Вони закрили мою справу через відсутність доказів, тому що я не можу довести, що транзакції відбувалися в зазначеному казино, оскільки мене заблокували, оскільки вони не виплатили мені гроші, тому автор сказав мені, що вони повинні купувати закон, надати вам цю інформацію ! Так, правильно, goldenbet, наплювати на правила та норми. Я сказав йому, що, звичайно, вони мають довести, що я отримав товар від продавця, ні, і він сказав, що нам ще потрібні докази. Тож я не впевнений, що буде далі, я отримав лише Elegro, який сказав мені піти в банк і підняти суму, і живий чат служби підтримки, який, по суті, каже мені чекати електронних листів, які ніколи не надходять! Отже, що ще я можу зробити на даний момент.
They have closed my case down threw lack of evidence because I can't prove the transactions came from said casino because I've been blocked as they didn't pay me out so the by told me they have to buy law give you this information! Yeah right goldenbet don't give a rats ass about rules and regulations I told him surely it's up to them to prove I've received goods from the merchant no and he said well we need proof still. So I'm not sure what comes next I've only got Elegro telling me to go to bank and raise it and live support chat that basically tells me to wait for emails that never arrive! So what more can I do at this point.
Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.