ГоловнаФорумКазиноЗапитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця

Запитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця (Сторінка 250)

 від kirekin
|
1 302 437 переглядів 10 194 відповідей |
|
1...249 250 251...541
Casfan

Мої трансакції також були більше 120 днів тому. Я щойно підняв питання з FOS і все одно побачу, що вони скажуть, друже, можливо, варто спробувати.

https://www.financial-ombudsman.org.uk/decisions-case-studies/ombudsman-decisions/search?Keyword=Gambling&Sort=relevance


Ви можете бачити її, декотрим людям вдалося повернути свої гроші в таких ситуаціях від FOS, так що ніколи не знати.

Автоматичний переклад.
mBp12

Здається, це можна зробити

Автоматичний переклад.
paulmcewan05

file

Привіт Павло.


так, друже. Варто робити, я вважаю tbh. Із 4980 підтримано 2220. Здається, трохи 50/50, тому я прийду раніше, поки ви всі можете.

Автоматичний переклад.
mBp12

Так, це як повернення банківських платежів удачі! Я зроблю своє, щойно надійде відповідь на скаргу, якщо буде потрібно, але, сподіваюся, я цього не маю, і їх просто підвищують!

Змінено автором
Автоматичний переклад.
paulmcewan05

Більшу частину часу банки просто обманюють вас, якщо це можливо. Нашою єдиною надією були напряму платіжні процесори/компанії, але вони завмирали, коли ця тема стала популярною. Змусили нас перевірити наші банки, і більшість із них не хочуть знати, щойно ви згадуєте «азартні ігри»

Сподіваюся, FOS зможе пролити на це більше світла. З того, що я читав, я вважаю, що будь-хто, хто не мав ігрового блоку на місці, є SOL.

Автоматичний переклад.
mBp12

Добре, я заблокував азартні ігри та попросив сайт азартних ігор закрити рахунок через проблему, але вони продовжували брати гроші та додавали безкоштовні ставки, я надіслав усе це в банк

Автоматичний переклад.

Мені було багато відшкодувань від казино та продавців (тисячі). Я почав із того, що надіслав електронного листа в казино, повідомивши, що мені сказали, що я маю право на відкликання платежу відповідно до розділу 75, і що я хочу отримати пряме відшкодування від казино, інакше відкликання буде оброблено. Якщо вони не виконують вимоги, я надсилаю електронний лист продавцю (зазвичай вони повертають кошти залежно від суми). Якщо це не спрацьовує, я обробляю відкликання платежу, я ще не втратив жодного.

Автоматичний переклад.
Dustyd

Зараз цього не відбувається, казино не відповідає, або платіжна компанія та банк не піднімають відкликання платежів, якби це було так просто!

Автоматичний переклад.

Мені було багато відшкодувань від казино та продавців (тисячі). Я почав із того, що надіслав електронного листа в казино, повідомивши, що мені сказали, що я маю право на відкликання платежу відповідно до розділу 75, і що я хочу отримати пряме відшкодування від казино, інакше відкликання буде оброблено. Якщо вони не виконують вимоги, я надсилаю електронний лист продавцю (зазвичай вони повертають кошти залежно від суми). Якщо це не спрацьовує, я обробляю відкликання платежу, я ще не втратив жодного.

Автоматичний переклад.

Є деякі казино та торговці, які просто не відповідають. Якщо вони цього не зробили, зачекайте 7 днів і відкликайте платіж, оскільки товари та послуги не отримані, і використовуйте ваші електронні листи продавцям як резервну копію та НЕ згадуйте азартні ігри. Якщо продавці якимось чином оскаржують повернення платежів, то вони просто визнають своє шахрайство!


Автоматичний переклад.
CryptoG82

У мене є два продавці — GetmyGameKey і CSskinspro, про які Revolut щойно повідомив мене про те, що вони оскаржили повернення платежів. Я не можу побачити, що вони надіслали як доказ, але буде дуже цікаво дізнатися про результат.

Автоматичний переклад.
CryptoG82

Справа в тому, що у вас немає жодних шансів це зробити, якщо у вас є близько 20 транзакцій, і вони тиснуть на вас, щоб отримати відповіді на те, що ви думали, що ви купуєте, тип сайту тощо, ви можете зробити це, можливо, з одним або двома

Автоматичний переклад.
BettyBetty

Привіт Бетті,

У вас є контактна інформація для CSskinpro, оскільки я маю їх і можу знайти інформацію про них

Автоматичний переклад.
BettyBetty

Ось хто в мене betty skinspro, і вони відмовилися, тому я скаржився

Автоматичний переклад.
Williamj86

https://csskinspro.com/contacts

Змінено Romi
Причина: Зробив посилання пасивним.
Автоматичний переклад.

Справа в тому, що у вас немає жодних шансів це зробити, якщо у вас є близько 20 транзакцій, і вони тиснуть на вас, щоб отримати відповіді на те, що ви думали, що ви купуєте, тип сайту тощо, ви можете зробити це, можливо, з одним або двома

Автоматичний переклад.

Лише передбачалося робити це один раз, хоча tbh! Якщо люди продовжуватимуть зловживати цим, банки, справедливо, зупинять це, і вони просто закриють ваш рахунок.

Автоматичний переклад.
BettyBetty

Чи вони коли-небудь відповідали, щоб зв’язатися з Бетті, я отримав за них 1000 фунтів стерлінгів

Автоматичний переклад.
CryptoG82

Це важко, коли у вас рецидив, це не зловживання, ви не можете допомогти, вони полюють на це

Автоматичний переклад.
paulmcewan05

Ні, не зробили.

Змінено автором
Автоматичний переклад.
BettyBetty

Добре, дякую

Автоматичний переклад.
BettyBetty

не дозволю мені натиснути «Надіслати» у контактній формі, лол, ти випадково отримав від них електронний лист.

Автоматичний переклад.
1...249 250 251...541
Перейти на сторінкуіз 541 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого