ГоловнаФорумКазиноYakuzabet Casino - загальне обговорення

Yakuzabet Casino - загальне обговорення (Сторінка 7)

 від chiller19
|
13 083 переглядів 165 відповідей |
|
1...6 7 89
y96715133

Шановний Y96715133!


Ми успішно завершили перевірку та схвалення всіх ваших вилучень. Будь ласка, підтвердьте отримання, дякую.

Ми цінуємо ваш відгук і постійно працюємо над покращенням наших процесів. Якщо у вас виникли додаткові запитання чи сумніви, зв’яжіться безпосередньо з нашою командою підтримки.

Дякуємо за ваше терпіння та розуміння.


З повагою,

Команда Yakuza.bet

Автоматичний переклад.
Yakuzabet Casino

Підтверджено для згаданих, але знову ж таки, у мене є чимало незавершених грошових виплат від останніх великих виграшів на загальну суму 31 151,66 TRX. Деякі розглядаються вже більше 3 днів. Якщо можливо, будь ласка, обробіть наступне якнайшвидше:


01 лютого 2025, 18:35 Очікується 3000 TRX

01 лютого 2025, 18:34 Очікується 6000 TRX

01 лютого 2025, 18:34 Очікується 6000 TRX

01 лютого 2025, 18:34 Очікується 6000 TRX

31 січня 2025, 22:50 Очікується 4500 TRX

30 січня 2025 р., 13:35 Очікується 5651,66 TRX


До речі, ось відео про перемогу. Сподіваюся, ви знайдете його корисним для просування свого бренду та швидкості його виплат.



Змінено автором
Автоматичний переклад.

Привіт Yakuza.bet,


Знову мій щоденний рейкбек відсутній протягом 3 днів. Також зауважте, що я не спілкуюся з вашим CS. Однак вони продовжують мене бігати, ніби це просто затримка в системі, і, будь ласка, наберіться терпіння, ви незабаром отримаєте це. Це не те, що нам потрібно. Це така ж шаблонна відповідь на все, з чим ви, хлопці, не можете впоратися, і намагаєтеся дозволити нам просто тинятися, думаючи, що це зникне автоматично, але це не так.


Ми з вами знаємо, що це не буде вирішено, доки хтось не додасть його вручну, як минулого разу. Отже, хто головний? Де ваше керівництво, коли це потрібно? Нам потрібні реальні відповіді та рішення наших проблем, а не безглузді виправдання та біганина, які вам все одно доведеться вирішити.


Будь ласка, допоможіть і перестаньте так поводитися зі своїми постійними вкладниками.

Автоматичний переклад.
holoik83

Привіт holoik83 ,

Я часто читаю дискусії про казино тут, і я не бачу, щоб ви щось писали про інші казино, чи добре це, чи погано. Здається, ви інвестували лише в це казино (лол). Мені приємно, що ти так постійно розповідаєш про Yakuza.bet. Мені просто цікаво, чому ви інвестуєте лише в одне казино. І якщо у вас часто виникають проблеми з ними, чому ви все ще вносите гроші та граєте. Я думаю, замість того, щоб продовжувати висловлювати свої проблеми, чому б не зареєструватися та піти в інші казино? я правий? Ха-ха-ха-ха-ха


PS: Ти все ще можеш це робити, ти як дитина, яка шукає уваги (сміється та катається на моєму синьому дивані ахахахахахахахахахахах)


PS: вони все ще добре ставляться до мене, просто поговоріть з їхньою командою спеціалістів раніше, і моя проблема була вирішена миттєво, так швидко, можливо, я добрий, а ви nvm ахахахахахахахах. Ой, хлопче, я міг би заздрити, тому що моя проблема з ними була легко вирішена. О, як я можу уявити твоє обличчя прямо зараз ахахахахахахахахах


Автоматичний переклад.
miaaim

Ви можете сміятися скільки завгодно, але зачекайте, доки ви досягнете серії і почнете стабільно вигравати. Тоді давайте подивимося, наскільки гладко пройде процес внесення та зняття коштів. Так, я згоден, їхнє обслуговування клієнтів є ввічливим, але коли проблеми загострюються та потребують уваги керівництва, тут усе розпадається. Мої скарги стосуються не представників клієнтів; вони просто роблять свою роботу. Мене розчаровує керівництво, яке не активізується, коли це має значення.

Усі проблеми, які я порушив, є реальними, заснованими на фактах, і те, що казино постійно змушене вирішувати їх публічно, лише доводить, що зі мною погано поводилися з самого початку. І, до речі, давайте подивимося, як легко ви повернете свій рейк, доданий вручну їхньою службою обслуговування клієнтів, без необхідності проходити через управління, яке може тривати вічність. Як це не законне занепокоєння?

Що стосується вашого коментаря про те, що я по-дитячому, то справді, що по-дитячому очікувати того, що я по праву винен? Якщо щось, що я сказав, є неправильним, не соромтеся викликати мене, але все, що я тут сказав, базується на реальному досвіді.

Якщо ви не бачите різниці і намагаєтеся жартувати, це смішніше, ніж будь-що інше. Ви хоч читали мої скарги тут? Ви бачите, що я втрачаю когось із них? Гарна спроба спробувати применшити чужі проблеми, поки вони ще не вирішені. Ще більш смішним є те, що казино постійно змушене публічно виправляти свої помилки, тоді як вони повинні в першу чергу запобігти виникненню цих проблем зі своїми платними клієнтами.

І ні, я не просто «вклався» в це казино — я деякий час намагався все налагодити. Якщо вас влаштовує ваш досвід, це чудово, але ви не маєте права говорити мені, що я повинен або не повинен робити зі своїм часом або грошима. Все, що я знаю, це те, що я виграю тут овертайм.

Автоматичний переклад.

Окрім 6 незавершених виплат, я також зрозумів, прочитавши тут проблему з рейкербеком, що я ще не отримав свій рейкбек за останні 2 дні. Я звернувся до служби підтримки клієнтів по допомогу, але, як і інші учасники цієї теми, проблема не була вирішена відразу. Протягом останніх кількох днів я зробив досить значну суму — я б оцінив понад 50 000 доларів США (близько 300-400 доларів США рейкбеку, виходячи з мого VIP-рівня). Незважаючи на це, вони не змогли допомогти мені з моїми незавершеними зняттями або надати ясність щодо питання рейкбеку.

Що ще більш дивно, вони не змогли дати мені загальну суму, яку я поставив з моменту останнього рейкбеку, а також не змогли надати мою історію ігор, коли я запитав.

@Yakuza.bet, чому гравці не можуть отримати доступ до своєї історії ігор за запитом?

Автоматичний переклад.
holoik83

У вашому першому абзаці так, я виграв величезну суму грошей. Насправді це 50 тисяч, так, була проблема, однак, оскільки я виконував те, що вони просили мене зробити, я зміг отримати свій виграш, навіть якщо їм знадобився час для перегляду.

А також так, скажімо, у вас є "законна проблема", але чи запитували ви себе? Це казино не дає вам найкращого, що ви хочете відчути, чому я повинен продовжувати грати на цьому сайті?

Так, це так по-дитячому, чому хто при здоровому глузді продовжує грати на сайті, коли він не має або казино не надає вам послуг, які ви хочете відчути? Тільки люди з біполярним розладом або люди з психічними проблемами зроблять це. OOpppsss я не реалізую на тобі це те, як ти сприймаєш те, що я кажу, дитинко.


Так, я читав ваші скарги, і ви схожі на дитину, яка каже своїм батькам, що інша дитина робить з ним щось погане.


І так, ви інвестували в це казино, тому що якщо не з першого чи другого разу, коли у вас виникне проблема з ними, ви зупинитесь. Але ти не зупинилася, дитинко! Ви продовжуєте вносити депозит і грати. На це підуть тільки божевільні! ОоооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооООО Заспокойся, крихітко, ахахахахахах


І "Моє розчарування в керівництві" Чому? ахахахахахахах


Ви LOL

Автоматичний переклад.
miaaim

боже! Ви насправді шилінг казино? 50 тисяч чого? Лол тобі! 50 тисяч ієн? лол

Хлопчику... Це не було б жодних 50 тисяч цінностей, настільки значних, щоб вважатися "величезними", інакше ви брешете. Дякуємо за надану розвагу. Якщо ви виграли 50 тисяч доларів США або навіть новозеландських доларів у цьому казино, це означало б, що ваше ім’я є в їхній таблиці лідерів, оскільки найбільший виграш тут – лише 16520 TRX (3744 доларів США). Якщо ви говорите про долари США, це означає, що вам потрібно побити рекорд більше 10 разів, щоб виграти 50 тисяч. Ми знаємо, що 1-й – не ти, тому що хлопець, який виграв, щойно випустив відео вище. 3-й і 4-й виграв я. Я не знаю, про які 50 тисяч ти говориш. Ви звучите так, ніби саме казино шиллє, оскільки вони єдині, хто наважується висунути таку заяву, оскільки вони знають, що не викличуть себе.


Зображення таблиці лідерів додається


Дякую за розвагу, проведену тут, жартуючи. Але тримайте свої шилінги подалі, тому що у нас є серйозна справа, для якої ця тема для обговорення. Привіт, yakuza.bet... Будь ласка, вирішіть мою проблему зараз і спершу сплатіть тут іншим гравцям? дякую! file



Змінено автором
Автоматичний переклад.

file

О, привіт Yakuza.bet... щоб заробити шилінг для себе, опублікувавши 1 випадковий огляд із 4 публікаціями на цьому форумі, і всі вони відповідають на проблеми, пов’язані з тим, що я захищаю ваше казино? Гарна спроба. Багато говорить про вашу чесність.


Так, я створив цей обліковий запис, щоб обговорити це казино, але це нормально для багатьох, хто грає лише в одному казино. Однак ніхто не створює обліковий запис лише для того, щоб посперечатися з гравцем, який має проблеми з іншим казино, окрім самого казино.


@casino.guru

Я сильно підозрюю шилінг у цьому випадку. Дуже малоймовірно, щоб гравець публічно вимагав виграшу такої великої суми в потоці, який веде казино, оскільки він знав би, що казино просто заперечить це. Заявлений ВЕЛИЧЕЗНИЙ виграш не міг статися з таблицею лідерів найбільшого переможця. Цей обліковий запис опублікував єдиний огляд, і всі чотири публікації, здається, зосереджені на нападі на гравця, який уже кілька разів довів, що казино помиляється. Хто ще зробив би таке?

Змінено автором
Автоматичний переклад.
holoik83

Шановний holoik83,

Я вже переглянув інформацію про обліковий запис, тож розумію ваші підозри. Немає прямого посилання на казино; Вибачте, підозріло недостатньо. Я можу сказати, що багато гравців читають вас через ваше тривале та відверте спілкування в цій темі. Тому, на мій погляд, ми можемо думати, що хочемо, але така діяльність не є чимось незвичайним. Ваш пошук тут був надто довгим, щоб залишитися непоміченим.

Я маю на увазі, що ви так довго просували казино, але інші можуть мати зовсім інший досвід. Для мене це все.

На мій погляд, тобі слід передумати поводитися так, ніби ти єдиний розумний. Я думав, яка тепер твоя мета тут. Чого ще ви очікуєте досягти? Чесно кажучи, я не маю на це відповіді, і ні, я не збираюся брати участь у цьому.


Автоматичний переклад.

Звичайно, я просто почекаю свого рейкбеку

Автоматичний переклад.
holoik83

Тепер ви підозрюєте щось вау.


«1 випадковий огляд» — як можна сказати, що він випадковий, якщо я зареєстрований у цьому казино й продовжую з ним грати?


«Однак ніхто не створює обліковий запис лише для того, щоб посперечатися з гравцем, який має проблеми з казино, окрім самого казино.» - як ви можете це говорити, здається, ви найбільше підозрілі, чи не так?


І якщо я виграв і отримав свій виграш з меншими труднощами, вас це турбує? Або просто заздриш?

Змінено автором
Автоматичний переклад.
miaaim

Не могли б ви детальніше розповісти про свою перемогу в 50 тисяч? Чесно кажучи, це дуже підозріло, оскільки ми всі знаємо, що є таблиці лідерів з найбільшими виграшами, і з сумами виграшів, відображеними вчора, жодна з них не призведе до виграшу в 50 тисяч. Ви не згодні?


Слухай, якби ти швидко виграв і отримав гроші, я був би дуже радий за тебе. Те, що трапляється з вами, не означає, що трапляється з усіма. Проблеми з поверненням грошей і оплатою пов’язані не тільки зі мною. Будемо тільки сподіватися, що це не стане нормою

Автоматичний переклад.

Отримав оновлення від казино щодо мого незавершеного списку вилучень, і я вважаю, що це може стосуватися будь-кого з вас, який зіткнувся з такою ж проблемою.

Гадаю, нам доведеться почекати ще кілька днів....


Відвідувач

18:05

Привіт, хотів би повідомити про мої незавершені зняття коштів.

Відвідувач

18:06

Також оновлення про відсутність рейка за останні пару днів, де я ставив найбільше

Служба підтримки клієнтів avatar (Yakuza)

18:07

Привіт! Ми щиро перепрошуємо, якщо це так довго триває, але на даний момент ми проводимо технічне обслуговування системи, і ваш обліковий запис все ще перевіряється.

Відвідувач

18:09

Система не обслуговується. Усе працює, і я не бачу сповіщень про будь-яке обслуговування. Насправді я все ще можу грати в усі ігри зі свого облікового запису

Служба підтримки клієнтів avatar (Yakuza)

18:10

Це не з вашого боку, це наша система. Наш бекенд.

Відвідувач

18:10

У будь-якому випадку, скільки часу триватиме ваше очікуване обслуговування? Ви повинні мати часові рамки, чи не так?

Відвідувач

18:10

О добре, я бачу

Відвідувач

18:11

Будь-які пропозиції щодо того, коли мені слід перевірити знову?

Відвідувач

18:11

Є досить багато вилучень, найдовший із яких очікує на розгляд уже більше 5 робочих днів

Відвідувач

18:12

5 днів вибачте не робочі дні

Служба підтримки клієнтів avatar (Yakuza)

18:12

Можливо через день. Ми постійно вимагаємо оновлення, але зараз воно все ще підтримується.

Відвідувач

18:12

Таким чином, депозити все одно будуть проходити з усім функціонуванням gamea.

Відвідувач

18:13

Ми просто граємо як завжди з нашого боку? Або нас просять не грати зараз?

Служба підтримки клієнтів avatar (Yakuza)

18:14

Так, ви можете робити депозит і грати, коли забажаєте, але майте на увазі, що поточна ситуація призведе до затримки всіх вилучень

Відвідувач

18:15

І попередній теж відкликається😁

Відвідувач

18:15

Добре, якщо будь-яке питання, яке я порушив раніше, я повинен перевірити принаймні через день або два?

Служба підтримки клієнтів avatar (Yakuza)

18:16

Так, будь ласка.

Служба підтримки клієнтів avatar (Yakuza)

18:16

Ми сподіваємося, що до того часу наша система вже буде налагоджена.

Відвідувач

18:16

Крім того, якщо я вношу депозит і виводжу готівку, час, необхідний для перевірки моєї гри та інше у 3 робочі дні, все ще починається з моменту, коли я знімаю гроші?

Служба підтримки клієнтів avatar (Yakuza)

18:17

Це правильно.

Автоматичний переклад.
y96715133

Я бачу, що у вас є оновлення, яке, звичайно, вітається, і мені цікаво, коли завершиться технічне обслуговування. Сподіваюся, це не займе багато часу, але, за словами казино, цього бути не повинно.

Крім того, якщо я бачу правильно, підтвердження облікового запису також може надійти в нього, чи не так? Або ти вже це проходиш?

Автоматичний переклад.
Jaro

Так, сподіваюся, їх технічне обслуговування скоро буде виконано.


Під перевіркою я мав на увазі перевірку гри. Мій обліковий запис підтверджено, і раніше його багато разів знімали. Однак після мого першого зняття всі вони повинні бути перевірені з періодом очікування 3 робочих дні. Це те, що я уточнював у їхніх cs. Тож для тих, які очікували до того, як я запитав (2 години тому), знадобиться більше 3 робочих днів. Однак це не вплине на нові запити на зняття коштів, для яких доведеться лише чекати стандартного 3-денного періоду перевірки.


Я вважаю, що проблема з рейкбеком займе більше часу, оскільки вона не пов’язана з виведенням коштів і, здається, вони все ще з’ясовують причину цього.


Також варто зазначити, що технічне обслуговування розпочалося не сьогодні. Вони сказали мені те саме, коли я перевіряв вчора в той же час. Різниця сьогодні полягає в тому, що вони можуть надати точніші часові рамки, коли це обслуговування, як очікується, буде завершено, "можливо, через день", сказали в казино.

Змінено автором
Автоматичний переклад.
Jaro

Все ще сподіваюся, але менш оптимістично, ніж учора, щодо отримання зарплати вчасно або взагалі.


Щойно звернувся до їхньої служби обслуговування клієнтів qskibg, щоб отримати оновлення, і я чекав їх понад 10 хвилин без привітань від когось.


Тепер, думаючи про це, більшість казино вже надіслали б сповіщення, якби у них було якесь технічне обслуговування, яке б вплинуло на гравців протягом 3 днів. Я не отримав загальних сповіщень, оголошень на сайті чи відповіді, яку вони спочатку обіцяли надіслати минулого тижня щодо моїх запитів.


Наразі минули обіцяні 3 робочі дні без будь-яких спроб з боку казино прояснити ситуацію. Я починаю думати, чи я єдиний, кому говорять про це технічне обслуговування, тому що ви не можете сказати, що з сайтом взагалі є якісь проблеми. Чи може хтось інший із незавершеними виведеннями коштів між наступними датами підтвердити?


01 лютого 2025, 18:35 Очікується 3000 TRX
01 лютого 2025, 18:34 Очікується 6000 TRX
01 лютого 2025, 18:34 Очікується 6000 TRX
01 лютого 2025, 18:34 Очікується 6000 TRX
31 січня 2025, 22:50 Очікується 4500 TRX
30 січня 2025, 13:35 Очікується 5651,66 TRX
Автоматичний переклад.
y96715133

Я розумію ваше занепокоєння, але я не думаю, що все ще так погано. Найгірше, якщо казино дає часові рамки, але їх не дотримується. Якщо я правильно бачив, вони сказали, що спробують встигнути до цього часу, але, на мій погляд, це означає, що цього не повинно статися.

У будь-якому випадку, поки вони спілкуються з вами, сподіваюся, ці труднощі будуть вирішені, а технічні проблеми з їхнього боку також будуть вирішені якомога швидше.

Якщо це станеться, я з радістю повідомлю вам, і якщо нічого не зміниться, ми спробуємо вам допомогти.

Автоматичний переклад.
Jaro

Зараз я маю інформацію про цю ситуацію. Однак розмова була дуже довгою, і казино більшу частину часу уникало мого запитання. Нижче я надам Cliffs із цим посиланням на копію стенограми всієї розмови, щоб ви могли оцінити, чи має це якийсь сенс.,

https://docs.google.com/document/d/1aCFBBF21eO0FbervWugtnRYOBwKYoljee0eD2HXSOQQ/edit?usp=sharing


Скелі:

  • День 4 «Технічного обслуговування» Yakuza.bet
  • Попросив надати оновлену інформацію щодо статусу незавершеного виведення коштів, а також відсутності компенсації рейкбеку після того, як я не зміг зв’язатися з ними вчора.
  • Визнає, що казино не може здійснювати платежі під час технічного обслуговування
  • Не можу назвати конкретні терміни завершення технічного обслуговування
  • Підтверджено, що інформація, надана 2 дні тому, про те, що затримки у виведенні стосуються лише тих, хто очікує на зняття до обслуговування, більше не дійсна, і це також станеться з новими вкладниками.
  • Визнає, що гравці тепер можуть робити депозити, не маючи можливості виводити виграші із сайту, і не вважає, що є щось погане в дозволі депозитів, хоча невідомо, коли їхня здатність виводити готівку відновиться.
  • Вони вважають, що сайт без можливості платити гравцям є функціонуючим сайтом без проблем.
  • Вони вважають, що можуть приймати депозити, не інформуючи гравців заздалегідь на сторінці депозиту або оголошення на сайті про те, що затримки платежу будуть невизначеними, якщо вони виграють на сайті.


Усе це є серйозними попереджувальними ознаками перед тим, як сайт стане шахрайським, і я щиро сподіваюся, що вони виплатять усім свої виграші та більше не скористаються цією ситуацією, дозволяючи депозити, знаючи, що вони не можуть платити,

Змінено автором
Автоматичний переклад.
y96715133

привіт

Я щойно помітив ваше повідомлення,

Я розумію ваше занепокоєння та бачу, що ви маєте детальну інформацію про своє відкликання. Однак, якщо ви раніше стикалися з проблемами зі зняттям коштів, чому ви продовжуєте робити депозити, а потім висловлюєте розчарування тут?

Як вони зазначили, система зараз перебуває на техобслуговуванні, і вам потрібно буде дочекатися його завершення. Технічне обслуговування іноді необхідне для покращення системи, і хоча затримки можуть бути неприємними, вони часто неминучі. Я вважаю, що ви, як гравець, повинні це знати і розуміти.

Я розумію, що терпіння може закінчитися, але замість того, щоб продовжувати скаржитися, краще дочекатися завершення технічного обслуговування згідно з інструкціями. Постійні скарги не змінять графік і не прискорять процес.

Або ти хочеш, щоб сталося щось інше, тому так скаржишся?

Автоматичний переклад.
1...6 7 89
Перейти на сторінкуіз 9 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого