ФорумКазиноUBERLucky Casino - загальне обговорення

UBERLucky Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

1 рік тому від Janine0902
|
10808 переглядів 55 відповідей |
|
12 3
Додати публікацію
kiziorro1984
1 рік тому

Я вважаю, що вони не повідомили нас про цю зміну, хоча було б добре, що це не стандартно.



І ми знайшли цю інформацію під час оновлення огляду, ми зробили. 🙂

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

добре, все ще не розумію, чому рейтинг підвищується 🙂 я зв’яжуся з вами після завершення скарг (а може, ні.. я роблю все сам xD), тому що я сумніваюся, що uberlucky відповість 🙂 я завжди можу створити обліковий запис в іншому сімейному казино знизити рейтинг і повідомити людям про це xD гроші - це ще не все... чистої совісті мені достатньо 🙂

Автоматичний переклад.
kiziorro1984
1 рік тому
  1. 04.10.2023 огляд оновлено саме тому, що ми регулярно оновлюємо, рейтинг трохи підвищили (8,2), але зміни було видно 04.12.2023.
  2. 04.12.2023 ми провели чергову перевірку зовнішніх скарг, знайшли деякі та додали. Найближчі рейтингові трансфери наступної середи, 19.04.2023. Їх заплановане падіння до сумнівного, якщо вони не будуть співпрацювати.
  3. Ваші проблеми наразі не впливають на їхній рейтинг/огляд, лише якщо вони залишаються невирішеними.

Я спробував ще раз 😀. Така ситуація трапляється не часто, тому я розумію, чому це так заплутано.

kiziorro1984, я переконаний, що вони дадуть відповідь на скаргу. Представник казино щойно підтвердив це, не соромтеся зв’язуватися зі мною, якщо виникнуть запитання. Завжди рада допомогти.

Автоматичний переклад.
1 рік тому
  1. 04.10.2023 огляд оновлено саме тому, що ми регулярно оновлюємо, рейтинг трохи підвищили (8,2), але зміни було видно 04.12.2023.
  2. 04.12.2023 ми провели чергову перевірку зовнішніх скарг, знайшли деякі та додали. Найближчі рейтингові трансфери наступної середи, 19.04.2023. Їх заплановане падіння до сумнівного, якщо вони не будуть співпрацювати.
  3. Ваші проблеми наразі не впливають на їхній рейтинг/огляд, лише якщо вони залишаються невирішеними.

Я спробував ще раз 😀. Така ситуація трапляється не часто, тому я розумію, чому це так заплутано.

kiziorro1984, я переконаний, що вони дадуть відповідь на скаргу. Представник казино щойно підтвердив це, не соромтеся зв’язуватися зі мною, якщо виникнуть запитання. Завжди рада допомогти.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

зі мною це трапляється багато разів, я не плутаю, я звик до цього, особливо коли я знаходжу казино на сторінці гуру казино xD Мені цікаво, що вони хочуть сказати xD Я відкритий для них цілодобово та чекаю на відповідь, але через 2 тижні вони мені не пояснили чому вони конфіскують мої гроші xD

Автоматичний переклад.
Jozef.k
1 рік тому

ще одне запитання xd якщо uberlucky поверне нам гроші, рейтинг зміниться чи ні? 🙂

Автоматичний переклад.
kiziorro1984
1 рік тому

Якщо вони вирішать скарги або доведуть нам, що вони були неактуальними, їхній рейтинг залишиться/повернеться до 8,2. Але йдеться не лише про відкриті, а й про вже закриті.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чому цей сайт має такий високий середній показник після такої кількості негативних відгуків і скарг?!!

Всю шахрайську процедуру багато хто описував – та сама схема.

ГУРУ КАЗИНО - З таким високим середнім показником багато людей можуть попастися на цю шахрайську шахрайську процедуру та втратити свої гроші!!!

Припиніть розкручувати шахраїв та злодіїв!!!

CASINO GURO також можна оцінити на інших, я думаю, більш надійних сайтах!!!

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

"7. Обмежені групи гравців

7.1. Гравцям, які фізично перебувають у таких країнах, заборонено відкривати обліковий запис гравця та/або робити ставки на реальні гроші в нашому казино:


Американське Самоа (AS), Австрія (AT), Австралія (AU), Бельгія (BE), Болгарія (BG), Бірма (MM), Китай та його території: Китай (CN), Кюрасао (CW), Естонія (EE) , Франція (FR), Гуам (GU), Гонконг (HK), Іран (IR), Ірак (IQ), Ізраїль (IL), Італія (IT), Корея: Північна Корея (KP), Південна Корея (KR) , Лаос (LA), Лівія (LY), Макао (MO), Малайзія (MY), Нідерланди (NL), Словенія (SI), Сомалі (SO), Іспанія (ES), Судан (SD), Сирія (SY) , Туреччина (TR), Сполучене Королівство (GB), Сполучені Штати та їх території: Сполучені Штати (США), Віддалені малі острови США (UM), Північні Маріанські острови (MP), Віргінські острови США (VI), Швеція (SW) ." - uberlucky змінює гравців із Польщі на Австралію, оскільки Австралія обмежена xd, і це було заплановано з 2021 року... вибачте... не uberlucky, але familypot bv повністю дочірня компанія FifthStreet Tech Ltd


і...

XCM SERVICES LTD знаходиться на Кіпрі, ЕНДІ ПОЛ СТАРШИЙ, директор, і КРІСТОФЕР ВАН РОСБЕРГ, директор. В Інтернеті ви можете знайти адресу будь-кого xD і так, вони в ЄС... xD і Крістофер мають посилання на xD дуже добре xD і багато фотоd xd дуже розумний xD


https://www.linkedin.com/in/christopher-van-rosberg-1a000115/


PANLEGAL SECRETARIAL SERVICES LIMITED перебуває на Кіпрі, наразі є 2 офіційні особи. Адреса компанії: Βουκουρεστίου, 25, NEPTUNE HOUSE, поверх 1, квартира 11 Ζακάκι Λεμεσός, Κύπρος. Що стосується посадових осіб, зазначених в офіційному реєстраторі Кіпру на момент збору даних , МАЙКЛ ЧЕМБЕРС займає посаду секретаря, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ займає посаду директора. Можливо, є більше директорів і секретарів, яких наразі немає в цьому описі, оскільки інформація відображає певний момент часу в минулому. Щоб перевірити поточний статус цієї кіпрської компанії, яка збирає дані з різних джерел, замовте звіт.

Вони не росіяни... тому вони не так захищені, як росіяни на Кіпрі xD

Автоматичний переклад.
maykeel
1 рік тому

У мене схожа ситуація з Allegro в Польщі 🙂 Він працює так (або він повинен працювати так, але він не працює на мені xD). Якась компанія на Allegro приховує інформацію про поставки товарів з-за кордону (більшість з Китаю, доставка більше 2 тижнів і, можливо, з Alibaba...). Ви покупець... і після того, як ви купите щось і оплатите компанію, повідомте вам, що відправлення прибуде через 14-21 день або щось подібне... (або навіть не повідомляючи вас...). Ви запитуєте, чому, і компанія каже: «Посилання з борту». Ви сердитеся і починаєте скаржитися на allegro... Компанія поверне вам гроші, і справа закрита 🙂 Ніяких слідів і жодної інформації для наступного клієнта про те, що сталося в минулому... Ви щасливі, тому що отримуєте гроші назад, компанія задоволена, тому що нічого не змінилося... і allegro задоволені, тому що клієнт задоволений (allegro допоміг клієнту - це має виглядати так), і вони отримали гроші від компанії. Але наступний клієнт не знає, що може статися 🙂 Але... якщо це трапиться зі мною, я ніколи не закриваю скарги, навіть якщо я отримав свої гроші xD Це було багато років тому, але... цей самий патент використовується тут (і в багатьох місцях 😉 ) 🙂 це соціальна техніка, і я отримав 5 із соціології (я маніпулюю доктором соціології xD, тому що я трохи божевільний, як ви можете бачити тут xD) Тепер змінюється законодавство про клієнтів (особливо на початку цього року) і приховується така важлива інформація перед клієнтами та допомога в цьому є злочином автентифікації xd Людина, це найдовший допис, який я написав англійською, і я ніколи не вчу англійську xD і лише кілька разів я використовую Google Translate xD я вивчаю цю мову, дивлячись телевізор, навіть не думаю про це xD

Автоматичний переклад.
Jozef.k
1 рік тому

«Я переконаний, що вони дадуть відповідь на скаргу. Представник казино щойно підтвердив це, не соромтеся зв’язуватися зі мною, якщо виникнуть запитання. Завжди радий допомогти».

Відписують швидко.. xDDD Я бачу, що не тільки багато польських гравців обдурили, але вони також обманюють і обманюють адміністрацію гуру казино. Немає відповідей на всі суперечки, і так і залишиться, тому що немає аргументів для ручної зміни країни реєстрації облікового запису з Австралії на Польщу, і це було звичайне шахрайство

Автоматичний переклад.
kickoff
1 рік тому

Що ж, це ще належить побачити. Я почекаю завтра, щоб побачити, що насправді буде.

Я сподіваюся, що казино зможе відповісти будь-яким способом, на жаль, це не завжди надається, оскільки ми є лише незалежною компанією, а не офіційною владою.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Приємно, що рейтинг казино знизився. Але ще раз прошу пов’язати між собою казино Uberlucky і казино Betzerk, ними керує один власник. Інші казино пов’язані одне з одним, якщо власник той самий, я не знаю, чому ці 2 – ні.


https://casino.guru/betzerk-casino-review

Автоматичний переклад.
mgonc93
1 рік тому

Ми розслідуємо це питання. Я зв’яжуся з вами якомога швидше.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Uberlucky нібито виплатив гроші банківським переказом 2 травня, поки що гроші не надійшли. У чаті ви тільки зупиняєтеся і стикаєтеся з різними заявами! Я теж подав скаргу!


Оновлення: тепер, як повідомляється, гроші повертаються на рахунок гравця.


Оновлення: 11.05.2023 Гроші досі не повернулися на рахунок!

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Як новачок у світі онлайн-казино, я хотів би дізнатися про правила та інші важливі деталі. Яких загальних правил я повинен дотримуватися під час гри в онлайн-казино? Чи є вікові обмеження чи вимоги щодо підтвердження особи? Мені цікаво знати, як працюють бонуси та рекламні акції, а також прийнятні способи оплати та умови зняття коштів. Крім того, я буду вдячний за будь-які поради чи рекомендації, щоб отримати максимальний досвід від гри та забезпечити безпеку моїх онлайн-транзакцій. Я заздалегідь вдячний за всю інформацію та вказівки, які ви можете надати мені, щоб розпочати роботу в цьому захоплюючому світі онлайн-казино.

Автоматичний переклад.
pedrooooo89
1 рік тому

Привіт!

Я буду коротким 🙂 Натисніть це посилання та перегляньте весь розділ посібника .

Коли закінчите, переходьте до Академії гуру казино ! Усі курси знаходяться у вільному доступі. 😉

Крім того, зверніть увагу на цю публікацію – вона містить додаткові відомості.

Сподіваюся, ви будете повністю задоволені. Не соромтеся залишати нам відгук.

Автоматичний переклад.
12 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого