Привіт, друже.. revolut підвищив мій платіж з artstrid -товари/послуги не отримано. Так хоча б подолати першу перешкоду. Згідно з попередніми публікаціями, я бачив, що artstrid, ймовірно, оскаржить суперечку, але в кінці дня я не отримав нічого (цифрове мистецтво) в обмін на свої платежі. На мою адресу електронної пошти нічого не було надіслано для підтвердження покупок, наприклад ідентифікатор бронювання/довідка тощо. У мене навіть немає гаманця, щоб надсилати все це. Отже, якщо вони не можуть надати докази цього, можна подумати, що повернення платежу буде успішним. Чи є ще щось, що ви рекомендуєте вжити проти цього натовпу, я бачу інформацію про gdpr? Tbh, я не знайомий з цим, але схоже, що це допомагає підтримувати відкликання платежу
Cheers mate.. revolut have now raised my chargeback with artstrid -goods/services not received. So at least over the first hurdle. According to previous posts I've seen artstrid will likely challenge the dispute but at the end of the day I didn't receive anything (digital art) in return for my payments. Nothing was sent to my email address to confirm purchases ie booking id/ reference etc. I dont even own a wallet to send all this too. So if they can't provide proof of this, you'd think the chargeback would be successful. Is there anything else you'd recommend carrying out against this mob, I'm seeing stuff about a gdpr? Tbh I'm not familiar with this but sounds like it helps supports the chargeback