ФорумКазиноWild Fortune Casino - загальне обговорення

Wild Fortune Casino - загальне обговорення

2 р. тому від oliver43211
|
4869 переглядів 21 відповідей |
|
1 2
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Wild Fortune Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Привіт, який дикий лаберт насправді просто сміття, його обробляли з 26.08.2022, і в ньому говорилося, що зараз 3-5 днів, минуло 10 днів, і на ньому немає грошей. Жодному банку не потрібно більше 10 днів, щоб надіслати гроші, банки повинні їх надіслати Від 24 до 48 годин, оскільки ви можете чітко бачити, що це казино є абсолютно сумнівним і обманює клієнтів, вносячи депозити, оскільки гуру не може зрозуміти, що вони остаточно не втручаються

Автоматичний переклад.
oliver43211
2 р. тому

Привіт,

Я розумію, що ви вважаєте неприйнятним чекати повних 14 днів на KYC і відкликання. З іншого боку, ви бачите, що цей час необхідний. Дозвольте мені зазначити, що орієнтовний час, здебільшого зазначений у загальних положеннях та умовах, не включає KYC. Перше зняття зазвичай найдовше.

Ви завжди можете попросити казино пройти перевірку відразу після реєстрації та заощадити час під час першого виведення коштів. Що ти думаєш про це?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

привіт, я щойно спілкувався зі службою обслуговування клієнтів, і раптом вони кажуть, що є проблеми, чи будете ви їх оновлювати, ясно 26.08.2022 сказав електронною поштою, що все схвалено, і гроші вийшли, що кожного дня все виконується тепер через 11 днів. Коли виникли проблеми, стає зрозуміло, що це казино — повне шахрайство, і мені сумно, що казино завжди захищені, хоча авторитетні казино виплачують виплати протягом максимум 48 годин, і я отримав пряму перевірку від kyc щодо інших казино

Автоматичний переклад.
oliver43211
2 р. тому

Привіт.

Що ж, чесно кажучи, якщо казино бачить якусь проблему, її потрібно спочатку усунути, я б сказав, що це цілком звичайна процедура, і кожне казино має провести власну перевірку облікового запису та KYC.

Будь ласка, що здається не так на думку казино?

Тільки майте на увазі, що шахрайське казино взагалі не платить.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я не знаю, чи я сказав, що грошей ще немає, ми перевіримо це все, що ми знову бачимо, але те, що не може бути правильно в казино, - це завжди проблеми з виплатами, і це те, що я тут читав час, однак ви сприймаєте це як серйозне

Автоматичний переклад.
oliver43211
2 р. тому

Привіт,

Я думаю, що ви написали, що казино виявило проблему. Будь ласка, вас про це повідомили?

Я б сказав, що важливо зрозуміти, що відбувається.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

вони сказали, що зустрінуться ще колись

Автоматичний переклад.
oliver43211
2 р. тому

Вибачте, я не розумію.

Чи можете ви вставити оригінальну інформацію, будь ласка? Бажано вставити текст у публікацію, щоб за потреби його можна було автоматично перекласти.

Дякую.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

наприклад, якби це було через живий чат, вони зв’яжуться електронною поштою в якийсь момент наступного тижня. Я думаю, це дуже сумно, що ніхто не допомагає, і ви завжди повинні бути уважними до казино, вам потрібен час, але як вкладнику він завжди доступний, незалежно від того,

Автоматичний переклад.
oliver43211
2 р. тому

Я хотів би вам допомогти, я просто не розумію, в чому проблема. Це про якийсь документ, який ви не можете надати? Можете відповісти мені, будь ласка?


Крім того, дозвольте мені повторити:

Ви завжди можете попросити казино пройти перевірку одразу після реєстрації та заощадити час під час першого вилучення .



Автоматичний переклад.
2 р. тому

знову я підтверджений у kfc, і це не суть, я запитав у чаті, чому грошей досі немає, вони не знають і перевірять це, і їм слід дочекатися електронного листа про оновлення, це повна міхура казино, вірно в серйозному

Автоматичний переклад.
oliver43211
2 р. тому

О, тепер я розумію, якщо ви не знаєте, у чому проблема, на жаль, я не можу висловити свою точку зору.

На розгляд вашої скарги залишається 3 дні, після чого настає час відкликання. Будемо сподіватися, що виграш надійде до п’ятниці пізно вдень.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

до побачення

Я почав із внесення депозиту, але сайт не дозволив мені зареєструватися. Також не зрозуміли, чому не проходить реєстрація, а тільки депозит. Спочатку служба обслуговування клієнтів була дуже корисною, але потім вона застрягла. Усяке спілкування від них до мене припинилося. Я кілька разів надсилав їм електронні листи та надсилав банківські квитанції про депозити, але жодної відповіді. Зараз пройшло більше тижня після всього, і ніякого контакту не було.

Я справді не рекомендую тут грати. Депозит — це добре, а натомість пальчики оближеш. Коли я новачок, я не знаю, що робити тепер, коли гроші ще є.

Автоматичний переклад.
painajainen1
4 міс. тому

Якщо у вас є гроші, і ви не можете зареєструватися, як ви можете зробити депозит? На якому рахунку у вас є гроші, якщо вам не вдалося його створити? Це досить дивно і, звичайно, неприємно, якщо казино не відповідає. Але спробуйте пояснити мені це, і ми побачимо, чи зможемо допомогти.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Тож я зайшов на сайт Wild Fortune і натиснув, щоб зареєструватися, коли посередині сторінки з’явилася «бульбашка» з депозитом. Я зробив депозит, але більше нічого не отримав. Я спілкувався з 5 різними людьми та розглядав різні варіанти, і жоден із них не дозволив мені зареєструватися на сайті. Це також здивувало всіх співрозмовників. Обіцяли розібратися, але з моменту першої розмови минуло 12 днів, а нічого не чути. Я також надіслав їм відео про те, що відбувається, коли я намагаюся зареєструватися. Я також надіслав їм депозитні квитанції, але відповіді немає.

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Я не знаю куди поділися гроші?? Принаймні вони не повернулися на мій рахунок.

Я не можу отримати відео, прикріплене до цього повідомлення, як вкладення, яке показує мою спробу зареєструвати ігровий обліковий запис.

Автоматичний переклад.
painajainen1
4 міс. тому

Ну, це теж здається мені надзвичайно дивним, і я абсолютно не розумію, чому вони не спробували це вирішити з вами, а ви тепер так довго чекаєте на відповідь. Цього точно не повинно відбуватися, і, з іншого боку, я, ймовірно, ніколи б не зробив депозит нікуди, якщо б у мене там не був рахунок.

Тож у цьому випадку я рекомендую вам подати скаргу до нас на нашому веб-сайті, просто клацнувши тут за цим посиланням .

Наша команда проведе розслідування та побачить, куди це піде.

Ви думаєте, що підете на це?

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Не відкриваючи цю тему далі, я хочу повернути гроші, тому що вони для мене, однак, навіть якби вони пішли на ігри, для мене це великі гроші.

Дуже дякую за поради та допомогу.


І це посилання якось несправне, тому що я не міг подати скаргу через нього. Я трохи зробив це в інший сезон.

Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
painajainen1
4 міс. тому

Будь ласка, і я сподіваюся, що ваші гроші якось пройдуть. Хоча я припускаю, що це може бути складніше.

Щодо посилання, то перепрошую, але оскільки ви встигли відкрити скаргу , то все як має бути.

Якщо у вас будуть ще якісь новини, я буду тут і не соромтеся повідомити мене.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого