ГоловнаФорумКазиноЗапитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця

Запитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця (Сторінка 399)

 від kirekin
|
1 321 132 переглядів 10 351 відповідей |
|
1...398 399 400...550
jbias18

Привіт, друже.. revolut підвищив мій платіж з artstrid -товари/послуги не отримано. Так хоча б подолати першу перешкоду. Згідно з попередніми публікаціями, я бачив, що artstrid, ймовірно, оскаржить суперечку, але в кінці дня я не отримав нічого (цифрове мистецтво) в обмін на свої платежі. На мою адресу електронної пошти нічого не було надіслано для підтвердження покупок, наприклад ідентифікатор бронювання/довідка тощо. У мене навіть немає гаманця, щоб надсилати все це. Отже, якщо вони не можуть надати докази цього, можна подумати, що повернення платежу буде успішним. Чи є ще щось, що ви рекомендуєте вжити проти цього натовпу, я бачу інформацію про gdpr? Tbh, я не знайомий з цим, але схоже, що це допомагає підтримувати відкликання платежу

Змінено автором
Автоматичний переклад.
jbias18

Я хотів би додати відстеження продавців для GoldenBet/Donbet або будь-якого веб-сайту Santeda International майже неможливо, я можу додати, що вони, швидше за все, через Elegro, але вони навіть не захочуть розслідувати, якщо ваш банк не запропонує це. Щодо прямого контакту з ними, я майже впевнений, що вони (Santeda) лише періодично створюють нових торговців, оскільки я бачив, як згадується лише безліч торговців NikoTPF, не кажучи вже про Falcora finance тощо, які пов’язані з ними. Я спробував запитати у них подробиці про торговців, але вони відмовилися, сказавши, що не можуть оприлюднити цю інформацію. Досить дивно, що вони не оприлюднюють дані продавця, враховуючи, що вони передали їм мої дані без мого відома, і зрештою я проводив угоди саме з ними. Я навіть запитав у Chase деталі про продавця, і вони сказали, що там зовсім небагато інформації, фактично, єдине, що вони могли мені дати, це MCC і контрольний номер ARN.

Автоматичний переклад.
Adcloud24

Elegro просто надішле вам електронний лист із тим самим шаблоном із проханням підняти його в банку, якщо хтось, як-от фінансова установа чи хтось із певними повноваженнями, не задає запитання, їм, здається, це байдуже.

Автоматичний переклад.

За останній рік, незважаючи на те, що я зареєструвався в GamStop і намагався перевірити, чи спрацювало заморожування азартних ігор на моїй дебетовій картці (не спрацювало), я здійснив численні транзакції за допомогою дебетової картки, кредитної картки та банківського переказу на Goldenbet і Donbet (£ 700 поодинці менш ніж за годину вчора ввечері - без перемоги)

Я бачив у темах про відкликання платежів, скарги в казино, і багато людей отримували неймовірні результати.

Минулого року я зателефонував у свій банк (Банк Шотландії), щоб повідомити, що я вразливий через сімейну втрату, проблеми зі здоров’ям, і моїм єдиним доходом була довгострокова допомога по непрацездатності (яку вони могли побачити), але вони сказали зв’язатися з GamStop, що я і зробив.

Вибачте, якщо я справді наївний, але я, чесно кажучи, не знаю, з чого почати, і отримав виплати за рік випадково названим компаніям, які не мають відношення до азартних ігор і Falcora Finance, двом казино, розташованим на Кюрасао.

Будь-яка допомога чи вказівки будуть дуже вдячні.

Автоматичний переклад.
stressed77

Привіт, я вважаю, що ця тема та надзвичайно корисні гравці, які беруть участь у цій темі, можуть бути тим, що вам потрібно. Спочатку це було розпочато хлопцем, який помітив використання неправильних торгових кодів у своєму списку транзакцій. Ці операції були депозитами в казино.

Повернення платежів стало основною підтемою, і оскільки тут багато добрих гравців із Великобританії, я сподіваюся, що ви знайдете підтримку та добру пораду. Ви також можете почати читати ланцюжок — так, це багато читання.


Можливо, хтось інший надасть корисні номери сторінок для початку.


Змінено автором
Автоматичний переклад.

Лист надіслано на goldnboost 3 дні тому. Жодних повідомлень від них. Я назвав лише суму та дату. Без даних картки, без нічого. 10 хвилин тому мені довелося переказати гроші з Revolut, і до 29.01 є два платежі від Goldnboost. Якщо це допоможе, ці транзакції були зроблені давно – у квітні 2024 року.

Змінено автором
Автоматичний переклад.

Привіт, хлопці! Я використовую elegro (Finnart і Piexleum) для моїх транзакцій з початку вересня, після чого минуло 120 днів для повернення платежів Mastercard, хотілося б, щоб я знав, що це обмеження.


я вказав свою дату доставки як 30 вересня, тобто протягом 120 днів. Але мій банк каже, що минуло 120 днів із дати транзакції. У вас є якісь ідеї, як я можу повернути ці кошти?

Автоматичний переклад.
Adcloud24

Проблема полягає в тому, що неотримані товари, швидше за все, виграють, але їх потрібно підвищувати кілька разів, однак, оскільки в цифровому мистецтві сказано, що ви збираєте їх, і тому ви заробили так багато, ви думали, що вони авторитетна компанія, але нічого не вийшло.

Автоматичний переклад.
Jwright1998

Прикро для вас, я завжди був під враженням, що це було з дати доставки, як би ви дізналися, що товар не буде отримано.

Автоматичний переклад.
Bbpaul

Артстрід не оскаржував мій, щойно сьогодні отримав повернення платежу від Чейза

Автоматичний переклад.
jbias18

Перевірте мої попередні нотатки про GDPR. Я просто постійно надсилав продавцям електронні листи з копіями поліції тощо, можливо, зіграло роль у тому, що жоден із моїх запитів не оскаржений.

Автоматичний переклад.
Опубліковано paulmcewan05 видалено

Вітаю, Поле, як ти вважаєш, чи варто збільшувати відшкодування платежів лише для великих транзакцій? У мене досить багато транзакцій, деякі сотні, деякі лише 20,30 фунтів.


думаю, що якщо я зроблю з багатьма, це може бути анульовано чи щось таке? То, може, я роблю лише великі?

Автоматичний переклад.
Jwright1998

Привіт, друже, так, я б просто орієнтувався на пристойні суми, забудьте про маленькі, які не варті того, щоб зробити його більш презентабельним

Автоматичний переклад.

Усе, що я вже пройшов, я не думаю, що можу сказати більше, ніж те, що я вже сказав, щоб підтримати інших, оскільки я просто повторюю.

Якщо комусь потрібна допомога, напишіть у Twitter @salop1986, я не буду тут активним.

Автоматичний переклад.
jbias18

Чудова новина! Ви будете сумувати за тим, що вони швидко зв’язалися з вами

Автоматичний переклад.

Це було казино Сантеда, від якого ви отримали велику суму? Звичайно, я вдячний, якщо ви не хочете говорити.

Автоматичний переклад.
Gamblur

Привіт, ні, це не Сантеда, вони б цього не зробили😊

Автоматичний переклад.
paulmcewan05

Я так і думав, я надіслав їм електронний лист із запитом безпосередньо, оскільки Revolut був безнадійним, але не сподівайтеся зайти далеко. 😀

Автоматичний переклад.
Gamblur

Я знаю, що вони просто відповідатимуть, кажучи, що ви отримали свою гру тощо тощо, єдиний спосіб перемогти їх – це повернення платежів

Автоматичний переклад.
1...398 399 400...550
Перейти на сторінкуіз 550 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого