ГоловнаФорумКазиноЗапитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця

Запитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця (Сторінка 427)

 від kirekin
|
1 302 436 переглядів 10 194 відповідей |
|
1...426 427 428...541
Anonymized795

Так, 100%, як тільки я подивився на це, я зрозумів, дякую!

Автоматичний переклад.
Dt100

Так, друже.

Я дав вам поради та стежив тут, щоб побачити ваш результат. Якщо візу ви повинні були виграти вже через другу суперечку, час уже пішов?

Автоматичний переклад.
paulmcewan05

Ще кілька порад для вас:

Повідомте своєму банку, що на їхній сторінці у Facebook купують лише відгуки. Їхні номери телефонів на їхній сторінці не пов’язані. (Номер телефону не в Великобританії).


Спробуйте також увійти на skinmagate або щось подібне, не тільки на Steam. Ви зробите посилання через steam, увійшовши туди (якщо це можливо).


Спробуйте надіслати електронний лист за посиланням на skinmagate. Бачив відгуки у Facebook, що там не відповідають. Через пару днів. Укажіть, щоб вони не відповідали на листи до вашого банку на «сторінці», на якій, як вони стверджують, ви купували.


Невдалого входу в систему насправді достатньо, щоб стверджувати, що ви не отримали те, що вони говорять.


удачі

Автоматичний переклад.
TheGambler

Добре, дякую!

Я надіслав їм знімок екрана, на якому показано відсутність облікового запису в Steam, який би мав це робити, а також сьогодні надіслав інформацію про те, що йому потрібна платформа для Steam, яку порадив User007. Я думаю, що це приблизно стільки, скільки можна зробити з мого боку. Я сподіваюся, що виграю їх, але якщо ні, я втягнуся, оскільки я вже достатньо зробив для відновлення, будь приємний виграти через принцип усього цього, і вони намагаються брехати, це дуже дратує, плюс 1600 фунтів стерлінгів - це багато гроші добре, я повернув багато, але для деяких це місячна зарплата.

Змінено автором
Автоматичний переклад.

Привіт усім! Мої трансакції були здійснені понад 120 днів тому. Комусь пощастило відкликати платіж після цієї дати?


Автоматичний переклад.
paulmcewan05

Я не впевнений, що казино перестало відповідати на мою скаргу, що означає, що її не буде вирішено

Автоматичний переклад.
paulmcewan05

Скільки часу знадобилося Wise, щоб відповісти на вашу суперечку?

Автоматичний переклад.
pops22

Чи є на веб-сайті контактна адреса електронної пошти або адреса служби підтримки клієнтів? Це найкращий вибір, якщо говорити безпосередньо про контакт із Santeda, це досить тіньова організація, ніхто не може дати вам адресу їхніх фактичних офісів або того, хто насправді керує компанією з остаточною впевненістю.

Автоматичний переклад.
Gojira7346

Я зв’язався зі службою підтримки Rollettos електронною поштою та їх можливістю чату, але просто ходив по колу з ними. Вони сказали мені, що мій обліковий запис розслідується протягом 6 місяців і що я не отримаю жодних оновлень, доки не закінчаться ці 6 місяців, що, на мою думку, смішно. На моєму балансі близько 2700 фунтів стерлінгів.

Автоматичний переклад.
pops22

Вони сказали, чому перевіряють ваш рахунок і не дозволяють вам зняти? Зверніть увагу на використані електронні листи та інформацію про депозит, а також скільки часу це минуло? У вас є до 90 днів, щоб оскаржити депозит, тому вони, ймовірно, кажуть 6 місяців...

Автоматичний переклад.
Vkieranc

Це було близько 7-10 днів не повільно, але все це тривало місяцями, оскільки я продовжував їм заперечувати

Автоматичний переклад.
pops22

Гуру казино обов’язково розбереться з цим у жодному разі, якщо це займе 6 місяців

Автоматичний переклад.
Gojira7346

Вони не скажуть мені точно, чому, але продовжують цитувати розділ із розділу щодо боротьби з відмиванням коштів у своїх положеннях та умовах. Минув тиждень, як вони заблокували мій обліковий запис і заборонили мені виводити кошти.

Автоматичний переклад.
paulmcewan05

проклятий

Автоматичний переклад.
paulmcewan05

Я дуже сподіваюся, що 2700 фунтів стерлінгів зараз для мене великі гроші

Автоматичний переклад.
Vkieranc

Так, мій був дивним, хоча коли вони відповіли на остаточну відповідь і зв’язалися з FOS, я відповів їм, скопіювавши в FOS, і показав їм ідентичний, який банк виграв для мене, а через тиждень я перевірив, що воно показало, як під час перевірки. згодом відкликання піднято

Автоматичний переклад.
paulmcewan05

Гаразд, на моєму наразі сказано, що перевіряється, і я повинен дізнатися сьогодні, що там написано

Автоматичний переклад.
pops22

За умови, що у вас ніколи не було двох облікових записів або ви не порушили бонус, ваш штраф

Автоматичний переклад.
Vkieranc

Гаразд, у мене було так деякий час, потім я перевірив ще раз і побачив, що він підвищився, тоді я зрозумів, що отримав гроші назад і відповіді не буде

Автоматичний переклад.
paulmcewan05

Коли написано піднято, вони негайно відшкодували ваш рахунок?

Автоматичний переклад.
1...426 427 428...541
Перейти на сторінкуіз 541 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого