2 р. тому
Тут ви можете обговорити Yukon Gold Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Ці шахраї - всі підроблені - РУКИ ГЕТЬ !!!
These scammers - all faked - HANDS OFF !!!
Diese Betrüger - alles gefaked - FINGER WEG !!!
Yukon Gold Casino - за всіма параметрами Guru хороше казино, судячи з рейтингу грати в ньому зручно і безпечно. Хотілося б почути думку тих, хто грає в цьому казино. Я давно не грав у цьому казино, на те були причини, але мені прийшов лист. Його доставив кур'єр, із запрошенням повернутися в гру. Хотілося б знати, чи приходять такі листи іншим гравцям?
Я перестав грати в цьому казино, тому що думав, що це шахрайство. В Інтернеті багато звинувачень у шахрайстві. Але у нього хороший рейтинг. Хтось грає в цьому казино?
Yukon Gold Casino - in all aspects, Guru is a good casino, judging by the rating it is comfortable and safe to play in it. I would like to hear the opinion of those who play in this casino. I haven't played in this casino for a long time, there were reasons for that, but I received an email. It was delivered by courier, with an invitation to return to the game. I would like to know if such letters come to other players?
I stopped playing at this casino because I thought it was cheating. There are many accusations of fraud on the Internet. But he has a good rating. Does anyone play at this casino?
Yukon Gold Casino - по всем аспектам Guru это хорошее казино, судя по рейтингу играть в нём комфортно и безопасно. Хотелось бы услышать мнение тех кто играет в этом казино. Я довольно долго не играл в этом казино, на это были причины, но я получил письмо . Оно было доставлено курьерской службой, с приглашением вернуться в игру. Хочется знать приходят ли такие письма другим игрокам?
Я перестал играть в этом казино потому что мне показалось что оно жульничает. В интернете много обвинений в мошенничестве. Но рейтинг у него хороший. Есть кто играет в этом казино?
Багато негативних відгуків. У мене також є негативний досвід гри.
І це огляд онлайн.
https://profobzor.com/yukon-gold-casino-otzyvy-o-kazino-yukongoldcasino-eu/
Lots of negative reviews. I also have a negative experience with the game.
And this is an online review.
https://profobzor.com/yukon-gold-casino-otzyvy-o-kazino-yukongoldcasino-eu/
Много негативных отзывов. У меня тоже есть негативный опыт игры.
А это обзор в интернете.
https://profobzor.com/yukon-gold-casino-otzyvy-o-kazino-yukongoldcasino-eu/
У мене були проблеми з ними на початку, я виграв 2 тисячі, і вони продовжували зволікати, кажучи, що я був недостатньо хорошим, тому я вирішив, що після місяця очікування я витратив гроші. Наступного дня мій I'd був затверджений. Я пропоную всім пройти перевірку, перш ніж грати, тому що якщо ви виграєте великий, ви отримаєте таке ж ставлення. Це точно зроблено навмисно. В іншому випадку я грав з ними роками, завжди мені платили, це займало багато часу, але вони платять. З тих пір у мене не було жодних проблем. Служба обслуговування клієнтів зазвичай допомагає. Мені зараз нічого поганого сказати про них.
I had a problem with them in the beginning I won 2k and they kept stalling saying my I'd wasn't good enough so I figured after a month of waiting I spent the money. Than the next day my I'd was approved. I suggest to everyone get verified before u play because if u win big you will get the same stall treatment. It's definitely done on purpose. Otherwise I have played with them for years always got paid it does take to long but they do pay. I haven't had any issues since. The customer service is usually helpful . I have nothing bad to say about them now.
Це дуже добра порада, і я дякую, що згадали про неї тут і зараз.
This is very good advice, and I thank you for mentioning it here and now.
Відвідувач
1 хвилину тому
привіт.. я хотів би подати скаргу.. на казино yukon gold.. тому що вони не виплачують мені мої виграші.. у мене ніколи раніше не було проблем, оскільки, здається, це нове.. я обміняв бали лояльності, які становили 114.. так і виграв.. спробував перевести готівку на 300.. і тоді виникла ця проблема.. я поговорив з їхнім чатом, і вони сказали.. (1-й чат) сказали, що мені потрібно розіграти до 3000 доларів, ніж я можу зняти.. я сказав добре... це і грав з рештою, що привело мене до цієї суми..830,55, а бонусний баланс знизився до 84 доларів?? я дуже розгублений.. будь ласка, допоможіть.. я отримую свій виграш.. thx
Під редакцією автора
1 хвилину тому
Visitor
1 minute ago
hi there.. i would like to file a complaint.. against yukon gold casino.. as they wont pay me my winnings.. i never had a problem before as it seems this is new.. i redeemed loyalty points which was 114.. so was winning.. tried to cash out at 300.. and than this issue came up.. i talked with their chat and they said.. (1st chat) said i had to play up to 3000 dollars than i can withdraw.. i said well ... it and played with the rest which brought me up to this amount..830.55 and the bonus balance went down to 84 dollars?? i am very confused.. plse help.. me get my winnings..thx
Edited by author
1 minute ago
Привіт, я бачу, що скаргу відкрито. Що стосується вашої проблеми, чи може бути максимальний виграш від балів лояльності, і тому ваш виграш знизився до певної суми? Чи потрібно було вам перевірятися в казино?
Дайте мені підказки, будь ласка.
Hi, I see the complaint has been opened. Regarding your problem, could it be that there was a maximum win from loyalty points and therefore your winnings dropped to a certain amount? Was it necessary for you to verify with the casino?
Give me leads please.
Дивлячись на останній знімок екрана, я не знаю, у чому проблема для вас. Згідно з тим, що в ньому сказано, вам все одно потрібно зробити певні ставки, я вважаю, щоб розблокувати виведення коштів, оскільки це все ще є частиною бонусу. Чи пробували ви запитати в чаті чи службі підтримки, скільки ще вам потрібно зробити? Ви досягли 3000, про які вони згадували? Можливо, це проблема, якщо ви не перевернули ту суму, яку мали.
Looking at the last screenshot, I don't know what seems to be the problem for you. According to what it says, you still have to do some wagering I suppose to have the cashout unlocked because it is still part of the bonus. Have you tried asking the chat or support how much more you need to wager? Did you hit the 3000 they mentioned? Maybe that's the problem if you haven't rolled over the amount you were supposed to.
Я вірю, що Домініка відповість вам якомога швидше; взагалі не переживай. Вам просто потрібно пам’ятати про час для вашої скарги , оскільки, ви знаєте, неможливо розглядати всі скарги щодня. Нам надто багато їх, щоб вирішити, і ми повинні ретельно дослідити кожну з них.
I believe that Dominika will reply to you as soon as possible; do not worry at all. You just need to mind the timer on your complaint, as it is not possible to deal with all the complaints every day, you know. We have too many of them to resolve, and we need to investigate every and each of them thoroughly.
Привіт.. я нічого не чув.. від гуру казино.. оскільки його час закінчився, і моя скарга була відкрита більше місяця.. Ви можете розглянути це і повідомити мені, що відбувається з моїм файлом.
hi.. havnt heard anything back.. from casino guru.. as his time is up on the clock,, and my complaint has been opened over a month.. can u look into this and let me know wats going on with my file.
Ніяких турбот взагалі. Я негайно повідомлю колезі про ваше повідомлення.
На жаль, іноді це може статися через дуже велику кількість скарг, з якими нам доводиться мати справу.
Дякуємо за ваше терпіння.
No worries at all. I will inform my colleague about your message right away.
Unfortunately, this may happen sometimes due to the really high amount of complaints we have to deal with.
Thank you for your patience.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.