Безумовно, бракує певної інформації, зазвичай вони повідомляють її, якщо продавець зв’яжеться з ними, здається малоймовірним, що затверджений FCA орган (мудро) видасть маркер CIFAS без будь-якої переписки з клієнтом. Якщо так, то він має серйозні скарги на Вайза.
There's definitely some information missing, usually they would communicate it if the merchant contacted them back, seems unlikely an FCA approved body (wise) would issue a CIFAS marker without any correspondence with the customer. If they did then he's got a solid complaint against Wise.
Так і що? Мені не потрібен обліковий запис, щоб читати, і мені зараз потрібна допомога, тому я зареєструвався. Ти збираєшся мені допомогти чи просто даси дурний коментар?
Yes, so what? I don't need an account to read, and I need help now so I have signed up. Are you going to help me or just make a stupid comment?
Банки не будуть блокувати ваші рахунки, коли нанесено маркер CIFAS, коли саме він був нанесений? Ви все ще повинні мати доступ до своїх облікових записів, але кредит або щось подібне буде відхилено.
Banks won't block your accounts when a CIFAS marker is applied, when exactly was it applied? You should still have access to your accounts, but credit or anything like that will rejected.
Чи може така компанія, як PayPal, застосовувати маркер CIFAS? Оскільки Wise схожий на це, це не справжній банк, це постачальник EMS (послуг електронних грошей), як я можу зібрати про них.
Could a company like PayPal apply a CIFAS marker? As that's what Wise is similar to, it's not an actual bank, it's an EMS (electronic money services) provider from what i can gather on them.
Я дуже сумніваюся, що це сталося, ви можете сказати, що це не справжній користувач, як він реагує. Абсолютна нісенітниця, яку я щойно прочитав, а потім приєднався сьогодні, ігноруйте цього ідіота! Я розумів, що вони не зроблять усе це менш ніж за 500 фунтів стерлінгів
I very much doubt this has happened you can tell its not a real genuine user the way he is reacting absolute nonsense I just read then joined today ignore this idiot ! I dealt with wise there is no way they would do all that for under £500
Вони повинні залишити певну інформацію, оскільки, безумовно, вони отримали б деяку кореспонденцію від Wise щодо закриття суперечки або закриття їхнього облікового запису. Також товари не отримали звернення до цих казино дійсно має будь-які підстави, якщо було використано неправильний MCC, вони заявили, що нічого не знали про використаний MCC, що змушує мене повірити, що вони фактично пішли вперед із суперечкою , вони могли б зробити це проти законного процесора, який використовував правильні MCC, які виправляють мене, якщо я помиляюся, імовірно, де вони б відхилили спір і розмістили CIFAS?
They have to be leaving some information out, as surely they would have received some correspondence from Wise in regards to the dispute being closed or their account being closed. Also the goods not received approach to these casinos only really has any sort of grounds if an incorrect MCC has been used, they stated they didn't know anything about the MCC used which leads me to believe if they have infact gone forward with a dispute, they could have done it against a legitimate processor who has used the correct MCCs, which correct me if i'm wrong, is probably where they would have rejected the dispute and placed a CIFAS?
Так, я ідіот, я згоден, однак, якщо ти не хочеш мені допомагати, то не треба мене ображати, у мене й так достатньо проблем.
Yes, I am an idiot I agree, however, if you won't be helping me than no need to insult me, I am in enough trouble as it is.
Я, безумовно, підозрілий, але намагаючись дати їм перевагу для сумнівів, деякі з мови, яку вони використовують, правопис слів тощо змушують мене повірити, що вони не з Великобританії, окрім того, що вони втрачають багато інформації. Крім того, вони кілька разів поверталися до публікації LizzieCG замість того, щоб відповідати людям.
I'm definitely suspicious but trying to give them the benefit of the doubt, some of the language they use, spelling of words and such lead me to believe they aren't UK based, aside from that they're missing out a lot of information. Plus they've gone back to LizzieCG's post a few times instead of replying to people.
Я грав у багатьох казино, але нещодавно в Donbet і Mystake, але я на 99% впевнений, що це справа Donbet. Де я можу побачити код MCC? Я був переконаний, що Donbet використовує MCC без азартних ігор, і я бачив, як інші згадували Donbet раніше тут. Не те щоб це зараз важливо...
I played in loads of casinos but recently in Donbet and Mystake but I am 99% sure its the Donbet case. Where do I see the MCC code? I was convinced that Donbet are using non gambling MCCs, and I have seen others mention Donbet previously here. Not that it matters now...
Так, це дуже нагадує нігерійського шахрая чи щось таке, навіщо брати напрокат автомобіль, якщо у вас є власний?
Yes it is very much in the tone of a Nigerian type scammer or something its so far fetched why use a hire car if you have your own one ?
Вам потрібно було б запитати цю інформацію в Wise, коли вони обробляли платіж, чи вони не надіслали вам нічого щодо вашої суперечки? чи тільки проти Donbet у вас є суперечки? Тут не вистачає багато інформації, я б звернувся до консультації громадян, як сказала AmyGee07, вони, безумовно, краще підготовлені для вирішення цієї проблеми
You would need to request that information from Wise as they processed the payment, haven't they sent anything to you in regards to your dispute? is it only against donbet you have disputes against? There's a lot of information missing here, i'd contact citizens advice like AmyGee07 said, they're definitely better equipped to deal with this
Відсутність деталей і кількох слів, які вони використали, а також орфографії – це те, що змусило мене повторно здогадатися про легітимність, однак я спробую дати їм перевагу сумніву.
The lack of detail and a few words they've used, aswell as spelling is what's made me second guess the legitimacy, i am going to try and give them the benefit of the doubt though.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.