ГоловнаФорумКазиноYukon Gold Casino - загальне обговорення

Yukon Gold Casino - загальне обговорення

 від JosefZebinger
|
5 667 переглядів 17 відповідей |
|
Тут ви можете обговорити Yukon Gold Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Ці шахраї - всі підроблені - РУКИ ГЕТЬ !!!

Автоматичний переклад.

Yukon Gold Casino - по всем аспектам Guru это хорошее казино, судя по рейтингу играть в нём комфортно и безопасно. Хотелось бы услышать мнение тех кто играет в этом казино. Я довольно долго не играл в этом казино, на это были причины, но я получил письмо . Оно было доставлено курьерской службой, с приглашением вернуться в игру. Хочется знать приходят ли такие письма другим игрокам?

file file

Я перестал играть в этом казино потому что мне показалось что оно жульничает. В интернете много обвинений в мошенничестве. Но рейтинг у него хороший. Есть кто играет в этом казино?

Ці шахраї - всі підроблені - РУКИ ГЕТЬ !!!

Автоматичний переклад.

Привіт,

Ви можете надати більше деталей, будь ласка? Що здається підробленим?

Автоматичний переклад.
Radka

Много негативных отзывов. У меня тоже есть негативный опыт игры.

А это обзор в интернете.

https://profobzor.com/yukon-gold-casino-otzyvy-o-kazino-yukongoldcasino-eu/

leksandr

Підозра ФЕЙК - ШАХРАЙСТВО

Автоматичний переклад.
leksandr

Спасибі

Автоматичний переклад.
leksandr

У мене були проблеми з ними на початку, я виграв 2 тисячі, і вони продовжували зволікати, кажучи, що я був недостатньо хорошим, тому я вирішив, що після місяця очікування я витратив гроші. Наступного дня мій I'd був затверджений. Я пропоную всім пройти перевірку, перш ніж грати, тому що якщо ви виграєте великий, ви отримаєте таке ж ставлення. Це точно зроблено навмисно. В іншому випадку я грав з ними роками, завжди мені платили, це займало багато часу, але вони платять. З тих пір у мене не було жодних проблем. Служба обслуговування клієнтів зазвичай допомагає. Мені зараз нічого поганого сказати про них.

Автоматичний переклад.
mrgreenrockssoc

Це дуже добра порада, і я дякую, що згадали про неї тут і зараз.



Автоматичний переклад.





cecilia63

Відвідувач

1 хвилину тому

привіт.. я хотів би подати скаргу.. на казино yukon gold.. тому що вони не виплачують мені мої виграші.. у мене ніколи раніше не було проблем, оскільки, здається, це нове.. я обміняв бали лояльності, які становили 114.. так і виграв.. спробував перевести готівку на 300.. і тоді виникла ця проблема.. я поговорив з їхнім чатом, і вони сказали.. (1-й чат) сказали, що мені потрібно розіграти до 3000 доларів, ніж я можу зняти.. я сказав добре... це і грав з рештою, що привело мене до цієї суми..830,55, а бонусний баланс знизився до 84 доларів?? я дуже розгублений.. будь ласка, допоможіть.. я отримую свій виграш.. thx

Під редакцією автора

1 хвилину тому

Автоматичний переклад.
cecilia63

Привіт, я бачу, що скаргу відкрито. Що стосується вашої проблеми, чи може бути максимальний виграш від балів лояльності, і тому ваш виграш знизився до певної суми? Чи потрібно було вам перевірятися в казино?

Дайте мені підказки, будь ласка.

Автоматичний переклад.
cecilia63 видалив(-ла) публікацію

Дивлячись на останній знімок екрана, я не знаю, у чому проблема для вас. Згідно з тим, що в ньому сказано, вам все одно потрібно зробити певні ставки, я вважаю, щоб розблокувати виведення коштів, оскільки це все ще є частиною бонусу. Чи пробували ви запитати в чаті чи службі підтримки, скільки ще вам потрібно зробити? Ви досягли 3000, про які вони згадували? Можливо, це проблема, якщо ви не перевернули ту суму, яку мали.

Автоматичний переклад.

привіт .. Даніка також вивчає це.. як я написав їй вчора? тому я не впевнений, хто це чекає?


Автоматичний переклад.

домініка вибач

Автоматичний переклад.
cecilia63

Я вірю, що Домініка відповість вам якомога швидше; взагалі не переживай. Вам просто потрібно пам’ятати про час для вашої скарги , оскільки, ви знаєте, неможливо розглядати всі скарги щодня. Нам надто багато їх, щоб вирішити, і ми повинні ретельно дослідити кожну з них.

Автоматичний переклад.

Привіт.. я нічого не чув.. від гуру казино.. оскільки його час закінчився, і моя скарга була відкрита більше місяця.. Ви можете розглянути це і повідомити мені, що відбувається з моїм файлом.

Автоматичний переклад.
cecilia63

Ніяких турбот взагалі. Я негайно повідомлю колезі про ваше повідомлення.

На жаль, іноді це може статися через дуже велику кількість скарг, з якими нам доводиться мати справу.

Дякуємо за ваше терпіння.

Автоматичний переклад.

добре, дякую

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого