ФорумКазиноWunderwins Casino - загальне обговорення

Wunderwins Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від juniorheinrich308
|
6397 переглядів 31 відповідей |
|
1 2
1 рік тому

Довелося повторно відправляти документи, а потім їх не прийняли. Куулема не має права відправляти чорно-білих людей, у цьому випадку паспорт та адреса також, здається, пішли не так. Я не знаю, як я можу повернути прибуток від цього, якщо мені доведеться надсилати ці документи знову і знову. 260 євро для мене гроші, мабуть не для них.

Автоматичний переклад.
memmuntoka
1 рік тому

Хм, я не розумію, в чому може бути проблема з вашими документами в цьому випадку. Чи пробували ви запитати у служби підтримки, чи є інший варіант, коли чорно-білі фотографії неприйнятні?


У будь-якому випадку, оскільки ви подали скаргу, наша команда спробує допомогти вам вирішити проблему. Сподіваюся, що в цьому випадку нічого серйозного не буде і ситуація вирішиться без проблем.


Щодо вашої ситуації, якщо у вас є якась нова інформація, будь ласка, не соромтеся поділитися нею з нами, оскільки мені цікаво, як ваша справа обернеться

Наразі я бажаю вам удачі.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, врешті-решт ситуація вирішилася. Прибуток на рахунку. Це казино та їхня діяльність залишили трохи здогадок. Просто так, рахунок закривається і т.д.

Автоматичний переклад.
memmuntoka
1 рік тому

привіт! Підводячи підсумок, ваш рахунок у казино залишається закритим, але вам вдалося перевести залишок на банківський рахунок, чи не так?

Вам заплатили повністю, чи не так?

Це дійсно гарна новина, але я хотів би бути впевненим. Дякую.✨


Автоматичний переклад.
1 рік тому


Хороший день! У мене схожа ситуація з Wunderino. Перевірку облікового запису пройдено, особу підтверджено. Я виграв 138 євро і вирішив перевірити, як працює зняття. Мені запропонували пройти процедуру перевірки способу оплати. Коли ви натискаєте для підтвердження, веб-сайт попросить вас сфотографувати обидві сторони банківської картки, щоб було видно всі дані. Хто з ним став? чи можете ви їм довіряти. Наскільки я знаю, казино ніколи не просить надати фото чи дані картки.

Автоматичний переклад.
illiabuhai313
1 рік тому

Привіт,

Казино зазвичай просять такі фотографії, але я б не вагався надати казино повний номер картки та код CVV.

Зазвичай ці деталі мають бути принаймні частково приховані, як на мене.

Як це звучить для вас?


Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт!

Я хотів би виплатити на wunderwins, але я просто не можу знайти пункт меню, де я можу завантажити свої документи. Чи може хтось мені допомогти?

Л. Г. Сабріна

Автоматичний переклад.
sriedel141085
11 міс. тому

Привіт, я перемістив ваш пост під казино, про яке ви говорите.

Однак перед тим, як ви зможете зняти гроші, вам потрібно спочатку верифікуватися. Що стосується перевірки, я вважаю, що найкраще зробити це запитати службу підтримки, куди ви можете завантажити свої документи та де ви можете знайти кнопку для цього в меню. Ви спробуєте? 🙂

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт!


Я зіграв кілька безкоштовних обертань на wunderwins і виграв близько 42 євро, максимальна сума виведення склала 50 євро, тому я вирішив зняти 40 євро.

Після деяких проблем із перевіркою через їхню ідентифікаційну програму мої документи тепер перевірено, і я отримав лист про те, що через їхні AGB я повинен внести 10 євро, щоб отримати готівку. Я спробую і розповім вам, що сталося 🙂

Автоматичний переклад.
philippb2005
11 міс. тому

Привіт, не соромтеся повідомити нам, як усе пройшло. Цей депозит, який ви повинні зробити, досить поширений у казино, тому я сподіваюся, що все буде добре, і ви отримаєте свої гроші.

Буду чекати, як усе вийде. Тримай мене в курсі. 🙂

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт! Я вніс 50 євро на рахунок Wumderwins і отримав другий вітальний бонус, 200%, багато грав і виграв близько 600 євро. Щоб мати можливість зняти гроші, мені довелося поставити 2500 євро. Тож я продовжував грати, програв майже все, а потім виграв понад 700 євро. Потім я поставив 2500 євро і зняв 650 євро.

Я вже перевірив усі документи.

Наступного дня казино скасувало зняття коштів, і я отримав такий електронний лист:

-----

Привіт,

Ми пишемо вам щодо вашого запиту на зняття суми 650,00 євро.

На жаль, нам довелося відхилити ваш запит на відкликання коштів через порушення наших Умов використання.

Виграші були отримані шляхом розміщення бонусних ставок, що перевищували ліміт рекламної акції. Розміщуючи ставки вище ліміту під час бонусу, ви порушили умови акції, тому ваш запит на зняття було відхилено, а отримані виграші анульовані. У вкладенні ви знайдете копію положень та умов для ознайомлення, а також частину, яку було порушено (максимальна бонусна ставка).

"1.11. Ви не можете робити ставки, які перевищують максимальний розмір бонусної ставки, використовуючи бонусні гроші. Максимальний розмір бонусної ставки становить 5 євро (або еквівалент у будь-якій іншій валюті) за ставку/обертання або еквівалент, якщо не вказано інше в конкретних умовах, розроблених для кожної бонусної кампанії, ви повинні переконатися, що ви знаєте максимальний розмір бонусної ставки бути переглянуто, а бонусні кошти конфісковані в процесі».

Ваш перший депозит у розмірі 50,00 євро зараховано на ваш баланс готівки.

З повагою

платіжний касир

-----

Я навіть не заробив 1 євро за обертання. Але я купив кілька бонусних обертань. В іграх, де ви не можете купити бонусні обертання за бонусні гроші, це завжди вказано, або з’являється спливаюче вікно з інформацією, або кнопку бонусних обертань неможливо натиснути. Я купив бонусні спіни на 10, 20, 25 і 40 євро.

Казино не хоче виплачувати 650 євро і також скасувало виплату.

Я щось порушив чи просто не хочуть платити?

Сподіваюся, хтось може мені допомогти.

Автоматичний переклад.
Shadesman
1 місяць тому

Привіт, я обговорював вашу справу з колегою, і, мабуть, рекомендуюподати скаргу тут, на нашому веб-сайті. Я не знаю, як це працює з бонусною покупкою, якщо у вас активований бонус. Ви пробували дивитися умови? Казино взагалі не коментувало це?

Однак є одна важлива річ, яку я бачив, і це те, що казино не реагувало на жодну скаргу протягом тривалого часу, і вони вказали у своєму огляді, що вони не відповідають на них, тому цілком можливо, що нічого не може бути зрештою вирішено.

Якщо це так, то я б спробував поскаржитися в орган ліцензування, оскільки теоретично вони могли б допомогти вам або принаймні вирішити вашу ситуацію.

Тож я б спробував цей підхід і побачив, що ви досягнете.

Ви тут?

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого