ФорумКазиноUptown Aces Casino - загальне обговорення

Uptown Aces Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від Radka
|
7631 переглядів 54 відповідей |
|
1 2 3
Додати публікацію
zena5755
1 рік тому

Я поняття не маю, коли настане «прайм-тайм» для американських гравців 🙁.

Будемо сподіватися, що ви отримаєте пропозиції безпосередньо від гравців.

Автоматичний переклад.
zena5755
1 рік тому

Привіт, Зена.

Мені справді цікаво, як система розпізнає, коли кнопку максимальної ставки було натиснуто випадково. Ви маєте якусь ідею? Я не.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Кнопка максимальної ставки знаходиться ліворуч від кнопки обертання. Під час гри я іноді використовую кнопку зупинки, яка також є кнопкою обертання, але лише тоді, коли барабани обертаються. За цей час легко трохи сповзти вліво.

Автоматичний переклад.
zena5755
1 рік тому

Я пам’ятаю кілька скарг на те, що гравці випадково натискають кнопку максимальної ставки та втрачають баланс за два обертання. Ймовірно, деякі старі справи.

Я все ще не розумію, як цього можна уникнути за допомогою системи.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я вважаю, що RTG оновив кнопку максимальної ставки. Якщо випадково досягти максимальної ставки, ставка стає максимальною, але барабани не обертаються. Гравець все одно повинен знати суму ставки. Принаймні гравець має шанс зловити його до того, як барабани його розіграють.

Автоматичний переклад.
zena5755
1 рік тому

Ага! Тож це має бути якесь відкладене обертання, чи не так? Це цікава ідея, я ніколи про це не чув. Було б чудово, якби хтось міг це записати, але я б не ризикував робити максимальну ставку 🙂.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я надіслав свої документи понад 1 тиждень тому і ще не отримав від них жодної інформації. Не можу зняти те, що виграв

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я надіслав свої документи понад 1 тиждень тому і ще не отримав від них жодної інформації. Не можу зняти те, що виграв

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я б зв’язався зі службою чату та запитав їх, чи отримали вони ваші документи. Тоді запитайте їх, у чому полягає затримка.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я помітив, що на їхній домашній сторінці є переможець у розмірі 97 000 доларів, якщо це справді лол. Можливо, їм бракує коштів. Можливо, тому мені не заплатили і скрутили на мене.

Автоматичний переклад.
cobra562
1 рік тому

Можливо, у казино не вистачає працівників, я думаю, ми побачимо у вашій скарзі .

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ну, якщо я не отримаю свої гроші від них, я, можливо, подумаю про те, щоб разом вийти з цього всього. Не варто стресів і загострень.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Прочитавши всі історії про виплати в цьому казино та про те, як люди не отримували своїх. Або їм було відмовлено, вони виграли. Це звучить не дуже добре для мене. Сподіваюся, це не так. Вони вже двічі сказали мені в чаті, що я отримаю свої гроші. Я все ще не можу навіть отримати гроші. Я надіслав свої документи, але поки нічого не чув. Я втратив роботу 27 листопада, і це погано. Я працював 26+ років, і це був мій різдвяний подарунок. Цього року навіть не було. Я виграв свою частку грошей за 15 років гри, також мав зняття 8 000, 4 000 серед інших, що є меншими сумами. Мені справді потрібно це, я виграв. Гаразд, я щойно зайшов у чат, і мені сказали, що їм досі не вистачає фото cc. Я надсилав їм це чортове 4 рази з листопада. Дурні брехуни

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Прочитавши всі історії про виплати в цьому казино та про те, як люди не отримували своїх. Або їм було відмовлено, вони виграли. Це звучить не дуже добре для мене. Сподіваюся, це не так. Вони вже двічі сказали мені в чаті, що я отримаю свої гроші. Я все ще не можу навіть отримати гроші. Я надіслав свої документи, але поки нічого не чув. Я втратив роботу 27 листопада, і це погано. Я працював 26+ років, і це був мій різдвяний подарунок. Цього року навіть не було. Я виграв свою частку грошей за 15 років гри, також мав зняття 8 000, 4 000 серед інших, що є меншими сумами. Мені справді потрібно це, я виграв. Гаразд, я щойно зайшов у чат, і мені сказали, що їм досі не вистачає фото cc. Я надсилав їм це чортове 4 рази з листопада. Дурні брехуни

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я не знаю, який тип програми електронної пошти ви використовуєте, але я надіслав усі документи з високим пріоритетом із повідомленням про вручення. Якщо їм потрібна лише кредитна картка, я б просто її надіслав. Я думаю, ви також можете прикріпити його як JPG до вікна чату. Таким чином особа, з якою ви спілкуєтеся, не зможе заперечити, що не отримувала його. JMO

Автоматичний переклад.
zena5755
1 рік тому

Я не вважав цей сайт поганим для гри. Багато друзів отримали його, але не я


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я не вважав цей сайт поганим для гри. Багато друзів отримали його, але не я


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Кобра, ти повторно надіслав інформацію про кредитну картку?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, я знову надіслав його минулого тижня. Я ніколи не отримував електронного листа про те, що мій обліковий запис підтверджено. Коли я ввійшов у систему, дозвольте мені вибрати варіант виведення готівки біткойнами, банківським переказом або чеком. Тепер ми просто чекаємо, чи надішлють вони кошти. Я досі не чув жодного слова про це казино. Жодного електронного листа з проханням надати будь-які документи, які потрібно надіслати, або коли буде надіслано моє зняття. Я граю і вимикаю 22 роки, і ніколи не мав подібних проблем. З того, що я читав, я не очікував проблем із цим сайтом. Мабуть, я помилився.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Через 30 днів я чекав, щоб отримати готівку. Не міг, доки мій рахунок не було підтверджено. Ну, або я думав, що це так. Сьогодні я отримав електронний лист із повідомленням, що його було відхилено. Ну, ці шкарпетки, і я тепер прийняв рішення більше не грати на жодному з їхніх сайтів. Ця група не виплачує цю групу брехні вам.

Автоматичний переклад.
cobra562
1 рік тому

Дуже шкода це чути. Знаєш чому тобі відмовили? Дотепер у мене ніколи не було проблем із виведенням коштів. Я бачу, що у вас ще є скарги на них.

Здається, вони теж вічно розглядають мою скаргу.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ні, але я зайшов у чат, і представник сказав, що мені потрібно надіслати фотографію свого обличчя. Так я й зробив, і я не знаю, що ще робити чи спробувати. Напевно, коли я зупинився на 650,00 і, чекаючи, я зіграв і пішов у 900,00, і я не порушив жодних правил, які я бачу. Я без проблем перерахував готівку на 2 їхніх дочірніх сайтах. Але я закінчив грати на інших сайтах. Навіщо грати, якщо вони не збираються платити!!!!!!!!!!!!!!!

Автоматичний переклад.
zena5755
1 рік тому

Що ж, не найкраща відправна точка, але казино дали ще тиждень на відповідь, тож будемо сподіватися, що воно зробить це!

Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого