1 місяць тому
Ну бачите, що відбувається! що найгірше, що взагалі може статися!
Well see what happens ! what is the worst that can happen anyway !
0
Ну бачите, що відбувається! що найгірше, що взагалі може статися!
Well see what happens ! what is the worst that can happen anyway !
Гей, це Quick Bit coinshop? Вони оскаржили повернення платежу, але, надіславши електронний лист coinshop, вони відповіли швидко, трохи дивно. Цікаво, на чий бік стане банк
Hey is quick bit coinshop? They’ve contested a chargeback but when emailing coinshop they replied from quick bit weird. I wonder who bank will side with
Так, quickbit — це coinshop.
Написати до і повідомте йому про практику його компанії. Попросіть його також переслати ваше відшкодування. Він у раді директорів, але питає так, ніби нічого про це не знає. Ви також можете зателефонувати йому за номером +46 70 082 16 02 або +46 10 222 53 33 і поговорити з ним безпосередньо, він сказав мені, що не має жодного уявлення про щось подібне, але розгляне це. Можливо, трохи тиснути на нього.
Попросіть його посилити це питання, оскільки багато з нас стикаються з тим, що дозволила його компанія.
Що вони сказали, коли оскаржували повернення платежу?
Yes, quickbit is coinshop.
Write to peter.liljeroos@quickbit.com and let him know about his company's practices. Ask him to forward your refund too. He's in the board of directors but asks like he doesn't know anything about it all. You can also give him a call at +46 70 082 16 02 or +46 10 222 53 33 and speak with him directly, he told me he has no idea about anything like this happening but will look into it. Put a bit of pressure on him maybe.
Ask him to escalate this issue, since there's plenty of us facing the what his company allowed.
What did they say when they contested the chargeback?
Як інші впоралися з Quickbit? Що вони сказали, коли оскаржували повернення платежу? Крім того, що ви взагалі написали у відкликанні платежу? У мене з ними 900 євро.
How did the others deal with quickbit? What did they say when they contested the chargeback? Also what did you even write in the chargeback? I have 900€ with them.
Так, coinshop є швидким бітом. Кілька років тому вони вже піддавалися перевірці за звинуваченнями в азартних іграх, на що вони відповіли, що «вони не причетні до нічого подібного, це все обман, ми — законний бізнес». Все це можна знайти в Інтернеті. Ми повинні повідомити про цю компанію шведській владі, оскільки вони вже надто довго працюють у бізнесі та поводяться розумно та грубо.
Yes, coinshop is quickbit. They were already facing scrutiny a few years ago for gambling accusations to which they replied that "they are not in involved in anything like this, it's all a hoax, we re a legitimate business". You can find it all on the internet. We should report this company to Swedish authorities since they're already for way too long in business and they act all smart and rude.
Робота з Revolut – це справжній кошмар. Сьогодні я отримав від них другий результат скарги, який, по суті, є копіюванням/вставкою першої, і в одному абзаці вони кажуть, що спробують повернути кошти, навіть якщо нерегульовані платежі за азартні ігри, які я зробив, суперечать їхнім умовам, а в іншому абзаці, що вони нічого не зроблять! Я ніколи не мав справи з такою купою брехунів.
Ті з вас, чиї банки підтримали їх поверненням платежів, чесно кажучи, не знають, наскільки вам пощастило.
Dealing with Revolut is a living nightmare. I received the second complaint outcome from them today which is basically a copy/paste of the first one and in one paragraph they say they will attempt to recover the funds even though the unregulated gambling payments I made go against their terms then in another paragraph that they won’t be doing anything! I’ve never dealt with such a bunch of liars.
Those of you whose banks supported them with chargebacks honestly don’t know how lucky you are.
Будь ласка, надайте мені посилання, які я не можу знайти. дякую
Please can you kindly give me the links I can’t find it. Thank you
Всім привіт!
Будь ласка, зверніть увагу на наступні поради:
- Якщо ви вирішите подати в банк повернення коштів, не витрачайте час на надсилання сумнівних листів компанії. У рідкісних випадках компанії можуть добровільно повернути ваші гроші, але в більшості випадків ви лише втратите дорогоцінний час.
- Платежі можуть бути оскаржені протягом 540 днів (необхідно уважно прочитати правила Visa і MasterCard). Використовуйте свою уяву. Я не буду пояснювати процес на форумі (занадто багато непотрібних вух).
- За рідкісними винятками, банки навряд чи схвалять повернення коштів, пов’язаних із маніпуляціями з кодом MCC або незаконними онлайн-казино. Необхідно уважно переглянути виписку з банківського рахунку та оформити диспути за категорією «Неотримані послуги/продукти» (у виписці буде вказано, які саме послуги надає компанія). Знову ж таки, використовуйте свою творчість.
- Visa обробляє повернення платежів більш вигідно, ніж MasterCard.
- Ви можете надіслати запит на повернення платежу до банку, вказавши, що послуги казино не були отримані (використовуйте свою уяву). Однак банк може відмовити у відкликанні платежу.
- Якщо банк приймає платіж і передає його Visa або MasterCard, а ви отримуєте відповідь від компанії (або брехня від онлайн-казино, або твердження, що ви придбали курси чи цифрові продукти), ваше завдання полягає в тому, щоб ретельно проаналізувати ці документи. Шукайте помилки — вони обов’язково будуть — і використовуйте свою уяву. Потім подайте в банк попереднє звернення до арбітражу. Час дуже обмежений (перевірте правила Visa та MasterCard).
ВАЖЛИВО
Ви повинні надати документи (докази), які підтверджують вашу правоту. Однак майте на увазі, що будь-яка згадка про нелегальні казино або шахрайські компанії може призвести до того, що банк скерує вас до правоохоронних органів. Справи про шахрайство мають розглядати органи влади.
PS Маючи справу з поверненням платежів, ви повинні грати за правилами нелегальних казино, інакше ваші шанси повернути свої гроші невеликі.
Пишу через онлайн-перекладач, тому можливі помилки. :)
Hello everyone!
Please pay attention to the following advice:
- If you decide to file a chargeback with the bank, do not waste time sending dubious letters to the company. In rare cases, companies may return your money voluntarily, but most of the time, you will only lose precious time.
- Payments can be disputed within 540 days (you need to read the Visa and MasterCard rules carefully). Use your imagination. I will not explain the process on the forum (too many unwanted ears).
- With rare exceptions, banks are unlikely to approve a chargeback related to MCC code manipulation or illegal online casinos. You need to carefully review your bank statement and file disputes under the category of services/products not received (the statement will show what kind of services the company supposedly provides). Again, use your creativity.
- Visa processes chargebacks more favorably than MasterCard.
- You can submit a chargeback request to the bank stating that casino services were not received (use your imagination). However, the bank may reject the chargeback.
- If the bank accepts the chargeback and forwards it to Visa or MasterCard, and you receive a response from the company (either lies from the online casino or claims that you purchased courses or digital products), your task is to carefully analyze these documents. Look for errors—there will be some—and use your imagination. Then file for pre-arbitration with the bank. Time is very limited (check Visa and MasterCard rules).
IMPORTANTY
You must provide documents (evidence) proving that you are in the right. However, be aware that any mention of illegal casinos or fraudulent companies may result in the bank referring you to law enforcement. Fraud cases should be handled by the authorities.
P.S. When dealing with chargebacks, you need to play by the rules of illegal casinos—otherwise, your chances of recovering your money are slim.
I'm writing through an online translator, so there may be mistakes. :)
У них одна адреса. Я думаю, що Маріо Фіоріні є генеральним директором Santeda, і його звинуватили у відмиванні грошей, але, окрім цього, нічого іншого немає. Я теж у тому ж човні, що і ви
They have the same address. I think Mario Fiorini is the ceo for Santeda and has been accused of money laundering but apart from that there’s not much else to go on.. im in the same boat as you too
MCC показує як 5816 - не знаю, що це взагалі означає tbh. Це має якусь різницю? Наразі коди не дуже цікавлять, просто потрібно відсортувати банківський рахунок перед виплатою. Хтось знає, які банки все ще можуть взяти мене з CIFAS?
MCC shows as 5816 - not sure what that even means tbh. Does that make any difference? Don't really care about codes right now, just need to sort a bank account before payday. Anyone know which banks might still take me on with CIFAS?
Дякую - завтра обов'язково піду на консультацію громадян. На даний момент я зроблю буквально все, щоб вирішити цей безлад. Треба виправити цю банківську ситуацію, перш ніж хтось про це дізнається.
Thanks - I will definitely go to citizens advice tomorrow. At this point I'll do literally anything to sort this mess out. Need to get this bank situation fixed before anyone finds out.
Це так, це означає, що ви можете сперечатися з Wise, що ви не отримували цифрових товарів/ігор, тоді продавець має довести протилежне, чого вони не можуть, оскільки ви не отримали нічого подібного, якщо вони впадуть азартних ігор, то вони визнають свідоме неправильне кодування, що є відмиванням транзакцій.
It does, it means you can argue with Wise that you've received no digital goods/games, it's then on the merchant to prove otherwise, which they can't as you've received nothing of the sort, if they go down the gambling route, then they're admitting to knowingly miscoding, which is transaction laundering.
Так, я надіслав казино короткий електронний лист, щоб повернути мені гроші, або я просто відкликаю їх.
Ви питаєте про казино чи торговця? Я написав у казино, я не знаю, чи можу я зв’язатися з продавцем, але я припускаю, що вони все одно працюють разом.
Yes, I sent the casino a short email to refund me or I will just chargeback them.
Are you asking about the casino or the merchant? I wrote to the casino, I don't know if I can contact the merchant, but I presume they work together anyway.
Завтра я піду в Citizens Advice, чи варто мені зберігати версію, що я не отримав цифрові товари, чи я повинен сказати правду, що я грав в азартні ігри і мені шкода?
Tomorrow I will go to Citizens Advice, should I keep the version that I haven't received the digital goods, or should I say the truth that I have gambled and I am sorry?
Якщо я скажу своєму роботодавцю, що маю новий банківський рахунок, і дам код сортування та номер рахунку мого друга, вони побачать, що це інше ім’я?
If I tell my employer I have a new bank account and give them the sort code and account number of my friend's account, will they see that it's a different name?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.