ГоловнаФорумКазиноWunderwins Casino - загальне обговорення

Wunderwins Casino - загальне обговорення

 від juniorheinrich308
|
8 021 переглядів 31 відповідей |
|
1 2
Тут ви можете обговорити Wunderwins Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Спочатку ви виграєте до 300 євро, а потім отримуєте пошматування. У мене справді таке відчуття, що в Інтернеті більше немає авторитетного казино. Усюди вами будуть маніпулювати та обдирати. Ви навіть не можете зрозуміти, які опції є у операторів і в який час чи день вже нічого не працює.

Автоматичний переклад.
juniorheinrich308

Мені цікаво потрібна допомога?

Я б сказав, що добре освічений оператор чату міг би допомогти з вашими запитаннями. Чи правильно я розумію, що це частина вашої проблеми?


Автоматичний переклад.

Ми пишемо вам щодо вашого запиту на зняття 3500,00 євро. На жаль, нам довелося відхилити ваш запит на зняття через порушення наших умов, оскільки ви робили ставки з активним бонусом понад ліміт:

1.11. Ви не можете робити ставки, що перевищують максимальну бонусну ставку, використовуючи бонусні гроші. Максимальна бонусна ставка становить 5 євро (або еквівалент у валюті) за ставку/обертання або еквівалент, якщо інше не зазначено в конкретних умовах кожної бонусної акції. Будь ласка, зверніть увагу, що ви несете відповідальність за те, щоб знати максимальну бонусну ставку. У випадках, коли ставки перевищують максимальну суму бонусу, рахунок може бути переглянуто, а бонусні кошти конфісковані.



Таким чином, ваш запит на зняття коштів було відхилено, а отримані виграші анульовано. Однак ваш початковий депозит було зараховано на ваш баланс. Ви можете подати новий запит на зняття коштів. що я можу зробити?

Автоматичний переклад.
fulbolinhio

Привіт,

Вибачте, але кожного разу, коли ви граєте з бонусом, ви повинні пам’ятати про всі відповідні правила, щоб цього ніколи не сталося.

Хоча ви повинні знати про правило максимальної ставки, суть полягає в тому, чи отримали ви несправедливу перевагу над казино, зробивши більшу, ніж дозволено, ставку .

Для цього було б найкраще, якби ви могли подати скаргу оскільки нам потрібно буде отримати вашу історію ігор у казино. Тим часом ви можете прочитати , як це все працює , а також ви можете запитати в казино свою історію заздалегідь, щоб трохи пришвидшити процес.

Що ти думаєш про це?

Автоматичний переклад.
Radka

Привіт,

Я надіслав електронний лист із повідомленням, що хочу переглянути історію, але не отримав відповіді. Вони негайно заблокували мій рахунок, у мене там було 200 євро, які я поклав. Вони сказали, що я можу їх виплатити, але рахунок буде заблоковано. anasjs дуже дякую за відповідь.

Автоматичний переклад.
fulbolinhio

Привіт,

ну це інший варіант. Просто переконайтеся, що ви зберегли всі електронні листи, і якщо гроші не надійдуть, поверніться та повідомте нам. У таких випадках ми зазвичай втручаємось, хоча я сподіваюся, що це, звичайно, не буде потрібно 🙂.

Приходьте до нас у будь-який спосіб, ми можемо використати вашу інформацію про казино, в яких ви грали.



Автоматичний переклад.

Це не так приємно, що я тут читаю. Сьогодні отримав бонус без ставок, вніс 20 євро та виграв 900 євро. Я вже отримував виплати в цьому казино, і мені цікаво, чи цього разу виплата пройде так гладко.

Автоматичний переклад.
Gretche70

Будь ласка, тримайте нас в курсі. Інші гравці, безумовно, також оцінять цю інформацію!

Автоматичний переклад.
Daniel

Звичайно, мені довелося ще раз повністю верифікувати свій обліковий запис. Сьогодні надіслав останні документи, через кілька годин я отримав електронний лист про те, що мій обліковий запис повністю перевірено. Проте виплата ще триває

Автоматичний переклад.
Gretche70

Що ж, будемо сподіватися, що казино швидко продовжить виведення коштів.

Ви обрали той самий метод виведення, що й раніше? 🤔 Який із них ви використовували останнім?

Автоматичний переклад.
Radka

Сьогодні платіж схвалено, тепер мені цікаво, коли він буде на моєму рахунку. Я платив банківським переказом, я завжди роблю це в кожному казино.

Автоматичний переклад.
Radka

Ой, щойно перевірив, гроші вже на моєму рахунку 😊

Автоматичний переклад.
Gretche70

Який чудовий сюрприз!

Тож яка передача була більш гладкою в кінці? 🤔

Автоматичний переклад.
Radka

Я б точно скористався банківським переказом знову, це було надзвичайно швидко та без проблем

Автоматичний переклад.
Gretche70

Я вірю, що ваш досвід і рекомендація стануть у нагоді іншим гравцям ✨

Автоматичний переклад.

привіт Я грав у казино wunderwins і виграв 260 євро. Я намагався зняти кошти, вони попросили документи. Тепер, коли я спробував увійти, це не спрацювало, і я також отримав електронний лист, з якого я зрозумів, що мій обліковий запис закрито через wunderwins. Хтось може сказати мені, чи отримаю я коли-небудь звідти свої гроші або що мені робити.

Автоматичний переклад.
memmuntoka

Можливо, зайдіть у живий чат, навіть якщо ви не авторизовані

Автоматичний переклад.
memmuntoka

Привіт, дуже шкода, що ти потрапив у таку неприємну ситуацію. Чи намагалися ви запитати в чаті або службу підтримки, чому ваш обліковий запис закрито? Що вони сказали в електронному листі? Ви грали на бонусні чи реальні гроші?

Якщо ви вважаєте, що це помилка казино, і ви не зробили нічого поганого, я рекомендую вам подати скаргу, просто натисніть це посилання та відкрийте його тут: https://casino.guru/fi/valitukset

Як частину скарги, ось ще одне корисне посилання на посібник, який може бути вам корисним: https://casino.guru/fi/valitusten-ratkaisu-ohjeet

Наша команда спробує допомогти вам вирішити вашу ситуацію та подивитись, що сталося.

Сподіваюся, ваша проблема буде вирішена, і ви більше не матимете негативного досвіду.

Як ви думаєте, чи можете ви повідомити нам, як розвивається ваша ситуація?

Змінено
Автоматичний переклад.
Jaro

Звичайно, я можу вам сказати, що немає великої ясності щодо закриття цього облікового запису. Але буду скаржитися, дякую за посилання.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого