2 р. тому
Тут ви можете обговорити Vegas Crest Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Чому сказано, що це казино не приймає гравців із США, а потім сказано, що це казино, аудиторією якого є... гравці з США? 😂
Why does it say this casino doesn't accept US players but then it says it's a casino who's audience is.... US players? 😂
Привіт, згідно з нашою інформацією, це казино не приймає гравців із США.
У вас є інша інформація, будь ласка? Якщо можливо, поділіться друкованим екраном, і я надішлю його нашій групі даних для оновлення.
Hello, according to our information, this casino does not accept US players.
Do you have other information, please? Share printscreen if possible and I will send it to our data team for an update.
Хтось ще має проблеми з виплатою? Раніше вони виплачували 3 тисячі на тиждень, але я маю 6 тисяч схвалених знятих коштів, і мені не платили майже місяць...
Anyone else experiencing problems with getting them to pay out ? They used to payout 3k a week, but I have 6k worth of approved withdrawls, and haven't been paid in almost a month...
Відповідно до хорошої оцінки користувачів, я б сказав, що це ненормально, але перевірте їх самі:
https://casino.guru/Vegas-Crest-Casino-review#tab=js-tab-reviews
В останніх оглядах говорилося про повільний KYC і ще повільніші вилучення. Не добрий знак.
Як щодо того, щоб простягнути вам руку допомоги? Я смію сказати, що настав час подати ще одну скаргу, що ви скажете?
According to the good user rating, I would say it is not normal but check those up for yourself:
https://casino.guru/Vegas-Crest-Casino-review#tab=js-tab-reviews
The recent reviews spoke about slow KYC and even slower withdrawals. Not a good sign.
How about getting you a helping hand? I dare to say it is time to submit another complaint, what do you say?
Вони виплатили один з моїх вилучених коштів, якщо вони не виплатять інший цього тижня, я відкрию скаргу.
They paid one of my withdrawls, If they don't pay the other this week I'll open a complaint.
Досить справедливо.
Тепер, коли я думаю про це, я, мабуть, зробив би те саме. 🙂
У будь-якому випадку, я був би вдячний за оновлення – повідомте мені, як воно буде, до кінця тижня, будь ласка.
Fair enough.
Now that I'm thinking of it, I would probably do the same. 🙂
In any case, I'd appreciate an update - let me know how it goes by the end of the week, please.
Спочатку пробували робити проблеми з верифікацією, тепер затримують виведення на 10 днів , їхній фінансовий відділ звернувся до свого оператора. Звичайно, мені байдуже, навіть якщо я їм вірю. ЇХНИЙ оператор — ЇХНИЙ партнер, а проблема — у них.
First they tried make problems with verification, now they delay withdrawal over 10 days , their finance department referred to their operator. Of course I don't care even if I believe them. THEIR operator is THEIR partner, and problem is their.
Доброго дня тобі,
нагадує мені іншу тему під назвою « Правда про фальшиву рекламу в онлайн-казино: посібник гравця щодо часу обробки зняття коштів »👈
Без жодних заперечень, я також вважаю, що казино несе відповідальність за свого платіжного провайдера. Зрозуміло, що можуть виникнути деякі несподівані проблеми, з іншого боку, казино ризикує своєю репутацією і має зосередитися на ефективній підтримці та вирішенні. Ви також згадали про проблемний KYC, чи могли б ви розповісти про нього більше? Я перевірив останні скарги, і остання про затримку платежу залишилася невирішеною.
Це хвилює. Сподіваюся, ви не будете довго чекати виплати.
Good day to you,
reminds me of the other thread called "The Truth About False Advertising in Online Casinos: A Gamer's Guide to Withdrawal Processing Times"👈
Without any objections, I also believe casino is responsible for its payment provider. Understandably, some unexpected issues may occure, on the other hand, casino risk its reputation and should focus on effective support and solution. Yet you also mentioned a problematic KYC, could you perhaps share more about it? I checked the recent complaints and the last about delayed payment ended up unresolved.
(the complaint is available here)
That's concerning. I hope you won't be waitng long for the payout.
Привіт
« Наш криптопроцесор щойно повідомив, що помилку, яка виникла кілька тижнів тому, ще не повністю виправлено, і обробка платежів все ще порушена, що означає, що вони можуть обробляти лише кілька платежів на день.
З цієї причини наразі ми маємо кілька платежів, які відстають.
Ми сподіваємося, що це буде повністю виправлено найближчими днями; однак не може назвати точну дату; оскільки вони не довели його використання.
Дякуємо за терпіння і гарних вихідних ».
Ви б їм довіряли?)
Кілька днів за 600 євро готівкою - це не велика проблема. Але затримки з будь-якого казино - це завжди прикро і неприємно. Принаймні вони заслуговують негативного відгуку)
Hello
"We have just been advised by our crypto processor that the bug they had a few weeks ago is not fully fixed yet and the payment processing is still disrupted which means they can only process a few payments per day.
For this reason we currently have a few payments which are behind.
We are hoping that this will be fully fixed in the coming days; however cannot give an exact date; since they didn’t prove it to use.
Thank you for your patience and have a good weekend."
Would you trust them?)
A several days for 600EU cash - it's not a big deal. But delays from any casino it's always a dissapoining and unpleasant thing. It least they deserve a negative review)
Ах, інтригуючий!
Сказати, чи повірив би я такому поясненню, завжди змушує мене трохи вагатися. Однак я вважаю, що можу чесно сказати, що, на мій погляд, казино не хотіли б визнавати наявність постійних технічних проблем. Однак коли вони це роблять, це принаймні більше розвіює підозри, ніж коли казино не дає пояснень або дає суперечливу інформацію. Це моя думка, але я розумію, що інші можуть мати зовсім інші думки, особливо якщо вони мали певний негативний досвід.
До речі, скільки це «кілька» днів?
Ah, an intriguing one!
To say whether or not I would believe such an explanation always makes me a little hesitant. However, I suppose I can honestly state that, in my opinion, casinos would rather not acknowledge that they are having persistent technical problems. When they do, however, it at least allays suspicions more than when the casino withholds an explanation or gives contradictory information. This is my opinion, but I recognize that others may have very different opinions, particularly if they have had some negative experiences.
By the way, how many are "several" days, please?
привіт
Я отримав оплату.
Добре, Радка. Я поділюся з ними своїм досвідом щодо затримки підтвердження. Це трохи смішно.
Після завантаження моїх документів і подання запиту на зняття коштів я отримав повідомлення електронною поштою: «Однак зверніть увагу, що наші фільтри безпеки спрацювали», потім вони попросили ще одне селфі, а інший документ адреси жирним шрифтом зазначив, що « виписки з банківського рахунку використовувати не можна» . Я краще поділюся подальшими повідомленнями тут:
я
" Здорові були
Я припускаю, що ваші фільтри безпеки спрацьовують, коли виграно невелику суму в пару сотень. Не хвилюйтеся, будьте певні, що я реальна людина, я можу зробити селфі з найкращими побажаннями у вашому казино, якщо хочете).
Дивно, ви не приймаєте виписку з банківського рахунку, тому що у вас є можливість вибрати виписку на сторінці документів. Я завантажив рахунок за натуральне споживання свого будинку, але він вірменською мовою. Комунальні рахунки у Вірменії виписуються лише вірменською мовою, без винятку.
З повагою "
Казино
«Дякую за відповідь.
На жаль, ваше підтвердження місця проживання було відхилено.
Як підтвердження місця проживання ми приймаємо лише чітку та повну копію.
сторінки вашого мобільного телефону , рахунків за кабельне телебачення, гідро- та електроенергію.
Документ повинен бути виданий протягом останніх 3 місяців із зазначенням дати
видимий і ... бла-бла ... на одній сторінці.. бла-бла"
я
"Привіт
Подивіться, я маю на увазі ВСІ типи рахунків і рахунків-фактур у Вірменії генеруються в державній податковій системі електронних рахунків-фактур і виглядають схожим чином і друкуються на двох сторінках. Однак я також маю переклад, зроблений ліцензованим і кваліфікованим перекладачем саме цього рахунку за комунальні послуги (це було зроблено на інший запит). Тож я прикріпив до цього електронного листа ОФІЦІЙНО ПЕРЕКЛАДЕНИЙ РАХУНОК ЗА КОМУНАЛЬНІ ПЛАТИ свого будинку.
Якщо ви просто бажаєте відстрочити зняття, ви можете надіслати інший рахунок.
Я можу отримати його, наприклад, від компанії мобільного зв’язку чи електроенергії, але це буде точно такий же формат на двох сторінках. І я не збираюся віддавати його в службу перекладу, як це зроблено. Чому вам не подобається мій рахунок за природний газ? "Газпром" під санкціями вашого казино?)
До речі, ваше казино – друге за мій багаторічний досвід гравця, яке не приймає банківські виписки.
Я повинен вам подякувати, ви нагадали мені, що я виграв пару сотень у вашому казино. дякую!
З повагою"
Це була правда – я пам’ятав, що виграв близько 600 у щойно зареєстрованому казино, але не пам’ятаю, в якому)
Казино
" Дякую за відповідь.
Управління ризиками просить копію вашого рахунку за мобільний телефон. Датовано протягом останніх 3 місяців.
У документі повинні бути вказані ваше ім'я та адреса.
Будь ласка, завантажте його в розділ [Профіль] і натисніть значок [Документи] "
я
« Добре, шановна підтримка
Коли у мене буде вільний час, мені доведеться піти і вимагати його від компанії мобільного зв’язку. Документ буде вірменською мовою та, як сказано, у форматі, подібному до доданого рахунку-фактури за газ. Адреса та ім'я будуть вірменською мовою, і вам доведеться перекласти їх самостійно. Сподіваюся, ви не будете забирати мій час ні на що інше.
О, точно мобільний телефон??
Сумніваюся, а якби мій телефонний рахунок був на ім'я моєї дружини, наприклад?) Не переживайте, це моє ім'я.
Я маю на увазі, що ваше управління ризиками виглядає занадто наполегливим.
Завдяки їм відніміть принаймні один бал до майбутнього огляду вашого казино . "
Казино
" Дякую за відповідь.
Зверніть увагу, що наш відділ управління ризиками прийняв вашу виписку з банківського рахунку як вторинний доказ місця проживання, і в результаті ваш обліковий запис було успішно підтверджено "
)))
Останнє повідомлення означає - це казино принаймні дбає про свою репутацію.
Відгуки гравців оцінюють - «Добре», про що говорить і цей факт. Крім того, я пам'ятаю, що вони повинні мати хороші рекламні акції.
Якщо вони вирішують проблеми з оплатою, можливо, варто повернутися до них, щоб спробувати удачі.
Hi
I received payment.
Ok Radka. I'll share my experience with them concerning verification delay. It's a little bit funny.
After uploading my docs and makig a withdrawal request I received a email message: "Please note however that our Security Filters have been triggered" then they asked for another selfie and another address doc bold noted that "bank statements cannot be used". I'll better share the further mail messages here:
Me
"Hello
I guess your security filters are triggered when a little amount of couple hundreds is won. Don't worry, rest assured that I am a real person I can take a selfie with best wishes to your casino, if you wish ).
Strange, You don't accept bank statement, because you have a statement option to choose in documents page. I have uploaded my house natural consumption bill but it's in Armenian. The only language utility bills are issued in Armenia- Armenian, no exceptions.
Regards"
Casino
"Thank you for replying.
Unfortunately, your Proof of Residency was rejected.
As Proof of Residency, we accept only a clear and complete copy.
page of your cell phone, cable bill, hydro, and electricity bill.
The document must have been issued within the last 3 months, with the date
visible and ... blah-blah ...in one page.. blah-blah"
Me
"Hello
Look, all, I mean ALL types of bills and invoices in Armenia are generated in State Tax E-invoice System and look the similar way and are printed in two pages. However, I have also a translation made by Licensed and qualified translator of this exact Utility Bill (it was made by other request). So I attached to this email OFFICIALLY TRANSLATED UTILITY BILL of my own house.
If you just wish to delay withdrawal, you may request another bill.
I can claim it from a cell phone or electricity company, for example, but it will be exactly the similar format in two pages. And I will not going yo give it to a translation service as done this one. Why don't you like my house natural gas bill? Is "Gazprom" under sanctions by your casino?)
BTW Your casino is the second in my several years gambler experience who doesn't accept bank statements.
I should thank you, you reminded me I have won couple hundreds in Your casino. Thank you!
Regards"
That was true- I kept in my my mind that I have won near 600 in a newly registered casino but didn't remember wich one)
Casino
"Thank you for replying.
Risk Management is requesting a copy of your cellphone bill. Dated within the last 3 months.
The document must show your name and address.
Please upload it [Profile] section and click on the [Documents] icon"
Me
"Ok dear Support
I will have to go and claim it from cell phone company, when I have free time. The document will be in Armenian and as said in Similar format as attached gas invoice. Address and name will be in Armenian and you will have to translate it yourself. Hope you will not going to take my time for anything other.
Oh, just exactly cellphone??
I doubt, what if my phone account were at my wife's name for example?) No worries it's my name.
I mean Your Risk Management look too persistent.
Minus at least one point to your casino upcoming review thanks to them. "
Casino
"Thank you for replying.
Please be advised that our Risk Management Department has accepted your bank statement as secondary proof of residency, and as a result, your account has been successfully verified"
)))
The last message means - this casino at least takes care about it's reputation.
Player reviews estimate - "Good", this fact also speeks about that. Besides, I remember they should have good promotions.
If they fixed payment issues, it may worth to return to them to try luck.
😀 Треба сказати, що я захоплююся тим, як з ними спілкувався.
Майже схоже, що вони так вагалися щодо схвалення ваших документів і підтвердження позитивного результату KYC, оскільки особа або особи, які перевіряли деталі, не були знайомі з вірменською системою та мовою.
Це, безумовно, цікаве дослідження, яке показує, як відбувається цей процес. Мені дуже приємно бачити, що ви пройшли перевірку. Я більш скептично налаштований очікував набагато складнішого кінця...
😀 I have to say I admire the way communicated with them.
It almost looks like they were so hesitant to approve your documents and confirm your KYC positive result because the person or persons checking the details were not familiar with the Armenian system and language.
That is definitely an interesting probe showing how this process is handled. I'm truly pleased to see you've passed the verification. My more sceptical self was expecting a far more complicated end...
Основна проблема полягала в тому, що вони не приймали банківські виписки як документ, що підтверджує адресу. За запитом банки здебільшого друкують виписки англійською мовою, навіть їх робоча мова відрізняється. Принаймні 9 із 10 казино приймають банківські виписки як документ, що підтверджує адресу. Лише кілька казино в моїй практиці цього не зробили.
Виписка з банківського рахунку, яку я їм надіслав, була англійською мовою, вона не була застарілою, і на ній була моя адреса. Я також надіслав їм рахунок вірменською мовою, АЛЕ я додав переклад цього точного рахунку сертифікованого перекладача з їхнім підписом і печаткою. Цей переклад було зроблено на вимогу іншого казино, яке також на диво не прийняло банківську виписку. Таким чином, цих документів було більш ніж достатньо, щоб підтвердити мою адресу, і їхня вимога також мати мій рахунок за мобільний зв’язок була дивною та все одно нерозумною. Проте документи прийняли з урахуванням моїх аргументів.
The main issue was that they didn't accept bank statements as an address proof document. Banks mostly print statements in English when requested even their operational language is different. At least 9 out of 10 casinos accept bank statements as address proof doc. Only couple casinos in my practice didn't.
The bank statement I sent them was in English it wasn't outdated and have my address on it. I had sent them also a bill in Armenian BUT I attached slso a translation of that exact bill of certified translator with their signature and stamp. That translation was made by demand of another casino which also surprisingly didn't accept bank statement. So those docs were more than enough to confirm my address and their demand to have also my cellphone bill was strange and wasn't reasonable anyway. However they accepted documents taking into account my arguments.
Я дуже радий, що ти нарешті це зробив.
Я вважаю, що кожне казино відрізняється від KYC і прийняття документів. Але головне для мене – це комунікація з гравцями, чи пояснюватимуть вони, які саме документи беруть до уваги.
I am glad that you did it at the end, really.
Every casino it's different when it comes to the KYC and accepting documents, I believe. The main thing for me, though, is the communication with players and if and how they will explain what documents exactly they take into consideration.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.