Отримав оновлення від казино щодо мого незавершеного списку вилучень, і я вважаю, що це може стосуватися будь-кого з вас, який зіткнувся з такою ж проблемою.
Гадаю, нам доведеться почекати ще кілька днів....
Відвідувач
18:05
Привіт, хотів би повідомити про мої незавершені зняття коштів.
Відвідувач
18:06
Також оновлення про відсутність рейка за останні пару днів, де я ставив найбільше
Служба підтримки клієнтів avatar (Yakuza)
18:07
Привіт! Ми щиро перепрошуємо, якщо це так довго триває, але на даний момент ми проводимо технічне обслуговування системи, і ваш обліковий запис все ще перевіряється.
Відвідувач
18:09
Система не обслуговується. Усе працює, і я не бачу сповіщень про будь-яке обслуговування. Насправді я все ще можу грати в усі ігри зі свого облікового запису
Служба підтримки клієнтів avatar (Yakuza)
18:10
Це не з вашого боку, це наша система. Наш бекенд.
Відвідувач
18:10
У будь-якому випадку, скільки часу триватиме ваше очікуване обслуговування? Ви повинні мати часові рамки, чи не так?
Відвідувач
18:10
О добре, я бачу
Відвідувач
18:11
Будь-які пропозиції щодо того, коли мені слід перевірити знову?
Відвідувач
18:11
Є досить багато вилучень, найдовший із яких очікує на розгляд уже більше 5 робочих днів
Відвідувач
18:12
5 днів вибачте не робочі дні
Служба підтримки клієнтів avatar (Yakuza)
18:12
Можливо через день. Ми постійно вимагаємо оновлення, але зараз воно все ще підтримується.
Відвідувач
18:12
Таким чином, депозити все одно будуть проходити з усім функціонуванням gamea.
Відвідувач
18:13
Ми просто граємо як завжди з нашого боку? Або нас просять не грати зараз?
Служба підтримки клієнтів avatar (Yakuza)
18:14
Так, ви можете робити депозит і грати, коли забажаєте, але майте на увазі, що поточна ситуація призведе до затримки всіх вилучень
Відвідувач
18:15
І попередній теж відкликається😁
Відвідувач
18:15
Добре, якщо будь-яке питання, яке я порушив раніше, я повинен перевірити принаймні через день або два?
Служба підтримки клієнтів avatar (Yakuza)
18:16
Так, будь ласка.
Служба підтримки клієнтів avatar (Yakuza)
18:16
Ми сподіваємося, що до того часу наша система вже буде налагоджена.
Відвідувач
18:16
Крім того, якщо я вношу депозит і виводжу готівку, час, необхідний для перевірки моєї гри та інше у 3 робочі дні, все ще починається з моменту, коли я знімаю гроші?
Служба підтримки клієнтів avatar (Yakuza)
18:17
Це правильно.
Got an update from casino on my pending list of withdraws and i believe it might apply to any of you facing the same issue.
We will have to wait a few more days more i guess....
Visitor
18:05
Hi would like an update on my pending withdraws.
Visitor
18:06
Also an update on missing rake back the past couple of days where I wagered most
avatar Customer Support (Yakuza)
18:07
Hi, we sincerely apologize if this is taking so long but as of the moment, we're having system maintenance and your account is still under review.
Visitor
18:09
The system is not under maintainence. Everything is running and i dont see any notificationa about any maintainence. In fact i can still play all games from my account
avatar Customer Support (Yakuza)
18:10
It's not from your end, it's our system. Our backend.
Visitor
18:10
Anyways how long is your expected maintainence going take? You should have a time frame right?
Visitor
18:10
Oh ok i see
Visitor
18:11
Any suggestions of when i shluld check back?
Visitor
18:11
There are quite a few withdraws with the longest pending now for more than 5 work days now
Visitor
18:12
5 days sorry not work days
avatar Customer Support (Yakuza)
18:12
Maybe after a day. We're continuously asking for update but right now it's still being maintained.
Visitor
18:12
So deposits will still go through with all gamea functioning.
Visitor
18:13
We just play as usual from our end? Or are we being asked not to play now?
avatar Customer Support (Yakuza)
18:14
Yes, you can deposit and play whenever you want but please be informed that the current situation will delay all withdrawals
Visitor
18:15
And previoua withdraws too😁
Visitor
18:15
Ok so wirh any of the issues i raised earlier i should check back in at least a day or two?
avatar Customer Support (Yakuza)
18:16
Yes, please.
avatar Customer Support (Yakuza)
18:16
We're hoping our system is already fixed by that time.
Visitor
18:16
Also if i deposit and make a cashout the time needed to verjfy my play and stuff of 3 working days still starts the moment that i withdraw?
avatar Customer Support (Yakuza)
18:17
That's correct.
Автоматичний переклад.