2 р. тому
Тут ви можете обговорити Wunderwins Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Спочатку ви виграєте до 300 євро, а потім отримуєте пошматування. У мене справді таке відчуття, що в Інтернеті більше немає авторитетного казино. Усюди вами будуть маніпулювати та обдирати. Ви навіть не можете зрозуміти, які опції є у операторів і в який час чи день вже нічого не працює.
At first you win up to €300 and then you get mauled. I really have the feeling that there isn't a reputable casino on the internet anymore. Everywhere you will be manipulated and ripped off. You can't even understand what options the operators have and at what time or day nothing is running anymore.
Anfangs gewinnst du bis 300 € und danach wirst Du zerfleischt. Ich habe wirklich das Gefühl es gibt im Internet kein seriöses Casino mehr. Überall wirst du manipuliert abgezockt. Man kann es auch gar nicht nachvollziehen was für Möglichkeiten die Betreiber haben und um welche Uhrzeit oder Tag einfach nichts mehr läuft.
Мені цікаво потрібна допомога?
Я б сказав, що добре освічений оператор чату міг би допомогти з вашими запитаннями. Чи правильно я розумію, що це частина вашої проблеми?
Need any help I wonder?
I'd say that a well-educated chat operator could help with your questions. Do I take it correctly that this is part of your issue?
Ми пишемо вам щодо вашого запиту на зняття 3500,00 євро. На жаль, нам довелося відхилити ваш запит на зняття через порушення наших умов, оскільки ви робили ставки з активним бонусом понад ліміт:
1.11. Ви не можете робити ставки, що перевищують максимальну бонусну ставку, використовуючи бонусні гроші. Максимальна бонусна ставка становить 5 євро (або еквівалент у валюті) за ставку/обертання або еквівалент, якщо інше не зазначено в конкретних умовах кожної бонусної акції. Будь ласка, зверніть увагу, що ви несете відповідальність за те, щоб знати максимальну бонусну ставку. У випадках, коли ставки перевищують максимальну суму бонусу, рахунок може бути переглянуто, а бонусні кошти конфісковані.
Таким чином, ваш запит на зняття коштів було відхилено, а отримані виграші анульовано. Однак ваш початковий депозит було зараховано на ваш баланс. Ви можете подати новий запит на зняття коштів. що я можу зробити?
We are writing to you regarding your withdrawal request of €3,500.00. Unfortunately we had to reject your withdrawal request due to a breach of our terms and conditions as you placed bets with an active bonus over the limit:
1.11. You may not place bets exceeding the maximum bonus bet when using bonus money. Maximum bonus wagering is 5 EUR (or currency equivalent) per bet/spin or equivalent unless otherwise stated in the specific terms of each bonus promotion. Please note that it is your responsibility to ensure you know the maximum bonus wager. In cases where bets exceed the maximum bonus amount, an account may be reviewed and bonus funds confiscated.
Therefore, your withdrawal request was rejected and the winnings made were voided. However, your original deposit has been credited to your balance. You are welcome to submit a new withdrawal request. what can I do?
Wir schreiben Ihnen bezüglich Ihres Auszahlungsantrags von €3,500.00. Leider mussten wir Ihren Auszahlungsantrag aufgrund eines Verstoßes gegen unsere Allgemeinen Geschäftsbedingungen ablehnen, da Sie Einsätze mit einem aktiven Bonus über dem Limit platziert haben:
1.11. Sie dürfen keine Wetten platzieren, die den maximalen Bonuseinsatz überschreiten, wenn Sie Bonusgeld verwenden. Der maximale Bonuswetteinsatz beträgt 5 EUR (oder den Gegenwert in einer anderen Währung) pro Wette/Spin oder den Gegenwert, es sei denn, dies ist in den spezifischen Bedingungen für jede Bonusaktion anders angegeben. Bitte beachten Sie, dass es in Ihrer Verantwortung liegt, sicherzustellen, dass Sie die maximale Bonuswette kennen. In Fällen, in denen die Wetten den maximalen Bonusbetrag überschreiten, kann ein Konto überprüft und das Bonusguthaben konfisziert werden.
Daher wurde Ihr Auszahlungsantrag abgelehnt und die erzielten Gewinne wurden storniert. Allerdings wurde Ihre ursprüngliche Einzahlung Ihrem Guthaben gutgeschrieben. Sie können gerne einen neuen Auszahlungsantrag stellen. was kann ich tun?
Привіт,
Вибачте, але кожного разу, коли ви граєте з бонусом, ви повинні пам’ятати про всі відповідні правила, щоб цього ніколи не сталося.
Хоча ви повинні знати про правило максимальної ставки, суть полягає в тому, чи отримали ви несправедливу перевагу над казино, зробивши більшу, ніж дозволено, ставку .
Для цього було б найкраще, якби ви могли подати скаргу оскільки нам потрібно буде отримати вашу історію ігор у казино. Тим часом ви можете прочитати , як це все працює , а також ви можете запитати в казино свою історію заздалегідь, щоб трохи пришвидшити процес.
Що ти думаєш про це?
Hello there,
I'm sorry to say that, but every time you play with a bonus, you should keep all associated rules in mind, so this would never happen.
Though you should be aware of the max bet rule, the point is whether you gained an unfair advantage over the casino by placing higher-than-allowed bet/s.
For that, it would be best if you could submit a complaint because we would need to acquire your gaming history from the casino. In the meantime, you can read how it all works, plus you can ask the casino for your history in advance, to speed up the process a bit.
What do you think about that?
Привіт,
Я надіслав електронний лист із повідомленням, що хочу переглянути історію, але не отримав відповіді. Вони негайно заблокували мій рахунок, у мене там було 200 євро, які я поклав. Вони сказали, що я можу їх виплатити, але рахунок буде заблоковано. anasjs дуже дякую за відповідь.
Hi,
I sent an email saying I want to see the histories but no reply. They blocked my account immediately and I had 200 euros there that I had deposited. They said I could pay them out but the account would be blocked. anasjs thank you very much for replying.
Hi,
Ich habe ein email geschickt, da habe ich geschrieben das ich die histories sehen möchte aber kein antwort. Die haben mein konto sofort gesperrt und ich hatte dort 200 euro die ich eingezahlt haben. Die meinten die könnte ich auszahlen aber konto würde ja gesperrt. anasjs trozdem vielen dank das Sie geantwortet haben.
Привіт,
ну це інший варіант. Просто переконайтеся, що ви зберегли всі електронні листи, і якщо гроші не надійдуть, поверніться та повідомте нам. У таких випадках ми зазвичай втручаємось, хоча я сподіваюся, що це, звичайно, не буде потрібно 🙂.
Приходьте до нас у будь-який спосіб, ми можемо використати вашу інформацію про казино, в яких ви грали.
Hi there,
well, this is another option. Just make sure you save all emails and in case the money does not arrive, come back and tell us. In this cases like this we normally step in, though I hope that would not be necessary of course 🙂.
Come visit us in any way, we can use your insights about the casinos you've played in.
Це не так приємно, що я тут читаю. Сьогодні отримав бонус без ставок, вніс 20 євро та виграв 900 євро. Я вже отримував виплати в цьому казино, і мені цікаво, чи цього разу виплата пройде так гладко.
It's not so nice what I'm reading here. Got a wager-free bonus today, deposited 20 euros and won 900 euros. I've had a payout from this casino before, and I'm curious if the payout will go so smoothly this time.
Ist ja gar nicht so schön was ich hier lese. Hab heute auch einen umsatzfreien Bonus bekommen, 20 Euro eingezahlt und 900 Euro gewonnen. Ich hatte aber schon mal eine Auszahlung von diesem Casino, bin gespannt ob es diesmal auch so reibungslos mit der Auszahlung abläuft.
Будь ласка, тримайте нас в курсі. Інші гравці, безумовно, також оцінять цю інформацію!
Please, keep us posted. Other players will certainly appreciate the info as well!
Звичайно, мені довелося ще раз повністю верифікувати свій обліковий запис. Сьогодні надіслав останні документи, через кілька годин я отримав електронний лист про те, що мій обліковий запис повністю перевірено. Проте виплата ще триває
Of course, I had to completely verify my account again. Sent the last documents today, a few hours later I got the email that my account is now completely verified. However, the payout is still in progress
Na klar, ich musste mein konto nochmals komplett verifizieren. Heute die letzten dokumente gesendet, paar std später kam die email das mein konto nun komplett verifiziert ist. Die Auszahlung steht aber immer noch in Bearbeitung
Що ж, будемо сподіватися, що казино швидко продовжить виведення коштів.
Ви обрали той самий метод виведення, що й раніше? 🤔 Який із них ви використовували останнім?
Well, let's just hope the casino proceeds quickly with the withdrawal.
Did you opt for the same withdrawal method as previously? 🤔 Which one you used last, please?
Сьогодні платіж схвалено, тепер мені цікаво, коли він буде на моєму рахунку. Я платив банківським переказом, я завжди роблю це в кожному казино.
Today the payment was approved now I'm curious when it will be in my account. I paid out with bank transfer, I always do it in every casino.
Heute wurde die zahlung genehmigt nun bin ich gespannt wann es auf meinem Konto ist. Habe mit Bank Transfer auszahlen lassen, mache ich eigentlich immer und in jedem Casino.
Який чудовий сюрприз!
Тож яка передача була більш гладкою в кінці? 🤔
What a lovely surprise!
So which transfer was smoother in the end? 🤔
Я б точно скористався банківським переказом знову, це було надзвичайно швидко та без проблем
I would definitely use Bank Transfer again, it was super fast and without any problems
Ich würde definitiv wieder Bank Transfer nutzen, ging mega schnell und ohne Probleme
Я вірю, що ваш досвід і рекомендація стануть у нагоді іншим гравцям ✨
I believe other players will find your experience and recommendation handy ✨
привіт Я грав у казино wunderwins і виграв 260 євро. Я намагався зняти кошти, вони попросили документи. Тепер, коли я спробував увійти, це не спрацювало, і я також отримав електронний лист, з якого я зрозумів, що мій обліковий запис закрито через wunderwins. Хтось може сказати мені, чи отримаю я коли-небудь звідти свої гроші або що мені робити.
Hey. I played at wunderwins Casino and won €260. I tried to make a withdrawal and they asked for documents. Now when I tried to log in, it didn't work and I also received an email from which I understood that my account has been closed for wunderwins. Can anyone tell me if I will ever get my money from there or what I should do.
Hei. Pelasin tuolla wunderwins casinolla ja voitin 260€.Yritin tehdä kotiutuksen ja pyysivät dokumentteja. Nyt kun yritin kirjautua sisään niin ei onnistu ja lisäksi sain sähköpostin mistä ymmärsin että tilini on suljettu wunderwinsille. Osaako kukaan kertoa saanko ikinä rahojani tuolta vai mitä pitäisi tehdä.
Можливо, зайдіть у живий чат, навіть якщо ви не авторизовані
Maybe go to the live chat, you can even if you're not logged in
Vielleicht mal in den Live Chat gehen, kann man ja auch wenn man nicht eingeloggt ist
Привіт, дуже шкода, що ти потрапив у таку неприємну ситуацію. Чи намагалися ви запитати в чаті або службу підтримки, чому ваш обліковий запис закрито? Що вони сказали в електронному листі? Ви грали на бонусні чи реальні гроші?
Якщо ви вважаєте, що це помилка казино, і ви не зробили нічого поганого, я рекомендую вам подати скаргу, просто натисніть це посилання та відкрийте його тут: https://casino.guru/fi/valitukset
Як частину скарги, ось ще одне корисне посилання на посібник, який може бути вам корисним: https://casino.guru/fi/valitusten-ratkaisu-ohjeet
Наша команда спробує допомогти вам вирішити вашу ситуацію та подивитись, що сталося.
Сподіваюся, ваша проблема буде вирішена, і ви більше не матимете негативного досвіду.
Як ви думаєте, чи можете ви повідомити нам, як розвивається ваша ситуація?
Hi, that's unfortunate that you got into such an unpleasant situation. Did you try to ask live chat or support why your account was closed ? What did they say in the email ? Did you play with bonus or real money ?
If you think it is the casino's fault and you have done nothing wrong, I would recommend that you file a complaint, just click on this link and open it here: https://casino.guru/fi/valitukset
As part of the complaint, here is another useful link to a guide that you might find helpful: https://casino.guru/fi/valitusten-ratkaisu-ohjeet
Our team will try to help you resolve your situation and see what happened.
I hope your issue will be resolved and you will not have any more negative experiences.
Do you think you could possibly update us on how your situation is developing ?
Звичайно, я можу вам сказати, що немає великої ясності щодо закриття цього облікового запису. Але буду скаржитися, дякую за посилання.
Of course, I can tell you and there is not much clarity about closing that account. But I will file a complaint, thanks for the link.
Voin toki kertoa ja ei oikein selvyyttä tuohon tilin sulkemiseen. Mutta teen valituksen kyllä kiitos linkistä.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.