ФорумКазиноWunderwins Casino - загальне обговорення

Wunderwins Casino - загальне обговорення

2 р. тому від juniorheinrich308
|
6199 переглядів 31 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Wunderwins Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Спочатку ви виграєте до 300 євро, а потім отримуєте пошматування. У мене справді таке відчуття, що в Інтернеті більше немає авторитетного казино. Усюди вами будуть маніпулювати та обдирати. Ви навіть не можете зрозуміти, які опції є у операторів і в який час чи день вже нічого не працює.

Автоматичний переклад.
juniorheinrich308
2 р. тому

Мені цікаво потрібна допомога?

Я б сказав, що добре освічений оператор чату міг би допомогти з вашими запитаннями. Чи правильно я розумію, що це частина вашої проблеми?


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ми пишемо вам щодо вашого запиту на зняття 3500,00 євро. На жаль, нам довелося відхилити ваш запит на зняття через порушення наших умов, оскільки ви робили ставки з активним бонусом понад ліміт:

1.11. Ви не можете робити ставки, що перевищують максимальну бонусну ставку, використовуючи бонусні гроші. Максимальна бонусна ставка становить 5 євро (або еквівалент у валюті) за ставку/обертання або еквівалент, якщо інше не зазначено в конкретних умовах кожної бонусної акції. Будь ласка, зверніть увагу, що ви несете відповідальність за те, щоб знати максимальну бонусну ставку. У випадках, коли ставки перевищують максимальну суму бонусу, рахунок може бути переглянуто, а бонусні кошти конфісковані.



Таким чином, ваш запит на зняття коштів було відхилено, а отримані виграші анульовано. Однак ваш початковий депозит було зараховано на ваш баланс. Ви можете подати новий запит на зняття коштів. що я можу зробити?

Автоматичний переклад.
fulbolinhio
1 рік тому

Привіт,

Вибачте, але кожного разу, коли ви граєте з бонусом, ви повинні пам’ятати про всі відповідні правила, щоб цього ніколи не сталося.

Хоча ви повинні знати про правило максимальної ставки, суть полягає в тому, чи отримали ви несправедливу перевагу над казино, зробивши більшу, ніж дозволено, ставку .

Для цього було б найкраще, якби ви могли подати скаргу оскільки нам потрібно буде отримати вашу історію ігор у казино. Тим часом ви можете прочитати , як це все працює , а також ви можете запитати в казино свою історію заздалегідь, щоб трохи пришвидшити процес.

Що ти думаєш про це?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт,

Я надіслав електронний лист із повідомленням, що хочу переглянути історію, але не отримав відповіді. Вони негайно заблокували мій рахунок, у мене там було 200 євро, які я поклав. Вони сказали, що я можу їх виплатити, але рахунок буде заблоковано. anasjs дуже дякую за відповідь.

Автоматичний переклад.
fulbolinhio
1 рік тому

Привіт,

ну це інший варіант. Просто переконайтеся, що ви зберегли всі електронні листи, і якщо гроші не надійдуть, поверніться та повідомте нам. У таких випадках ми зазвичай втручаємось, хоча я сподіваюся, що це, звичайно, не буде потрібно 🙂.

Приходьте до нас у будь-який спосіб, ми можемо використати вашу інформацію про казино, в яких ви грали.



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це не так приємно, що я тут читаю. Сьогодні отримав бонус без ставок, вніс 20 євро та виграв 900 євро. Я вже отримував виплати в цьому казино, і мені цікаво, чи цього разу виплата пройде так гладко.

Автоматичний переклад.
Gretche70
1 рік тому

Будь ласка, тримайте нас в курсі. Інші гравці, безумовно, також оцінять цю інформацію!

Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

Звичайно, мені довелося ще раз повністю верифікувати свій обліковий запис. Сьогодні надіслав останні документи, через кілька годин я отримав електронний лист про те, що мій обліковий запис повністю перевірено. Проте виплата ще триває

Автоматичний переклад.
Gretche70
1 рік тому

Що ж, будемо сподіватися, що казино швидко продовжить виведення коштів.

Ви обрали той самий метод виведення, що й раніше? 🤔 Який із них ви використовували останнім?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Сьогодні платіж схвалено, тепер мені цікаво, коли він буде на моєму рахунку. Я платив банківським переказом, я завжди роблю це в кожному казино.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Ой, щойно перевірив, гроші вже на моєму рахунку 😊

Автоматичний переклад.
Gretche70
1 рік тому

Який чудовий сюрприз!

Тож яка передача була більш гладкою в кінці? 🤔

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я б точно скористався банківським переказом знову, це було надзвичайно швидко та без проблем

Автоматичний переклад.
Gretche70
1 рік тому

Я вірю, що ваш досвід і рекомендація стануть у нагоді іншим гравцям ✨

Автоматичний переклад.
1 рік тому

привіт Я грав у казино wunderwins і виграв 260 євро. Я намагався зняти кошти, вони попросили документи. Тепер, коли я спробував увійти, це не спрацювало, і я також отримав електронний лист, з якого я зрозумів, що мій обліковий запис закрито через wunderwins. Хтось може сказати мені, чи отримаю я коли-небудь звідти свої гроші або що мені робити.

Автоматичний переклад.
memmuntoka
1 рік тому

Можливо, зайдіть у живий чат, навіть якщо ви не авторизовані

Автоматичний переклад.
memmuntoka
1 рік тому

Привіт, дуже шкода, що ти потрапив у таку неприємну ситуацію. Чи намагалися ви запитати в чаті або службу підтримки, чому ваш обліковий запис закрито? Що вони сказали в електронному листі? Ви грали на бонусні чи реальні гроші?

Якщо ви вважаєте, що це помилка казино, і ви не зробили нічого поганого, я рекомендую вам подати скаргу, просто натисніть це посилання та відкрийте його тут: https://casino.guru/fi/valitukset

Як частину скарги, ось ще одне корисне посилання на посібник, який може бути вам корисним: https://casino.guru/fi/valitusten-ratkaisu-ohjeet

Наша команда спробує допомогти вам вирішити вашу ситуацію та подивитись, що сталося.

Сподіваюся, ваша проблема буде вирішена, і ви більше не матимете негативного досвіду.

Як ви думаєте, чи можете ви повідомити нам, як розвивається ваша ситуація?

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Звичайно, я можу вам сказати, що немає великої ясності щодо закриття цього облікового запису. Але буду скаржитися, дякую за посилання.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого