ФорумКазиноTotoGaming Casino - загальне обговорення

TotoGaming Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

3 міс. тому від Brunkozoroski
|
1430 переглядів 28 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
Romi
1 місяць тому

Спочатку відповідали кожен день, казали висилати різні документи та фото, коли я їм всі можливі, вони замовляли платіж, який не приходив на мій рахунок, тепер вони взагалі не відповідають, і я їм пишу кожен день

Автоматичний переклад.
kaczka381
1 місяць тому

Це було найгірше казино, в якому я коли-небудь був, єдине, яке мене заблокувало, зі 100 казино, в яких я зареєстрований.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Спочатку відповідали кожен день, казали висилати різні документи та фото, коли я їм всі можливі, вони замовляли платіж, який не приходив на мій рахунок, тепер вони взагалі не відповідають, і я їм пишу кожен день

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Зрозумів.

У вас ще є гроші на рахунку? Або вже ні? 🤔

Зараз головне, щоб вони спілкувалися з нашою командою, але цього не сталося минулого разу, тому я сподіваюся, що незабаром ми побачимо певний рух у вашій скарзі.🤞

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Я більше не можу це перевірити, оскільки веб-сайт казино неактивний,

До цього часу, коли сайт був активний, на рахунку гравця в казино не було коштів, я говорю про суму 60 євро

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Що ще я можу зробити, якщо казино взагалі не відповідає?

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Чи можу я попросити вас написати повідомлення від мого імені на цю адресу? Коли пишу повідомлення вони не приходять, нижче скріншот file

Автоматичний переклад.
kaczka381
1 місяць тому

Привіт, я щойно помітив, що вашу скаргу відхилено, оскільки вона фактично стосувалася точно тієї ж проблеми, що й у попередній. Тож мені дуже шкода, що наша група розгляду скарг не змогла продовжити розгляд.🤷‍♀️

Я бачу, що казино взагалі не бажає спілкуватися, тож, на жаль, ми не можемо рухатися вперед.

Я повідомлю нашу групу даних про те, що казино більше не доступне, і нам потрібно буде змінити інформацію в нашому огляді, якщо воно справді зараз закрито.

Зазвичай це дуже сумно, якщо ми не можемо допомогти через те, що казино не спілкується з нами, але коли це трапляється, у нас справді зв’язані руки, тож я просто сподіваюся, що ви можете це зрозуміти.

Будь ласка, не соромтеся звертатися до нас, коли вам це потрібно.

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Я розумію, але казино підтвердило мій обліковий запис протягом 2 місяців, а кошти досі не перераховано на мій рахунок. Чи можу я попросити зв’язатися з казино, оскільки вони взагалі не відповідають на мої повідомлення? Чи можу я попросити вас зв’язатися з казино?

Автоматичний переклад.
kaczka381
1 місяць тому

Привіт,

Ми всі розуміємо вашу ситуацію, але не в наших силах просувати казино вперед. Як відомо, контакти, які були у нас, не працювали. Ми зв’язалися з відповідальною особою, але нас також проігнорували.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого