3 р. тому
Тут ви можете обговорити Will's Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
На жаль, я не бачу жодного чату в прямому ефірі та без депо. Я ніколи не отримував бонус, незважаючи на запит електронною поштою (до сьогодні без відповіді)
Unfortunately I don't see any live chat and the no dep. I never received the bonus despite an email request (until today without an answer)
Ich sehe leider keine live chat und den no dep. Bonus habe trotz Email Nachfrage (bis heute ohne antwort) nie erhalten
Привіт, коли ви зверталися до казино? Як довго ви чекали?
Hi, when did you contact the casino? How long time have you been waiting?
Я чекав 3 дні. Сьогодні я отримав відповідь, і моя проблема була вирішена. Жива версія також була доступна лише сьогодні.
I waited 3 days. Today I got an answer and my problem was solved. The live version was also only available today.
Ich habe 3 Tage gewartet. Heute habe ich dann eine Antwort bekommen und mei Problem wurde gelöst. Auch erst heute war der live hat verfügbar.
Гей, казино видалило мій рахунок на запит бонусу без депозиту, тому що це був я, ха -ха -ха -ха
hey the casino deleted my account on request of the no deposit bonus as a reason it was me hahahahahha
hey das casino hat auf anfrage des no deposit bonus mein account gelöscht als grund ich sei es selber gewesen hahahahahha
Я не впевнений, чи правильно я зрозумів. Казино видалило ваш обліковий запис, і вони кажуть, що ви попросили його про це, хоча ви цього не зробили?
I'm not sure if I understand correctly. The casino deleted your account and they say you asked them for it even though you didn't?
вони повністю видалили мій обліковий запис
Просто тому, що я питав про безкоштовні обертання з будь -якої причини
they have completely deleted my account
Just because I asked about the free spins for whatever reason
die haben mein accoun6t gelöscht voll die lappen
nur weilich gefragt wegn den freispielen warum auch immer
Мені вдалося активувати 20 безкоштовних обертів, але коли я починаю гру, ігор немає ... Я написав чат у прямому ефірі. Потім чат раптово зник 🤷🏼♂️
I was able to activate the 20 free spins but when I start the game the games are not there ... I wrote the live chat. Then the chat was suddenly gone 🤷🏼♂️
Ich konnte die 20 Freispiele Aktivieren aber wenn ich das Spiel starte sind die Spiele nicht da … habe dem livechat geschrieben.dann war der Chat plötzlich weg 🤷🏼♂️
вони повністю видалили мій обліковий запис
Просто тому, що я питав про безкоштовні обертання з будь -якої причини
they have completely deleted my account
Just because I asked about the free spins for whatever reason
die haben mein accoun6t gelöscht voll die lappen
nur weilich gefragt wegn den freispielen warum auch immer
Я не зовсім впевнений, що тут відбувається. Це звучить дивно. Ви запитували казино, чому рахунок облікового запису закрили? Вони дали вам якусь конкретну причину?
I'm not really sure what's going on here. That sounds strange. Have you asked the casino why the account account was closed? Did they give you any specific reason?
Ви можете спробувати надіслати їм електронний лист, якщо чат з якоїсь причини не працює.
You may try to send them an email if the chat doesn't work for some reason.
Так було і зі мною. Таким чином, ігри в передбачуваному слоті не працювали в чаті, але спіни потім були перенесені на Мануеля в інший слот
That was the case with me too. So the games in the intended slot did not work in the chat, but the spins were then transferred to Manuel to another slot
Das war bei mir auch.also das die Spiele in dem vorgesehen slot nicht gingen im Chat wurden die spins dann aber Manuel auf ein anderen slot übertragen
Так, це поточні проблеми з гравцями в Німеччині. Деякі ігри від певних постачальників ігор для них невидимі, оскільки вони не мають ліцензії 😕
Yeah, that the current issues with players in Germany. Some games from certain game providers are invisible to them, because they're not licensed 😕
неможливо зняти гроші в willscasino протягом періоду охолодження (заморозити рахунок). що думає casinoguru, якщо ви не можете зробити це в казино? Я думаю, що різниця між блокуванням рахунку та самовиключенням полягає в тому, що ви все ще можете зняти кошти протягом періоду охолодження.
Живий чат жахливий. Я чекав 70 хвилин. Потім прийшло «привіт». Потім знову 20 хвилин очікування...і т.д.
Auf e-mails antworten sie gar nicht.
Gewinnbeschränkungen sollte es auch nicht geben in guten Casinos (Gewinnlimits)
it is not possible to make withdrawals at willscasino during a cool-off period (freeze account). what does casinoguru think if you can't do that in a casino? i think the difference between freeze account and self-exclusion is that you can still withdraw during a cool-off period.
The live-chat is horrible. I was waiting 70 minutes. Than came a "hi-message". Than again 20 minutes waiting...etc.
Auf e-mails antworten sie gar nicht.
Gewinnbeschränkungen sollte es auch nicht geben in guten Casinos (Gewinnlimits)
Привіт,
Мушу сказати, що я запитав Саймона про цю ситуацію 🤔
Він пояснив мені, що в цьому випадку має бути можливим зняття коштів.
Я думаю, що варто поскаржитися - якщо вам потрібна допомога, звичайно.
Hello,
I must say that I asked Simon about this situation 🤔
He explained to me that in this case, withdrawals should be possible.
I think it's worth a complaint - if you need the help of course.
Якщо для казино не є «ОБОВ’ЯЗКОВОЮ» можливість зняття коштів під час періоду охолодження, скарга навряд чи буде прийнята. Що ви всі маєте на увазі? Хоча я думаю, що це основна мета періоду охолодження, а не самовиключення
If it is not a "MUST" for a casino to be able to withdraw during a cool-off period, a complaint is unlikely to succeed. What do you all mean? Though I think that's the main purpose of a cool-off period as opposed to self-exclusion
Wenn es kein "MUSS" eines Casinos ist, dass man während einer Cool-Off-Periode Auszahlungen machen kann, wird eine Beschwerde kaum Erfolg haben. Was meint ihr? Wobei ich denke, dass dies der Hauptzweck einer Cool-Off-Periode ist im Unterschied zum Selbsrausschluss
Ну, коли йдеться про таку делікатну справу, то досить складно сказати, що щось треба.
Наразі я дізнався, що багато казино підходять до цього періоду охолодження по-різному. Я вважаю, що справа в тому, щоб досягти мети - захистити гравців від азартних ігор. Я вважаю цілком логічним дозволити гравцям виходити, коли триває період охолодження, оскільки вилучення не означає втрату балансу через розіграш.
Чи знайшли ви якісь правила щодо заморожених рахунків або періоду охолодження в TaC цього казино?
Well, when it comes to such a sensitive matter, it's quite complicated to say that something is a must.
So far I've learned that many casinos approach this cooling period differently. I believe that the point is to fulfill the purpose - to keep players safe from gambling. I found it only logical to allow players to withdraw when the cooling period is on because withdrawal does not mean losing the balance by playing it out.
Did you find any rules concerning the frozen accounts or cool-off period in this casino's TaC?
Я щойно подав скаргу до Casino Guru щодо цього. Будемо сподіватися, що казино ставить під сумнів саму мету періоду відпочинку
I have just filed a complaint with Casino Guru regarding this. Let's hope the casino questions the very purpose of a cool-off period
Ich habe diesbezüglich gerade eibe Beschwerde bei Casino Guru eingereicht. Hoffen wir, dass das Casino den eigentlichen Sinn und Zweck einer cool-off-periode hinterfragt
Що ж, я перевірив вашу скаргу і виявив досить цікавим те, що ситуація зовсім інша, ніж я припускав.
«Гравець зі Швейцарії намагався встановити період відпочинку, однак казино запросило документи для підтвердження його особи. Тим часом він програв усі свої виграші та навіть зробив додаткові депозити».
Я поняття не маю, що ти втратив рівновагу. Ви запитували лише про зняття коштів під час періоду охолодження. На жаль, натомість рахунок було заморожено.
Якби я це знав, то, напевно, відреагував би інакше. Я думав, що у вас активний баланс, тому ви стурбовані тим, що не можете зняти кошти.
Well, I checked your complaint and found it quite interesting that it seems the situation is quite different than I assumed.
"The player from Switzerland tried to set the cool-off period, however, the casino requested documents to verify his identity. In the meantime, he lost all his winnings and even made more deposits."
I have no idea that you've lost your balance. You only asked about the withdrawals during the cool-off period. Sadly the account was frozen instead.
If I would have known this I would probably react differently. I thought that you have an active balance, hence you are concerned that you can't withdraw.
Шановна Радка
Я скаржуся, і я не думаю, що це нормально, що ви не можете зняти гроші під час періоду охолодження, а також не можете підтвердити себе під час нього. Це суперечить фактичній меті замороженого рахунку (захист гравця), оскільки ви маєте доступ до грошей принаймні 4 дні і можете втратити гроші, що й сталося. Я, чесно кажучи, не розумію різниці між ситуацією, яку ви спочатку мали на увазі, і ситуацією, яка сталася насправді.
Звичайно, казино не ПОВИННО пропонувати захист гравців, але якщо вони вже пропонують «заморозити рахунок», вони повинні суворо це застосовувати. Наприклад, казино не зобов’язане пропонувати вітальний бонус, але якщо казино пропонує 100% вітальний бонус, він не повинен закінчуватися 50%. казино пропонує «заморозити рахунок/період охолодження», і, по суті, це зовсім не період охолодження чи самовиключення. це вводить в оману і несправедливо.
Спочатку я навмисно не подавав скарги, просто хотів поділитися на дискусійному форумі, що willscasino пропонує період відпочинку, але цей період не є тим, на що гравець може сумлінно розраховувати. якщо ви робите відкликання, а потім самостійно виключаєтеся, і щось не так із відкликанням, вам потрібно буде дочекатися завершення самовиключення, увійти в систему та відкликати знову або завантажити документ. гравець не захищений від розігрування своїх грошей, хоча казино пропонує період відпочинку. Я просто хотів це сказати.
Початкове питання полягало в тому, чи має казино дозволяти зняття коштів протягом періоду охолодження. ти запитав Саймона, і він сказав, що це можливо. Той факт, що я більше не маю кредиту, є наслідком цього, тому що це саме те, що ви не могли зробити.
Dear Radka
I'm complaining and I don't think it's okay that you can't withdraw money during a cool-off period and also can't verify yourself during it. This contradicts the actual purpose of the frozen account (player protection) because you have access to the money for at least 4 days and can lose the money, which happened. I honestly don't understand the difference between the situation you originally had in mind and the situation that actually happened.
Of course, a casino MUST not offer player protection, but if they already offer a "freeze account", they should implement it rigorously. For example, there is no obligation for a casino to offer a welcome bonus, but if a casino offers a 100% welcome bonus, it should not end up being 50%. the casino offers "freeze account / cool-off period" and in essence it is not a cool-off period or self-exclusion at all. this is misleading and not fair.
i intentionally didn't file a complaint at first, just wanted to share on the discussion forum that willscasino is offering a cool-off period, but this period is not what a player can in good faith expect. if you make a withdrawal and then self-exclude and there is something wrong with the withdrawal you will need to wait until the self-exclusion is over, log in and withdraw again or upload the document. the player is not protected from gambling their money, although the casino offers a cool-off period. I just wanted that said.
The original question was whether a casino should allow withdrawals during a cool-off period. you asked simon and he said it should be possible. The fact that I no longer have any credit is a consequence of this, because that's exactly what you couldn't do.
Liebe Radka
Ich beschwere mich und finde es nicht in Ordnung, dass man während einer cool-off-periode kein geld abheben kann und sich auch währenddessen nicht verifizieren kann. Das widerspricht dem eigentlichen zweck des eingefrorenen kontos (spielerschutz), weil man während mind. 4 Tagen zugriff auf das geld hat und das geld verlieren kann, was passiert ist. Ich verstehe ehrlich gesagt nicht, den unterschied zwischen der situation, die du ursprünglich im kopf hattest und der situation, die tatsächlich passiert ist.
Ein Casino MUSS natürlich keinen Spielerschutz anbieten, aber wenn er schon ein "freeze-account" anbietet, sollte er es auch rigoros umsetzen. es gibt zum Beispiel auch keine Pflicht für ein Casino, einen Willkommensbonus anzubieten, aber wenn ein Casino einen Willkommensbonus von 100% anbietet, sollten es am ende nicht 50% sein. das casino bietet "freeze account / cool-off-periode an" und im prinzip ist es gar keine cool-off-periode oder selbstauschluss. das ist irreführend und nicht fair.
ich habe bewusst zuerst keine beschwerde eingereicht, sondern wollte lediglich im diskussionsforum mitteilen, dass willscasino eine cool-off-periode anbietet, aber diese periode nicht das ist, was ein spieler unter treu und glauben erwarten kann. wenn man eine auszahlung tätigt und dann einen selbstauschluss tätigt, und mit der auszahlung ist etwas nicht in ordnung, muss man warten bis der selbstauschluss vorbei ist, sich einloggn und erneut die auszahlung tätigen oder dokument hochladen. der spieler wird nicht davor geschützt, sein geld zu verspielen, obwohl das casino eine cool-off-periode anbietet. ich wollte das nur gesagt haben.
Die ursprüngliche Frage war, ob ein Casino es erlauben sollte, während einer cool-off-periode auszahlungen zu tätigen. du hast simon gefragt und er hat gesagt, dass dies möglich sein sollte. dass ich nun kein guthaben mehr habe, ist konsequenz dessen, weil man genau das nicht konnte.
Вибач, люба Радько. Але ваше останнє повідомлення також не відображає правильних фактів.
«Натомість обліковий запис було заморожено»: це твердження неправильне.
Я дотримуюсь цього. Казино, яке пропонує період охолодження, має також пропонувати ті функції, які відомі як період охолодження (заморожування облікового запису): ви можете увійти, зняти гроші, переглянути історію транзакцій протягом періоду охолодження, завантажити документи для перевірки тощо, але не може робити депозити чи грати. У WillsCasino ви можете знімати кошти та завантажувати документи для перевірки, лише якщо рахунок не заморожено. це означає, що якщо я зроблю виплату та завантажу документи, а потім заблокую свій рахунок, а потім щось не так, виплату відхилено, документ відсутній, мені доведеться чекати, поки обліковий запис знову стане активним. На мій погляд, це суперечить захисту гравців і функції заморожування рахунку, яку пропонує казино.
I'm sorry dear Radka. But your last message doesn't reflect the correct facts either.
"Sady the account was frozen instead": This statement is incorrect.
I'm sticking with it. A casino that offers a cool-off period should also offer those functions that are known as a cool-off period (freeze account): you can log in, make withdrawals, see transaction histories during a cool-off period , upload documents for verification etc, but cannot make deposits or play. At WillsCasino you can only make withdrawals and upload documents for verification if the account is not frozen. that means if i make a payout and upload documents and then freeze my account and then something is wrong, the payout was rejected, a document is missing, i have to wait until the account is active again. In my opinion, this contradicts player protection and the function of a freeze account that the casino offers.
Es tut mir leid liebe Radka. Aber deine letzte Nachricht gibt auch nicht den richtigen Sachverhalt wieder.
"Sady the account was frozen instead": Diese Aussage ist nicht richtig.
Ich bleibe dabei. Ein Casino, das eine cool-off-periode anbietet, sollte auch jene funktionen anbieten, die man unter cool-off-periode (freeze-account) versteht: man kann sich während einer cool-off-periode einloggen, auszahlungen tätigen, transaktionsverläufe sehen, dokumente für die verifizierung hochladen etc, aber keine einzahlungen machen und auch nicht spielen können. Im WillsCasino kann man nur dann Auszahlungen tätigen und Dokumente für die verifizierung hochladen, wenn das konto nicht eingefroren ist. das heisst, wenn ich eine auszahlung tätige und dokumente hochlade und dann meinen account einfriere und dann etwas nicht stimmt, die auszahlung abgewiesen wurde, ein dokument fehlt, muss ich warten bis das konto wieder aktiv ist. das widerspricht meines erachtens dem spielerschutz und der funktion eines freeze-accounts, das das casino anbietet.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.