Привіт, я щойно помітив, що вашу скаргу відхилено, оскільки вона фактично стосувалася точно тієї ж проблеми, що й у попередній. Тож мені дуже шкода, що наша група розгляду скарг не змогла продовжити розгляд.🤷♀️
Я бачу, що казино взагалі не бажає спілкуватися, тож, на жаль, ми не можемо рухатися вперед.
Я повідомлю нашу групу даних про те, що казино більше не доступне, і нам потрібно буде змінити інформацію в нашому огляді, якщо воно справді зараз закрито.
Зазвичай це дуже сумно, якщо ми не можемо допомогти через те, що казино не спілкується з нами, але коли це трапляється, у нас справді зв’язані руки, тож я просто сподіваюся, що ви можете це зрозуміти.
Будь ласка, не соромтеся звертатися до нас, коли вам це потрібно.
Hey, I just noticed that your complaint was rejected because it was actually regarding the exact same issue as in the previous one. So, I am really sorry that our complaint team couldn't move forward with it.🤷♀️
I can see that the casino is not willing to communicate at all, so unfortunately we can't move forward at all.
I will inform our data team about the casino not being available anymore, and we'll need to change the information in our review if it is really closed now.
It is usually pretty sad if we are not able to help because of the casino not communicating with us, but our hands are really tied whenever this happens, so I just hope that you can understand that.
Please do not hesitate to contact us whenever you need.
Автоматичний переклад.