ГоловнаФорумКазиноWill's Casino - загальне обговорення

Will's Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

 від Blindly
|
8 126 переглядів 20 відповідей |
|
1 2

Шановна Радка


Я скаржуся, і я не думаю, що це нормально, що ви не можете зняти гроші під час періоду охолодження, а також не можете підтвердити себе під час нього. Це суперечить фактичній меті замороженого рахунку (захист гравця), оскільки ви маєте доступ до грошей принаймні 4 дні і можете втратити гроші, що й сталося. Я, чесно кажучи, не розумію різниці між ситуацією, яку ви спочатку мали на увазі, і ситуацією, яка сталася насправді.


Звичайно, казино не ПОВИННО пропонувати захист гравців, але якщо вони вже пропонують «заморозити рахунок», вони повинні суворо це застосовувати. Наприклад, казино не зобов’язане пропонувати вітальний бонус, але якщо казино пропонує 100% вітальний бонус, він не повинен закінчуватися 50%. казино пропонує «заморозити рахунок/період охолодження», і, по суті, це зовсім не період охолодження чи самовиключення. це вводить в оману і несправедливо.


Спочатку я навмисно не подавав скарги, просто хотів поділитися на дискусійному форумі, що willscasino пропонує період відпочинку, але цей період не є тим, на що гравець може сумлінно розраховувати. якщо ви робите відкликання, а потім самостійно виключаєтеся, і щось не так із відкликанням, вам потрібно буде дочекатися завершення самовиключення, увійти в систему та відкликати знову або завантажити документ. гравець не захищений від розігрування своїх грошей, хоча казино пропонує період відпочинку. Я просто хотів це сказати.


Початкове питання полягало в тому, чи має казино дозволяти зняття коштів протягом періоду охолодження. ти запитав Саймона, і він сказав, що це можливо. Той факт, що я більше не маю кредиту, є наслідком цього, тому що це саме те, що ви не могли зробити.

Автоматичний переклад.

Шановний Mister_Schweiz.

Судячи з вашої скарги, у мене складається враження, що ваше запитання було теоретичним і ваш обліковий запис не було заморожено чи в період охолодження, про що я не знав.

Я щойно дізнався про це із скарги заднім числом, розумієте? 🙂.

У будь-якому випадку, я радий, що ви подали його, тому що ви отримали більше відповідей.






Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого