Перестали приймати гравців з Польщі. Так, вам повинні про це повідомити, виплатити залишок на рахунках і все буде добре.
Рейтинг зріс до 8,2, оскільки оновлення було зроблено до того, як ми дізналися про ситуацію, з якою ви зіткнулися. На це завжди потрібен час, у цьому випадку наступної середи ви побачите, що UBERLucky Casino матиме набагато нижчий рейтинг. Скарги та відсутність відповіді на них є серйозною проблемою, ми, звичайно, не ігноруємо їх. Це лише наші внутрішні процеси. UBERLucky може «прокинутися» та попросити відновити роботу, ми все ще намагаємось зв’язатися з ними через усі наявні канали, щоб допомогти вам.
Якщо вони не співпрацюватимуть, до наступної середи їх рейтинг впаде до 5,6. Крім того, якщо решта відкритих скарг залишаться без розгляду, їх рейтинг знизиться ще нижче.
Якщо наша скарга не вдасться вирішити, я настійно рекомендую звернутися до їхнього органу ліцензування. Якщо у вас виникнуть запитання, ви можете зв’язатися зі мною за електронною адресою jozef.k@casino.guru . З радістю допоможу.
They stopped accepting players from Poland. Yes, they should inform you about this, pay you the balance left in the accounts and everything would be fine.
The rating increased to 8,2 because the update was done before we were aware of the situation you are experiencing. It always takes time, in this case, next Wednesday you will see that UBERLucky Casino will have a much lower rating. The complaints and their unresponsiveness are serious issues, we certainly do not ignore them. It is just about our internal processes. UBERLucky may "wake up", and ask for a reopening, we are still trying to reach them through all the channels we have, in order to help you.
If they fail to cooperate, their rating will drop to 5,6 by next Wednesday. Additionally, if the rest of the opened complaints end up unresolved, their rating will decrease even lower.
If our complaint resolution does not succeed, I highly recommend reaching their licensing authority. In case of any questions, you can contact me at my email address, jozef.k@casino.guru. I will gladly assist.
Автоматичний переклад.