ГоловнаФорумКазиноЗапитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця

Запитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця (Сторінка 249)

 від kirekin
|
1 317 915 переглядів 10 344 відповідей |
|
1...248 249 250...549
Опубліковано boots2024 видалено

Гаразд, чесна гра, чи можете ви видалити свій допис, дякую

Змінено автором
Автоматичний переклад.

Добре зроблено...!!!

Автоматичний переклад.
boots2024

Велике спасибі, я вважаю, що вони знають, що не змогли, отже, швидка відповідь і відшкодування невелике, але 500 фунтів стерлінгів сьогодні, порівняно з тим, що я втрачав, змушує мене почуватися трохи краще, принаймні я все ще чекаю від свого банку відповіді на мою скаргу, я не звичайно, якщо немає новин, це хороша новина, оскільки це було піднято минулого четверга, можливо, це тому, що їм потрібно більше часу. Перша відмова минулого разу була дуже швидкою, як через день

Змінено автором
Автоматичний переклад.
paulmcewan05

Будь ласка, не грайте в азартні ігри, друже!

Автоматичний переклад.
boots2024

Немає жодних шансів, я справді покінчив із цим, тепер мене це надто нудить, я сподіваюся, що моя зустріч gamcare допоможе мені завтра о 14:00 після того, як моє направлення буде завершено, і я деффо більше ніколи не використовуватиму ці сайти, було б чудово повернути велику суму, але я трохи сумніваюся а також трохи наголосив на очікуванні відповіді

Змінено автором
Автоматичний переклад.
Williamj86

Сьогодні я отримав електронний лист від банку, вони кажуть, що моя скарга все ще розслідується, і може знадобитися ще 5 тижнів, щоб отримати відповідь, чи маю я подавати ще одну скаргу чи залишити це без уваги.

Автоматичний переклад.
Williamj86

Яку дату поставили на 1 буд

Автоматичний переклад.
paulmcewan05

в оригінальному електронному листі зазначено не більше 15 робочих днів, 15-й день був сьогодні.

Автоматичний переклад.
Williamj86

Гаразд, можливо, зачекайте трохи більше, якщо лише 15 робочих днів сьогодні

Автоматичний переклад.
Williamj86

Я б дав до кінця тижня

Автоматичний переклад.
Опубліковано mrkrm видалено
boots2024

Гаразд, я подивлюся, як воно піде

Автоматичний переклад.

Добре, вони дійсно відповіли! Це мережа Kinghills, про яку я ніколи не чув!

Автоматичний переклад.
Опубліковано Casfan видалено

Ви дійсно шукали їх у Google?

Мені вони всі схожі на Elegro, напишіть Elegro.


Автоматичний переклад.

Я б сказав, що попросіть банк зробити це, якщо можливо, спробуйте зв’язатися в будь-якому випадку

Змінено автором
Автоматичний переклад.

Вони всі Elegro mate. Ті самі люди, від яких я отримав гроші.

Автоматичний переклад.

Я сам збираюся подати позов до FOS в останній відчайдушній спробі повернути останні 400 фунтів. У будь-якому випадку варто спробувати, я був одним із щасливчиків на початку, хто отримав відшкодування безпосередньо від платіжних процесорів/компаній. Дам вам усім знати, як у мене справи.

Автоматичний переклад.

Я б сказав, що попросіть банк зробити це, якщо можливо, спробуйте зв’язатися в будь-якому випадку

Автоматичний переклад.

Здоров'я хлопці. Банк, на жаль, не є варіантом, а також понад 120 днів для повернення платежу.

(Тому не можна передати FOS)

Я знаю, що це, ймовірно, не призведе до відшкодування, але чи маєте ви пораду щодо того, що саме сказати в своєму електронному листі?


Автоматичний переклад.
1...248 249 250...549
Перейти на сторінкуіз 549 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого