulsion won't reply, but the casinos you used might.
У мене був обліковий запис Monzo багато років тому, вони не робили їм жодних проблем у перший раз, потім у другий раз, а потім закрили обліковий запис, але я все повернув
I had a Monzo account years ago they did them no probs 1st time then 2nd time they did them then closed the account but I got it all back
Ви оскаржували BYTLAB?
Ви впевнені, що це не цей: https://bytlab.in/
Цей фактично базується на Кіпрі. Під час перегляду їхньої сторінки сказано, що вони мають офіс у США, але ні.
Я б надіслав їм листа, зазначив би, що у вас є трансакція, про яку ви не знаєте, і перевірив би відповіді.
Якщо адреса електронної пошти фальшива, я б оскаржив це як: товар не отримано. Через це вони не відповідатимуть на спір, і ви виграєте через 45 днів.
Як справи з громбуками або як їх ще називають 🙂?
Have you disputed BYTLAB?
You sure it isn't this one: https://bytlab.in/
That one is actually cyprus based. When looking at their page it says they have office in USA, but they have not.
I would send them mail, specify that you have transaction you don't know to them, and check for any answers.
If the mail address is fake, then I would dispute as: goods not recieved. Due to that they will not answer on the dispute, and you will win after 45 days.
How did it go with grombooks or what they are called 🙂?
Ви впевнені, що це не bytlab в Індії (з підробленим місцем розташування в США)?
Як справи з громбуками або як їх називали 🙂?
You sure it's not bytlab based in India (with fake location in USA)?
How has it gone with grombooks or what they were called 🙂 ?
Ні, це точно byteblooms /EDUNTAGE, обидві компанії керують ті самі люди, але вони використовують технологію bytelabs у відповіді на електронні листи, обидва електронні листи є копіями один одного.
No it's definitely byteblooms /EDUNTAGE both companies ran by same people But they are using bytelabs tech in email response both emails are carbon copies of each other .
Я надіслав копію в банк і подав запит на розкриття інформації про SARS, а також надіслав копію в Ico та просив, щоб будь-яка кореспонденція зі мною, яку вони також мали копіювати в цих організаціях, у відповідь мені.
I cc in bank and requested Sars Disclosure and also cc in Ico and requested that any correspondence to me that they must also cc in these entities into their response to me .
Я думаю зробити те саме, якщо не виконуватиму запит на відкликання платежу, оскільки я отримав багато відшкодувань від іншого банку за ту саму проблему.
wise дуже повільно відповідають. Я не можу повірити, що я подав спір 31 січня, і вони все ще просять більше інформації… і все ще розглядаються. Настільки погано, що у них немає нікого з команди вирішення спорів, з якою можна зв’язатися через телефон.
З мого досвіду набагато простіше отримати повернення платежів, звернувшись до команди з розгляду суперечок, а не надсилаючи форму.
I’m thinking of maybe doing the same if wise don’t fulfill the chargeback request as I had many refunds from another bank for the same issue.
wise are very slow to reply I can’t believe I submitted the dispute on 31st January and they still keep asking for more info… and still in review. So bad they don’t have anyone from the disputes team you can contact VIA phone.
from my experience it’s way easier to get your chargebacks raised by speaking to the disputes team rather than submitting a form.
Добре, так, вони повільні, це займе деякий час.
100% надішліть аналогічний приклад повернення коштів.
Я зрозумів, що коли ти заганяєш їх у куток, вони повинні робити це.
Ok yes they are slow it will take a while.
100% send the similar refund example.
I found once you back them in to a corner they have to do them.
Виникає запитання, коли постачальник платежів відмовляється надати будь-яку інформацію, що я можу зробити? Оскільки я знаю, що katarun стоїть за fluenfs, але вони кажуть, що їм не потрібно надавати жодної інформації.
Ust a question when a payment provider refuse to give out any information what can I do ? Because I know katarun is behind fluenfs but they are saying they don’t need to give any information.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.