1 місяць тому
Так, 100%, як тільки я подивився на це, я зрозумів, дякую!
Yes 100% as soon as I looked at it I knew thanks !
0
Так, 100%, як тільки я подивився на це, я зрозумів, дякую!
Yes 100% as soon as I looked at it I knew thanks !
Так, друже.
Я дав вам поради та стежив тут, щоб побачити ваш результат. Якщо візу ви повинні були виграти вже через другу суперечку, час уже пішов?
Yes mate.
I gave you the advices and following up here to see your outcome. If visa you should have won that already due to second dispute time is gone now ?
Ще кілька порад для вас:
Повідомте своєму банку, що на їхній сторінці у Facebook купують лише відгуки. Їхні номери телефонів на їхній сторінці не пов’язані. (Номер телефону не в Великобританії).
Спробуйте також увійти на skinmagate або щось подібне, не тільки на Steam. Ви зробите посилання через steam, увійшовши туди (якщо це можливо).
Спробуйте надіслати електронний лист за посиланням на skinmagate. Бачив відгуки у Facebook, що там не відповідають. Через пару днів. Укажіть, щоб вони не відповідали на листи до вашого банку на «сторінці», на якій, як вони стверджують, ви купували.
Невдалого входу в систему насправді достатньо, щоб стверджувати, що ви не отримали те, що вони говорять.
удачі
Some more advices for you is:
Tell your bank that their Facebook page is only bought reviews. Their phone number on their page aren't linked up. (Not an UK phone number).
Try also to login on skinmagate or something like that, not only steam. You will link through steam when logged in there (if possible).
Try send an email to the link on skinmagate. Saw reviews on Facebook that they don't reply there. After couple of days. Give that they don't reply on mails to your bank on the "page" they claim you bought on.
Unsuccessful login is actually enough to claim that you have not recieved what they are saying.
Good luck
Добре, дякую!
Я надіслав їм знімок екрана, на якому показано відсутність облікового запису в Steam, який би мав це робити, а також сьогодні надіслав інформацію про те, що йому потрібна платформа для Steam, яку порадив User007. Я думаю, що це приблизно стільки, скільки можна зробити з мого боку. Я сподіваюся, що виграю їх, але якщо ні, я втягнуся, оскільки я вже достатньо зробив для відновлення, будь приємний виграти через принцип усього цього, і вони намагаються брехати, це дуже дратує, плюс 1600 фунтів стерлінгів - це багато гроші добре, я повернув багато, але для деяких це місячна зарплата.
Ok great thanks !
I sent them a screenshot of no account on Steam that should do it and also today sent the info about it needing the platform to steam that User007 advised I think that is about as much as can be done my side I am hoping I win them but if not I will suck it in as I have already done enough recovery wise, be nice to win it due the the principle of it all and them trying to lie it is very annoying plus £1600 is a lot of money ok I got a lot back but it is a monthly wage to some.
Я не впевнений, що казино перестало відповідати на мою скаргу, що означає, що її не буде вирішено
I’m not sure the casino have stopped replying in my complaint which means it will not get solved
Скільки часу знадобилося Wise, щоб відповісти на вашу суперечку?
How long did wise take to respond to your dispute?
Чи є на веб-сайті контактна адреса електронної пошти або адреса служби підтримки клієнтів? Це найкращий вибір, якщо говорити безпосередньо про контакт із Santeda, це досить тіньова організація, ніхто не може дати вам адресу їхніх фактичних офісів або того, хто насправді керує компанією з остаточною впевненістю.
Is there a contact email or customer support email on the website? That's the best bet, as far as actually contacting Santeda directly, they're a pretty shady entity, nobody can give you the address of their actual offices or who actually runs the company with definitive certainty.
Я зв’язався зі службою підтримки Rollettos електронною поштою та їх можливістю чату, але просто ходив по колу з ними. Вони сказали мені, що мій обліковий запис розслідується протягом 6 місяців і що я не отримаю жодних оновлень, доки не закінчаться ці 6 місяців, що, на мою думку, смішно. На моєму балансі близько 2700 фунтів стерлінгів.
I contacted Rollettos support email and thier live chat option but just going round in circles with them. They have told me my account is under investigation for 6 months and that I will not receive any update until the 6 months is over which I think is ridiculous. I have around £2700 in my balance.
Вони сказали, чому перевіряють ваш рахунок і не дозволяють вам зняти? Зверніть увагу на використані електронні листи та інформацію про депозит, а також скільки часу це минуло? У вас є до 90 днів, щоб оскаржити депозит, тому вони, ймовірно, кажуть 6 місяців...
Did they say why they're investigating your account and won't let you withdraw? Keep note of the emails and deposit information used, also how long has it been? Have up to 90 days to dispute a deposit which is why they're probably saying 6 months...
Це було близько 7-10 днів не повільно, але все це тривало місяцями, оскільки я продовжував їм заперечувати
It was about 7-10 days not slow but it all went on for months as I kept objecting to them
Гуру казино обов’язково розбереться з цим у жодному разі, якщо це займе 6 місяців
Casino guru will deffo sort that out no way should it take 6 months
Вони не скажуть мені точно, чому, але продовжують цитувати розділ із розділу щодо боротьби з відмиванням коштів у своїх положеннях та умовах. Минув тиждень, як вони заблокували мій обліковий запис і заборонили мені виводити кошти.
They will not tell me exactly why but keep quoting a section from their AML section of their terms and conditions. It has been a week since they blocked my account and blocked me from withdrawing.
Я дуже сподіваюся, що 2700 фунтів стерлінгів зараз для мене великі гроші
I really hope so £2700 is a lot of money for me right now
Так, мій був дивним, хоча коли вони відповіли на остаточну відповідь і зв’язалися з FOS, я відповів їм, скопіювавши в FOS, і показав їм ідентичний, який банк виграв для мене, а через тиждень я перевірив, що воно показало, як під час перевірки. згодом відкликання піднято
Yes my one was weird though once they replied the final answer and to contact the FOS I then replied to them copying in the FOS and showed them an identical one the bank had won for me then I checked a week later it showed as in review then later chargeback raised
Гаразд, на моєму наразі сказано, що перевіряється, і я повинен дізнатися сьогодні, що там написано
Okay, mine currently says in review and I should find out today is what it says
Гаразд, у мене було так деякий час, потім я перевірив ще раз і побачив, що він підвищився, тоді я зрозумів, що отримав гроші назад і відповіді не буде
Ok mine was like that a while then I checked again and seen it was raised then I knew I had got the money back and there would be no reply
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.