ФорумКазиноWill's Casino - загальне обговорення

Will's Casino - загальне обговорення

2 р. тому від Blindly
|
4765 переглядів 20 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Will's Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

На жаль, я не бачу жодного чату в прямому ефірі та без депо. Я ніколи не отримував бонус, незважаючи на запит електронною поштою (до сьогодні без відповіді)

Автоматичний переклад.
Blindly
2 р. тому

Привіт, коли ви зверталися до казино? Як довго ви чекали?

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Я чекав 3 дні. Сьогодні я отримав відповідь, і моя проблема була вирішена. Жива версія також була доступна лише сьогодні.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Гей, казино видалило мій рахунок на запит бонусу без депозиту, тому що це був я, ха -ха -ха -ха


Автоматичний переклад.
janvancore6
2 р. тому

Я не впевнений, чи правильно я зрозумів. Казино видалило ваш обліковий запис, і вони кажуть, що ви попросили його про це, хоча ви цього не зробили?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

вони повністю видалили мій обліковий запис

Просто тому, що я питав про безкоштовні обертання з будь -якої причини


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Мені вдалося активувати 20 безкоштовних обертів, але коли я починаю гру, ігор немає ... Я написав чат у прямому ефірі. Потім чат раптово зник 🤷🏼‍♂️

Автоматичний переклад.
2 р. тому

вони повністю видалили мій обліковий запис

Просто тому, що я питав про безкоштовні обертання з будь -якої причини


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я не зовсім впевнений, що тут відбувається. Це звучить дивно. Ви запитували казино, чому рахунок облікового запису закрили? Вони дали вам якусь конкретну причину?

Автоматичний переклад.
MariusBrauer
2 р. тому

Ви можете спробувати надіслати їм електронний лист, якщо чат з якоїсь причини не працює.

Автоматичний переклад.
MariusBrauer
2 р. тому

Так було і зі мною. Таким чином, ігри в передбачуваному слоті не працювали в чаті, але спіни потім були перенесені на Мануеля в інший слот

Автоматичний переклад.
Blindly
2 р. тому

Так, це поточні проблеми з гравцями в Німеччині. Деякі ігри від певних постачальників ігор для них невидимі, оскільки вони не мають ліцензії 😕

Автоматичний переклад.
1 рік тому

неможливо зняти гроші в willscasino протягом періоду охолодження (заморозити рахунок). що думає casinoguru, якщо ви не можете зробити це в казино? Я думаю, що різниця між блокуванням рахунку та самовиключенням полягає в тому, що ви все ще можете зняти кошти протягом періоду охолодження.


Живий чат жахливий. Я чекав 70 хвилин. Потім прийшло «привіт». Потім знову 20 хвилин очікування...і т.д.


Auf e-mails antworten sie gar nicht.


Gewinnbeschränkungen sollte es auch nicht geben in guten Casinos (Gewinnlimits)

Автоматичний переклад.
Mister_Schweiz
1 рік тому

Привіт,

Мушу сказати, що я запитав Саймона про цю ситуацію 🤔

Він пояснив мені, що в цьому випадку має бути можливим зняття коштів.

Я думаю, що варто поскаржитися - якщо вам потрібна допомога, звичайно.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Якщо для казино не є «ОБОВ’ЯЗКОВОЮ» можливість зняття коштів під час періоду охолодження, скарга навряд чи буде прийнята. Що ви всі маєте на увазі? Хоча я думаю, що це основна мета періоду охолодження, а не самовиключення

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Mister_Schweiz
1 рік тому

Ну, коли йдеться про таку делікатну справу, то досить складно сказати, що щось треба.

Наразі я дізнався, що багато казино підходять до цього періоду охолодження по-різному. Я вважаю, що справа в тому, щоб досягти мети - захистити гравців від азартних ігор. Я вважаю цілком логічним дозволити гравцям виходити, коли триває період охолодження, оскільки вилучення не означає втрату балансу через розіграш.

Чи знайшли ви якісь правила щодо заморожених рахунків або періоду охолодження в TaC цього казино?


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я щойно подав скаргу до Casino Guru щодо цього. Будемо сподіватися, що казино ставить під сумнів саму мету періоду відпочинку

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Mister_Schweiz
1 рік тому

Що ж, я перевірив вашу скаргу і виявив досить цікавим те, що ситуація зовсім інша, ніж я припускав.

«Гравець зі Швейцарії намагався встановити період відпочинку, однак казино запросило документи для підтвердження його особи. Тим часом він програв усі свої виграші та навіть зробив додаткові депозити».

Я поняття не маю, що ти втратив рівновагу. Ви запитували лише про зняття коштів під час періоду охолодження. На жаль, натомість рахунок було заморожено.

Якби я це знав, то, напевно, відреагував би інакше. Я думав, що у вас активний баланс, тому ви стурбовані тим, що не можете зняти кошти.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Шановна Радка


Я скаржуся, і я не думаю, що це нормально, що ви не можете зняти гроші під час періоду охолодження, а також не можете підтвердити себе під час нього. Це суперечить фактичній меті замороженого рахунку (захист гравця), оскільки ви маєте доступ до грошей принаймні 4 дні і можете втратити гроші, що й сталося. Я, чесно кажучи, не розумію різниці між ситуацією, яку ви спочатку мали на увазі, і ситуацією, яка сталася насправді.


Звичайно, казино не ПОВИННО пропонувати захист гравців, але якщо вони вже пропонують «заморозити рахунок», вони повинні суворо це застосовувати. Наприклад, казино не зобов’язане пропонувати вітальний бонус, але якщо казино пропонує 100% вітальний бонус, він не повинен закінчуватися 50%. казино пропонує «заморозити рахунок/період охолодження», і, по суті, це зовсім не період охолодження чи самовиключення. це вводить в оману і несправедливо.


Спочатку я навмисно не подавав скарги, просто хотів поділитися на дискусійному форумі, що willscasino пропонує період відпочинку, але цей період не є тим, на що гравець може сумлінно розраховувати. якщо ви робите відкликання, а потім самостійно виключаєтеся, і щось не так із відкликанням, вам потрібно буде дочекатися завершення самовиключення, увійти в систему та відкликати знову або завантажити документ. гравець не захищений від розігрування своїх грошей, хоча казино пропонує період відпочинку. Я просто хотів це сказати.


Початкове питання полягало в тому, чи має казино дозволяти зняття коштів протягом періоду охолодження. ти запитав Саймона, і він сказав, що це можливо. Той факт, що я більше не маю кредиту, є наслідком цього, тому що це саме те, що ви не могли зробити.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Вибач, люба Радько. Але ваше останнє повідомлення також не відображає правильних фактів.


«Натомість обліковий запис було заморожено»: це твердження неправильне.


Я дотримуюсь цього. Казино, яке пропонує період охолодження, має також пропонувати ті функції, які відомі як період охолодження (заморожування облікового запису): ви можете увійти, зняти гроші, переглянути історію транзакцій протягом періоду охолодження, завантажити документи для перевірки тощо, але не може робити депозити чи грати. У WillsCasino ви можете знімати кошти та завантажувати документи для перевірки, лише якщо рахунок не заморожено. це означає, що якщо я зроблю виплату та завантажу документи, а потім заблокую свій рахунок, а потім щось не так, виплату відхилено, документ відсутній, мені доведеться чекати, поки обліковий запис знову стане активним. На мій погляд, це суперечить захисту гравців і функції заморожування рахунку, яку пропонує казино.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого