ФорумКазиноVegas Crest Casino - загальне обговорення

Vegas Crest Casino - загальне обговорення

2 р. тому від RaeMRae84
|
1990 переглядів 14 відповідей |
|
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Vegas Crest Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Чому сказано, що це казино не приймає гравців із США, а потім сказано, що це казино, аудиторією якого є... гравці з США? 😂

Автоматичний переклад.
RaeMRae84
2 р. тому

Привіт, згідно з нашою інформацією, це казино не приймає гравців із США.

У вас є інша інформація, будь ласка? Якщо можливо, поділіться друкованим екраном, і я надішлю його нашій групі даних для оновлення.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Хтось ще має проблеми з виплатою? Раніше вони виплачували 3 тисячі на тиждень, але я маю 6 тисяч схвалених знятих коштів, і мені не платили майже місяць...

Автоматичний переклад.
scottM
1 рік тому

Відповідно до хорошої оцінки користувачів, я б сказав, що це ненормально, але перевірте їх самі:

https://casino.guru/Vegas-Crest-Casino-review#tab=js-tab-reviews

В останніх оглядах говорилося про повільний KYC і ще повільніші вилучення. Не добрий знак.

Як щодо того, щоб простягнути вам руку допомоги? Я смію сказати, що настав час подати ще одну скаргу, що ви скажете?

https://casino.guru/complaints/create

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Вони виплатили один з моїх вилучених коштів, якщо вони не виплатять інший цього тижня, я відкрию скаргу.

Автоматичний переклад.
scottM
1 рік тому

Досить справедливо.

Тепер, коли я думаю про це, я, мабуть, зробив би те саме. 🙂

У будь-якому випадку, я був би вдячний за оновлення – повідомте мені, як воно буде, до кінця тижня, будь ласка.


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Спочатку пробували робити проблеми з верифікацією, тепер затримують виведення на 10 днів file , їхній фінансовий відділ звернувся до свого оператора. Звичайно, мені байдуже, навіть якщо я їм вірю. ЇХНИЙ оператор — ЇХНИЙ партнер, а проблема — у них.

Автоматичний переклад.
SMaster
1 місяць тому

Доброго дня тобі,

нагадує мені іншу тему під назвою « Правда про фальшиву рекламу в онлайн-казино: посібник гравця щодо часу обробки зняття коштів »👈

Без жодних заперечень, я також вважаю, що казино несе відповідальність за свого платіжного провайдера. Зрозуміло, що можуть виникнути деякі несподівані проблеми, з іншого боку, казино ризикує своєю репутацією і має зосередитися на ефективній підтримці та вирішенні. Ви також згадали про проблемний KYC, чи могли б ви розповісти про нього більше? Я перевірив останні скарги, і остання про затримку платежу залишилася невирішеною.

( скарга доступна тут )

Це хвилює. Сподіваюся, ви не будете довго чекати виплати.



Автоматичний переклад.
Radka
1 місяць тому

Привіт

« Наш криптопроцесор щойно повідомив, що помилку, яка виникла кілька тижнів тому, ще не повністю виправлено, і обробка платежів все ще порушена, що означає, що вони можуть обробляти лише кілька платежів на день.

 

З цієї причини наразі ми маємо кілька платежів, які відстають.

 

Ми сподіваємося, що це буде повністю виправлено найближчими днями; однак не може назвати точну дату; оскільки вони не довели його використання.

 

Дякуємо за терпіння і гарних вихідних ».


Ви б їм довіряли?)

Кілька днів за 600 євро готівкою - це не велика проблема. Але затримки з будь-якого казино - це завжди прикро і неприємно. Принаймні вони заслуговують негативного відгуку)

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
SMaster
1 місяць тому

Ах, інтригуючий!

Сказати, чи повірив би я такому поясненню, завжди змушує мене трохи вагатися. Однак я вважаю, що можу чесно сказати, що, на мій погляд, казино не хотіли б визнавати наявність постійних технічних проблем. Однак коли вони це роблять, це принаймні більше розвіює підозри, ніж коли казино не дає пояснень або дає суперечливу інформацію. Це моя думка, але я розумію, що інші можуть мати зовсім інші думки, особливо якщо вони мали певний негативний досвід.

До речі, скільки це «кілька» днів?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

привіт

Я отримав оплату.


Добре, Радка. Я поділюся з ними своїм досвідом щодо затримки підтвердження. Це трохи смішно.


Після завантаження моїх документів і подання запиту на зняття коштів я отримав повідомлення електронною поштою: «Однак зверніть увагу, що наші фільтри безпеки спрацювали», потім вони попросили ще одне селфі, а інший документ адреси жирним шрифтом зазначив, що « виписки з банківського рахунку використовувати не можна» . Я краще поділюся подальшими повідомленнями тут:


я

" Здорові були


Я припускаю, що ваші фільтри безпеки спрацьовують, коли виграно невелику суму в пару сотень. Не хвилюйтеся, будьте певні, що я реальна людина, я можу зробити селфі з найкращими побажаннями у вашому казино, якщо хочете).


Дивно, ви не приймаєте виписку з банківського рахунку, тому що у вас є можливість вибрати виписку на сторінці документів. Я завантажив рахунок за натуральне споживання свого будинку, але він вірменською мовою. Комунальні рахунки у Вірменії виписуються лише вірменською мовою, без винятку.


З повагою "


Казино

«Дякую за відповідь.

На жаль, ваше підтвердження місця проживання було відхилено.

 

Як підтвердження місця проживання ми приймаємо лише чітку та повну копію.

сторінки вашого мобільного телефону , рахунків за кабельне телебачення, гідро- та електроенергію.


Документ повинен бути виданий протягом останніх 3 місяців із зазначенням дати

видимий і ... бла-бла ... на одній сторінці.. бла-бла"


я

"Привіт

Подивіться, я маю на увазі ВСІ типи рахунків і рахунків-фактур у Вірменії генеруються в державній податковій системі електронних рахунків-фактур і виглядають схожим чином і друкуються на двох сторінках. Однак я також маю переклад, зроблений ліцензованим і кваліфікованим перекладачем саме цього рахунку за комунальні послуги (це було зроблено на інший запит). Тож я прикріпив до цього електронного листа ОФІЦІЙНО ПЕРЕКЛАДЕНИЙ РАХУНОК ЗА КОМУНАЛЬНІ ПЛАТИ свого будинку.


Якщо ви просто бажаєте відстрочити зняття, ви можете надіслати інший рахунок.

Я можу отримати його, наприклад, від компанії мобільного зв’язку чи електроенергії, але це буде точно такий же формат на двох сторінках. І я не збираюся віддавати його в службу перекладу, як це зроблено. Чому вам не подобається мій рахунок за природний газ? "Газпром" під санкціями вашого казино?)


До речі, ваше казино – друге за мій багаторічний досвід гравця, яке не приймає банківські виписки.


Я повинен вам подякувати, ви нагадали мені, що я виграв пару сотень у вашому казино. дякую!


З повагою"


Це була правда – я пам’ятав, що виграв близько 600 у щойно зареєстрованому казино, але не пам’ятаю, в якому)


Казино

" Дякую за відповідь.

Управління ризиками просить копію вашого рахунку за мобільний телефон. Датовано протягом останніх 3 місяців.

У документі повинні бути вказані ваше ім'я та адреса.

Будь ласка, завантажте його в розділ [Профіль] і натисніть значок [Документи] "


я

« Добре, шановна підтримка


Коли у мене буде вільний час, мені доведеться піти і вимагати його від компанії мобільного зв’язку. Документ буде вірменською мовою та, як сказано, у форматі, подібному до доданого рахунку-фактури за газ. Адреса та ім'я будуть вірменською мовою, і вам доведеться перекласти їх самостійно. Сподіваюся, ви не будете забирати мій час ні на що інше.



О, точно мобільний телефон??

Сумніваюся, а якби мій телефонний рахунок був на ім'я моєї дружини, наприклад?) Не переживайте, це моє ім'я.

Я маю на увазі, що ваше управління ризиками виглядає занадто наполегливим.

Завдяки їм відніміть принаймні один бал до майбутнього огляду вашого казино . "


Казино

" Дякую за відповідь.

Зверніть увагу, що наш відділ управління ризиками прийняв вашу виписку з банківського рахунку як вторинний доказ місця проживання, і в результаті ваш обліковий запис було успішно підтверджено "


)))


Останнє повідомлення означає - це казино принаймні дбає про свою репутацію.

Відгуки гравців оцінюють - «Добре», про що говорить і цей факт. Крім того, я пам'ятаю, що вони повинні мати хороші рекламні акції.

Якщо вони вирішують проблеми з оплатою, можливо, варто повернутися до них, щоб спробувати удачі.



Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
SMaster
1 місяць тому

😀 Треба сказати, що я захоплююся тим, як з ними спілкувався.

Майже схоже, що вони так вагалися щодо схвалення ваших документів і підтвердження позитивного результату KYC, оскільки особа або особи, які перевіряли деталі, не були знайомі з вірменською системою та мовою.

Це, безумовно, цікаве дослідження, яке показує, як відбувається цей процес. Мені дуже приємно бачити, що ви пройшли перевірку. Я більш скептично налаштований очікував набагато складнішого кінця...


Автоматичний переклад.
Radka
1 місяць тому

Основна проблема полягала в тому, що вони не приймали банківські виписки як документ, що підтверджує адресу. За запитом банки здебільшого друкують виписки англійською мовою, навіть їх робоча мова відрізняється. Принаймні 9 із 10 казино приймають банківські виписки як документ, що підтверджує адресу. Лише кілька казино в моїй практиці цього не зробили.

Виписка з банківського рахунку, яку я їм надіслав, була англійською мовою, вона не була застарілою, і на ній була моя адреса. Я також надіслав їм рахунок вірменською мовою, АЛЕ я додав переклад цього точного рахунку сертифікованого перекладача з їхнім підписом і печаткою. Цей переклад було зроблено на вимогу іншого казино, яке також на диво не прийняло банківську виписку. Таким чином, цих документів було більш ніж достатньо, щоб підтвердити мою адресу, і їхня вимога також мати мій рахунок за мобільний зв’язок була дивною та все одно нерозумною. Проте документи прийняли з урахуванням моїх аргументів.

Автоматичний переклад.
SMaster
1 місяць тому

Я дуже радий, що ти нарешті це зробив.

Я вважаю, що кожне казино відрізняється від KYC і прийняття документів. Але головне для мене – це комунікація з гравцями, чи пояснюватимуть вони, які саме документи беруть до уваги.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого