ГоловнаФорумКазиноЗапитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця

Запитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця (Сторінка 18)

 від kirekin
|
1 288 117 переглядів 10 169 відповідей |
|
1...17 18 19...540
Kinto

Чи досягли ви успіху на депозиті за допомогою інформації про криптовалюту? Також є відповідь від coinshop.work?

Автоматичний переклад.

Хтось отримував відшкодування від Elegro за останні кілька днів?

Дев’ять робочих днів після того, як я отримав цей електронний лист, але відшкодування досі не відшкодовано.


«Ми ініціювали повернення коштів за ці транзакції.

Кошти будуть зараховані на картку, з якої вони були списані протягом 5-7 робочих днів»

Автоматичний переклад.
fiore84

Я майже миттєво отримав від них відшкодування. Просто продовжуйте переслідувати їх.

ви отримаєте його назад в кінці кінців!

Автоматичний переклад.

Привіт чоловіче.

просто продовжуйте переслідувати через електронну пошту та квитки до служби підтримки на їх веб-сайті.

m це все, що я зробив, і я отримав свої £1100 назад.


Автоматичний переклад.

Як далеко в минулому всі отримують відшкодування? Останні 60 днів - це моє припущення? Це, мабуть, найкраща тема, яку я коли-небудь бачив.

Автоматичний переклад.

Хтось отримав відкликання платежу?

Де лянкіана Глобал Лі

Tnrsscript

Мільярд тканини

kmtags.com

Goriwire

straridges.com

миттєві ігрові картки

Bt_cko

Ad wadata

Юридичні послуги адвоката

Залишайтеся онлайн

Trendtraverse обмежено

Fxtutorteam

Приталений

Skinmercado

Dpa wacmah

Magic1hand

Автоматичний переклад.

Наскільки я розумію, щойно повідомили про шахрайство, вони зв’яжуться з торговцями, які, очевидно, не збираються відповідати, оскільки те, що вони роблять, є незаконним, і вони фактично втрачають спір. Потім сторонні казино надсилатимуть вам божевільні електронні листи з погрозами висунути звинувачення без будь-якої юридичної обґрунтованості їхніх претензій через ліцензування та неправильні торговельні коди. Без питань. Все ще триває суперечка, але я опублікую докладну інформацію.

Автоматичний переклад.

У мене виникла проблема з поверненням коштів, тому я звернувся до свого банку.

Після перевірки повернення коштів за шахрайство вони сказали мені, що нічого не знайшли, і я повинен зв’язатися з постачальником для повернення коштів. Я сказав: "Будь ласка, знайдіть контактну інформацію та який продукт чи послугу вони мені надали, а потім я попрошу їх повернути гроші"

Я не думаю, що вони знають, що сказати. Вони думали, що я просто здамся. Зараз проводять подальше розслідування. Я також попросив коди транзакцій, пов’язані зі стягненнями, але вони не мали для мене жодної інформації.

Я попросив поговорити з тими, хто розслідував звинувачення, і нагадав їм, що не було надано жодного продукту чи послуги.

Я вважаю, що банки та Visa/Mastercard мають величезну проблему, з якою вони не знають, що робити, тому вони дурніють.

Автоматичний переклад.

У Швеції банки почали закривати банківські рахунки та анулювати всі кредити, які ви маєте в банку. Ви спочатку отримуєте запит від банку звітувати про ці операції. Рідко ви можете це зробити. Тоді вас підозрюють у відмиванні грошей.


Це робить не тільки казино curucao. Також це роблять казино з Мальти та Естонії

Автоматичний переклад.
mrakbriggs

Вони просто ігнорують мене, на жаль

Автоматичний переклад.

Як далеко минули транзакції, за які ви попросили відшкодувати?

Змінено автором
Автоматичний переклад.
mBp12

Привіт, mBp12, я думаю, що я в тому ж човні, що й ти, щодо певного казино. Чи можете ви підтвердити, чи зверталися ви спочатку до свого банку?

Мені просто цікаво, чи варто спочатку це робити, а потім звертатися до різних третіх сторін, якщо банк не поверне кошти?

Автоматичний переклад.

Мій банк каже, що це не шахрайство, якщо я здійснив платіж, навіть якщо вони використовують інші імена. Кажуть, це не шахрайство. Що я можу зробити, щоб посилити це? Або це слово? (Natwest)


Також моя найчастіше використовувана транзакція NIKOTPF*NOVAVOGUE, це те саме, що Elegro? Я думаю, що це компанія одягу..

Змінено автором
Автоматичний переклад.
Casinoninja1337

Зверніться до служби підтримки elegro


надішліть їм це


Привіт.


Цим я прошу негайно відшкодувати кошти за транзакції, здійснені в березні 2024 року. Трансакції, про які йде мова, здійснені вам за номером картки, що закінчується


Ці транзакції є незаконними, оскільки містять торговельний код, який також обходить блокування карток у зв’язку з азартними транзакціями, і я не отримав від вас жодних послуг.


Згідно з правилами схеми Mastercard, транзакція підлягає поверненню платежу. Не могли б ви перевірити дані моєї картки у своїй системі та відшкодувати всі транзакції.


Будь ласка, підтвердьте отримання цього електронного листа якнайшвидше, і я сподіваюся на швидке вирішення.


З повагою


Автоматичний переклад.

Taslink щойно відповів цим

"Привіт,

 

TAS LINK є стороннім процесором і не взаємодіє безпосередньо з продавцями. ТАС ЛІНК забезпечує лише технічну сторону обробки транзакцій. Усі ділові відносини з продавцями (включаючи AML, KYC тощо) здійснюються банками-покупцями або фінансовими компаніями-покупцями. У зв’язку з цим звертаємо вашу увагу на те, що юридичну та фінансову відповідальність за проведення операцій з карткою несуть банки-еквайри або фінансові компанії-еквайри.

 

Повернення коштів може бути ініційоване лише продавцем або еквайром (банками чи фінансовими компаніями). Надішліть цей запит продавцю або еквайеру.

 

В іншому випадку, будь ласка, зверніться до свого банку, щоб ініціювати повернення коштів за операціями, які ви вважаєте протиправними, як це передбачено правилами платіжної системи».


Будь-які пропозиції? (Це було для моєї доставки)



Автоматичний переклад.

Elegro/NIKOTPF пообіцяв надати мені оновлення до завтрашнього ранку. Wintermads повернувся та попросив огляд трансакцій, які я надав.

Я сподіваюся, що TASlink повернеться після мого другого електронного листа для Mydelivery.


У мене також є наступне, не впевнений, чи комусь пощастило отримати відшкодування за це? :

МЕДЬОЄВ

BITSENT EU AB

FOMLINE UAB

GORWIRE SP.ZOO

SMPAYPF*THE (або HIG/THE/THEPLATINIUM/HIGHROLLERWIN)



Автоматичний переклад.

На мій погляд.. Ви також усі шахраї.. Ви намагаєтеся поставити себе у безпрограшну ситуацію.. Я маю на увазі, що коли ви вносили депозит, ви знали, що відбувається, і ви знали, що ви свідомі гроші в казино через 3part.. і після того, як ти втратив гроші, ти показуєш, наскільки це неправильно..

Автоматичний переклад.

Wintermdse повідомила, що поверне кошти, схрестивши пальці 🙂

Автоматичний переклад.
Anonymized641

Привіт Gez 80,

Отже, ви погоджуєтеся, що ці казино Кюрасао є шахраями, але перемога над ними у їхній власній грі змушує людей також шукати шахраїв для повернення коштів? Може бути

Ось ще одна думка від людини, якій багато казино Кюрасао відмовили у знятті коштів; його арбітраж зрозумілий і простий. Казино використовуватиме будь-які доступні їм засоби, щоб відмовити у знятті грошей, і це означає, що вони також мають хорошу репутацію.

Змінено автором
Автоматичний переклад.
Casinoninja1337

Скільки років були ваші транзакції? Скільки часу знадобилося, щоб відповісти та повідомити, що повернуть кошти? Мої транзакції минули 11 місяців....я не знаю, які у мене перспективи,

Автоматичний переклад.
1...17 18 19...540
Перейти на сторінкуіз 540 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого