ФорумКазиноYakuzabet Casino - загальне обговорення

Yakuzabet Casino - загальне обговорення

2 тиж. тому від chiller19
|
537 переглядів 14 відповідей |
|
Додати публікацію
2 тиж. тому
Тут ви можете обговорити Yakuzabet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 тиж. тому

привіт, я виграв там 700 євро, а потім вони скасували його та дезактивували мій обліковий запис, вони жорстокі шахраї, ви повинні попередити людей тут

Автоматичний переклад.
chiller19
2 тиж. тому

привіт!

Я збирався попросити вас надати більше деталей щодо цього сповіщення про шахрайство, але я помітив скаргу, тому, можливо, іншим буде корисно, якщо я згадаю описану там ситуацію:

«вніс 30 євро як новий гравець і виграв 700 євро, але казино деактивувало його обліковий запис, посилаючись на дублікат облікового запису як причину, яку він заперечує. Він вважає, що його обманюють».

Отже, я переконаний, що вам не відомі інші облікові записи, які можна порівняти з вашими. У таких ситуаціях представлення та оцінка доказів зв’язку між іншим обліковим записом або обліковими записами є найважливішим кроком перед визначенням того, чи дала ця дія гравцеві перевагу. Незважаючи на те, що це може здатися трохи дивним для тих, хто ніколи не відкривав більше ніж один рахунок у казино, я просто кажу це, щоб дати вам уявлення про те, що, ймовірно, станеться. Однак існує ймовірність, що інші облікові записи, які спочатку здаються не мають нічого спільного, збігаються. Тим не менш, казино має надати переконливі докази в обох випадках.

Однак на даний момент нам потрібно зібрати від вас якомога більше, тому, будь ласка, перегляньте вашу скаргу та дайте відповідь 👈 Домініці.

Однак я також хотів би дізнатися більше про вашу проблему, тому, будь ласка, поділіться поясненнями, які вам надали казино, коли ваш рахунок було закрито, а ваші виграші скасовано. Мабуть, це був жахливий досвід.


Змінено автором 1 тиждень тому
Автоматичний переклад.
Radka
2 тиж. тому

Дякуємо, що звернули на це нашу увагу та дали нам можливість пояснити нашу позицію. Ми дуже серйозно ставимося до нашої репутації та прагнемо забезпечити всім нашим гравцям веселу, справедливу та прозору гру.


Щодо скарги, ми запевняємо вас, що ми зібрали достатньо даних і маємо вагомі докази, коли ми звертаємося до гравців щодо дублікатів облікових записів. Ми не легковажимо до таких дій. Ми розуміємо, наскільки розчаровує ця ситуація, і хотіли б ретельно дослідити це питання.


Будь ласка, надайте нам докладнішу інформацію про вашу проблему, зокрема свою електронну адресу. Ця інформація є важливою для нас, щоб ефективно вирішити ваші проблеми.


Як казино без ставок, наші депозитні бонуси розроблені, щоб запропонувати найкращу цінність нашим гравцям. Ми часто виплачуємо виграші негайно, рідко займаючи більше години, що, на нашу думку, є винятком для стартапу. Наше прагнення бути професійним гравцем непохитне, і ми сподіваємося, що цю відданість визнають і оцінять.


Ще раз дякуємо, що надали нам можливість публічно висловитися про це. Ми щиро дбаємо про наших гравців і прагнемо діяти правильно, особливо якщо ми винні, так само, як ми приватно розглянули першу скаргу тут.


З повагою,


Тай

Yakuza.bet

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Я не створював у вас другий обліковий запис, це було б новим для мене. Я хотів би підтвердити, коли я зареєструвався. електронною поштою

Автоматичний переклад.
chiller19
2 тиж. тому

Будь ласка, надайте свою електронну адресу, зареєстровану на casino.guru. З міркувань конфіденційності ми не можемо ділитися особистою інформацією на публічних форумах. Щойно ми його отримаємо, я особисто розслідую причину та повідомлю casino.guru про свої висновки. Дякуємо за розуміння.

Автоматичний переклад.
Yakuzabet Casino
1 тиждень тому

вітаю! Дякуємо за участь у форумі.

Дозвольте мені прояснити лише один момент, будь ласка.

Незважаючи на те, що тут ви можете допомогти гравцям, які мають проблеми, конкретні проблеми та докази розглядаються виключно через скарги гравців. Наприклад:

https://casino.guru/yakuzabet-casino-player-s-account-is-closed-due-to 👈

Дозволити Групі скаржників діяти відповідно до їхньої процедури вирішення суперечок.

Сподіваємось, цей посібник дасть вам кілька корисних порад:

https://casino.guru/how-we-resolve-casino-complaints

У цей момент команда збереться і оцінить ситуацію з гравцем. Коли настане час, представника казино попросять висловити точку зору казино.

Тому я вважаю, що для гравця буде навіть доцільніше поки що продовжувати подавати скаргу.

Чи погодитеся ви зі мною в цьому?


Змінено автором 1 тиждень тому
Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Дякуємо, що звернули на це нашу увагу та дали нам можливість пояснити нашу позицію. Ми дуже серйозно ставимося до нашої репутації та прагнемо забезпечити всім нашим гравцям веселу, справедливу та прозору гру.


Щодо скарги, ми запевняємо вас, що ми зібрали достатньо даних і маємо вагомі докази, коли ми звертаємося до гравців щодо дублікатів облікових записів. Ми не легковажимо до таких дій. Ми розуміємо, наскільки розчаровує ця ситуація, і хотіли б ретельно дослідити це питання.


Будь ласка, надайте нам докладнішу інформацію про вашу проблему, зокрема свою електронну адресу. Ця інформація є важливою для нас, щоб ефективно вирішити ваші проблеми.


Як казино без ставок, наші депозитні бонуси розроблені, щоб запропонувати найкращу цінність нашим гравцям. Ми часто виплачуємо виграші негайно, рідко займаючи більше години, що, на нашу думку, є винятком для стартапу. Наше прагнення бути професійним гравцем непохитне, і ми сподіваємося, що цю відданість визнають і оцінять.


Ще раз дякуємо, що надали нам можливість публічно висловитися про це. Ми щиро дбаємо про наших гравців і прагнемо діяти правильно, особливо якщо ми винні, так само, як ми приватно розглянули першу скаргу тут.


З повагою,


Тай

Yakuza.bet

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Привіт.

Ви застали мене зненацька!

Мені невідомі жодні підказки, які були вам надані щодо цього питання. Мене, чесно кажучи, здивувало, що представник казино бере активну участь у цій темі форуму.

Проте, як адміністратор форуму, я особисто не потребую жодних пояснень, тому не соромтеся допомогти гравцям. З тієї ж причини, доки я не гравець, з мого боку не можна описувати жодних проблем.

Я, як адміністратор, доглядаю за гравцями у складних обставинах, як ця, здається. Проте ваша присутність дуже вдячна; допомогти гравцям там, де ми не можемо цього зробити. 🙂

Автоматичний переклад.
Yakuzabet Casino
1 тиждень тому

це електронний лист

Автоматичний переклад.
Radka
1 тиждень тому

О так. Я згоден на 100% і буду слідувати вашим вказівкам у процесі. дякую!

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я щойно виграв тут досить великий розмір і вже двічі перерахував меншу суму. Давайте подивимося, скільки часу їм знадобиться, щоб вивести 20k+ TRX. Хтось робив тут великі гроші?

Автоматичний переклад.
Nick_Charles
1 тиждень тому

Привіт, наразі я не бачив, щоб хтось намагався зняти таку велику суму в цьому казино.

Однак мені цікаво, скільки часу це займе і чи вдасться вам усе зняти.

Скільки часу знадобилося, коли ви знімали менші кошти? Ви також знімали за допомогою криптовалюти?

Автоматичний переклад.
Jaro
2 дн. тому

Вибачте за пізню відповідь, тому що ми витратили частину виграшів 🙂


Треба сказати, що тут це рідкісна перлина. Повністю професійно. Без дурниць з їхнім KYC. Спочатку вони навіть не KYC мене, а зробили це лише тому, що мої виграші збільшувалися, я думаю. Я надіслав свої документи, очікуючи принаймні дня, перш ніж вони перевірять мій обліковий запис. Натомість мій обліковий запис було підтверджено протягом години, а платежі надійшли протягом 15 хвилин після запиту.


До цього дня я все ще здивований зусиллями, які продемонструвало це відносно нове казино, і не знаю, чому їхні рейтинги тут такі низькі. Я справді вірю, що вони заслуговують на більше уваги не лише через швидкість і плавність виведення коштів, які я відчув. Їхні рекламні пропозиції неймовірно щедрі, і ставки не потрібні. Я маю на увазі.. що ще ми шукаємо?


Я додаю знімок екрана сторінки транзакцій мого облікового запису для вашої довідки та сподіваюся, що це казино отримає належну увагу. Досвід для мене 10/10.

file

Автоматичний переклад.
Nick_Charles
2 дн. тому

Я дуже радий за такий описовий досвід і навіть більше, коли ви зробили так добре. Це, безумовно, одне з менших казино, які є відносно новими, але такими уважними. Коли виведення хороше, KYC добре, а також є хороші бонуси, це, ймовірно, те, що гравці можуть шукати, тому з часом індекс безпеки можна буде збільшити, оскільки казино нове, ми дамо йому трохи час.

Але дякую, що поділилися всім цим з нами та гравцями, це безумовно важливо, і це може підбадьорити деяких із них, якщо вони захочуть грати тут.

Нехай і надалі тобі все добре. 🙂

Автоматичний переклад.
Nick_Charles
2 дн. тому

Дякую за такий чесний і чудовий відгук! Ми дуже раді, що ваш досвід роботи з нами був таким позитивним, і ми дуже цінуємо час, який ви знайшли, щоб поділитися ним тут. Ми раді почути, що вам сподобався наш швидкий процес перевірки та безпроблемні виведення коштів — наша мета — зробити все гладко та приємно для наших гравців на кожному кроці. І, звісно, ​​вітаємо з виграшем! 😊

Особливо приємно знати, що наші акції без ставок справили враження, оскільки ми завжди прагнемо надавати нашим гравцям найкращі акції. Ваші відгуки важливі для нас, і ми сподіваємося, що більше гравців відчуватимуть те саме, що й ви. Дякуємо, що додали знімок екрана та допомогли нам розповісти про це — ваша підтримка справді допомагає.

Ще раз дякуємо вам за те, що ви є частиною спільноти Yakuza.bet, і ми з нетерпінням чекаємо надати вам ще більше досвіду 10/10 у майбутньому!


З повагою,


Тай

Yakuza.bet

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого