1 рік тому
Тут ви можете обговорити UBERLucky Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я чекаю, поки Uberlucky виплатить 190 євро через Inpay. Сьогодні другий робочий день, а я все ще не маю грошей на своєму банківському рахунку. Хоча я відразу отримав підтвердження і як завершений платіж. За словами служби підтримки, це займає від 3 до 5 днів. Наскільки я знаю, ви можете прочитати на сторінці Inpay, що платежі не займають більше 30 хвилин, я вже подав скаргу тут і сподіваюся, хтось мені допоможе. У мене також є скріншоти оплати.
I'm waiting for Uberlucky to pay out 190 euros via Inpay. Today is the second business day and I still don't have my money in my bank account. Although I immediately got the confirmation and as a completed payment. According to the support, it takes 3 to 5 days. As far as I know, you can read on the Inpay page that payments do not take longer than 30 minutes, I have already submitted a complaint here and I hope someone will help me. I also have screenshots of the payment.
Ich warte von Uberlucky auf 190 Euro Auszahlung per Inpay. Heute ist der zweite Werktag und ich habe mein Geld immer noch nicht auf mein Bankkonto. Obwohl ich sofort die Bestätigung und als Abgeschlossene Auszahlung bekommen habe. Laut dem Support dauert es 3 bis 5 Tage. Soviel wie ich weiß kann man auf der Seite Inpay lesen das Zahlungen nicht länger als 30 min dauern, ich habe bereits hier Beschwerde eingereicht und hoffe mir wird geholfen. Screenshots habe ich auch von der Auszahlung.
Привіт.
Вибачте, але наразі ми, швидше за все, не допоможемо вам. Ми надаємо всім казино 14 повних днів для перевірки рахунку та надсилання грошей.
Головне питання полягає в тому, чи виконується транзакція казино. Ці 3-5 днів є крайнім терміном для казино - його постачальника платежів, я боюся, не для транзакцій Inpay.
Наберіться терпіння. За бажанням попросіть у казино підтвердження транзакції та повідомте нам.
Hello there.
I'm sorry to say that - but at this point, we won't most likely help you. We allow all casinos 14 full days to verify the account and send the money.
The main question is whether or when the transaction is carried out by the casino. Those 3 to 5 days are the deadline for the casino - its payment provider, not for the Inpay transactions, I'm afraid.
You should be patient for now. Ask the casino for the transaction confirmation if you like and let us know.
Ось завершена транзакція з мого рахунку, я не думаю, що вони відправили гроші на inpay, це займає 30 хвилин!
Here is the completed transaction from my account, I don't think they sent the money to inpay, it takes 30 minutes!
Hier ist die Abgeschlossene Transaktion von mein Account, ich glaube nicht das die das Geld geschickt haben inpay dauert 30 min!
Для мене це дивно, кажуть, що дали, відправили за 5 хвилин. За даними Inpay, міжнародний переказ у реальному часі займає максимум 30 хвилин
For me that is strange they say they gave it sent in 5 min. According to Inpay, a real-time transfer takes a maximum of 30 minutes internationally
Für mich ist das merkwürdig sie sagen sie gaben es in 5 min gesendet. Laut Inpay dauert eine Echtzeit Überweisung maximal 30min international
привіт
Здається, я вже пояснив різницю, але спробую ще раз.
У деяких казино те, що показано на знімку екрана, може означати, що транзакцію було оброблено казино ЙОГО ПОСТАЧАЛЬНИКОМ ПЛАТІЖІВ. Поки платіжний провайдер не здійснить переказ коштів, ці 30 хвилин не зараховуються.
Ви самі написали: «Згідно з Inpay, міжнародний переказ у реальному часі займає максимум 30 хвилин». Вам не вистачає того, коли платіжна служба надсилає гроші в Inpay.
Запитайте Inpay про цю трансакцію. Я хотів би почути, чи надіслано гроші.
Ви можете це зробити?
Hi there.
I believe I explained the difference already, but I'll try that out again.
In some casinos, what the screenshot shows could mean the transaction was processed by the casino to ITS PAYMENT PROVIDER. Until the payment provider carries out the transfer of funds, those 30 mins do not count.
You wrote that yourself: "According to Inpay, a real-time transfer takes a maximum of 30 minutes internationally" The part you're missing is when exactly the payment provider sends the money to Inpay.
Ask Inpay about this transaction. I'd love to hear whether the money has been sent.
Can you do that?
Зняв 3 тижні тому, гроші не прийшли. зробили все з перевіркою, добре вже 2 тижні. Я грав у футбол і зимові види спорту. їм потрібно викликати мене на внутрішню перевірку, я не знаю чому. Це тому, що я дівчина? І мені теж ніколи не дзвонять
Я не задоволений обслуговуванням, уникайте цього букмекера. але оновлю те, що станеться.
I withdrew 3 weeks ago, money has not arrived. have done everything with verification, been good for 2 weeks. I have played on football and winter sports. they need to call me for internal check, I don't know why. Is it because I am a girl? And they never call me as well
I am not happy with the service, avoid this bookie. but will update what will happend.
Дзвінки для перевірки не мають нічого спільного з вашою статтю. Ваш обліковий запис може бути позначено їхньою внутрішньою системою з будь-якої причини, і їм просто потрібно підтвердити власника облікового запису.
Verification calls have nothing to do with your gender. Your account might be flagged by their internal system for any reason and they just need to verify the account owner.
Так, але мій обліковий запис перевірено 2-3 тижні, нічого не сталося. вони вичерпують час. це погане обслуговування клієнтів. Бережись.
Yes, but my account has been verified for 2-3 weeks, nothing has happened. they are draining time. this is not good customer service. be aware.
Ви можете мати рацію. Цілком можливо, що вони просто намагаються отримати додатковий час і сподіваються, що ви скасуєте зняття коштів і втратите гроші. З іншого боку, ніколи не знаєш, що сталося. Тільки уявіть, що хтось може зайти в казино з тієї ж IP-адреси, яку ви використовували раніше. Вам не потрібно про це знати, але це може статися, і це лише один із багатьох прикладів.
You might be right. It's really possible that they just try to get some extra time and they hope you'll cancel your withdrawal and lose the money. On the other hand, you never know what happened. Just imagine there could be someone logging into the casino from the same IP address that you used in past. You don't need to be aware of it, but it could happen and that's just one of many examples.
Минуло 4 тижні, а нічого не відбувається.
Now it has been 4 weeks, still nothing happening.
Привіт.
Ми не в змозі перевірити, що може спричинити або, краще, усе ще спричиняє проблему, тому я вважаю, що скарга має допомогти рухати речі в правильному напрямку.
Якщо ви згодні, надішліть скаргу тут:
https://casino.guru/complaints
Hello there.
We are not in a position to check what may cause or better is still causing the issue, so I feel the complaint should help move things in the right direction.
If you agree, submit the complaint here:
https://casino.guru/complaints
Термін дії ліцензії Uberlycky закінчується 21.03.2023... я не знаю, що це за наслідок... але через 4 дні вони не зможуть пропонувати казино, букмекерські контори тощо?
Uberlycky license expires 21.03.2023... i dont know what is the consequent... but in 4 days they will be no able to offer casino, bookies etc?
Привіт.
Що ж, це не означає, що казино збираються закрити. Існує багато неліцензованих казино, тому ліцензія не є найважливішою умовою в бізнесі. 🙁
Хочете оновити нас? Скористайтеся функцією «повідомте нам», будь ласка:
Просто під плюсами та мінусами на вкладці огляду .
Hello there.
Well, it doesn't mean the casino is about to be closed. There are many unlicensed casinos, so the license isn't the most crucial condition in the business. 🙁
Care to update us? Use the "let us know feature" please:
Just under the pros and cons in the overview tab.
Гаразд, я щойно прочитав, що вони мають ще 2 ліцензії 😉
ok i just read that they have 2 other license 😉
Ого! Краще ніж нічого! 😀 Ще раз дякую.
Будь ласка, який другий, крім Кюрасао? Я перевірив нашу систему і, наскільки я можу судити, ми знаємо лише про цю. 🤔
Wow! Better than nothing! 😀 Thanks again.
Which is the second aside from Curacao one, please? I checked our system and as far as I can tell, we know only about this one. 🤔
Обидва з Кюрасао 😉 Перша – це ліцензія на азартні ігри, а друга – фінансова, я думаю
XCM надає комплексний набір фінансових і фідуціарних послуг на основі унікальної приватної марки
Xecutive Corporate Management (XCM) — це незалежний приватний постачальник професійних фідуціарних послуг зі штаб-квартирою в Віллемстаді, Кюрасао. Наша команда прагне надавати приватним і корпоративним клієнтам широкий спектр міжнародних податкових структур і корпоративних довірчих послуг. XCM пропонує клієнтам у всьому світі комплексний набір професійних послуг, спрямованих на задоволення їхніх ділових і особистих потреб. Xexecutive Corporate Management працює за ліцензією № 0131TRUSTRP, виданою Центральним банком Кюрасао та Сінт-Мартена.
Both are from Curacao 😉 First one is gambling license and 2nd one is financial license i think
XCM provides a comprehensive suite of financial and fiduciary services based on a unique private label
Xecutive Corporate Management (XCM) is an independent, privately held provider of professional fiduciary services headquartered in Willemstad, Curaçao. Our team is dedicated to providing private and corporate clients with a broad range of international tax structures and corporate trustee services. XCM offers a comprehensive suite of professional services to clients around the globe designed to achieve their business and personal needs.Xecutive Corporate Management operates under licence number 0131TRUSTRP, granted by the Central Bank of Curaçao and Sint Maarten.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.